Anunt de participare numarul 87606/02.10.2009

Detalii procedura
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 87606 / 02.10.2009
Denumire contract: Servicii de proiectare (faza Proiect tehnic + Detalii executie + Documentatii tehnice pentru avize, acorduri, autorizatii) pentru obiectivul "Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”
Stare procedura: In desfasurare
 
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTOR PIPEREA , Tel.  0247/314415 , Email:  pipereav@cjteleorman.ro , Fax:  0247/314415 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , Tel.  0247/311201 int.343 , In atentia:  Radu Gabriela , Fax:  0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , Tel.  0247/311201 int.343 , In atentia:  Guna Corina , Fax:  0247/314787
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (faza Proiect tehnic + Detalii executie + Documentatii tehnice pentru avize, acorduri, autorizatii) pentru obiectivul "Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii de proiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si cu dotarea acestuia.
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (faza Proiect tehnic + Detalii executie + Documentatii tehnice pentru avize, acorduri, autorizatii) pentru obiectivul "Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare constând în Proiect tehnic + Detalii executie + Documentatii tehnice pentru avize, acorduri, autorizatii, asa cum au fost solicitate în caietul de sarcini, pentru obiectivul "Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”
Valoarea estimata fara TVA: 1,680,672 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare
 25  zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este 20.000 lei.Garantia de buna executie este 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale, Buget de stat, Buget local.
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta insotita de confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
Persoanele juridice romane- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine:Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Persoane juridice/fizice române -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, in valabilitate, la data deschiderii ofertelor sau autorizatie de functionare/altele echivalente.
Persoane juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Declaratii privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si înregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min. 3.000.000 lei, adica 703.928 euro(1 euro = 4,2618 lei).
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista principalelor de prestari de servicii in ultimii 3 ani Formular nr.12 E.
-Suma valorilor serviciilor prestate in ultimii 3 ani (servicii de proiectare in domeniul sanatatii publice– constructie/extindere/modernizare/reabilitare spital) incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare sa fie de min. 1.500.000 lei/351.964 euro
Dovada experientei similare se va face cu urmatoarele documente, în copie:
- contractul de servicii;
- procesul verbal de predare-primire;
- recomandarea/document constatator din partea beneficiarului.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr.12 I), din care sa rezulte ca au angajata forta de munca necesara realizarii serviciilor.
- CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului cheie responsabil pentru îndeplinirea contractului.
- completarea Formularului nr. 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.
- ISO 9001-Se vor accepta si certificate echivalente
- ISO 14001- Se vor accepta si certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: 1.Expert cheie 1 – Manager de proiect 2.Expert cheie 2 – Arhitect coordonator 3.Expert cheie 3 – Expert rezistenta 4.Expert cheie 4 – Expert instalatii 5.Expert cheie 5 – Expert instalatii si echipamente medicale Cerinte minimale: Expertul Cheie 1: -Studii superioare in domeniul medical sau tehnic -Minim 10 ani experienta profesionala in domeniul managementului proiectelor de investitii in domeniul medical -Minim 1 proiect de investitii in domeniul medical pentru care a asigurat managementul de proiect pentru servicii de proiectare si/sau executie Expertul cheie 2 : -Studii superioare in domeniul arhitectura -Minim 10 ani de experienta in domeniul proiectarii pentru investitii in infrastructura publica -Minim 5 ani de experienta in conducerea/coordonarea unor colective/echipe de proiectare -Minim 1 investitie publica in domeniul medical pentru care a realizat/coordonat servicii de proiectare Expertul Cheie 3: -Studii superioare in domeniul tehnic (constructii civile) -Minim 10 ani de experienta in domeniul proiectarii structurilor pentru investitii in infrastructura publica Expertul Cheie 4: -Studii superioare in domeniul tehnic (constructii sau instalatii) -Minim 10 ani de experienta in domeniul proiectarii instalatiilor pentru investitii in infrastructura publica -Minim 1 investitie publica in domeniul medical pentru care a realizat servicii de proiectare a instalatiilor Expertul Cheie 5: -Studii superioare in domeniul medical sau tehnic -Minim 10 ani experienta in proiectarea fluxurilor si instalatiilor medicale pentru investitii in domeniul medical Se vor prezenta: i)Angajamentul ofertantului ca, în cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele doua nominalizate, le va înlocui numai cu persoane având cel putin calificarile celor nominalizate initial. ii)Curriculum Vitae. iii)Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare. iv)Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei în original, pentru fiecare dintre specialisti, în cazul în care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului.
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 40 %
Descriere
2. Durata proiectarii 30 %
Descriere
3. Metodologia de implementare si managementul proiectului 30 %
Descriere
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2009 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.01.2010
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 8.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 – Imbunatatirea infrastructurii sociale, domeniul major de interventie Domeniul de interventie 3.1 – Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.3)   Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050081 , Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  021 310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  021 310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.334
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 15:40