Anunt de participare numarul 77411/16.05.2009

Detalii procedura
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Numar anunt de participare: 77411 / 16.05.2009
Denumire contract: Contractarea unei finantari rambursabile interne, în valoare de 30.529.000 lei pentru prefinantarea si cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana
Stare procedura: In desfasurare
 
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTOR PIPEREA , Tel.  0247/314415 , Email:  pipereav@cjteleorman.ro , Fax:  0247/314415 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Economica, Buget-Finante, camera 116B, 125
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Economica, Buget-Finante, camera 116B, 125 , Tel.  0247/311201 int.359,383 , In atentia:  Stoian Elena, Ciotanga Viorica , Fax:  0247/421132
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartimentul achizitii publice, camera 53
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice, camera 53 , Tel.  0247/311201 int.394 , In atentia:  Pena Elena , Fax:  0247/421132
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compartimentul achizitii publice, camera 53
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice, camera 53 , Tel.  0247/311201 int.394 , In atentia:  Pena Elena , Fax:  0247/421132
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unei finantari rambursabile interne, în valoare de 30.529.000 lei pentru prefinantarea si cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Judetul Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne, în valoare de 30.529.000 lei pentru prefinantarea si cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne, în valoare de 30.529.000 lei pentru prefinantarea si cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de la Uniunea Europeana.
La estimarea valorii contractului de achizitie a finantarii rambursabile s-a avut în vedere faptul ca : - suma de 23.567.000 lei pentru asigurarea prefinantarii unor proiecte de investitii de interes judetean care beneficiaza de finantare din fonduri externe nerambursabile acordate de Uniunea Europeana va fi contractata pe o perioada de 30 luni; - suma de 6.962.000 lei pentru asigurarea cofinantarii unor proiecte de investitii de interes judetean care beneficiaza de finantare din fonduri externe nerambursabile acordate de Uniunea Europeana va fi contractata pe o perioada de 20 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 19,514,003 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este 200.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 1 % din valoarea contractului.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Teleorman.
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine-se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Persoane juridice române- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, in valabilitate, la data deschiderii ofertelor.
Autorizatie de functionare emisa de BNR privind functionarea ca banca de stat sau privata valabila pentru anul 2009.
Persoane juridice straine - documente care dovedesc o forma de înregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente .
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006,2007,2008).
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani , de acordare credite autoritatilor administratiei publice locale.
Se solicita completarea Formularului nr. 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.10.2009
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3)   Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice (copii hotarari consiliu judetean, situatii creante si datorii, subregistru datorie publica)autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire, conform prevederilor art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050081 , Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  021 310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  021 310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.334
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
13.05.2009 15:55