|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
JUDETUL TELEORMAN
|
Adresa postala:
str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Directia Dezvoltare Locala, cam.63
,
Tel.
+40 247311201-381
,
In atentia:
ing.Gavrila Manuela Carmen
,
Email:
seap@cjteleorman.ro
,
Fax:
+40 247421132
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
,
Adresa profilului cumparatorului:
www.e-licitatie.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
|
Adresa postala:
str. Dunarii, Nr.178
,
Localitatea:
ALEXANDRIA
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Directia Dezvoltare Locala, cam.53
,
Tel.
+40 247311201-394
,
In atentia:
ec. Pena Elena
,
Email:
seap@cjteleorman.ro
,
Fax:
+40 247421132
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
|
|
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru
dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute
la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Autoritate regionala sau locala
|
Activitate (activitati)
|
- Servicii generale ale administratiilor publice
|
|
| Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
|
|
Nu
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
|
|
Achizitia
si distributia de produse lactate si de panificatie (întreg pachet)
pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si privat
precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu
program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2017-2018
|
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Teleorman
|
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Se
vor achizitiona si distribui produse lactate si de panificatie (întreg
pachet) pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si
privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si
private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2017-2018: Lot 1 –
Zona Alexandria, Lot 2 – Zona Rosiorii de Vede, Lot 3 – Zona Turnu
Magurele, Lot 4 – Zona Videle, Lot 5 – Zona Zimnicea, conform caietului
de sarcini.
|
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
|
15811000-6
-
Produse de panificatie (Rev.2)
|
60000000-8
-
Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
|
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Da
|
II.1.8) |
Impartire in loturi
|
|
Da
|
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
Se
vor achizitiona si distribui produse lactate si de panificatie (întreg
pachet) pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si
privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si
private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2017-2018,
conform caietului de sarcini, pentru un numar de 30.576 elevi si
prescolari, astfel:
- Lot 1 – Zona Alexandria – 8.904 elevi si prescolari
- Lot 2 – Zona Rosiorii de Vede – 7.792 elevi si prescolari
- Lot 3 – Zona Turnu Magurele – 4.675 elevi si prescolari
- Lot 4 – Zona Videle – 5.429 elevi si prescolari
- Lot 5 – Zona Zimnicea – 3.776 elevi si prescolari
Limita valorii zilnice: 1,07 lei/elev/prescolar/zi, fara TVA
Valoarea estimata totala, fara TVA (numai în cifre): 5.344.176 lei, din care:
- 1.556.966 lei, fara TVA pentru Lot 1 – Zona Alexandria
- 1.361.633 lei, fara TVA pentru Lot 2 – Zona Rosiorii de Vede
- 817.303 lei, fara TVA pentru Lot 3 – Zona Turnu Magurele
- 948.537 lei, fara TVA pentru Lot 4 – Zona Videle
- 659.737 lei, fara TVA pentru Lot 5 – Zona Zimnicea
|
|
Valoarea estimata fara TVA:
5,344,176
RON
|
|
II.2.2) |
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
|
|
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Cuantumul
garantiei de participare: Lot 1 = 15.500 lei, Lot 2 = 13.600 lei, Lot
3 = 8.100 lei,
Lot 4 = 9.400 lei, Lot 5 = 6.500 lei.
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 36 alin.
(1)-(4) din H.G. nr. 395/2016.
În cazul viramentului bancar acesta se va efectua în contul autoritatii
contractante nr. RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria
Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686.
În cazul instrumentului de garantare, acesta trebuie sa faca referire la
toate cazurile privind obligatia autoritatii contractante de a retine
garantia de participare conform art.37 alin (1) din HG 395/2016.
Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în alta valuta se va
face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare
simplificat. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna
va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de
la data limita de depunere a ofertelor.
Dovada constituirii garantiei de participare: se va posta in SEAP in
format electronic, semnat cu semnatura electronica (cel mai târziu la
data si ora-limita de depunere a ofertelor)
Restituirea garantiei de participare se va face conform art.38 din H.G.
nr.395/2016. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din
pretul contractului, fara TVA
Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 40
din H.G. nr. 395/2016.
Modul de eliberare/restituire: conform art. 42 alin.1 din H.G. 395/2016.
|
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Bugetul propriu al judetului Teleorman
|
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016
|
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2) |
Conditii de participare
|
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a)
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se
regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea
nr.98/2016.
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se
va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la
procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor.
Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa
aplicarea criteriului de atribuire
Aceste documente pot fi:
1.• certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la
plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general
consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii;
2.• cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor
organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al
respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de
reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum
rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;
3.• dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca
operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166
alin.(2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea nr.98/2016 privind
achizitiile publice;
4.• alte documente edificatoare, dupa caz.
În cazul în care oferta clasata pe primul loc este depusa de o
asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele
mentionate mai sus.
În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este
stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai
sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la
art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractanta are
obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca în
tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe
propria raspundere, o declaratie autentica data în fata unui notar, a
unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii
profesionale care are competente în acest sens.
b) Orice operator economic care depune oferta in mod individual sau
in asociere, subcontractant sau tert sustinator, nu trebuie sa se afle
in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 59- 60 din Legea nr.
98/2016. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in
formularul DUAE din documentatia de atribuire.
Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.
59-60 din Legea nr. 98/2016 (Formular 1), se va prezenta odata cu DUAE,
de catre participantii la procedura de atribuire (ofertant, asociat,
subcontractant si tert sustinator).
Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Cristescu Ionel Danut, Piper - Savu Florin, Cocosila Virgiliu,
Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Melintescu Valentina, Magheru
Liliana, Pascutu Victorita, Ionescu Iuliana, Boja Mariana, Gavrila
Manuela Carmen, Putineanu Florentina Eliza, Potbaniceanu Bogdan Andrei,
Popescu Aurelia Magdalena, Milos Rozalia Daniela, Pena Elena, Capra
Luciana Catalina, Biolaru Iuliana, Dima Maria, Stefan Nina, Modoran
Cristina Mihaela,Tudorache Daniela Gina.
Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi însotite de
traducerea autorizata în limba româna. Inainte de atribuirea
contractului, autoritatea contractanta solicita potrivit art.196 din
Legea nr.98/2016, ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea
criteriului de atribuire sa prezinte urmatoarele documente justificative
actualizate, prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor
de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE:
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma
de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa
reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în
niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca
are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul
contractului.
Modalitate de îndeplinire: completare DUAE in conformitate cu
Notificarea nr.240/2016, urmând ca documentele justificative care
probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv
certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini,
documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire.
Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna.
|
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
|
III.2.3) |
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze:
Daca este aplicabil, ofertantii includ informatiile cu privire la subcontractanti în DUAE.
Subcontractantii precizeaza în DUAE informatiile aferente
criteriilor de calificare pe care le îndeplineste mentionând numarul si
data contractului/acordului de subcontractare pentru partea propusa
pentru
subcontractare.
Informatii privind asocierea:
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de
atribuire in calitate de ofertant, individual ori in comun cu alti
operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite
in scopul participarii la procedura de atribuire. In cazul in care mai
multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire,
indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului, iar autoritatea contractanta solicita ca acestia sa raspunda
in mod solidar pentru executarea contractului de achizitie publica.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita operatorilor
economici participanti in comun la procedura de atribuire a caror oferta
a fost desemnata castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita
forma juridica in masura in care este necesar pentru executarea in mod
corespunzator a contractului de achizitie publica.
|
|
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
|
Completare
Formular DUAE.
În cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile
subcontractantului/ subcontractantilor pentru a îndeplini criteriile de
calificare, se va prezenta câte un formular DUAE separat pentru fiecare
dintre respectivii subcontractanti, completat si semnat în mod
corespunzator de catre fiecare dintre acestia.
Daca prin subcontractant nu se îndeplineste o cerinta de calificare,
atunci acesta va prezenta DUAE doar în scopul demonstrarii neîncadrarii
în motivele de excludere.
Acordul/acordurile de subcontractare se vor prezenta odata cu depunerea
DUAE.
Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa
aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile.
Operatorul economic clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile va face dovada îndeplinirii
cerintelor de calificare prin subcontractanti prin prezentarea de
documente justificative ale acestora, la solicitarea autoritatii
contractante.
Completare Formular DUAE.
Odata cu depunerea DUAE se va prezenta si acordul de asociere Formular 5
|
III.2.4) |
Contracte rezervate
|
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1) |
Tipul procedurii
|
IV.1.1) |
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2) |
Criterii de atribuire
|
IV.2.1) |
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Da
|
|
*Autoritatea
contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti
ofertantii care au depus oferte admisibile, pentru fiecare lot in parte.
*Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de
reofertare: pret unitar pe intreg pachet ofertat in lei fara TVA
/elev/prescolar/zi, pentru fiecare lot in parte.
*Numar runde: 1;
*Durata rundei: 24 ore;
*Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret – da;
*Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie –
da;
*Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului –
nu;
*Se va utiliza pasul de licitare – nu;
*Informatiile privind echipamentele electronice care trebuie utilizate,
precum si modalitatile si specificatiile tehnice de conectare se
ragasesc pe site-ul www.e-licitatie.ro
*În cazul în care ofertantul declarat admis si înregistrat în SEAP nu
modifica în cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei
care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului
final este luata în considerare oferta depusa de catre acesta anterior
desfasurarii acestei faze, introdusa în prealabil în SEAP.
|
IV.3) |
Informatii administrative
|
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
|
Nr.5243 din 15 mai 2017
|
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
24.07.2017 16:30
|
|
Documente de plata:
NU
|
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
26.07.2017 16:00
|
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
|
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
|
Moneda in care se transmite oferta de pret:
RON
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
120
zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor):
21.08.2017 18:00
|
|
Locul: In SEAP
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
nu
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
|
VI.3) |
Alte informatii
|
|
În
cazul în care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc in
urma licitatiei electronice, autoritatea contractanta solicita
ofertantilor o noua propunere financiara in SEAP, iar contractul va fi
atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel
mai scazut.
|
VI.4) |
Cai de atac
|
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala:
Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti
,
Localitatea:
Bucuresti
,
Cod postal:
030084
,
Romania
,
Tel.
+40 213104641
,
Email:
office@cnsc.ro
,
Fax:
+40 213104642 / +40 218900745
,
Adresa internet (URL):
http://www.cnsc.ro
|
|
| Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Conform prevederilor Legii nr.101/2016.
|
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si administratie publica locala
|
Adresa postala:
str. Dunarii, Nr.178
,
Localitatea:
ALEXANDRIA
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Tel.
+40 247311201-399
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
|
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt
|
|
20.06.2017 09:11
|