RECLAMATIE ADMINISTRATIVA (1) Către Consiliul Judeţean Teleorman Alexandria, str. Dunarii nr. 178, CP 140047 jud. Teleorman
Domnule Preşedinte, Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, intrucat la cererea nr.__________ din data de ______________ am primit un raspuns negativ, la data de _______________, intr-o scrisoare semnata de ________________________________ (completati numele respectivului functionar). Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele: ______________________________________________________ ______________________________________________________ ______________________________________________________ ______________________________________________________ Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
______________________________________________________ ______________________________________________________ Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informatiile de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat. Va multumesc pentru solicitudine, Data ________ _____________________ (semnatura petentului) Numele si prenumele petentului_______________________ Adresa___________________________________________ Telefon ___________________ Fax ___________________ |