RAPORT
pe anul 2008 privind aplicarea Legii nr. 544/2001 la Consiliului Judeţean Teleorman
În conformitate cu prevederile art. 27 din H.G. nr. 123/2002 privind normele metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, facem cunoscute aspectele legate de aplicarea Legii nr. 544/2001 la Consiliul Judeţean Teleorman, în perioada 01 ianuarie–31 decembrie 2008 :
|
2008 |
Nr. total al solicitărilor de informaţii de interes public |
19 |
Solicitări pe domenii de interes |
– Sprijinul financiar acordat de CJT cultelor religioase – Date privind editarea monitorului oficial al judeţului – Date privind adoptarea Hotărârilor nr. 1–3/2008 ale CJT – Declaraţiile de avere ale preşedintelui şi vicepreşedinţilor CJT – Documentaţii privind privatizarea TelDrum şi proiectul Eurobac – Informaţii privind funcţionarea Direcţiei de Pază şi proiectul Eurobac – Rapoartele de activitate ale consilierilor judeţeni în perioada 2004–2007 – Documentaţie privind reabilitarea DJ 506 – Execuţia bugetară pe anii 2005–2007 – Procesele verbale ale comisiilor de specialitate între 2004–2008 – Lista directorilor şi şefilor de servicii din CJT în perioada 2000–2008 – Organigrama şi ROI ale CJT – Informaţii privind aplicarea prevederilor L 50/2007, L 144/2007, HG 1210/2003, L 571/2004 – ROF al CJT valabil în perioada 2004–2007 – Strategia 2007–2013 – Proiectele finanţate din fonduri structurale – Achiziţiile publice realizate de CJT în anii 2007–2008 – Date privind parcurile industriale la care este acţionar CJT – Situaţia juridică a unui imobil din patrimoniul judeţului – Aplicarea în perioada iulie–august 2008 a prevederilor L 571/2004 – Informaţii privind sumele alocate în baza Legii 350/2005 – ROF al CJT în vigoare la data solicitării |
Nr. de solicitări rezolvate favorabil |
19 |
Nr. de solicitări respinse |
– |
Nr. de solicitări adresate în scris 1. pe suport de hârtie 2. pe suport electronic |
19 18 1 |
Nr. de solicitări adresate de persoane fizice |
3 |
Nr. de solicitări adresate de persoane juridice |
16 |
Nr. de reclamaţii administrative 1. rezolvate favorabil 2. respinse |
1 – 1 |
Nr. de plângeri în instanţă 1. rezolvate favorabil 2. respinse 3. în curs de soluţionare |
0 – – – |
Costurile totale ale compartimentului de informare şi relaţii publice |
20 ron |
Sumele totale încasate pentru serviciile de copiere a informaţiilor de interes public solicitate |
0 |
Nr. estimativ de vizitatori ai punctului de informare–documentare |
30 |