privind: înființarea funcției de administrator public al județului Teleorman
Consiliul Județean Teleorman, întrunit în ședință ordinară, conform art. 106 alin. (1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, modificată și completată,
Având în vedere:
- expunerea de motive nr. 7022 din 14
septembrie 2006 a Președintelui Consiliului Județean Teleorman și raportul de
specialitate nr. 7021 din 14 septembrie 2006 al Direcției economice,
buget-finanțe privind necesitatea înființării funcției de administrator public al
județului Teleorman;
- raportul de avizare al Comisiei de studii și
prognoze economico-sociale, buget-finanțe, pentru activități științifice,
activități economice, agricultură, învățământ, sănătate, cultură, culte, sport
și tineret, precum și pentru protecție socială și al comisiei pentru
administrația publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea
drepturilor și libertăților cetățenilor;
- hotărârile Consiliului Județean Teleorman nr. 34
din 6 aprilie 2006 și nr. 56 din 21 iunie 2006;
- prevederile art.1205
alin. (1) și (2) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001,
modificată și completată.
- prevederile art. 30 și 55 din Legii nr. 53/2003, modificată și
completată;
În temeiul art. 109 din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, modificată și completată,
HOTĂRĂȘTE:
Art.1. Se înființează funcția de
administrator public al județului Teleorman în limita numărului maxim de
posturi aprobate, prin desființarea postului contractual vacant existent în
cadrul Direcției Tehnice Serviciul Achiziții Publice.
Art.2. Criteriile, procedurile și atribuțiile specifice pe baza cărora se face numirea și eliberarea administratorului public sunt următoarele:
1.) Administratorul public
este funcție contractuală ce se va ocupa prin concurs, organizat de
președintele Consiliului Județean, în condițiile legii.
Criterii pentru înscrierea la concurs :
- să aibă cetățenie română și
domiciliul în România,
- să fie absolvent de studii
superioare de lungă durată,
-
să fi îndeplinit o funcție de conducere, cel puțin 3 ani,
- să cunoască cel puțin o limbă
străină de circulație internațională,
-
să
aibă capacitate deplină de exercițiu,
-
să nu
fi fost condamnat pentru infracțiuni care îl fac incompatibil cu exercitarea
funcției,
- să aibă o stare de sănătate corespunzătoare funcției pe care urmează să o ocupe, atestată pe bază de examen medical de specialitate,
2.) Procedura de
organizare a concursului.
- comisia se constituie de
președintele Consiliului județean și cuprinde specialiști în domeniul
administrației publice locale;
- concursul constă în probă
scrisă și interviu, conform legislației în vigoare.
3.) Procedura de numire în funcție.
-
numirea se face prin dispoziția Președintelui
Consiliului Județean ;
-
activitatea administratorului public se
desfășoară în baza unui contract de management încheiat între
președintele Consiliului județean și acesta.
4.) Procedura de
eliberare din funcție.
- eliberarea din funcție se face
prin dispoziția Președintelui Consiliului
județean în
următoarele cazuri :
·
de drept ;
·
ca urmare a acordului părtilor ;
·
ca urmare a voinței unilaterale a uneia dintre
părți
5.) Atribuții
specifice.
- se stabilesc prin delegare, de
președintele Consiliului județean, în condițiile legii ;
6) Salarizarea :
- nivelul maxim de salarizare până
la care președintele Consiliului județean poate negocia este indemnizația
lunară a vicepreședintelui Consiliului județean.
Art.3.
Hotărârile
Consiliului Județean Teleorman nr. 34 din 6 aprilie 2006 și nr. 56 din 21 iunie
2006 se modifică și se completează în mod corespunzător.
Art.4. Președintele Consiliului Județean Teleorman, prin Direcția economică,
buget- finanțe, asigură punerea în aplicare a prevederilor prezentei
hotărâri.
Art.5. Secretarul judetului, prin Compartimentul Cancelarie, va comunica prezentul act administrativ instituțiilor interesate, în termenul prevăzut de lege.
P R E Ș E D I N T E,
CONTRASEMNEAZĂ
Secretar al județului
Jr. Vrabie Rodica
Alexandria,
Nr. 99 din 30
septembrie 2006