|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
JUDETUL TELEORMAN
|
Adresa postala:
str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Directia Dezvoltare Locala, cam.63
,
Tel.
+40 247/311201/381
,
In atentia:
ing.Gavrila Manuela Carmen
,
Email:
seap@cjteleorman.ro
,
Fax:
+40 247/421132
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
,
Adresa profilului cumparatorului:
www.e-licitatie.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
|
Adresa postala:
str. Dunarii, Nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Directia Dezvoltare Locala, cam.53
,
Tel.
+40 247311201-394
,
In atentia:
ec.Pena Elena, ec.Milos Rozalia Daniela
,
Email:
seap@cjteleorman.ro
,
Fax:
+40 247421132
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
|
|
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru
dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute
la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Autoritate regionala sau locala
|
Activitate (activitati)
|
- Servicii generale ale administratiilor publice
|
|
| Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
|
|
Nu
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
|
|
“Întretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Teleorman în perioada 2017 – 2021”
|
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Servicii
|
16 - Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
|
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Teleorman
|
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica
|
|
Incheierea unui acord-cadru
|
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru
|
|
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei:
Nu
|
|
Acord-cadru cu un singur agent economic
|
|
Durata acordului-cadru: 48 luni
|
|
Valoarea estimata fara TVA:
80,567,282
RON
|
|
|
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia 4 contracte subsecvente.
Valoarea totala maxima estimata a acordului cadru este de 80.567.282 lei, fara TVA,
din care:
- Suma maxima necesara efectuarii deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna 2017-2018 este de 20.114.633 lei (fara TVA).
- Suma maxima necesara efectuarii deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna 2018-2019 este de 20.114.633 lei (fara TVA).
- Suma maxima necesara efectuarii deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna 2019-2020 este de 20.223.384 lei (fara TVA).
- Suma maxima necesara efectuarii deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna 2020-2021 este de 20.114.633 lei (fara TVA).
|
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
“Întretinerea
curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Teleorman în
perioada 2017 – 2021”, conform caietului de sarcini.
|
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
|
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Da
|
II.1.8) |
Impartire in loturi
|
|
Nu
|
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
Se
vor presta servicii de “Întretinere curenta pe timp de iarna a
drumurilor judetene din judetul Teleorman în perioada 2017 – 2021”,
conform caietului de sarcini, punctul 22.
Cantitatile minime si maxime sunt anexate caietului de sarcini,
pentru fiecare contract subsecvent în parte. (Anexele B, C, D1, D1-1,
D1-2, D1-3, D1-4, B1, C1, E1, E1-1, E1-2, E1-3, E1-4, F )
|
|
Valoarea estimata fara TVA:
80,567,282
RON
|
|
II.2.2) |
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
|
|
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Cuantumul
garantiei de participare: 200.000 lei
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 36 alin.
(1)-(4) din H.G. nr. 395/2016.
În cazul viramentului bancar acesta se va efectua în contul autoritatii
contractante nr. RO 19 TREZ 6065006 XXX 000168 deschis la Trezoreria
Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686.
În cazul instrumentului de garantare, acesta trebuie sa faca referire la
toate cazurile privind obligatia autoritatii contractante de a retine
garantia de participare conform art.37 alin. (1) lit.a) si c) din HG
nr.395/2016.
Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în alta valuta se va
face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare.
Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi însotita
de traducerea autorizata în limba româna.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de
la data limita de depunere a ofertelor.
Dovada constituirii garantiei de participare: se va posta in SEAP in
format electronic, semnat cu semnatura electronica (cel mai târziu la
data si ora-limita de depunere a ofertelor)
Restituirea garantiei de participare se va face conform art.38 din H.G.
nr.395/2016. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din
pretul contractului subsecvent, fara TVA.
Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 40
alin.(1) si (3) din H.G. nr. 395/2016.
Modul de eliberare/restituire: conform art. 42 din H.G. 395/2016
|
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Bugetul propriu al judetului Teleorman
|
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016
|
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2) |
Conditii de participare
|
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a)
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se
regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea
nr.98/2016.
Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se
va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la
procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor.
Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa
aplicarea criteriului de atribuire
Aceste documente pot fi:
1.• certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la
plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general
consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii;
2.• cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor
organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al
respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de
reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum
rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;
3.• dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca
operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166
alin.(2), art. 167 alin.(2), art.171 din Legea nr.98/2016 privind
achizitiile publice;
4.• alte documente edificatoare, dupa caz.
În cazul în care oferta clasata pe primul loc este depusa de o
asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele
mentionate mai sus.
În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este
stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai
sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la
art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractanta are
obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca în
tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe
propria raspundere, o declaratie autentica data în fata unui notar, a
unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii
profesionale care are competente în acest sens.
b) Orice operator economic care depune oferta in mod individual sau
in asociere, subcontractant sau tert sustinator, nu trebuie sa se afle
in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 59- 60 din Legea nr.
98/2016. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in
formularul DUAE din documentatia de atribuire.
Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.
59-60 din Legea nr.98/2016 (Formular 1), se va prezenta odata cu DUAE,
de catre participantii la procedura de atribuire (ofertant, asociat,
subcontractant si tert sustinator).
Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Cristescu Ionel Danut, Cocosila Virgiliu, Piper Savu Florin,
Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Melintescu Valentina, Boja Mariana,
Pascutu Victorita, Ionescu Iuliana, Gavrila Manuela Carmen, Putineanu
Florentina Eliza, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos Rozalia Daniela,
Popescu Aurelia Magdalena, Pena Elena, Calin Horatiu, Olteanu Iulian,
Pana Claudia, Gunaris Ion, Zamfir Danut, Tecsor Valentin, Crainiceanu
Magdalena Sica.
Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi însotite de
traducerea autorizata în limba româna. Inainte de atribuirea
contractului, autoritatea contractanta solicita potrivit art.196 din
Legea nr.98/2016, ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea
criteriului de atribuire sa prezinte urmatoarele documente justificative
actualizate, prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor
de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE:
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma
de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa
reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în
niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca
are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul
contractului.
Modalitate de îndeplinire: completare DUAE in conformitate cu
Notificarea nr.240/2016, urmând ca documentele justificative care
probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv
certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini,
documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire.
Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna.
|
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
|
III.2.3) |
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate in cursul unei perioade care
acopera cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor si a
beneficiarilor publici sau privati, din care sa rezulte ca ofertantul a
prestat servicii duse la bun sfarsit similare cu cele supuse procedurii
de atribuire (servicii de deszapezire pe infrastructura de transport
rutier), in valoare cumulata de minimum 20.200.000 lei fara TVA, la
nivelul unuia sau mai multe contracte.
Perioada de 3 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Prin formula ,,servicii duse la bun sfarsit,, se inteleg:
-servicii receptionate partial
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate/drept
de folosinta) de minim urmatoarele utilaje, echipamente, autovehicule,
necesare efectuarii serviciilor:
- Utilaj multifunctional cu tractiune integrala -34 bucati
- Tractor de mare capacitate, cu tractiune integrala - 5 bucati
- ATB echipat cu lama si RSP – 28 bucati
- Autofreza cu tractiune integrala, cap.min.5000 mc/ora - 2 bucati
- Buldoexcavator cu tractiune integrala cu cupa de min.0,8 mc si/sau plug - 5 bucati
- Incarcator frontal pe pneuri cu cupa de min.2 mc - 5 bucati
- Autoremorcher cu masa maxima admisa de min.26 to – 1 bucata
- Autoutilitara cu cabina dubla (5-7 locuri) - 5 bucati
- Autogreder avand putere motor min. 160 CP - 5 bucati
- Automacara min. 40 to - 1 bucata
Caracteristicile tehnice ale utilajelor, echipamentelor, autovehiculelor, ce vor
fi utilizate la activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna
sunt conform ,,Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii
drumurilor publice – Indicativ AND 525/2013.
Informatii privind tertii sustinatori:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic
poate fi sustinuta în conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016.
Prin angajamentul ferm, tertul/tertii confirma faptul ca va/vor
sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligatiilor contractuale,
fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce
la îndeplinire respectivele activitati pentru care a acordat sustinerea,
fie prin indicarea resurselor tehnice si profesionale pe care le va
pune la dispozitie
ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest
lucru). Conform prevederilor art.184 din Legea nr.98/2016, prin
angajamentul ferm, tertul/tertii se va/vor angaja ca va/vor raspunde în
mod solidar cu ofertantul
pentru executarea contractului de achizitie publica. Raspunderea
solidara a tertului/tertilor sustinator/sustinatori se va angaja sub
conditia neîndeplinirii de catre acesta/acestia a obligatiilor de
sustinere asumate prin angajament.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze:
Daca este aplicabil, ofertantii includ informatiile cu privire la subcontractanti în DUAE.
Subcontractantii precizeaza în DUAE informatiile aferente
criteriilor de calificare pe care le îndeplineste mentionând numarul si
data contractului/acordului de subcontractare pentru partea propusa
pentru subcontractare.
Informatii privind asocierea:
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de
atribuire in calitate de ofertant, individual ori in comun cu alti
operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite
in scopul participarii la procedura de atribuire. In cazul in care mai
multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire,
indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului, iar autoritatea contractanta solicita ca acestia sa raspunda
in mod solidar pentru executarea contractului de achizitie publica.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita operatorilor
economici participanti in comun la procedura de atribuire a caror oferta
a fost desemnata castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita
forma juridica in masura in care este necesar pentru executarea in mod
corespunzator a contractului de achizitie publica.
|
|
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
|
Completare
Formular DUAE.
La nivelul DUAE ofertantul va preciza urmatoarele informatii:
-numarul si data contractului invocat drept experienta similara,
beneficiarul acestuia si datele sale de contact, data si numarul
documentului de receptie, precum si ponderea si/sau activitatile pentru
care a fost responsabil, împreuna cu valoarea acestora, fara TVA.
Pentru echivalenta in alta valuta se va utiliza cursul de referinta
euro/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
La solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va prezenta documente justificative din care sa reiasa toate
elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei privind
experienta similara, fara a se limita la, enumerarea nefiind
cumulativa:
- copii ale unor parti relevante ale contractelor pe care le-au
indeplinit;
- certificate de predare-primire;
- recomandari;
- procese-verbale de receptie;
- certificari de buna executie;
- certificate constatatoare.
În cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru
al asocierii va prezenta DUAE în care vor include informatiile cu
privire la modul de îndeplinire a cerintelor de capacitate tehnica si
profesionala.
La solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va prezenta documente justificative ale asociatilor care
probeaza îndeplinirea cerintei privind capacitatea tehnica si
profesionala.
Autoritatea contractanta are dreptul de a se adresa inclusiv
beneficiarului final al serviciilor care fac obiectul contractului
prezentat drept experienta similara, pentru confirmarea celor prezentate
de ofertant.
Completare Formular DUAE.
In vederea indeplinirii cerintei ofertantul va completa DUAE - Partea IV
"Criteriile de selectie" - Sectiunea C "Capacitatea tehnica si
profesionala" – subsectiunea "Utilaje, instalatii si echipament tehnic
".
La solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va prezenta documente justificative care sa demonstreze
dreptul de proprietate sau de folosinta (dreptul de folosinta/
angajament de punere la dispozitie/factura proforma/ precontract) pentru
utilajele, echipamentele, autovehiculele prezentate. In caz de
inchiriere se va prezenta precontract pentru punere la dispozitie.
În cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru
al asocierii va prezenta DUAE în care vor include informatiile cu
privire la modul de îndeplinire a cerintei. La solicitarea autoritatii
contractante, doar ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea
criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile va prezenta
documente justificative ale asociatilor care probeaza îndeplinirea
cerintei.
Completare Formular DUAE - în care se vor include informatiile cu
privire la existenta unei sustineri de terta parte, inclusiv masurile
avute în vedere de acesta pentru a accesa în orice moment resursele
necesare, la care se ataseaza DUAE-ul/-urile si angajamentul ferm ale
tertului sustinator/ angajamentele ferme ale tertilor sustinatori din
care trebuie sa rezulte modul efectiv în care tertul/tertii sustinatori
vor asigura îndeplinirea angajamentului.
Tertul/tertii sustinatori vor completa DUAE cu informatii privind
nivelul lor de experienta, prin raportare la contractele executate în
trecut, corespunzator sustinerii acordate.
Angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv
în care se va materializa sustinerea acestuia se va prezenta odata cu
depunerea DUAE.
Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa
aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile.
Completare Formular DUAE.
În cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile
subcontractantului/ subcontractantilor pentru a îndeplini criteriile de
calificare, se va prezenta câte un formular DUAE separat pentru fiecare
dintre respectivii subcontractanti, completat si semnat în mod
corespunzator de catre fiecare dintre acestia.
Daca prin subcontractant nu se îndeplineste o cerinta de calificare,
atunci acesta va prezenta DUAE doar în scopul demonstrarii neîncadrarii
în motivele de excludere.
Acordul/acordurile de subcontractare se vor prezenta odata cu depunerea
DUAE.
Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat
pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile.
Operatorul economic clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile va face dovada îndeplinirii
cerintelor de calificare prin subcontractanti prin prezentarea de
documente justificative ale acestora, la solicitarea autoritatii
contractante.
Completare Formular DUAE.
Odata cu depunerea DUAE se va prezenta si acordul de asociere Formular
2.
Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa
aplicarea criteriului de atribuire.
|
III.2.4) |
Contracte rezervate
|
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1) |
Tipul procedurii
|
IV.1.1) |
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2) |
Criterii de atribuire
|
IV.2.1) |
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3) |
Informatii administrative
|
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
|
nr.4159 din 18.04.2017
|
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
27.07.2017 16:30
|
|
Documente de plata:
NU
|
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
31.07.2017 16:00
|
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
|
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
|
Moneda in care se transmite oferta de pret:
RON
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
120
zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor):
25.08.2017 18:00
|
|
Locul: In SEAP
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
nu
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
|
VI.3) |
Alte informatii
|
|
În
cazul în care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc,
autoritatea contractanta solicita ofertantilor o noua propunere
financiara in SEAP, iar acordul -cadru va fi atribuit ofertantului a
carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
|
VI.4) |
Cai de atac
|
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala:
Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti
,
Localitatea:
Bucuresti
,
Cod postal:
030084
,
Romania
,
Tel.
+40 213104641
,
Email:
office@cnsc.ro
,
Fax:
+40 213104642 / +40 218900745
,
Adresa internet (URL):
http://www.cnsc.ro
|
|
| Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Conform prevederilor Legii nr.101/2016.
|
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si administratie publica locala
|
Adresa postala:
str. Dunarii, Nr.178
,
Localitatea:
ALEXANDRIA
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Tel.
+40 247311201/399
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
|
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt
|
|
22.06.2017 09:03
|