RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2016

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2015

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2014

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2013

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2012

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2011

PROIECTE DE ACTE NORMATIVE

 

  -  Proiect Hotarare si Anexe pentru aprobarea bugetului propriu al judeţului Teleorman pe anul 2017 şi estimările pentru anii 2018-2020

  -  Proiect   hotarare  privind   stabilirea  unor  taxe   locale   pentru  anul   2018

     - Hotarare privind aprobarea Regulamentului pentru acordarea sprijinului financiar sub formă de contribuţie de la bugetul Judeţului Teleorman unităţilor de cult din Judeţul Teleorman, aparţinând cultelor religioase recunoscute în România

Criterii de evaluare și punctajul maxim de acordare

Anexe nr.1, 2, 3 la Regulament

-      -   Proiect de hotărâre privind stabilirea preţului mediu al produselor agricole la care arenda se exprimă în natură si Proiectul de hotarare privind stabilirea pretului mediu pentru masa verde de pe pajisti pe anul 2017

        -   Proiect   hotarare   privind   stabilirea  unor  taxe   locale   pentru  anul   2017

       - Proiectul de hotărâre pentru: modificarea Anexei la Hotărârea Consiliului Judeţean Teleorman nr. 42 din 23 februarie 2016, privind pretul mediu al produselor agricole la care arenda se exprima in natura.

           - Proiectul de hotărâre pentru: modificarea Anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Judeţean Teleorman nr. 140 din 15 decembrie 2010,cu modificările şi completările ulterioare, privind aprobarea componenţei Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului şi urbanism a judeţului Teleorman

   -Proiectul de hotărâre  privind aprobarea structurii serviciilor specifice prin care se constituie veniturile proprii, cuantumul tarifelor, precum şi modalităţile de încasare şi utilizare a fondurilor Camerei Agricole Teleorman, pentru anul 2016;

-          - Proiectul de hotărâre privind stabilirea preţului mediu al produselor agricole la care arenda se exprimă în natură, pentru anul 2016;

-          - Proiectul de hotărâre privind stabilirea preţului mediu pentru masa verde de pe pajişti, pentru anul 2016.

   -   Proiect   hotarare   privind   stabilirea  unor  taxe   locale   pentru  anul   2016

  -  Proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judetean Teleorman nr.18 din 29 ianuarie 2015 privind preţul mediu al produselor agricole la care arenda se exprimă în natură, pentru anul 2015

  -  Proiectul de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru serviciile de elaborare a proiectelor de amenajamente pastorale intocmite de către Camera Agricolă Teleorman

   -   Proiect   hotarare   privind   stabilirea  unor  taxe   locale   pentru  anul   2015

   -   Proiect   hotarare  pentru: modificarea Anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Judetean Teleorman nr. 140 din 15 decembrie 2010

  -   Proiect modificare hotarare privind stabilirea pretului mediu al produselor agricole pentru anul 2014

   -   Proiect hotarare privind: aprobarea Planului local de acţiune pentru mediu, revizuirea a-II-a -judeţul Teleorman

  -   Proiecte hotarari privind : stabilirea pretului mediu al produselor agricole la care arenda se exprima in natura, pentru anul 2014; privind: aprobarea structurii serviciilor specifice prin care se constituie  veniturile proprii, cuantumul tarifelor, precum si modalitatiie de incasare si utilizare a fondurilor  Camerei  Agricole Teleorman, pentru anul 2014; privind : stabilirea pretului mediu pentru masa verde de pe pajisti,pentru anul 2014.

  -   Proiect   hotarare   privind   stabilirea  unor  taxe   locale   pentru  anul   2014
  -  Proiect hotarare privind modificarea Anexei 1 la hotararea nr.68 din 08 aprilie 2013
  - Proiect hotarare privind :modificarea componentei nominale a Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului si urbanism a judetului Teleorman si a Regulamentului de organizare si functionare al acesteia

 - Proiect hotarare privind : stabilirea preţului mediu al produselor agricole la care arenda se exprimă în natură, pentru anul 2013.

  - Proiect hotarare privind :  aprobarea structurii serviciilor specifice prin care se constituie veniturile proprii, cuantumul tarifelor, precum şi modalităţile de încasare şi utilizare a fondurilor Camerei Agricole Teleorman, pentru anul 2013.

  -  Aprobarea bugetului propriu al judeţului pe anul 2013
  -  Proiect hotarare privind modificarea anexei la hotararea nr.178 din 21 decembrie 2012
  -  Anunt publicare Proiect Hotarare Buget si Anexe buget pe anul 2012
  -  Proiect Hotarare Buget si Anexe ale Bugetului pe anul 2012

  - Proiect privind aprobarea structurii serviciilor specifice prin care se constituie veniturile proprii, cuantumul tarifelor, precum şi modalităţile de încasare şi utilizare a fondurilor Camerei Agricole Teleorman, pentru anu1 2012

  -  Proiect privind stabilirea pretului mediu al produselor agricole la care arenda se exprima in natura, pentru anul 2012

  -   Proiect   hotarare   privind   stabilirea  unor  taxe   locale   pentru  anul   2012

  - Proiect hotarare privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului zonal  interjudeţean  aferent  obiectivului „Amenajarea  hidroenergetică  a  râului  Olt  pe sectorul  Izbiceni – Dunăre. c.h.e. Islaz – Executarea lucrărilor de amenajări,  baraj,  centrală,  diguri,  lea 110 kv,  racord  ltc, organizare şantier” DOCUMENTATIE si avize pentru plan

  - Strategia comuna de dezvoltare a infrastructurii rutiere in judetul Teleorman

 

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2016

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2015

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2014

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2013

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2012

RAPORT PRIVIND TRANSPARENŢA DECIZIONALĂ ÎN ANUL 2011

 

Accesul liber la informatiile de interes public conform

Legii nr. 544/12.10.2001 

 

    Prin informatie de interes public se intelege orice informatie care priveste activitatile sau rezulta din activitatile unei autoritati publice sau institutii publice, indiferent de suportul ori  de forma sau modul de exprimare a informatiei.

Fiecare autoritate sau institutie publica are obligatia sa comunice din oficiu urmatoarele informatii de interes public:

a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;

b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice;

c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;

d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;

e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;

f) programele si strategiile proprii;

g) lista cuprinzand documentele de interes public;

h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;

i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.

 

Sunt exceptate de la accesul liber al cetatenilor urmatoarele informatii:

a)    informatiile din domeniul apararii nationale, sigurantei si ordinii publice, daca fac parte din categoria informatiilor clasificate potrivit legii;

b)    informatiile privind deliberarile autoritatilor, precum si cele care privesc interesele economice si politice ale Romaniei, daca fac parte din categoria informatiilor clasificate potrivit legii;

c)     informatiile privind activitatile comerciale sau financiare, daca publicitatea acestora adduce atingere principiului concurentei loiale potrivit legii;

d)    informatiile cu privire la datele personale, potrivit legii;

e)    informatiile privind procedura in timpul anchetei penale sau disciplinare, daca se pericliteaza rezultatul anchetei, se dezvaluie surse confidentiale ori dse pune in pericol viata , integritatea corporala, sanatatea unei personae, in urma anchetei efectuate sau in curs de desfasurare;

f)      informatiile privind procedurile juridice, daca publicitatea acestora aduce atingere asigurarii unui proces echitabil ori interesului legitim al oricareia dintre partile implicate in proces

g)    informatiile a caror publicare prejudiciaza masurile de protectie a tinerilor

Orice persoana are dreptul de a solicita si de a obtine de la autoritatile si institutiile publice, informatii de interes public adresate in scris sau verbal.

In afara informatiilor exceptate prin Legea nr.544/2001, mentionate mai sus, toate categoriile de informatii de la Consiliul Judetean Teleorman sunt de interes public.

Solicitarea in scris a informatiei de interes public sau a reclamatiei administrative, se face folosind modelele formularelor tip ale cererii de informatii de interes public si ale reclamatiei administrative, sunt prezentate in anexe :

Termenele pentru comunicarea in scris a unui raspuns solicitantilor de informatii de interes public sunt:

a)    10 zile lucratoare pentru comunicarea informatiei de interes public solicitate, daca aceasta a fost identificata in acest termen;

b)    10 zile lucratoare pentru anuntarea solicitantului ca termenul initial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informatiei solicitate;

c)     30 de zile lucratoare pentru comunicarea informatiei de interes public identificate peste termenul de la punctual a);

d)    5 zile lucratoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informatiei solicitate si a motivarii refuzului;

In cazul in care o persoana considera ca dreptul privind accesul la informatiile de interes public a fost incalcat , aceasta se poate adresa cu reclamatie administrative conducatorului institutiei publice careia i-a fost solicitata informatia.

Persoana ce se considera vatamata in drepturile sale poate depune reclamatie administrativa in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor institutiei publice pentru aplicarea prevederilor legii.

In cazul in care reclamatia se dovedeste intemeiata, raspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se considera lezat intermen de 15 zile de la depunerea reclamatiei administrative, mentionindu-se si sanctiunile disciplinare aplicate in cazul functionarului vinovat.

Pentru analiza reclamatiilor administrative ale persoanelor, vizind nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 la nivelul fiecarei institutii publice se constituie o comisie de analiza privind incalcarea dreptului de acces la informatiile de interes public.

 

Ghidul solicitantului pentru acordarea de finantari nerambursabile din bugetul propriu al judetului pentru activitatile nonprofit de interes general din judetul Teleorman în temeiul Legii nr.350/2005.

 

 

Programul zilnic de informare si relatii publice :

luni – vineri: orele 0800-1630

           

 

Coordonatele de contact ale Instituţiei

Consiliul Judeţean Teleorman

Alexandria, str. Dunarii nr. 178

CP 140047 jud. Teleorman

Tel: 0247/311202

Fax:0247/312494

E–mail: cjt@cjteleorman.ro

Internet: www.cjteleorman.ro