Anunt de participare numarul 108289/22.09.2010

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 108289 / 22.09.2010
Denumire contract: Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului „Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Teleorman”
Stare procedura: In desfasurare
 

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTOR PIPEREA , Tel.  0247/314415 , Fax:  0247/314415 , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , Tel.  0247/311201,int.343 , In atentia:  ing.Mugur Bataus , Fax:  0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , Tel.  0247/311201,int.343 , In atentia:  ing.Radu Gabriela , Fax:  0247/314787
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului „Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Teleorman”
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Alexandria, jud. Teleorman, Consiliul Judetean Teleorman, Directia managementul proiectelor cu finantare internationala
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului „Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Teleorman”.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului „Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Teleorman”- Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 413,413 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare
 15  zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 8000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul Consiliului Judetean Teleorman
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.180 din ordonanta Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine-Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor sau autorizatie de functionare/altele echivalente .
Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala pe anii (2007,2008,2009) trebuie sa fie de minim 700.000 lei, adica 164.111 euro
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de achizitie publica.
Se solicita:

1.Expert cheie 1 – Liderul de echipa
2.Expert cheie 2 – Expert achizitii publice
3.Expert cheie 3 – Expert tehnic 1
4.Expert cheie 4 – Expert tehnic 2
5.Expert cheie 5 – Expert financiar
6.Expert cheie 6 – Expert publicitate
Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza.
- extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare .
Se vor prezenta:

- Angajamentul ofertantului ca, în cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va înlocui numai cu persoane având cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate în calcul la evaluarea ofertei.

- Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei, în original, pentru fiecare dintre specialistii propusi, în cazul în care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, completat pentru fiecare dintre acestia.
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma valorilor serviciilor prestate in ultimii 3 ani, incluse in contractul/contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare cu obiectul contractului, sa fie de minim 400.000 lei, adica 93.778 euro. Expertii-cheie propusi în echipa de proiect trebuie sa detina urmatoarele calificari si experiente profesionale: Expert cheie 1: Studii superioare universitare de lunga durata; Minim 3 ani experienta de coordonator de echipa de proiect. Participarea la cel putin 5 proiecte care au presupus consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice. Expert cheie 2: Studii superioare universitare de lunga durata; Atestat expert achizitii publice recunoscut de Ministerul Muncii; Experienta de cel putin 3 ani în domeniul achizitiilor publice. Întocmirea documentatiilor de atribuire si asigurarea consultantei in organizare pentru cel putin 5 proceduri de achizitie publica – licitatie deschisa. Expert cheie 3: Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul constructii civile; Experienta generala profesionala de minim 10 ani în domeniul constructii civile; Experienta în minimum 5 proiecte de consultanta in domeniul constructii civile. Expert cheie 4: Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul tehnic; Experienta generala profesionala de minim 10 ani în domeniul echipamente si dispozitive medicale; Experienta de minimum 3 ani in domeniul medical - parte tehnica (productie sau distributie de echipamente si dispozitive medicale). Expert cheie 5: Studii superioare universitare in domeniul economic; Experienta generala profesionala de minim 10 ani în domeniul financiar; Experienta de minimum 5 ani in auditare. Expert cheie 6: Studii superioare universitare de lunga durata; Experienta generala profesionala de minim 5 ani în domeniul publicitatii ; Experienta de minimum 5 ani in domeniul publicitatii Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din cele 6 pozitii de mai sus.
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.12.2010
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 68.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 “Îmbunatatirea infrastructurii sociale” Domeniul de interventie 3.1 „Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate”
Tip de finantareCofinantare
VI.3)   Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  021 310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  021 310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050081 , Romania
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.334
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 12:16