|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
|
Adresa postala:
str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
VICTOR PIPEREA
,
Tel.
0247/314415
,
Email:
pipereav@cjteleorman.ro
,
Fax:
0247/314415
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
Serviciul achizitii publice, camera 77
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Serviciul achizitii publice, camera 77
,
Tel.
0247/311201 int.353
,
In atentia:
Pascutu Victorita
,
Fax:
0247/314415
|
|
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru
dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute
la:
|
Serviciul achizitii publice, camera 53
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Serviciul achizitii publice, camera 53
,
Tel.
0247/311201 int.394
,
In atentia:
Horga Mariana
,
Fax:
0247/314415
|
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Serviciul achizitii publice, camera 53
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Serviciul achizitii publice, camera 53
,
Tel.
0247/311201 int.394
,
In atentia:
Horga Mariana
,
Fax:
0247/314415
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Autoritate regionala sau locala
|
Activitate (activitati)
|
- Servicii generale ale administratiilor publice
|
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
|
|
Nu
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
|
|
Asigurarea verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii la drumurile judetene in anul 2008
|
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Servicii
|
12
- Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si
servicii de inginerie integrata, servicii de proiectare urbanistica si
peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica,
servicii de testari si analize tehnice
|
Locul principal de prestare: Drumuri judetene - judetul Teleorman
|
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Asigurarea verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii la drumurile judetene in anul 2008
|
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
74231130-7 - Servicii de consultanta in infrastructura
|
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8) |
Impartire in loturi
|
|
Nu
|
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului
|
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
Asigurarea verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii la drumurile judetene in anul 2008
|
|
Valoarea estimata fara TVA:
21,530
RON
|
|
II.2.2) |
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare
|
|
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Garantia pentru participare este 200 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
|
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Bugetul propriu al judetului.
|
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
|
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2) |
Conditii de participare
|
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Pentru persoane juridice romane:Certificat constatator emis, cu
cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul
Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial din care sa
rezulte ca are ca obiect de activitate si serviciul ce face obiectul
licitatiei deschise;
- Autorizatia de diriginte de santier (copie) – drumuri de interes judetean, valabila pentru anul 2008;
-Documente din care sa rezulte ca dirigintele de santier este
angajat de catre persoana juridica romana pentru verificarea executiei
corecte a lucrarilor de constructii.
Pentru persoane fizice romane:autorizatie de functionare, cod de
inregistrare fiscala, autorizatia de diriginte de santier – drumuri de
interes judetean, valabila pentru anul 2008.
Persoane juridice /fizice straine:Documente care dovedesc o forma
de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional; -Autorizatia de diriginte de santier (copie) – drumuri de interes judetean, valabila pentru anul 2008;
- Documente din care sa rezulte ca dirigintele de santier este
angajat de catre persoana juridica straina pentru verificarea executiei
corecte a lucrarilor de constructii(daca este cazul).
|
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Nesolicitat.
|
III.2.3) |
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
|
III.2.4) |
Contracte rezervate
|
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1) |
Tipul procedurii
|
IV.1.1) |
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2) |
Criterii de atribuire
|
IV.2.1) |
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3) |
Informatii administrative
|
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
10.01.2008 16:00
|
|
Documente de plata:
DA
|
Pretul: 15 RON
|
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise si achitarea contravalorii documentatiei de atribuire la casieria institutiei.
|
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
15.01.2008 10:00
|
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
|
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
Pana la:
15.04.2008
|
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data:
15.01.2008 11:00
|
|
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 62.
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
da
|
|
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
VI.3) |
Alte informatii
|
VI.4) |
Cai de atac
|
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
|
Adresa postala:
Splaiul Independentei, nr.5, sector 4
,
Localitatea:
Bucuresti
,
Cod postal:
050081
,
Romania
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala:
Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3
,
Localitatea:
Bucuresti
,
Cod postal:
030084
,
Romania
,
Tel.
021 310.46.41
,
Email:
office@cnsc.ro
,
Fax:
021 310.46.42
,
Adresa internet (URL):
www.cnsc.ro
|
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Serviciul juridic si contencios
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Tel.
0247/311201, int.334
|
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt
|
|
11.12.2007 16:02
|