ANUNŢ DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE PUBLICITATE MEDIA  PRIN « CERERE DE OFERTA »

 

Autoritatea contractanta anunta atribuirea contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii : “Publicitate in presa scrisa cotidiana nationala”

Cod CPSA: 7440

Caracteristicile generale ale serviciilor: publicare anunturi de interes public general, anunturi cu caracter public informativ, anunturi de licitatie

 

1.Denumirea autoritatii contractante: – Consiliul Judeţean Teleorman

2. Codul fiscal: 4652686

3. Adresa: mun.Alexandria, str. Dunării, nr.178, jud. Teleorman, cod postal 140047

4. Telefon: 0247/311201, 311202, int.353, 305

5. Fax: 0247/314415

6. E-mail: -

7. Pagina de internet: www.cjteleorman.ro

8. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: cerere de oferta

9. Sursa de finantare  a contractului: bugetul propriu al judetului Teleorman

10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte: contract de prestare de servicii

11. Data semnarii contractului de servicii : 07.07.2006

12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic

13. Numarul ofertelor primite: doua

14. Denumirea ofertantului castigator: SC GRUPUL DE PRESA ROMAN SRL- Romania Libera

15. Adresa ofertantului castigator: Bucuresti, str. Theodor Pallady, Corp Administrativ, nr. 54-56, et. 2, ap. 3, sector 3

16. Pretul : 5,64 lei/cmp

17. Valoarea si partea din contractul de servicii care urmeaza sa fie subcontractata: nu este cazul

18. Contractul de servicii poate fi descarcat de pe pagina de internet proprie  www.cjteleorman.ro si din sistemul informatic de utilitate publica accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro

19. Informatii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot fi obtinute de la Serviciul achizitii publice din cadrul Consiliului Judetean Teleorman, camera 77, persoana de contact Păscuţu Victoriţa, telefon 0247311201, int 353, 305

20. Data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a, a anuntului de participare: nu este cazul

21. Data transmiterii anuntului de atribuire catre Regia Autonoma “Monitorul Oficial”: 21.07.2006

PREŞEDINTE,

 

Liviu Nicolae Dragnea

 

 

 

CONSILIUL JUDEŢEAN TELEORMAN               S.C. GRUPUL DE PRESĂ ROMÂN SRL-

                                                                                                             România Liberă                   

         Nr.4299/07.07.2006                                                                   Nr.124/P1/07.07.2006    

 

CONTRACT DE PRESTARE DE SERVICII

 

                                                   Nr.25 din 07.07.2006

         1. Părti contractante

       Între

        CONSILIUL JUDEŢEAN TELEORMAN,  cu sediul în Alexandria, str. Dunării nr. 178, jud. Teleorman, telefon/fax 0247/314.415,  cod fiscal 4652686, cont nr. RO50TREZ60624510220 XXXXX, deschis la Trezoreria Alexandria, reprezentat prin preşedinte, Liviu Nicolae Dragnea, în calitate de achizitor şi

S.C. GRUPUL DE PRESĂ ROMÂN SRL-România Liberă cu sediul în str. Theodor Pallady, Corp Administrativ, nr. 54-56, et. 2, ap. 3, sector 3, Bucureşti, telefon: 0239/619.711; 0729.990.545, fax 0239/619711, 0339/401073, număr de înmatriculare J/40/94/2002, cod unic de înregistrare 14376529, cont RO03TREZ7035069XXX001283 Trezoreria sectorului 3, Bucureşti, reprezentată prin Sorin Chirilă,  în calitate de prestator,  

            a intervenit prezentul contract .


         2. Obiectul şi preţul contractului

2.1. Obiectul contractului îl constituie “Servicii de publicitate în presa scrisă cotidiana naţională”.

2.2 Apariţia se face la comandă, în primul număr de la data înregistrării comenzii emise de Consiliul Judeţean Teleorman.Dacă comanda este după ora 12,00, apariţia este în al doilea număr de la data înregistrării.

 2.3. Preţul convenit pentru îndeplinirea contractului, plătibil prestatorului  de către  achizitor este de 5,64 lei/cmp, din care TVA 0,9 lei/cmp.

 

3. Durata contractului
         3.1. - Prestatorul se obligă să efectueze “Servicii de publicitate în presa scrisă cotidiană naţională”, pentru anul 2006.

3.2.Serviciile deja achiziţionate pot fi  suplimentate pentru o perioada de maxim 4 luni.


         4. Definiţii

4.1. - În prezentul contract următorii termeni vor fi interpretaţi astfel:
a) contract - actul juridic care reprezintă acordul de voinţă al celor două părţi încheiat între o autoritate contractantă, în calitate de achizitor, şi un prestator de servicii, în calitate de prestator;
b) achizitor şi prestator - părţile contractante, astfel cum sunt acestea denumite în prezentul contract;
c) preţul contractului - preţul plătibil prestatorului de către achizitor, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract;
d) servicii - activităţi a căror prestare face obiectul contractului;
e) produse - echipamentele, maşinile, utilajele, piesele de schimb şi orice alte bunuri cuprinse în anexa/anexele la prezentul contract şi pe care prestatorul are obligaţia de a le furniza aferent serviciilor prestate conform contractului;
f) standarde - standardele, reglementările tehnice sau altele asemenea prevăzute în Caietul de sarcini şi în propunerea tehnică;
g) forţa majoră - un eveniment mai presus de controlul părţilor, care nu se datorează greşelii sau vinii acestora, care nu putea fi prevăzut la momentul încheierii contractului şi care face imposibilă executarea şi, respectiv, îndeplinirea contractului; sunt considerate asemenea evenimente: războaie, revoluţii, incendii, inundaţii sau orice alte catastrofe naturale, restricţii apărute ca urmare a unei carantine, embargo, enumerarea nefiind exhaustivă ci enunţiativă. Nu este considerat forţă majoră un eveniment asemenea celor de mai sus, care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligaţiilor uneia din părţi.
h) zi - zi calendaristică; an - 365 de zile.
        

5. Aplicabilitate
         5.1. - Contractul de servicii intră în vigoare la data semnarii lui de catre ambele parti..
         6. Documentele contractului

6.1. - Documentele prezentului contract sunt:
 a
)  propunerea tehnică ;

 b)propunerea financiară;

c) caiete de sarcini ;
 

         7. Standarde

         7.1. - Serviciile prestate în baza contractului vor respecta standardele prezentate de către prestator în propunerea sa tehnică.

         7.2.In cazul in care, pe parcursul indeplinirii contractului, se constata faptul ca anumite elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare cerintelor prevazute in caietul de sarcini, prevaleaza prevederile caietului de sarcini.

         8. Caracterul confidenţial al contractului

         8.1. - (1) O parte contractantă nu are dreptul, fără acordul scris al celeilalte părţi:
a) de a face cunoscut contractul sau orice prevedere a acestuia unei terţe părţi, în afara acelor persoane implicate în îndeplinirea contractului;
b) de a utiliza informaţiile şi documentele obţinute sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-şi îndeplini obligaţiile contractuale.
         (2) Dezvăluirea oricărei informaţii faţă de persoanele implicate în îndeplinirea contractului se va face confidenţial şi se va extinde numai asupra acelor informaţii necesare în vederea îndeplinirii contractului.
         8.2. - O parte contractantă va fi exonerată de răspunderea pentru dezvăluirea de informaţii referitoare la contract dacă:
a) informaţia era cunoscută părţii contractante înainte ca ea să fi fost primită de la cealaltă parte contractantă; sau
b) informaţia a fost dezvăluită după ce a fost obţinut acordul scris al celeilalte părţi contractante pentru asemenea dezvăluire; sau
c) partea contractantă a fost obligată în mod legal să dezvăluie informaţia.
8.3. - (1) Partile contractante au obligatia sa asigure, inclusiv in timpul derularii contractului, accesul publicului cel putin la urmatoarele informatii:destinatarii finali ai fondurilor de publicitate , criteriile de alocare a acestor fonduri, sumele aferente fiecarui beneficiar final si termenele de executare a prevederilor contractuale.

(2)Accesul la informatiile de la alin (1) se realizeaza prin intermediul autoritatii contractante, care are obligatia de a detine informatii actualizate cu privire la derularea contractului.


9. Drepturi de proprietate intelectuală
9.1. - Prestatorul are obligaţia de a despăgubi achizitorul împotriva oricăror:
a) reclamaţii şi acţiuni în justiţie, ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate etc.), legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu prestarea serviciilor; şi
b) daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură, aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din respectarea Caietului de sarcini întocmit de către achizitor.

 

10. Responsabilităţile prestatorului
10.1. - (1) Prestatorul are obligaţia de a presta serviciile prevăzute în contract cu profesionalismul şi promptitudinea cuvenite angajamentului asumat şi în conformitate cu propunerea sa tehnică.
(2) Prestatorul are obligaţia de a supraveghea prestarea serviciilor, de a asigura resursele umane, materiale, instalaţiile, echipamentele sau altele asemenea, fie de natură provizorie, fie definitive cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută în contract sau se poate deduce în mod rezonabil din contract.
10.2. - Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu graficul de prestare convenit. Totodată este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului.

 

11. Responsabilităţile achizitorului
11.1. - Achizitorul are obligaţia de a pune la dispoziţie prestatorului orice facilităţi şi/sau informaţii pe care acesta le-a cerut în propunerea tehnică şi pe care le consideră necesare pentru îndeplinirea contractului.

 

12. Recepţie şi verificări
12.1. - Achizitorul are dreptul de a verifica modul de prestare a serviciilor pentru a stabili conformitatea lor cu prevederile din propunerea tehnică şi din Caietul de sarcini.
12.2. - Verificările vor fi efectuate în conformitate cu prevederile din prezentul contract. Achizitorul are obligaţia de a notifica în scris prestatorului identitatea reprezentanţilor săi împuterniciţi pentru acest scop.

 

13. Începere, finalizare, întârzieri, sistare
13.1. - (1) Prestatorul are obligaţia de a începe prestarea serviciilor  de la semnarea contractului de catre ambele parti contractante.

 (2) În cazul în care prestatorul suferă întârzieri şi/sau suportă costuri suplimentare, datorate în exclusivitate achizitorului, părţile vor stabili de comun acord:
a) prelungirea perioadei de prestare a serviciului; şi
b) totalul cheltuielilor aferente, dacă este cazul, care se vor adăuga la preţul contractului.
13.2. - (1) Serviciile prestate în baza contractului sau, dacă este cazul, orice fază a acestora prevăzută să fie terminată într-o perioadă stabilită în graficul de prestare trebuie finalizată în termenul convenit de părţi, termen care se calculează de la data începerii prestării serviciilor.
(2) În cazul în care:
a) orice motive de întârziere ce nu se datorează prestatorului; sau
b) alte circumstanţe neobişnuite, susceptibile de a surveni altfel decât prin încălcarea contractului de către prestator îndreptăţesc prestatorul să solicite prelungirea perioadei de prestare a serviciilor sau a oricărei faze a acestora, părţile vor revizui, de comun acord, perioada de prestare şi vor semna un act adiţional.
13.3. - Dacă pe parcursul îndeplinirii contractului prestatorul nu respectă graficul de prestare, acesta are obligaţia de a notifica acest lucru, în timp util, achizitorului. Modificarea datei/perioadelor de prestare asumate în graficul de prestare se face cu acordul părţilor, prin act adiţional.
13.4. - Cu excepţia prevederilor clauzei 20 şi în afara cazului în care achizitorul este de acord cu o prelungire conform clauzei 13.3, o întârziere în îndeplinirea contractului dă dreptul achizitorului de a solicita penalităţi prestatorului potrivit prevederilor clauzei 17.

 

14. Modalităţi de plată
14.1. - Achizitorul are obligaţia de a efectua plata către prestator in termen de 10 zile de la emiterea facturii de catre acesta. Factura serviciilor va fi insotita de ziarul in care a aparut materialul sau anuntul, pentru a se asigura astfel verificarea aparitiei.

 

14.2. - Dacă achizitorul nu onorează facturile în termen de 14 zile de la expirarea perioadei prevăzute la clauza 14.1 şi fără a prejudicia dreptul prestatorului de a apela la prevederile clauzei 17.1, acesta din urmă are dreptul de a sista prestarea serviciilor sau de a diminua ritmul prestării şi de a beneficia de reactualizarea sumei de plată la nivelul corespunzător zilei de efectuare a plăţii. Imediat ce achizitorul onorează factura, prestatorul va relua prestarea serviciilor în cel mai scurt timp posibil.

 

15. Actualizarea preţului contractului
15.1. - Pentru serviciile prestate plăţile datorate de achizitor prestatorului sunt cele declarate în propunerea financiară, anexă la contract.
15.2.Pretul contractului nu se actualizeaza

 

16. Amendamente
16.1. - Părţile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului prin act adiţional numai în cazul apariţiei unor circumstanţe care lezează interesele comerciale legitime ale acestora şi care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului.

 

17. Penalităţi, daune-interese
17.1. - În cazul în care, din vina sa exclusivă, prestatorul nu reuşeşte să îşi îndeplinească obligaţiile asumate prin contract, achizitorul are dreptul de a deduce din preţul contractului, ca penalităţi, o sumă echivalentă cu 0,15% din preţul contractului, pentru fiecare zi de intarziere, pana la data efectuarii prestatiei.
17.2. - În cazul în care achizitorul nu onorează facturile în termen de 28 de zile de la expirarea perioadei prevăzute la clauza 14.1, acesta are obligaţia de a plăti, ca penalităţi, o sumă echivalentă de 0,15% din valoarea facturii neachitate pentru fiecare zi de intarziere, pana la data platii efective.

18. Rezilierea contractului
18.1. - Nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul contract de către una dintre părţi dă dreptul părţii lezate de a cere rezilierea contractului de servicii şi de a pretinde plata de daune-interese.
18.2. - Achizitorul îşi rezervă dreptul de a denunţa unilateral contractul de servicii, în cel mult 30 de zile de la apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului şi care conduc la modificarea clauzelor contractuale în aşa măsură încât îndeplinirea contractului respectiv ar fi contrară interesului public.
18.3. - În cazul prevăzut la clauza 18.2 prestatorul are dreptul de a pretinde numai plata corespunzătoare pentru partea din contract îndeplinită până la data denunţării unilaterale a contractului.

 

19. Cesiunea
19.1. - Prestatorul are obligaţia de a nu transfera total sau parţial obligaţiile sale asumate prin contract, fără să obţină în prealabil acordul scris al achizitorului.
19.2. - Cesiunea nu va exonera prestatorul de nici o responsabilitate privind garanţia sau orice alte obligaţii asumate prin contract.

 

20. Forţa majoră
20.1. - Forţa majoră este constatată de o autoritate competentă.
20.2. - Forţa majoră exonerează părţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe toată perioada în care aceasta acţionează.
20.3. - Îndeplinirea contractului va fi suspendată în perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.
20.4. - Partea contractantă care invocă forţa majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi, imediat şi în mod complet, producerea acesteia şi de a lua orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitării consecinţelor.
20.5. - Dacă forţa majoră acţionează sau se estimează că va acţiona o perioadă mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre părţi să poată pretinde celeilalte daune-interese.

 

21. Soluţionarea litigiilor
21.1. - Achizitorul şi prestatorul vor face toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînţelegere sau dispută care se poate ivi între ei în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea contractului.
21.2. - Dacă după 15 zile de la începerea acestor tratative neoficiale achizitorul şi prestatorul nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se soluţioneze de către instanţele judecătoreşti din România.


22. Limba care guvernează contractul
22.1. - Limba care guvernează contractul este limba română.


23. Comunicări
23.1. - (1) Orice comunicare între părţi, referitoare la îndeplinirea prezentului contract, trebuie să fie transmisă în scris.
(2) Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cât şi în momentul primirii.
23.2. - Comunicările între părţi se pot face şi prin telefon, telegramă, telex, fax sau e-mail, cu condiţia confirmării în scris a primirii comunicării.


24. Legea aplicabilă contractului
24.1. - Contractul va fi interpretat conform legilor din România.

 

 

 

            Achizitor,                                                                                Prestator,


CONSILIUL JUDEŢEAN TELEORMAN                             SC GRUPUL DE PRESĂ ROMÂN SRL

                                                                                                                România Liberă     

 

           Preşedinte,                                                                                            

  Liviu Nicolae Dragnea                                                                          Administrator,                                                                                

                                                                                                         Ioan Dacian Vinereanu

Direcţia Economică Buget-Finanţe

       ec. Stoian Elena                                                                                 Sorin Chirila

 

       Direcţia Tehnică

      ing. Piperea Victor                                                                            Oficiul Juridic

 

Serviciul Juridic şi Contencios

                  jr. Ionescu Iuliana