ROMÂNIA
CONSILIUL JUDEȚEAN TELEORMAN
privind: aprobarea criteriilor
de ocupare și repartizare a
apartamentelor
de serviciu, proprietate publică
a județului Teleorman, aflate în administrarea
Serviciului de Deservire Pază și
Protocol
Consiliul
Județean Teleorman, întrunit în ședință ordinară conform prevederilor art. 94
alin. (1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată,
Având în vedere :
- expunerea de
motive nr. 6831 din 18 iulie 2007 a vicepreședintelui Consiliului Județean
Teleorman, Ilie Bălan și raportul comun
de specialitate nr.6832 din 18 iulie 2007 al Direcției Tehnice și Direcției
Economice Buget-Finanțe;
- rapoartele de
avizare ale Comisiei de studii și prognoze economico-sociale, buget-finanțe,
pentru activități științifice, activități economice, agricultură, învățământ,
sănătate, cultură, culte, sport și tineret precum și protecție socială și
Comisiei pentru administrație publică locală, juridică, apărarea ordinii
publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenilor;
- prevederile
Legii locuinței nr. 114/1996, republicată;
-prevederile Hotărârii
Guvernului nr. 1275/2000, pentru aprobarea Normelor Metodologice pentru punerea
în aplicare a prevederilor Legii locuinței nr. 114/1996, modificată și
completată;
- Hotărârea
Consiliului Județean Teleorman nr. 75 din 28 iunie 2007;
-
prevederile art. 91, alin.(1), lit. c) și f) și ale art. 98 coroborate cu cele ale art. 45, alin. (3) din Legea
nr. 215/2001, republicată;
În
temeiul dispozițiilor art. 97 din Legea
administrației publice locale nr.
215/2001, republicată,
HOTĂRĂȘTE :
Art. 1. -
(1) Se aprobă criteriile de
ocupare și repartizare a apartamentelor de serviciu, proprietate publică a
județului Teleorman, aflate în administrarea
Serviciului de Deservire
Pază și Protocol
, prevăzute în
anexa
care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Criteriile de ocupare și repartizare a locuințelor de
serviciu vor fi afișate la sediile consiliilor locale Alexandria, Roșiorii de
Vede și Videle.
Art. 2. (1)
Criteriile aprobate la art. 1 se aplică pentru locuințele care se vor repartiza
după intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.
(2) Contractele de închiriere ale
chiriașilor actuali, precum și cele expirate la data prezentei , care nu se
încadrează în criteriile aprobate la art. 1, se prelungesc pentru o perioadă de
3 ani pe baza condițiilor prevăzute la data repartizării.
(3)Fac
excepție de la prevederile alin. (1), chiriașii cu situații deosebite, pentru
care repartizarea locuințelor se va face la propunerea Direcției Tehnice și
Direcției Economice Buget-Finanțe, cu avizul primarului și aprobarea
Președintelui Consiliului Județean Teleorman.
Art. 3. - Vicepreședintele Consiliului Județean
Teleorman, Ilie Bălan,
prin Direcția Tehnică, va asigura
punerea în aplicare
a prevederilor prezentei hotărâri.
Art. 4. - Secretarul județului, prin
Compartimentul
Cancelarie, va comunica prezentul act administrativ autorităților,
instituțiilor și persoanelor interesate, în termenul prevăzut de lege.
P R E Ș E D I N T E,
Liviu Nicolae Dragnea
Contrasemnează
Secretar al județului,
Rodica
Vrabie
Alexandria,
Nr. 86 din 26 iulie 2007
CONSILIUL JUDEȚEAN TELEORMAN
ANEXA
la hotărârea nr.86
din 26 iulie2007
Criteriile de ocupare și repartizare a locuințelor de
serviciu din fondul proprietate publică a județului Teleorman
1.Dreptul de a deține o locuință
a) Locuințele de serviciu sunt locuințe
destinate
funcționarilor publici sau angajați contractuali salariați ai unor instituții
publice sau persoanelor juridice care desfășoară activitate în localitatea
respectivă.
b)
Nu au dreptul la o locuință de serviciu persoanele
care:
-dețin o locuință în
proprietate în localitatea în care se află apartamentul
de serviciu;
-au dobândit o locuință proprietate
dupa repartizarea apartamentului de
serviciu în aceeași
localitate;
-persoanele care și-au
schimbat locul de muncă în altă localitate;
2. Criterii de repartizare a
apartamentelor libere
a). Situația familială, în
următoarea ordine de priorități:
-căsătorit, divorțat sau văduv (ă), cu unul sau mai multi copii în îngrijire;
-căsătorit, fără copii;
-necăsătorit;
Acte
doveditoare:-certificat de căsătorie, certificate de naștere
pentru copii, hotărâre judecătorească definitivă privind divorțul.
b). Studii, în următoarea
ordine de priorități:
-studii superioare;
-studii medii;
Acte
doveditoare:copii de pe diplomele de absolvire
3.Repartizarea
apartamentelor libere se face la solicitarea instituțiilor publice,
sau persoanelor
juridice care desfășoară activitate în localitatea respectivă, prin Direcția
Tehnică și Direcția Economică Buget-Finanțe, cu aprobarea Președintelui
Consiliului Județean Teleorman, după consultarea primarilor din localitățile
respective.
Solicitările respective vor fi depuse la Consiliul Județean Teleorman, însoțite de cereri de repartizare și de acte doveditoare
conform prezentelor criterii.
4.
La preluarea
contractelor de la primăriile municipale și orășenești
Serviciul
de Deservire Pază și Protocol
și Direcția Tehnică vor
verifica dacă condițiile inițiale care au fost avute în vedere la repartizarea
contractelor de închiriere au rămas în vigoare. În caz contrar nu se mai poate
încheia un alt contract.
PREȘEDINTE,
Liviu
Nicolae Dragnea
privind: necesitatea
aprobării criteriilor de ocupare și repartizare a apartamentelor de serviciu, proprietate publică a
județului Teleorman, aflate în
administrarea Serviciului de Deservire Pază și Protocol
Urmare
prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 687/1997, privind contractarea și
garantarea de către Guvern a unor credite pentru realizarea unor programe
guvernamentale privind pietruirea drumurilor comunale, alimentarea cu apă a
satelor, asigurarea cu locuințe sociale, refacerea și dezvoltarea
infrastructurii în intravilanul localităților rurale, în județul Teleorman au
fost construite locuințe sociale în localitățile: Alexandria, Roșiorii de Vede și
Videle.
La
terminarea lucrărilor Ministerul Lucrărilor Publice, Transporturilor și Locuinței,
în calitate de investitor, a transmis Consiliului Județean Teleorman în
proprietate și folosință obiectivele de investiții:
-,,Locuințe
sociale în municipiul Alexandria zona Peco, prin procesul verbal nr. 1 din
22 aprilie 2002;
-,,Locuințe
sociale în municipiul Roșiorii de Vede str. Oltului, nr. 42, prin procesul
verbal nr. 2 din 08 mai 2002;
-,,Locuințe
sociale în orașul Videle zona Centru, prin procesul verbal nr. 3 din 08 mai
2002;
Cele
trei obiective fac parte din domeniul public al Județului Teleorman, aprobat
prin Hotărârea Guvernului nr. 1358/2001, modificată și completată prin H.G. nr.
896/2006, privind atestarea domeniului public al județului Teleorman, precum și
al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Teleorman.
Imobilele
respective cuprind câte 40 de apartamente, repartizate în 2 blocuri tip C, cu
regim de înălțime P+4 în municipiul Alexandria și orașul Videle și 20 de
apartamente, repartizate într-un bloc tip B, cu regim de înălțime P+4 în
municipiul Roșiorii de Vede.
Prin
Hotărârea nr. 43 din 27 mai 2002, Consiliul Județean Teleorman, a aprobat
schimbarea regimului juridic al locuințelor sociale din municipiile Alexandria,
Roșiorii de Vede și orașul Videle, în locuințe de serviciu și transmiterea lor în
administrarea Consiliilor locale ale unităților administrativteritoriale
respective pe bază de protocol încheiat între părți.
Prin
Hotărârea nr. 75 din
28 iunie 2007, Consiliul Județean Teleorman, a aprobat trecerea locuințelor de serviciu, proprietate publică
a județului, din administrarea Consiliilor Locale Alexandria, Roșiorii de Vede
și
Videle în administrarea
Serviciului
de Deservire Pază și Protocol - serviciu public cu personalitate juridică sub
autoritatea
Consiliului
Județean
Teleorman.
Conform
acestei hotărâri se va încheia un
protocol de predare-preluare a locuințelor de serviciu între
Consiliile Locale
Alexandria, Roșiorii de Vede și Videle și
Consiliul Județean Teleorman și Serviciul
de Deservire Pază și Protocol.
Prin hotărârea sus menționată
Consiliul Județean Teleorman a
aprobat ca repartizarea locuințelor libere să se facă prin Direcția Tehnică și Direcția Economică,
Buget-Finanțe, cu aprobarea Președintelui Consiliului Județean
Teleorman, după consultarea primarilor din localitățile respective iar Serviciul de Deservire Pază și Protocol va încheia cu
chiriașii actuali, contracte de închiriere, pe termen de 3 ani.
Astfel că este
necesar să se aprobe
criteriile de ocupare și repartizare
a apartamentelor de serviciu, proprietate
publică a județului Teleorman.
Propunem
următoarele criterii de ocupare și repartizare a apartamentelor din locuințele de serviciu:
1.Dreptul de a deține o
locuință
a) Locuințele de serviciu sunt locuințe
destinate
funcționarilor publici sau angajați contractuali salariați ai unor instituții
publice, persoanelor juridice fără scop lucrativ care desfășoară activități de
binefacere sau de utilitate publică și serviciilor publice.
b)
Nu au dreptul la o locuință
de serviciu persoanele care:
-dețin o locuință în
proprietate în localitatea în care se află apartamentul
de serviciu;
-au înstrăinat o locuință
proprietate după repartizarea apartamentului de
serviciu;
-persoanele care și-au
schimbat domiciliul și locul de muncă în altă
localitate;
2.Criterii
de repartizare a apartamentelor libere
a).
Vechime în instituție:
-vechime până într-un an
...................................................... 5 puncte
-între 1 an și 5
ani.................................................................10 puncte
-între 5 ani și 10 ani
.............................................................15 puncte
-între 10 ani și 15 ani
...........................................................20 puncte
-peste 15
ani..........................................................................25
puncte
Acte
doveditoare:
adeverință sau copie cartea de muncă.
b). Situația locativă:
- chiriaș la proprietar (persoane
fizice, cămin)....................10 puncte
- chiriaș la proprietar în imobil restituit fostului proprietar
și în pericol de a fi evacuat
...............................................30 puncte
- tolerat de rude (frați,
părinți).............................................25 puncte
Acte
doveditoare: copie a contractului locuinței unde are
domiciliul stabil în buletin sau domiciliul flotant.
c). Apartament solicitat
Număr camere
|
Număr persoane |
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Peste
5 persoane |
2
camere |
0
puncte |
0
puncte |
5
puncte |
10
puncte |
20
puncte |
30
puncte |
3
camere |
0
puncte |
0
puncte |
0
puncte |
5
puncte |
10
puncte |
20
puncte |
Acte
doveditoare:-buletin de identitate ale persoanelor care au
același domiciliu cu solicitantul
d). Situația familială
-necăsătorit
.........................................................................................5
puncte
-căsătorit
...........................................................................................10
puncte
-căsătorit, cu unul sau mai multi copiii
.............................................20 puncte
-necăsătorit, divorțat sau văduv (ă), cu unul sau mai multi copii
în
îngrijire.............................................................................................25
puncte
Acte
doveditoare:-certificat de căsătorie, certificate de
naștere pentru copii, hotărâre judecătorească definitivă privind divorțul.
e). Studii
- studii superioare cu masterat sau alte cursuri postuniversitare
absolvite...............................................................................30
puncte
-studii
superioare.....................................................................20
puncte
-studii
medii............................................................................10
puncte
Acte
doveditoare:copii de pe diplomele de absolvire
3.Repartizarea apartamentelor libere se face la
solicitarea instituțiilor publice, persoanelor juridice fără scop lucrativ care
desfășoară activități de binefacere sau de utilitate publică și serviciilor
publice, prin Direcția Tehnică și Direcția Economică Buget-Finanțe, cu
aprobarea Președintelui Consiliului Județean Teleorman, după consultarea
primarilor din localitățile respective.
Solicitările respective vor fi depuse la Consiliul Județean Teleorman, însoțite de cereri de repartizare și de acte doveditoare
conform prezentelor criterii.
4.La preluarea contractelor de la primăriile
municipale și orășenești administratorul locuințelor va verifica încadrarea în
categoriile prevăzute la punctul 1 din prezenta, prin declarații autentificate.
Fac excepție de la criteriile aprobate, chiriașii cu situații deosebite,
pentru care repartizarea locuințelor se va face la propunerea Direcției Tehnice
și Direcției Economice Buget-Finanțe, cu avizul primarului și aprobarea
Președintelui Consiliului Județean Teleorman.
Având în vedere cele expuse, în
conformitate cu prevederile art. 98, coroborat cu art. 44 alin (1) din Legea
administrației publice locale, republicată, am întocmit prezentul raport de
specialitate privind necesitatea
aprobării criteriilor de
ocupare și repartizare a apartamentelor de serviciu, proprietate publică
a județului Teleorman, aflate în administrarea
Serviciului de Deservire
Pază și Protocol.
DIRECTOR EXECUTIV, DIRECTOR EXECUTIV,
Piperea Victor Stoian Elena
CABINET VICEPREȘEDINTE
privind: aprobarea criteriilor de
ocupare și repartizare a apartamentelor de
serviciu, proprietate publică a județului Teleorman, aflate în administrarea
Serviciului de Deservire Pază și Protocol
În
județul Teleorman au fost construite următoarele locuințe sociale:
-,,Locuințe sociale în
municipiul Alexandria zona Peco;
-,,Locuințe sociale în
municipiul Roșiorii de Vede str. Oltului, nr. 42;
-,,Locuințe sociale în orașul
Videle zona Centru .
Prin
Hotărârea nr. 43 din 27 mai 2002, Consiliul Județean Teleorman, a aprobat
schimbarea regimului juridic al locuințelor sociale din Alexandria, Roșiorii de
Vede și Videle, în locuințe de serviciu și transmiterea lor în administrarea
Consiliilor locale ale unităților administrativteritoriale respective, pe bază de protocol încheiat între părți.
Cele
trei obiective fac parte din domeniul public al Județului Teleorman, aprobat
prin Hotărârea Guvernului nr. 1358/2001, modificată și completată prin H.G. nr.
896/2006, privind atestarea domeniului public al județului Teleorman, precum și
al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Teleorman.
Prin
Hotărârea nr. 75 din
28 iunie 2007, Consiliul Județean Teleorman, a aprobat trecerea locuințelor de serviciu, proprietate publică
a județului, din administrarea Consiliilor Locale Alexandria, Roșiorii de Vede
și
Videle în administrarea
Serviciului
de Deservire Pază și Protocol - serviciu public cu personalitate juridică sub
autoritatea
Consiliului
Județean
Teleorman.
Deasemenea prin aceeași hotărâre s-a aprobat
ca repartizarea locuințelor libere să se facă prin Direcția Tehnică și Direcția Economică,
Buget-Finanțe, cu aprobarea Președintelui Consiliului Județean
Teleorman, după consultarea primarilor din localitățile respective iar Serviciul de Deservire Pază și Protocol va încheia cu
chiriașii actuali, contracte de închiriere, pe termen de 3 ani.
Criteriile
aprobate prin această hotărâre se vor aplica locuințelor care se vor repartiza
după intrarea în vigoare a hotărâri.
Fac
excepție de la criteriile aprobate, chiriașii cu situații deosebite, pentru
care repartizarea locuințelor se va face la propunerea Direcției Tehnice și
Direcției Economice Buget-Finanțe, cu avizul primarului și aprobarea Președintelui
Consiliului Județean Teleorman.
Astfel că este necesar să se aprobe
criteriile
de ocupare și repartizare a apartamentelor de serviciu, proprietate
publică a județului Teleorman, aflate în administrarea
Serviciului
de Deservire Pază și Protocol.
Având în vedere, considerentele expuse, vă rog să
aprobați proiectul de hotărâre în forma prezentată.
V I C E P R E Ș E D I N T E,
CONSILIUL
JUDEȚEAN TELEORMAN
Anexa nr.1
Nr.
Crt. |
Lista inițială privind solicitările de repartizare
locuințe de serviciu, formulate de autoritățile și instituțiile publice,
avizată de președintele C.J.T. |
Chiriași actuali
|
Obs. |
|||
Bloc/nr. apt. |
Instituția |
bloc |
Nr.
apt |
Nume, prenume |
||
1. |
CO1/9, 10, 11
|
Prefectura Județului Teleorman
|
CO1 |
9 |
Cioacă Iulian Eduard |
|
CO1 |
10 |
Popa Elena |
||||
CO1 |
11 |
Brînzilă Elena |
||||
2. |
CO1/4,6,7
CO2/5, 6, 7, 8 |
Consiliul Județean Teleorman
|
CO1 |
4 |
Vîlcan Cristina |
Prin adresa nr.3176/
2004,CJT a cedat apt. Spitalului județean. |
CO1 |
6 |
Buzică Dana Irina |
|
|||
CO1 |
7 |
Șofron Livia Ondina |
||||
CO2 |
5 |
Filip Tudor |
||||
CO2 |
6 |
Toncea Dumitru |
||||
CO2 |
7 |
Ioniță Mădălin |
||||
CO2 |
8 |
Consiliul județean |
||||
3. |
CO2/9, 11, 12
|
Primăria mun.Alexandria
|
CO2 |
9 |
Primăria Alexandria |
|
CO2 |
11 |
Morcov Maria |
||||
CO2 |
12 |
Grosu Georgel |
||||
4. |
CO1/19
|
Parchetul de pe lângă Tribunalul
Teleorman
|
CO1 |
19 |
Pohrib Elena |
|
5. |
CO1/2,3,13,14,15,16
|
Inspectoratul de Poliție Teleorman
|
CO1 |
2 |
Peia Viorel |
|
CO1 |
3 |
Căzănaru Sorin Adrian |
||||
CO1 |
13 |
Ristică Claudia Tina |
||||
CO1 |
14 |
Ciurea Florin Cătălin |
||||
CO1 |
15 |
Anghel Florin Narcis |
||||
CO1 |
16 |
Pîrlogea Marian |
||||
6. |
CO1/5
|
S.R.I.
|
CO1 |
5 |
Baciu Maria Cristina |
|
7. |
CO1/1
|
S.T.S.
|
CO1 |
1 |
Bolintineanu Marin Sandu |
|
8. |
CO2/1,4,15,16,17,18
|
Direcția de Sănătate Publică-Spitalul
Județean
|
CO2 |
1 |
Ciuciu Mădălina Carmen |
-Spitalul județean
a cedat apt.Consiliului
Județean Teleorman prin adresa nr.5103/
2003. |
CO2 |
4 |
Avram Nicu |
|
|||
CO2 |
15 |
Ignat Dana Luminița |
||||
CO2 |
16 |
Daoud Mazen |
||||
CO2 |
17 |
Goraschi Alhosseini Kazem
Dinu Alexandru |
||||
CO2 |
18 |
Vasile Claudia Manuela |
||||
9. |
CO1/17
|
Direcția pentru Tineret și Sport
|
CO1 |
17 |
Berechet Constantin |
|
10. |
CO2/19
|
Direcția Județeană pentru Protecția
Plantelor
|
CO2 |
19 |
Balauru Constantin |
|
11. |
CO2/2,20
|
Consiliul Județean-Direcția Generală
de Servicii
|
CO2 |
2 |
Giurcănaș Florin |
|
CO2 |
20 |
Zavera Nicolae |
||||
12. |
CO2/3
|
Casa de Asigurări de Sănătate
|
CO2 |
3 |
Rizea Iulica Iulian |
|
13. |
CO1/18
CO2/13 |
Inspectoratul Școlar
|
CO1 |
18 |
Soare Niculae |
|
CO2 |
13 |
Ciobanu Teodor |
||||
14. |
CO1/20
|
Tribunalul Județean
|
CO1 |
20 |
Bondoc Ninel |
|
15. |
CO1/8
CO2/14 |
Oficiul de Protecția Consumatorului
|
CO1 |
8 |
Simion Lucia Corina |
|
CO2 |
14 |
Guriță Mioara |
||||
16. |
CO1/12
|
Inspectoratul pentru Protecția
Mediului
|
CO1 |
12 |
Chisac Elisabeta |
|
17. |
CO2/10
|
Serviciul de Ambulanță Teleorman
|
CO2 |
10 |
Corbeanu Constantin |
|
Nr.
Crt. |
Lista inițială cu persoanele care urmau să
primească o locuință, avizată de președintele C.J.T. |
Chiriași actuali
|
Obs. |
|||
Nume și prenume |
Instituția |
Bloc |
Nr.
apt |
Nume, prenume |
||
1. |
Dulă Viorel
|
Corpul Gardienilor Publici-Alexandria
|
F1 |
1 |
Dulă Iuliana |
Modificare
neavizată |
2. |
Nițu Victor
|
Corpul Gardienilor Publici-București
|
F1 |
5 |
Nițu Victor |
|
3. |
Gheorghe Iulian
|
S.C.ROVA S.A.-Roșiorii de Vede
|
F1 |
4 |
Popescu Mirela
|
Modificare
neavizată
|
4 |
Toader Dănuț |
S.C.ROVA S.A.-Roșiorii de Vede
|
F1 |
13 |
Coman Mihaela Cristiana |
Modificare
neavizată
|
5. |
Nicolae Alexandrina |
S.C.ROTRICO S.A.-Roșiorii de Vede
|
F1 |
15 |
Nicolae Florian |
Modificare
neavizată |
6. |
Turi Florica |
Primăria mun.Roșiorii de Vede |
F1 |
20 |
Turi Florica |
|
7. |
Ciobanu Dumitru
|
S.C.TRANSURBANA SA Roșiorii de Vede |
F1 |
16 |
Avram Neaga |
Modificare
neavizată
|
8. |
Istrate Emil
|
SC Bere și Malț ROBEMA SA-Roșiorii de Vede |
F1 |
7 |
Istrate Lenuța |
Modificare
neavizată |
9. |
Iordăchiță Marin
|
SC AGROZOOTEHNICA S.A. Roșiorii de Vede |
F1 |
8 |
Iordăchiță Marian |
|
10. |
Mihai Iuliana
|
SC MINCO ROMÂNIA SRL Roșiorii de Vede |
F1 |
12 |
Mihai Florin |
Modificare
neavizată |
11. |
Burlacu Emil |
SC CFR IRLU SA Roșiorii de Vede |
F1 |
10 |
Burlacu Emil |
|
12. |
Deaconu Angeluț
|
SC CFR IRV SA Secția Roșiorii de Vede |
F1 |
18 |
Deaconu Angeluț |
|
13. |
Gheorghe Carmenuța
|
SC DIMOFTE SRL Galați-Punct de lucru Roșiorii de Vede |
F1 |
17 |
Perețeanu Marin |
Modificare
neavizată |
14. |
Manea Polișor
|
SC Scut Pază, Protecție SRL-Alexandria
|
F1 |
11 |
Manea Polișor |
|
15. |
Stoian Constantin
|
SC ROLBEER SRL Roșiorii de Vede |
F1 |
9 |
Stoian Constantin
|
|
16. |
Perețeanu Maria
|
SC ARSENAL SRL Roșiorii de Vede |
F1 |
3 |
Perețeanu Florica
|
Modificare
neavizată |
17. |
Dobre Gheorghe
|
SC M.Dobre Impex SRL-Roșiorii de Vede |
F1 |
2 |
Dobre Laura
|
Modificare
neavizată |
18. |
Dumitrescu Sergiu
|
SC Bucur ComImpex SRL-Roșiorii de Vede |
F1 |
19 |
Marinescu Ion |
Modificare
neavizată |
19. |
Săvoiu Marcel |
SC 2ACM SRL-Roșiorii de Vede |
F1 |
6 |
Primăria municipiului Roșiorii de Vede |
Modificare
neavizată
|
20. |
Popescu Daniel |
A.F.Toader-Roșiorii de Vede |
F1 |
14 |
Popescu Daniel |
|
Nr.
Crt. |
Tabel nominal cu instituțiile și unitățile
economice cărora le-au fost repartizate apartamente de serviciu și tabelul
nominal cu repartiții nominale pentru apartamentele de serviciu, avizate de
președintele C.J.T. |
Chiriași actuali
|
Obs. |
|||
Nume și prenume |
Instituția |
Bloc |
Nr.
Apt |
Nume, prenume |
||
1. |
Primăria Videle
|
Primăria Videle
|
CO1 |
3 |
Primăria Videle |
|
Bălan Aurel
|
CO1 |
14 |
Bălan Aurel |
|
||
Coman George
|
CO1 |
7 |
Coman George |
|
||
2. |
Teodorescu Ion
|
Judecătoria Videle
|
CO2 |
10 |
Morometescu Laurenția |
Modificare
avizată |
Popa Petre Aurel
|
CO2 |
12 |
Popa Petre Aurel
|
|
||
3. |
Laloianu Constantin
|
Parchetul Videle
|
CO2 |
5 |
Parchetul de pe lângă Judecătoria Videle |
|
Sondac Mihaela
|
CO1 |
10 |
Iorga Adrian |
Modificare
avizată |
||
4. |
Florescu Gabriela
|
Direcția Județeană de Sănătate
|
CO1 |
2 |
Florescu Gabriela
|
|
5. |
Stoicescu Elena
|
Centrul Bugetar Videle
|
CO1 |
20 |
Stoicescu Elena
|
|
Secere Elena
|
CO1 |
6 |
Secere Elena
|
|
||
Robaciu Neli Ștefania
|
CO1
|
18 |
Vîrban Marian |
Modificare
avizată |
||
6. |
Jurasek Ioan
|
Grupul Școlar Tehnic Videle
|
CO2 |
11 |
Jurasek Ioan
|
|
7. |
Bușcă Mădălin
|
Compania de Pompieri Videle
|
CO1 |
15 |
Ursu Costel |
Modificare
avizată |
Maican Florentin
|
CO1 |
5 |
Maican Florentin |
|
||
8. |
Ivan Claudiu
|
Poliția Videle
|
CO1 |
12 |
Ivan Claudiu
|
|
Zăvăleanu Alexandru
|
CO2 |
13 |
Zăvăleanu Alexandru
|
|
||
Ștefan Andrei
|
CO2 |
18 |
Ștefan Andrei Constantin
|
|
||
Constantin Costel
|
CO2 |
19 |
Constantin Costel
|
|
||
9. |
Toma Dumitru
|
Spitalul Petrom Videle
|
CO2 |
6 |
Toma Dumitru
|
|
Safaoui Machhour
|
CO2 |
7 |
Safaoui Machhour
|
|
||
Marinescu Adriana
|
CO2 |
8 |
Marinescu Adriana
|
|
||
Grosu Luminița
|
CO1 |
1 |
Grosu Liliana
|
|
||
Paraschiv Luminița
|
CO1 |
16 |
Paraschiv Luminița
|
|
||
Dobre Felicia
|
CO2
|
1
|
Dobre Felicia
|
|
||
10. |
Nițu Cristian
|
SC CONY-SAT SA-secția Videle
|
CO1 |
11 |
Nițu Cristian
|
|
11. |
Grigore Dorina
|
SC FORAJ SONDE SA Videle
|
CO2
|
20
|
Grigore Dorina
|
|
Deculescu Bogdan George
|
CO1
|
9
|
Deculescu Bogdan George
|
|
||
12. |
Paraschiv Constantin
|
Sucursala Petrom Videle
|
CO1
|
8
|
Paraschiv Constantin
|
|
Ene Cornel
|
CO2
|
14
|
Ene Cornel
|
|
||
Bulearcă Valentin
|
CO1
|
13
|
Bulearcă Valentin
|
|
||
Dumitru Adrian
|
CO1
|
4
|
Dumitru Adrian
|
|
||
Bătrânu Marian
|
CO2
|
17
|
Bătrânu Marian
|
|
||
Persunaru Petrică
|
CO2
|
15
|
Persunaru Petrică
|
|
||
Iliuță Marin
|
CO2
|
9
|
Iliuță Marin
|
|
||
Păun Marian
|
CO1
|
19
|
Păun Marian
|
|
||
13. |
Dumitru Ioviță
|
SC PETROM SERVICE SA Videle
|
CO1
|
17
|
Dumitra Ioviță
|
|
Gherghescu Lucian
|
CO2
|
2
|
Gherghescu Lucian
|
|
||
Lazăr Ciprian
|
CO2
|
4
|
Lazăr Pompiliu Ciprian
|
|
||
14. |
Pițigoi Petrică
|
SC Rompetrol Well Services SA-secția
Videle
|
CO2 |
3 |
Pițigoi Petrică
|
|
15. |
Săvescu Mihai
|
Consum Coop Videle
|
CO2 |
16 |
Săvescu Mihai
|
|