|
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea,
adresa si punct(e) de contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: DIRECTIA
MANAGEMENTUL PROIECTELOR CU FINANTARE INTERNATIONALA ,
cam.74 , Tel.
+40
247311201/ +40 247317432-348 ,
In
atentia: Gabriela
Radu , Email:
g_radu2003@yahoo.com
, Fax:
+40
247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
, Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa
de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele
pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic)
pot fi obtinute la: |
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
| |
I.2) |
Tipul
autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale) |
|
Autoritate
regionala sau locala |
Activitate
(activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati
contractante |
| Nu
|
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea
data contractului de autoritatea contractanta |
| Furnizare
echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul „Reabilitare
Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”:Lot 1 -
Achizitie publica de furnizare mobilier medical,Lot 2 - Achizitie
publica de furnizare echipamente, dispozitive medicale si
echipamente informatice |
II.1.2) |
Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul
principal de livrare: Spitalul
Judetean de Urgenta Alexandria, jud. Teleorman
|
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul
implica |
| Un
contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii
privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
| Furnizare,
instalare, scolarizare si mentenanta mobilier medical, echipamente
medicale si informatice si dispozitive medicale pentru proiectul
,,Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul
Teleorman'' Lot 1 „Achizitie publica de furnizare mobilier
medical”, Lot 2 „Achizitie publica de furnizare echipamente,
dispozitive medicale si echipamente informatice” Durata
contractului de furnizare este de 2 luni dar nu mai tarziu de
30.06.2016. Termenul de livrare este de maxim 45 de zile de la
emiterea comenzii ferme, dar nu mai tarziu de data finalizarii
contractului. |
II.1.6) |
Clasificare
CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
|
33192000-2 -
Mobilier medical (Rev.2) |
33197000-7 -
Echipament medical computerizat (Rev.2) |
51410000-9 -
Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
|
79632000-3 -
Servicii de formare a personalului (Rev.2)
| |
II.1.7) |
Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice |
| Da
|
II.1.8) |
Impartire
in loturi |
| Da
|
| Trebuie
depuse oferte pentru unul
sau mai multe loturi |
II.1.9) |
Vor
fi acceptate variante |
| Nu
|
II.2) |
Cantitatea
sau domeniul contractului/acordului cadru |
II.2.1) |
Cantitatea
totala sau domeniul |
| Furnizare
echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul ,,Reabilitare
Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman''
Valoarea estimata fara TVA: 5.929.619 lei
Lot 1 -
Valoare estimata, fara TVA: 3.299.219 lei Lot 2 - Valoare
estimata, fara TVA: 2.630.400 lei |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 5,929,619
RON
| |
II.2.2) |
Optiuni
|
| Nu
|
II.3) |
Durata
contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru
finalizare |
| 2 luni incepand de la data
atribuirii contractului |
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii
referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite
valorice şi garantii solicitate |
| Ofertantul
va constitui o garantie de participare in cuantum de: 65.000 lei
pentru Lotul 1 si 52.000 lei pentru Lotul 2. Garantia de
participare poate fi eliberata si in alta moneda. Echivalenta pentru
o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul
BNR anterior cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.
Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau
printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o
societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta
în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos; prin
depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata
sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca
pana la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea garantiei
de participare prin ordin de plata contul este:
RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria. Cod de
inregistrare fiscala: 4652686. Pentru a fi considerata indeplinita
cerinta privind constituirea sub aceasta forma a garantiei de
participare, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor
viramentul bancar sa fie confirmat de catre banca. In cazul
ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand
dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in
Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in
proportie de 50% din cuantumul precizat. In cazul in care ofertantul
este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei
privind valoarea garantiei de participare la 50% fiecare asociat
trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.
346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare:
120 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Garantia de
participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in
original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul
contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie, in
conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile
beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004, cu conditia
prezentarii documentelor justificative corespunzatoare).
Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui
garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data întocmirii
procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul
contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat
pâna la acea data pretentii asupra ei. |
III.1.2) |
Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante |
| Bugetul
Consiliului Judetean Teleorman |
III.1.3) |
Forma
juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul |
| Asociere
conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare |
III.1.4) |
Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale |
| Nu
|
III.2) |
Conditii
de participare |
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare
la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Cerinta
1 Declaratie privind eligibilitatea; Se solicita:
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.
34/2006;. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul
beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006
si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare Se solicita: - Completarea si
prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri,
fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In
cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186
si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu
trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1),
d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de
organul de administrare fiscala al unitatii administrativ
teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul
economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente
fata de bugetul de stat la nivelul lunii anterioare celei in care
este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau
echivalent pentru persoane juridice straine) – original sau copie
„conform cu originalul”; - Prezentarea Certificatului privind
plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctul de
lucru implicat in derularea contractului) din care sa reiasa ca
ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei
in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata
de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) –
original sau copie „conform cu originalul”; Nota: In masura in
care procedura de emitere a acestor certificate nu permite
confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii
economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit
art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie
devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/2011.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator
economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite
informatii directe de la autoritatile competente. Documentele
prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in
original sau copie ,,conform cu originalul'', insotite de traducere
autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Cu
exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri
la plata de catre organele competente si in masura in care s-au
respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre
bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de
cuantumul acestora, scadente la nivelul lunii anterioare celei in
care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Cerinta 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;
Se solicita: - Prezentarea Formularul nr. 4 – Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului
A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010. Cerinta 4 Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG
nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Se
solicita: - Prezentarea Formularul nr. 5 - Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti,
fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform
art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este
obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire,
respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii
contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica
sunt urmatoarele: Gâdea Adrian Ionut, Zavera Niculae, Bleaja
Cornel, Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Melintescu Valentina,
Boja Mariana, Pascutu Victorita, Bataus Mugur, Sfintes Elena,
Magheru Liliana, Hurduc Corina, Popescu Aurelia Magdalena, Radu
Gabriela, Ciubreag Elena, Giui Gheorghe, Modoran Cristina, Predescu
Marin, Cazanaru Alis Minodora, Lungoci Paul, Visinoiu Florentin
Cerinta 1 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a
exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru
persoanele rezidente: Certificat constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care
se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul
contractului din prezenta documentatie). (original sau copie
legalizata sau copie conforma cu originalul/ electronica). In cazul
prezentarii in copie conforma cu originalul se va prezenta pentru
conformitate originalul sau copia legalizata inainte de transmiterea
comunicari privind rezultatul proceduri, la solicitarea autoritati
contractante.
Prezentarea de documente care atesta dreptul
de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura,
pentru persoanele nerezidente: Documente edificatoare care sa
dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea
dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.
NOTA: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre
persoane autorizate si legalizate. In cazul unei asocieri,
fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
|
III.2.2) |
Capacitatea
economica si financiara |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Cerinta
nr. 1 Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2013,
2014, 2015), vizate si inregistrate de organele competente – copie
„conform cu originalul”. In ceea ce priveste prezentarea
bilantului contabil inregistrat pe anul 2015, vor fi admise oricare
alte documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de
afaceri.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat
sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 2 Media cifrei de
afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2013, 2014, 2015)
trebuie sa fie in valoare de: Lot 1 - minim 6.500.000 lei
Lot 2 – minim 5.200.000 lei.
- Prezentarea Formularului
nr. 6 – Informatii generale; In cazul in care candidatul isi
demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea
acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG
34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective, completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta
confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara
nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.
a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile
si completarile ulterioare |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| Se
vor prezenta bilanturile contabile. Pentru ofertantii nerezidenti,
in cazul in care legislatia tarii de origine nu prevede
inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele 3
bilanturi contabile anuale, anexele la acestea, dupa caz sau alte
documente pe care autoritatea contractanta le poate considera
edificatoare, în masura în care acestea reflecta o imagine fidela a
situatiei economice si financiare a ofertantului. Ofertantii
nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie ,,conform
cu originalul'', insotite de traduceri autorizate in limba romana
ale documentelor solicitate mai sus. - Prezentarea Formularului nr.
6 – Informatii generale; Valorile vor fi exprimate in lei,
utilizandu-se cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru
fiecare an in parte. In cazul in care candidatul isi demonstreaza
situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de
catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci
acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza,
prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul
ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art
.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile
ulterioare |
III.2.3) |
Capacitatea
tehnica |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Cerinta
nr. 1 Informatii privind experienta similara Lista
principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Cerinta nr. 2
Informatii privind experienta similara
Ofertantul
trebuie sa faca dovada ca a livrat produse similare, in ultimii 3
ani, a caror valoare cumulata este de minim: Lot 1 - 3.000.000
lei Lot 2 – 2.500.000 lei
Pentru contractele declarate
ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: -
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
catre clientul beneficiar care sa confirme livrarea de produse
similare. Documentele vor fi prezentate in original, copie
legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora
in limba romana. Cerinta nr. 3 Informatii privind
capacitatea profesionala
Se vor prezenta: - Formularul
nr. 11 – Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului
angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; -
Formularul nr. 12 – Lista personalului cheie propus pentru
realizarea contractului; - Formularul nr. 13 – Angajamentul
ofertantului - Formularul nr. 14 – Curriculum Vitae pentru
personalul cheie propus Cerinta nr. 4 Informatii privind
subcontractantii Se va prezenta Formularul nr. 15– Declaratie
privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de
subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr. 5
Informatii privind asocierea Se va prezenta Formularul nr.
16 – Acord de asociere In cazul in care candidatul isi
demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si
sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din
OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective, completat conform Formular nr. 9, Formularul nr. 10.1,
Formularul nr. 10.2 (dupa caz) prin care aceasta confirma faptul ca
va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale
invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si proesionala
nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.
a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile
si completarile ulterioare Cerinta nr. 1 Dovada
implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate
cu SR EN ISO 9001 In cazul unei asocieri cerinta se demonstreaza
individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea de
contract pe care o realizeaza |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| -
Formularul nr. 8 – Declaratie privind lista principalelor livrari de
produse in ultimii 3 ani; In cazul unei asocieri acest formular va
fi completat de fiecare asociat in parte. Pentru contractele
declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a
prezenta: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme
livrarea de produse similare. Documentele vor fi prezentate in
original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”, insotite, dupa caz, de traducerea
autorizata a acestora in limba romana. • In cazul in care
contractele prezentate au fost derulate de catre ofertant ca
subcontractor, atunci procentul derulat de ofertant trebuie sa
asigure indeplinirea cerintei minime de calificare. Se va prezenta
copie „conform cu originalul” a contractului de subcontractare si
documente doveditoare din care sa rezulte livrarea acelor categorii
de produse prezentate ca experienta similara; • In cazul
contractelor prezentate ca experienta similara au fost derulate in
asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea
cerintei minime privind experienta similara se va calcula in
conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru
categoriile de produse similare. Se va prezenta copie „conform cu
originalul” a acordului de asociere si documente doveditoare din
care sa rezulte furnizarea acelor categorii de produse solicitate ca
experienta similara; Nota: Conversia în Lei a valorii contractului
se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor în care au fost
prestate serviciile, respectiv: Anul 2013: 1 Euro = 4,4190 Lei, Anul
2014: 1 Euro = 4,4446, Anul 2015: 1 Euro = 4,4877 Lei - cursul mediu
de referinta comunicat de BNR pentru luna ianuarie) Nota: Numarul de
ani solicitati în vederea demonstrarii experientei similare se va
calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se
solicita: - Formularul nr. 11 – Declaratie privind efectivul mediu
anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii
3 ani; - Formularul nr. 12 – Lista personalului cheie propus pentru
realizarea contractului; - Formularul nr. 13 – Angajamentul
ofertantului - Formularul nr. 14 – Curriculum Vitae pentru
personalul cheie propus Nota: Cerinta nr. 3 se refera la componenta
de servicii din cadrul contractului aferent fiecarui lot in parte.
Completarea Formularului nr. 15 – Declaratie privind partea/partile
din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si
specializarea acestora. In cazul in care in propunerea tehnica este
inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul
respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din
contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il
realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor
propusi. In conditiile in care in propunerea tehnica nu este
inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din acest contract,
ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 15,
mentionandu-se „Nu este cazul”. Completarea Formularului nr. 16 –
Acord de asociere. In conditiile in care in propunerea tehnica nu
este inclusa posibilitatea asocierii, ofertantul are totusi
obligatia de a prezenta Formularul nr. 16 mentionandu-se „Nu este
cazul”. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea
tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o
alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat
conform Formular nr. 9, Formularul nr. 10.1, Formularul nr. 10.2
(dupa caz), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie
sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de
atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si
d) si art . 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si
completarile ulterioare Prezentarea oricarui document care probeaza
in mod concludent indeplinirea cerintei, spre exemplu: un certificat
emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza
in mod concludent indeplinirea cerintei cum ar fi proceduri/manuale
de calitate, activitate procedurala, etc., similare cu cele
prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO
9001. Documentele se vor prezenta in copie legalizata/copie lizibila
cu mentiunea „conform cu originalul” . In cazul unei asocieri
cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte,
pentru partea de contract pe care o realizeaza |
III.2.4) |
Contracte
rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii
specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective |
| Nu
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul
procedurii |
IV.1.1) |
Tipul
procedurii |
| Licitatie
deschisa |
IV.2) |
Criterii
de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii
de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se
va organiza o licitatie electronica |
| Da
|
| In
cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se
refera numai la pretul total al ofertei, pentru fiecare lot in parte
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una). Durata unei
runde:1 (una) zi Nu se va utiliza pasul de licitare. Licitatia
electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si
HG nr. 1660/2006. Invitatia de participare va fi transmisa pe cale
electronica, prin SEAP, simultan, tuturor ofertantilor care au depus
oferte admisibile si va contine data si momentul de start al
licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru
realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic
utilizat. In cazul in care ofertantul declarat admisibil si
inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie
electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului
repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in
considerare oferta depusa de catre ofertant anterior desfasurarii
fazei, introdusa prealabil de autoritatea contractanta.
|
IV.3) |
Informatii
administrative |
IV.3.1) |
Numar
de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
IV.3.2) |
Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
| Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare
(cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui
dialog competitiv) |
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 19.02.2016
14:00 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen
limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de
participare |
| 24.02.2016
10:00 |
IV.3.5) |
Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba
sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
participare |
|
|
| Moneda
in care se transmite oferta de pret: RON
|
IV.3.7) |
Perioada
minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina
oferta |
| 120
zile (de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii
de deschidere a ofertelor |
| Data:
24.02.2016
11:00 |
| Locul:
Consiliul
Judetean Teleorman, cam.74, str. Dunarii, nr. 178, mun.Alexandria,
jud. Teleorman |
| Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
| Reprezentantii
imputerniciti ai ofertantilor. |
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul
este periodic |
| Da
|
| Programul
estimat de publicare a anunturilor viitoare:
|
VI.2) |
Contractul
se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri
comunitare |
| Da
|
|
|
| Tip
de finantare: Program
/ Proiect Program / Proiect: Programul
Operational Regional - POR |
VI.3) |
Alte
informatii |
| Departajarea
ofertantilor dupa etapa finala licitatie electronica: In cazul in
care doua sau mai multe oferte se afla la egalitate pe primul loc in
ierarhia obtinuta dupa etapa finala licitatie electronica, avand
acelasi pret, se va solicita o noua propunere financiara de la
acesti ofertanti in plic inchis, deschiderea acestora urmand a se
face in prezenta ofertantilor, caz in care, contractul va fi
atribuit ofertantului clasat pe primul loc in ierarhia obtinuta dupa
acest proces de re-ofertare. Procesul de diferentiere (re-ofertare)
se va repeta pana in momentul in care se poate stabili oferta
castigatoare Alt CPV relevant: 50421000-2 Servicii de reparare si de
intretinere a echipamentului medical |
VI.4) |
Cai
de atac |
VI.4.1) |
Organism
competent pentru caile de atac |
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
,
Romania
,
Tel.
+40
213104641
, Email:
office@cnsc.ro
, Fax:
+40
213104642 / +40 218900745 ,
Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism
competent pentru procedurile de mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea
cailor de atac |
| Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
| Termenele
de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din
OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
|
VI.4.3) |
Serviciul
de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de
atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: Strada
Dunarii, nr. 178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
,
Tel.
+40
247311201-399
, Fax:
+40
247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data
expedierii prezentului anunt |
| 07.01.2016
14:56 |