ROMÂNIA

CONSILIUL JUDEȚEAN TELEORMAN  

                                                            

 HOTĂRÂRE

 

 

privind: darea în administrare Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman, a unor  imobile proprietate publică a județului Teleorman

 

 

Consiliul Județean Teleorman, întrunit în ședință ordinară, conform prevederilor art. 94 alin. (1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

        

Având în vedere :

- expunerea de motive nr. 10095 din 10 octombrie 2011 a vicepreședintelui Consiliului Județean Teleorman, Eugen Ovidiu Vlad;

- raportul comun de specialitate nr. 10096 din 10 octombrie  2011 al Direcției dezvoltare locală, Direcției economice, buget-finanțe și Serviciului juridic și contencios, privind necesitatea dării în administrare Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman, a unor imobile proprietate publică a județului Teleorman;

- adresele nr. 19337 din 3 octombrie 2011 și nr. 17003 din 7 octombrie 2011, ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman;

- rapoartele de avizare ale Comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate ale Consiliului Județean Teleorman;

-prevederile art. 3 alin. (3) din Legea nr. 213/1998, privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, modificată și completată;

- prevederile art. 45, alin. (3) coroborat cu art. 98, art. 91 alin. (1) lit. c), alin. (4) lit. a) și art. 123 alin. (1),  din Legea nr. 215/2001, republicată, cu  modificările  și completările ulterioare;

 

În temeiul dispozițiilor art. 97 din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

 

 

HOTĂRĂȘTE :

 

Art. 1. - Se aprobă darea în administrare Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman pentru o perioadă de 10 ani, cu posibilitatea prelungirii, a imobilelor proprietate publică a județului Teleorman, prevăzute în anexa nr. 1.

 

Art. 2. - Contractele de administrare, prevăzute în anexele nr. 2 și 3, vor intra în vigoare, astfel:

(1)-pentru imobilul situat în comuna Olteni, începând cu data de 22 noiembrie 2011;

(2)-pentru apartamente, începând cu data de 22 decembrie 2011.

 

Art. 3.- Anexele nr. 1, 2 și 3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

 

Art. 4. - Vicepreședintele Consiliului Județean Teleorman, Vlad Eugen Ovidiu prin Direcția Dezvoltare Locală și Serviciul Juridic și Contencios, asigură punerea în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri.

 

Art. 5. - Secretarul județului, prin Compartimentul Cancelarie, va comunica prezentul act administrativ instituțiilor interesate în termenul prevăzut de lege.

 

 

P R E Ș E D I N T E, 

Liviu Nicolae Dragnea

 

 

CONTRASEMNEAZĂ

 Secretar al județului,

Jr .Silvia Oprescu

 

 

 

 

Alexandria,

Nr.135 din 28 octombrie 2011