ROMÂNIA
CONSILIUL JUDEȚEAN TELEORMAN
privind:
darea în administrare
Agenției de Plăți și
Intervenție pentru Agricultură
- Centrul Județean Teleorman a unei
părți din imobilul situat în orașul
Zimnicea, aflat în proprietatea
publică a județului
Teleorman
Consiliul
Județean Teleorman, întrunit în ședință ordinară, conform prevederilor art. 94
alin. (1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu
modificările și completările ulterioare,
Având în vedere :
- expunerea de motive nr.10084
din 10 octombrie 2011 a vicepreședintelui Consiliului Județean Teleorman, Eugen
Ovidiu Vlad;
- raportul comun de specialitate
nr. 10085 din 10 octombrie 2011 al Direcției dezvoltare locală, Direcției
economice, buget-finanțe și Serviciului juridic și contencios, privind
necesitatea dării în administrare
Agenției de Plăți și Intervenție
pentru Agricultură-Centrul
Județean Teleorman a unei părți din
imobilul situat în orașul Zimnicea, aflat în proprietatea publică a județului
Teleorman;
- adresa nr. 14356 din 05
septembrie 2011 a Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură - Centrul
Județean Teleorman;
- rapoartele de avizare ale
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate ale
Consiliului Județean Teleorman;
- prevederile art. 3 alin. (3) din Legea nr. 213/1998, privind bunurile
proprietate publică, cu
modificările și completările
ulterioare;
-
prevederile
art. 45, alin. (3) coroborat cu art. 98, art. 91 alin. (1) lit. c, alin. (4)
lit. a) și art. 123 alin. (1),
din Legea
nr. 215/2001, republicată, cu
modificările și completările
ulterioare;
În
temeiul dispozițiilor art. 97 din Legea administrației publice
locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE :
Art. 1. - Se aprobă darea în administrare, pe o perioadă de 5 ani, a unei părți din imobilul situat în orașul Zimnicea, aflat în proprietatea publică a județului Teleorman, Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură - Centrul Județean Teleorman, identificat conform anexelor nr. 1 și nr. 2.
Art. 2. - Contractul de administrare prevăzut
în
anexa nr. 3 va intra în vigoare începând cu data de 12 noiembrie 2011.
Art. 3. - Anexele nr. 1, 2 și 3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. - Vicepreședintele
Consiliului Județean Teleorman, Vlad Eugen Ovidiu și Secretarul județului, prin
Direcția Dezvoltare Locală și Serviciul Juridic și Contencios, asigură punerea
în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri.
Art. 5. - Secretarul județului, prin Compartimentul Cancelarie, va comunica prezentul act
administrativ instituțiilor interesate în termenul prevăzut de lege.
P R E Ș E D I N T E,
Liviu Nicolae Dragnea
CONTRASEMNEAZĂ
Secretar al județului,
Jr .Silvia Oprescu
Alexandria,
Nr.134 din 28 octombrie 2011