Anunt de participare numarul 115255/09.02.2011

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 115255 / 09.02.2011
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate, audit, pentru proiectul “Elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman si Strategie comuna de dezvoltare a infrastructurii în judetul Teleorman si orasul Belene”
Stare procedura: In desfasurare
 

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTORITA PASCUTU , Tel.  0247/421132 , Fax:  0247/421132 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 70
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 70 , Tel.  0247/311201, int.335 , In atentia:  Giui Gheorghe , Fax:  0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 70
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 70 , Tel.  0247/311201, int.335 , In atentia:  Giui Gheorghe , Fax:  0247/314787
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de informare si publicitate, audit, pentru proiectul “Elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman si Strategie comuna de dezvoltare a infrastructurii în judetul Teleorman si orasul Belene”
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de informare si publicitate, audit, pentru proiectul “Elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman si Strategie comuna de dezvoltare a infrastructurii în judetul Teleorman si orasul Belene”.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de informare si publicitate, audit, pentru proiectul “Elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman si Strategie comuna de dezvoltare a infrastructurii în judetul Teleorman si orasul Belene”, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 134,456 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este:Lot 1 = 900 lei, Lot 2 =1500 lei
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Teleorman, Bugetul de Stat, Fonduri externe nerambursabile.
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip,valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine-Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, sau autorizatie de functionare/altele echivalente
Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni .
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
A. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
B. Informatii referitoare la personal:
Pentru lotul 1:
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de achizitie publica.
- Declaratii de disponibilitate ;
- Angajamentul ofertantului precum ca, în cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va înlocui numai cu persoane având cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate în calcul la evaluarea ofertei.
Pentru lotul 2:
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de achizitie publica.
- Declaratii de disponibilitate;
- Angajamentul ofertantului precum ca, în cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va înlocui numai cu persoane având cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate în calcul la evaluarea ofertei;
Se vor prezenta in copie legalizata urmatoarele:
- certificatele de atestare a calitatii de membru a Camerei Auditorilor Financiari din România (Corpul Auditorilor) sau orice acte doveditoare privind calitatea de auditor financiar în conformitate cu Legea 133/2002 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, în valabilitate.
Informatii privind subcontractantii
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2011 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.06.2011
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, cam.70, str. Dunarii, nr.178, Alexandria, jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera România – Bulgaria 2007-2013 Titlul proiectului: “Elaborarea planului cadastral pentru drumurile judetene din judetul Teleorman si Strategie comuna de dezvoltare a infrastructurii în judetul Teleorman si orasul Belene”
Tip de finantareCofinantare
VI.3)   Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  021 310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  021 310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.399
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
08.02.2011 16:30