CONSILIUL JUDETEAN TELERMAN           

 

                                  Anexa nr.2 la Hotărea Consiliului Judeţean nr.61 din 15 mai 2007

 

S T A T U T U L

 

Asociaţiei “CENTRUL DE MANAGEMENT AL APEI

 TURNU MAGURELE”

 

Capitolul I

 

Dispoziţii generale

 

Art.1.  Asociatia “CENTRUL DE MANAGEMENT AL APEI TURNU MAGURELE” ia fiinta ca urmare a actului de vointa exprimat de reprezentantii împuterniciti ai celor 3 persoane juridice, semnatare ale Actului constitutiv intocmit la data de ______________

 

Capitolul II

 

Asociati

 

Art. 2  In baza art. 1 alin. 1 si art. 4-14 din O.G. 26/ 2000 cu privire la asociatii si fundatii precum si in baza art. 28 lit. d din Decretul nr. 31/ 54 privitor la persoanele fizice si  persoanele juridice au hotarat sa se asocieze urmatoarele unitati administrativ-teritoriale :

 

1. Judetul Teleorman, persoana juridica de drept public, identificat prin codul de inregistrare fiscala nr. 4652686, prin Consiliul Judetean Teleorman, cu sediul in strada Dunarii nr. 178, municipiul Alexandria, reprezentat de dl. Liviu Nicolae Dragnea, Presedinte, domiciliat in mun. Turnu Magurele, bd. Independentei, bl. T2, et. 3, ap. 14, judetul Teleorman, posesor al CI, seria TR nr. 000002, CNP 1621028282204.

 

2. Municipiul Turnu Magurele, persoana juridica de drept public, identificat prin codul de inregistrare fiscala nr. 4253731, prin Consiliul local, cu sediul in mun. Turnu Magurele,  reprezentat de dl. Mohanu Nicolae, primar, domiciliat in mun. Turnu Magurele, str. Independentei, bl. T5, ap. 4, posesor al CI, seria TR nr. 212346, CNP 1461102343224.

 

si

 

3. S.C.Aqua Tur S.R.L., cu sediul in mun. Turnu Magurele, str. Stadionului, nr. 12 cod fiscal, Ro 18113185 prin reprezentantul sau legal Pitis Petre, Director, domiciliat in mun. Turnu Magurele, str. Nicolae Balcescu, bl. C4, sc. 2. et. 2, ap. 15, posesor al CI, seria TR nr.231196, CNP 1621018343222.

 

Art. 3 Pot dobandi calitatea de asociat in conditiile prevazute de statut si alte  persoane, cu respectarea legislatiei in vigoare.

 

 

Capitolul III

 

Denumirea asociatiei; sediul; durata

 

Art.4. Denumirea asociatiei este “CENTRUL DE MANAGEMENT AL APEI TURNU MAGURELE”.

Art.5.(1) Sediul asociatiei este in Turnu Magurele, str. 1 Decembrie, nr. 5, cladirea Centru Administrativ, et. 1, camera nr. 1,  conform contractului de comodat anexat.

(2) Sediul va putea fi schimbat, in functie de necesitatile asociatiei, la o alta adresa, conform legislatiei in vigoare.

Art.6. Durata de functionare a Asociatiei “CENTRUL DE MANAGEMENT AL APEI TURNU MAGURELE” este pe termen nelimitat de la data inregistrarii in Registrul asociatiilor si fundatiilor de pe langa Judecatoria TURNU MAGURELE.

 

 

Capitolul IV

 

Scopul; obiective

 

Art.7. Scopul asociatiei ce se infiinteaza il constituie:

- promovarea si reprezentarea concertata a intereselor comune ale autoritatilor locale pe probleme de managementul  apei in raporturile cu administratia publica centrala si locala, cu organizatii neguvernamentale, cu autoritati locale si regionale din alte tari, precum si cu institutii si organisme internationale.

Art.8. Asociatia va urmari atingerea urmatoarelor obiective:

          a) identificarea in teren a problemelor legate de cantitatea si calitatea apei potabile, uzate si pluviale ca urmare a solicitarilor in acest sens,

         b) identificarea zonelor cu risc la inundatii,

         c) identificarea de programe de finantare nerambursabila a proiectelor ,

         d) initierea si dezvoltarea de proiecte in domeniul managementului apei,

          e) atragerea de parteneri interni si externi pentru dezvoltarea Centrului de Management al Apei.

          f) promovarea unei politici de mediu active in acord cu interesele locale si cu reglementarile interne si internationale,

          g)realizarea de parteneriate si infratiri cu localitati, provincii si regiuni din alte tari;

          h)dezvoltarea unui parteneriat eficient cu administratia publica centrala;

          i)armonizarea intereselor autoritatilor publice locale in vederea asigurarii unui management al apei

          j)promovarea unei politici de mediu active in acord cu interesele locale si cu reglementarile interne si internationale;

          k)formarea unor echipe de specialisti in masura sa analizeze si sa propuna solutii pentru un management al apei integrat si eficient al administratiei publice locale;

          l)colaborarea cu diferite structuri ale societatii civile in vederea asigurarii proximitatii actului de guvernare si a promovarii constante a intereselor cetatenilor;

          m)organizarea de schimburi de experienta, stagii de pregatire si formare in tara si in strainatate in domeniul managementului apei

          n)infiintarea sau colaborarea cu institutiile de specialitate, birouri, servicii, precum si angajarea tuturor resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor propuse;

          o)alte obiective stabilite de organele de conducere ale Asociatiei.

 

 

Capitolul V

 

Colaborari si asocieri

 

Art.9. Asociatia isi desfasoara activitatea in colaborare cu autoritati ale administratiei publice locale, judetene si centrale, cu serviciile descentralizate ale ministerelor, organisme neguvernamentale, agenti economici si alte persoane fizice sau juridice din tara si din strainatate.

Art.10. Pentru realizarea obiectivelor stabilite, asociatia poate infiinta filiale, comisii cu activitate temporara sau permanenta, grupe de lucru ori se poate asocia cu alte asociatii si fundatii cu scop similar din tara si strainatate.

 

 

Capitolul VI

 

Patrimoniul initial al asociatiei, venituri, fondul de

dezvoltare si activitatea financiar-contabila

 

Art. 11 (1) Patrimoniul social initial al asociatiei este alcatuit din aportul in bani in valoare de 450 lei prin contributia egala a fiecarui asociat cate 150 lei.

(2) Patrimoniul social poate fi majorat prin contributia de 150 lei varsata de noii membri asociati, in baza hotararii Adunarii generale.

Art. 12 (1) Veniturile asociatiei provin din:

a)   cotizatia membrilor stabilita prin hotarare a Adunarii generale;

b)  dobanzile si dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile, in conditiile legii;

c)  dividendele societatilor comerciale infiintate de asociatie;

d)  venituri realizate din activitati economice directe;

e)   donatii, sponsorizari sau legate;

f)    resurse obtinute de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale;

g)  venituri realizate din diverse programe sau proiecte cu finantare interna si externa.

h)  alte venituri prevazute de lege.

(2) Asociatia poate infiinta societati comerciale. Dividendele obtinute de asociatie din activitatile acestor societati comerciale, daca nu se reinvestesc in aceleasi societati comerciale, se folosesc obligatoriu pentru realizarea scopului asociatiei.

(3) Asociatia poate desfasura orice alte activitati economice directe, daca acestea au caracter accesoriu si sunt in stransa legatura cu scopul principal al persoanei juridice.

Art.13.(1) Asociatia poate constitui separat de patrimoniul sau un fond de dezvoltare cu destinatie precisa, care serveste finantarii de proiecte de dezvoltare locala.

(2) Sursele de finantare ale fondului de dezvoltare vor putea fi :

a)     fonduri alocate de unele organisme internationale ;

b)    subventii de la bugetul statului ;

c)     contributii ale autoritatilor administratiei publice locale si judetene ;

d)    alte surse.

Modul si procedurile de finantare a proiectelor se vor stabili de catre Consiliul director.

Art.14.(1) Asociatia elaboreaza bugetul de venituri si cheltuieli, precum si bilantul contabil, conform dispozitiilor legale in vigoare. Anul financiar incepe la 1 ianuarie si se termina la 31 decembrie ale fiecarui an.

          (2) Daca se vor infiinta, filialele vor elabora buget de venituri si cheltuieli si bilant contabil proprii, in limitele bugetului aprobat de catre Asociatie.

Art.15. Eventualele excedente obtinute de Asociatia “CENTRUL DE MANAGEMENT AL APEI TURNU MAGURELE” vor fi folosite numai pentru realizarea scopului sau.

Art.16.(1) Procedurile financiar-contabile utilizate vor fi cele reglementate de legislatia in vigoare.

(2) Gestiunea Asociatiei si a filialelor, daca acestea se vor infiinta, se tine de catre personal calificat retribuit si este supusa controlului periodic al organului de controlul financiar al acesteia.

(3) Asociatia si filialele efectueaza plati in lei sau in valuta prin caseriile proprii sau prin conturi deschise la bancile comerciale.

 

 

Capitolul VII

 

Dobandirea si pierderea calitatii de membru

 

Art.17.(1) Calitatea de membru al Asociatiei “CENTRUL DE MANAGEMENT AL APEI TURNU MAGURELE” poate fi dobandita de catre orice persoana juridica cu capacitate de exercitiu deplina care este de acord cu prevederile statutului si care achita ca aport la patrimoniul social contributia de 150 lei.

(2) Dobandirea calitatii de asociat se face la cerere, cu votul a cel putin jumatate din membrii asociati.

Art.18.(1) Calitatea de membru al Asociatiei “CENTRUL DE MANAGEMENT AL APEI TURNU MAGURELE” poate inceta in urmatoarele situatii:

a)     prin pierderea personalitatii juridice, in conditiile legii;

b)    prin renuntare care trebuie sa fie expresa si comunicata Consiliului director al Asociatiei;

c)     prin excludere, in urmatoarele situatii:

- angajarea in activitati ce contravin statutului, hotararilor si angajamentelor luate de organele de conducere ale asociatiei;

- neplata cotizatiei in conditiile stabilite de Consiliul director

(2) Excluderea se face prin hotararea Adunarii generale a Asociatiei adoptata cu votul a cel putin 2/3 din membrii asociati.

Art.19. Membrii care se retrag sau sunt exclusi nu au nici un drept asupra patrimoniului asociatiei.

 

 

Capitolul VIII

 

Drepturile si obligatiile asociatiei

 

Art.20. Membrii asociatiei au urmatoarele drepturi:

a)     sa beneficieze de fondul de dezvoltare al asociatiei, in conditiile prezentului statut;

b)    sa duca la indeplinire obiectivele stabilite prin statutul Asociatiei

c)    sa aleaga si sa fie alesi in Consiliul director;

d)    sa beneficieze de serviciile asociatiei, de regula cu plata unor tarife mai avantajoase decat cele stabilite pentru terte persoane;

e)     sa participe la activitatea asociatiei cu studii, comunicari sau in orice alta forma;

f)      sa faca propuneri pentru completarea sau modificarea statutului asociatiei.

g) sa participe la programele de formare initiate de catre Asociatie in domeniul managementului apei

Art.21. Membrii asociatiei au urmatoarele obligatii:

          a) sa respecte prevederile statutului si hotararile organelor de conducere ale asociatiei;

          b) sa participe la actiunile asociatiei si sa contribuie cu informatii si studii, in functie de necesitati;

                   c) sa nu intreprinda actiuni care prin natura lor pot leza interesele asociatiei;

                   d) sa-si aduca contributia la indeplinirea scopului asociatiei.

                   f) sa achite lunar cotizatia stabilita de Adunarea generala sub sanctiunea excluderii acestora din Asociatie

 

 

 

 

 

 

 

Capitolul IX

 

Organele de conducere, administrare si

control ale asociatiei

 

Art.22. Organele asociatiei sunt:

          A) adunarea generala;

          B) consiliul director;

          C) cenzorul.

 

A. Adunarea generala

Art. 23 (1) Adunarea generala este organul de conducere alcatuit din totalitatea asociatilor.

In lipsa reprezentantului legal, asociatii vor fi reprezentati la lucrarile Adunarii generale de  persoane imputernicite de acesta.

(2) Competenta adunarii generale cuprinde :

a) stabilirea strategiei si a obiectivelor generale ale asociatiei;

b) aprobarea programului anual de activitati al asociatiei;

c) aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a bilantului contabil;

d) aprobarea cotizatiei lunare platita de catre membrii asociati;

e) alegerea si revocarea membrilor consiliului director;

f) infiintarea de filiale ;

g) modificarea actului constitutiv si a statutului asociatiei;

h) dizolvarea si lichidarea asociatiei precum si stabilirea destinatiei bunurilor ramase dupa lichidare;

i) schimbarea sediului asociatiei;

j) controlarea activitatii consiliului director si a cenzorului;

k) orice alte atributii prevazute de lege sau de statut.

(3) Adunarea generala se poate intruni in sedinte ordinare si extraordinare.

(4) Adunarea generala ordinara se intruneste cel putin o data pe an, de regula in primul trimestru.

(5) In cazul in care in cursul anului apar probleme urgente a caror solutionare intra in competenta Adunarii generale aceasta se va intruni in sedinta extraordinara.

(6) Atat Adunarea generala ordinara cat si Adunarea generala extraordinara este valabil constituita in prezenta majoritatii membrilor asociati.

(7) In realizarea atributiilor care-i revin atat Adunarea generala ordinara cat si Adunarea generala extraordinara adopta hotarari cu votul majoritatii membrilor asociati, cu exceptia cazurilor in care in Statut sau in lege se prevede o alta majoritate pentru adoptarea hotararilor.

(8) Adunarea generala ordinara se convoaca fie de catre directorul executiv la propunerea membrilor Consiliului director fie de catre Consiliul director cu cel putin 15 zile inainte prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, fax sau nota telefonica.

In convocator se vor trece data, ora, locul de desfasurare precum si ordinea de zi. Documentele sedintei vor fi  puse la dispozitia asociatilor cu 5 zile inainte de catre directorul executiv, care va asigura efectuarea lucrarilor tehnice de secretariat ale asociatiei.

(9) Adunarea generala extraodinara se convoaca fie de catre directorul executiv la propunerea membrilor Consiliului director fie de catre Consiliul director cu cel putin 5 zile inainte prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, fax sau nota telefonica.

(10) Adunarea generala este condusa de un presedinte, ales din randul membrilor asociati, asistat de directorul executiv.

(11) Presedintele adunarii generale va delega atributiile executive directorului executiv.

(12) Hotararile luate de Adunarea generala, in limitele legii, ale actului constitutiv si statutului sunt obligatorii si pentru asociatii care nu au luat parte la Adunarea generala sau au votat impotriva.

 

B. Consiliul director

 

 Art. 24. (1) Consiliul director este compus din 3 membri, alesi de catre Adunarea generala pe baza propunerilor facute de catre asociati.

(2) Revocarea membrilor Consiliului director  se face pentru motive temeinice de catre Adunarea generala cu votul a 2/3 din membri asociati.

(3)  Consiliul director asigura punerea in executare a hotararilor Adunarii generale.

(4) In exercitarea competentei sale, consiliul director:

a)     prezinta Adunarii generale raportul de activitate pe perioada anterioara, executarea bugetului de venituri si cheltuieli, bilantul contabil, proiectul bugetului de venituri si cheltuieli si proiectul programelor asociatiei;

b)    incheie acte juridice in numele si pe seama asociatiei;

c)     aproba organigrama si politica de personal ale asociatiei;

d)    numeste directorul executiv la propunerea presedintelui Adunarii generale;

e)     elibereaza din functie si sanctioneaza directorul executiv la propunerea presedintelui Adunarii generale, conform prevederilor legale;

f)      indeplineste orice alte atributii prevazute in statut sau stabilite de Adunarea generala;

(5) Regulile generale privind organizarea si functionarea Consiliului director se stabilesc prin regulamentul ce va fi aprobat de Adunarea generala.

Art.25. Conducerea activitatii curente a asociatiei se asigura de un director executiv, remunerat in conditiile legii.

Art.26.(1) Consiliul director se intruneste in sedinte lunare, si ori de cate ori este nevoie, fiind convocat de directorul executiv.

(2)  Pentru valabilitatea deciziilor Consiliului director este necesara prezenta a cel putin 2/3 din membrii Consiliului director.

(3) In exercitarea atributiilor sale, Consiliul director adopta decizii cu majoritatea membrilor prezenti.

 

 

 

 

C. Cenzorul

 

Art.27.(1) Controlul financiar intern al asociatiei este asigurat de un cenzor ales de Adunarea Generala.

(2) In realizarea competentei sale, cenzorul:

a)    verifica modul in care este administrat patrimoniul asociatiei;

b)   intocmeste rapoarte si le prezinta adunarii generale;

c)    poate participa la sedintele consiliului director fara drept de vot;

d)   indeplineste orice alte atributii prevazute in statut sau stabilite de adunarea generala;

(3) Membrii consiliului director nu pot fi cenzori.

(4) Regulile generale de organizare si functionare ale cenzorului asociatiei se aproba de catre Adunarea generala.

 

 

 

Capitolul X

 

Dizolvarea si lichidarea asociatiei

 

 

Art.28. Asociatia se dizolva:

                      a) de drept;

                      b) prin hotarare judecatoreasca;

                      c) prin hotarare a adunarii generale.

Art.29. Asociatia se dizolva de drept prin:

-         implinirea duratei pentru care a fost constituita;

-           imposibilitatea realizarii scopului pentru care a fost constituita, daca in termen de 3 luni de la constatarea acestui fapt nu se produce schimbarea acestui scop;

-          imposibilitatea constituirii adunarii generale sau a constituirii Consiliului director, in conformitate cu Statutul asociatiei, daca aceasta situatie dureaza mai mult de un an de la data la care potrivit statutului, Adunarea generala sau, dupa caz, Consiliul director trebuia constituit;

-          reducerea numarului de asociati sub numarul de 3, daca acesta nu a fost complinit timp de 3 luni.

Art.30. Constatarea dizolvarii se realizeaza prin hotarare a judecatoriei in circumscriptia careia se afla sediul asociatiei, la cererea oricarei persoane interesate.

Art.31.(1) Asociatia se dizolva prin hotarare judecatoreasca, la cererea oricarei persoane interesate:

a)   cand scopul sau activitatea asociatiei a devenit ilicita sau contrara ordinii publice;

 

 

b)  cand realizarea scopului este urmarita prin mijloace ilicite sau contrare ordinii publice;

c)  cand asociatia urmareste un alt scop decat cel pentru care s-a constituit;

d)  cand asociatia a devenit insolvabila;

e)   daca nu s-a obtinut autorizatia administrativa prealabila pentru activitatile la care se cere aceasta autorizatie;

(2) Instanta competenta este judecatoria in a carei circumscriptie isi are sediul asociatia.

Art.32.(1) Asociatia se poate dizolva si prin hotararea adunarii generale.

(2) In termen de 15 zile de la data sedintei de dizolvare, procesul-verbal, in forma autentica se depune la judecatoria in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul asociatia, pentru a fi inscris in registrul asociatiilor si fundatiilor.

Art.33.(1) In cazul dizolvarii asociatiei, bunurile ramase in urma lichidarii nu se pot transmite catre persoane fizice.

(2) Aceste bunuri pot fi transmise catre persoane juridice de drept privat sau de drept public cu scop identic sau asemanator.

(3) Daca in termen de 6 luni de la terminarea lichidarii, lichidatorii nu au reusit sa transmita bunurile in conditiile alin. (2), bunurile ramase dupa lichidare vor fi atribuite de instanta competenta unei persoane juridice cu scop identic sau asemanator.

(4) In cazul in care asociatia a fost dizolvata pentru motivele prevazute la art. 31 alin. 1 lit.a)-c), bunurile ramase dupa lichidare vor fi preluate de catre stat, prin Ministerul Finantelor sau, dupa caz, de comuna sau orasul in a carui raza teritoriala asociatia isi avea sediul, daca aceasta din urma era de interes local.

(5) Data transmiterii bunurilor este cea a intocmirii procrsului-verbal de predare-preluare, daca prin acesta nu s-a stabilit o data ulterioara.

Art.34(1) In cazurile de dizolvare prevazute de art. 31 si 32, lichidatorii vor fi numiti prin insasi hotararea judecatoreasca.

(2) In cazul dizolvarii prevazute de art. 32, lichidatorii vor fi numiti de catre Adunarea generala, sub sanctiunea lipsirii de efecte juridice a hotararii de dizolvare.

(3) In toate cazurile, mandatul Consiliului director inceteaza odata cu numirea lichidatorilor.

(4) Lichidatorii vor putea fi persoane fizice sau persoane juridice. Reprezentantii permanenti – persoane fizice ale persoanei juridice lichidatoare – trebuie sa fie lichidatori autorizati, in conditiile legii.

Art.35. Imediat dupa intrarea lor in functie, lichidatorii vor face inventarul si vor incheia un bilant care sa constate situatia exacta a activului si pasivului asociatiei.

Art.36. Lichidatorii sunt obligati sa primeasca si sa pastreze registrele si orice acte ale asociatiei.

Art.37.. Lichidatorii isi indeplinesc mandatul sub controlul cenzorului asociatiei.

Art.38.(1) Lichidatorii sunt obligati sa continue operatiunile juridice in curs, sa incaseze creantele, sa plateasca creditorii si, daca numerarul este insuficient sa transforme si restul activului in bani, procedand la vanzarea prin licitatie publica a bunurilor mobile si imobile, organizata conform legii.

(2) Lichidatorii pot realiza numai acele operatiuni noi care sunt necesare finalizarii celor aflate in curs.

Art.39.(1) Suma cuvenita creditorului cunoscut care refuza sa primeasca plata creantei sale se va consemna in contul sau.

(2) Daca plata creantei nu se poate face imediat sau atunci cand creanta este contestata, lichidarea nu se va declara terminata inainte de a se garanta creditorii.

Art.40. In orice caz, lichidatorii nu pot incheia operatiunile si nu pot remite celor in drept contul gestiunii decat dupa expirarea unui termen de 6 luni de la publicarea dizolvarii asociatiei.

Art.41. Lichidatorii raspund solidar pentru daunele cauzate creditorilor din culpa lor.

Art.42. Atat fata de asociatie, cat si fata de asociati, lichidatorii sunt supusi regulilor mandatului.

Art.43.(1) Dupa terminarea lichidarii, lichidatorii sunt obligati ca in termen de 2 luni sa depuna bilantul, registrul jurnal si un memorandum, declarand operatiunile de lichidare la Registrul asociatiilor si fundatiilor al judecatoriei in a carei circumscriptie teritoriala asociatia isi are sediul.

(2) Lichidatorii sunt obligati sa indeplineasca toate procedurile pentru publicarea lichidarii si radierea asociatiei din Registrul asociatiilor si fundatiilor.

(3) Publicarea lichidarii se face prin afisarea la usa instantei in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul persoana juridica, in termen de 2 luni de la terminarea lichidarii.

Art.44. Daca in termen de 30 de zile libere de la depunerea bilantului nu se inregistreaza nici o contestatie, bilantul se considera definitiv aprobat si lichidatorii, cu autorizarea judecatoriei, vor remite celor in drept bunurile si sumele ramase de la lichidare, impreuna cu toate registrele si actele asociatiei ai ale lichidarii. Numai dupa aceasta lichidatorii vor fi considerati descarcati si li se va elibera, in acest scop, un act constatator.

Art.45.(1) Contestatiile la bilantul lichidatorilor se pot formula de orice persoana interesata la judecatoria in a carei circumscriptie teritoriala se afla sediul persoanei juridice lichidate.

(2) Toate contestatiile se solutioneaza printr-o singura hotarare. Sentinta pronuntata de judecatorie este supusa recursului.

(3) Dupa terminarea lichidarii, lichidatorii trebuie sa ceara radierea asociatiei din Registrul asociatiilor si fundatiilor.

Art.46.(1) Asociatia inceteaza a avea fiinta la data radierii din Registrul asociatiilor si fundatiilor.

(2) Radierea se face in baza actului constatator eliberat lichidatorilor in conditiile art. 44, prin care se atesta descarcarea acestora de obligatiile asumate.

 

 

 

 

 

 

 

Capitolul XI

 

Dispozitii finale

 

Art.47. Eventualele litigii ce se vor ivi din aplicarea prevederilor prezentului Statut se vor solutiona pe cale amiabila, iar daca nu este posibil, de catre instanta de judecata competenta.

Art.48. Prevederile prezentului Statut se completeaza cu cele ale legislatiei romane in vigoare din domeniu.

         

 

          Semnatura imputernicitilor asociatilor si sigiliul.

 

 

1) Judetul Teleorman,  prin Consiliul Judetean Teleorman, reprezentat de    presedinte

Dragnea Liviu Nicolae __________

 

 2) Municipiul Turnu Magurele, reprezentat de primar

 Mohanu Nicolae ________________

 

3)  S.C.Aqua Tur S.R.L 

Petre Pitis ________________

 

 

 

 

P R E Ş E D I N T E,

 

Liviu Nicolae Dragnea