PROCES VERBAL
de desfășurare a ședinței extraordinare a Consiliului Județean Teleorman
din data de 16 august 2016
Bună
ziua, stimați colegi.
Consiliul Județean Teleorman a fost
convocat în ședință extraordinară pentru astăzi, 16 august 2016, prin
dispoziția nr. 317 din 12 august 2016.
La ședință participă 21
consilieri din totalul de 33 consilieri în funcție (lipsind doamnele Fedeleș
Oana-Raluca, Panagoreț Ioana, Stoian
Maria, Toțe Marioara și domnii Burcescu
Cătălin, Fulga Sandu-Mircea, Iliescu Nicolae Angelică, Petculescu Marian, Pârvulescu
Eugen, Ștefan Mihai Gabriel, , Țucan Marian, Vătafu Teodor- Cătălin) ședința de
consiliu este legal constituită, fiind astfel asigurat cvorumul de prezență
necesar pentru desfășurarea legală a acestei ședințe extraordinare.
Fiind ședință publică, așa cum prevede Legea administrației publice locale, anunțul cu ordinea de
zi a fost adus la cunoștință, dumneavoastră și locuitorilor județului Teleorman, prin afișare la avizierul instituției, fiind publicat și pe site-ul Consiliului județean.
Participă, în
calitate de invitați, directori și funcționari
publici din aparatul de specialitate al Consiliului județean, precum și reprezentanți ai presei scrise
și audio-vizuale.
Procesul - verbal al ședinței
ordinare a Consiliului Județean Teleorman, din data de 26 iulie 2016, v-a fost
pus la dispoziție și îl supun aprobării dumneavoastră.
-
Cine este pentru ?
-
Împotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat procesul-verbal al ședinței
din 26 iulie 2016.
Doamnelor și domnilor,
În
conformitate cu prevederile art. 43 alin. (1) coroborate cu cele ale art. 98
din Legea administrației publice locale, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, am întocmit următorul proiect al ordinii de zi:
Proiect de hotărâre privind delegarea atribuțiilor corespunzătoare funcției
publice de director general al Direcției Generale de Asistență Socială și
Protecția Copilului Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Teleorman
Supun la vot proiectul
ordinii de zi.
- Cine
este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul ordinii de zi.
Potrivit art. 117 litera
a din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare, proiectul de hotărâre de la ordinea de zi a fost avizat
pentru legalitate de înlocuitorul de drept al secretarului județului care se află în concediu
de odihnă.
Înainte de a merge mai departe, țin să precizez că, în conformitate
cu prevederile art. 46 din Legea
nr. 215/2001, respectiv ale art.
77 din Legea nr. 393/2004, nu poate
lua parte la deliberarea și adoptarea hotărârilor
înscrise pe ordinea de zi consilierul
județean care fie personal, fie prin
soț, soție, afini, rude până la gradul IV inclusiv, are interes patrimonial în problema supusă dezbaterii.
Dacă avem asemenea cazuri, rog să ne fie aduse
la cunoștință pentru ca abținerea de la deliberarea și adoptarea hotărârilor
să fie consemnată în procesul verbal al acestei ședințe.
La punctual de pe ordinea
de zi se află înscris proietul de hotărâre privind delegarea atribuțiilor corespunzătoare funcției
publice de director general al Direcției Generale de Asistență Socială și
Protecția Copilului Teleorman.
Rog presedinții comisiilor
economică și juridică să
prezinte rapoartele de avizare.
Domnul Cioabă Petre, comisia economică.
Comisia economică avizează
favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate
de voturi.
Domnul Vlad Eugen Ovidiu, comisia juridică.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate
de voturi.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Mulțumesc.
Dacă sunt
observații pe marginea acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Florescu Adrian,
Aș avea o întrebare,
domnule președinte, și anume dacă
doamna Curcă Mirela are vreo
calitate în vreunul dintre dosarele înstrumentate de către instituțiile statului în acest
moment.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Nu, nu este cazul.
Domnul Bădulescu Adrian,
Domnule președinte, întrucât în documentația
pusă la dispoziție nu apare nici o
informație despre activitatea doamnei Curcă, aș dori,
înainte de a vota, să o și cunoaștem.
Domnul președinte Gâdea Adrian,
Sigur ca da, în
expunerea de motive se regăsește faptul că doamna Curcă în prezent este șef
serviciu în cadrul Direcției, dar cel mai bine, o invit pe dumneaei să se
prezinte și să să răspundă la întrebări.
Doamna Curcă Mirela,
Așa cum a spus și domnul președinte
sunt șef serviciu în Direcției
Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului din anul 2006, am absolvit facultatea de sociologie-psihologie,
sunt licențiată. Anterior
am lucrat în același domeniu, în învățământ. Dacă mai aveți
întrebări, vă
stau la dispoziție.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă mulțumim frumos.
Dacă nu mai sunt alte observații, proiectul de hotărâre
priveste desemnarea de persoane și, în
conformitate cu prevederile
art.45 alin. (5) coroborat
cu ale art. 98din Legea administrației publice locale
nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările
ulterioare, hotărârile cu privire la persoane vor fi luate prin
vot secret, cu votul majorității membrilor prezenți la ședință.
La ședința
de astăzi participă un numar de 21 consilieri
județeni, deci jumătate plus unu din numărul membrilor consiliului județean prezenți reprezină 12.
Pentru
exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele ,,DAsau ,,NU.
Buletinele
de vot fiind completate, urmează operațiunea propriu-zisă de votare.
(Fiecare
consilier a primit un buletin de vot, a semnat de primire, și-a exprimat opțiunea și apoi l-a introdus în
urnă).
Rog
comisia de numărare a voturilor să-și intre în atribuții.
Rog
pe domnul Piper Savu Florin, președintele comisiei de numărare a voturilor să
prezinte procesul verbal.
Domnul Piper Savu
Florin,
Domnule președinte, dintr-un
număr total de 21 voturi valabil exprimate , doamna
Curcă Mirela a întrunit un număr de 19 voturi pentru și 2 voturi
împotrivă.
Domnul Gâdea Adrian
Ionuț,
Mulțumesc. O felicit pe doamna Curcă, îi urez
mult succes și îmi exprim convingerea că va asigura bună funcționare a
instituției.
Așadar urmare
votului dumneavoastră s-a aprobat proiectul
de hotărâre privind delegarea atribuțiilor corespunzătoare funcției publice de director general al Direcției
Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman, pe care vi-l
prezint în continuare.
Epuizându-se
ordinea de zi, declar încheiate lucrările ședinței și vă mulțumesc pentru
participare.
PREȘEDINTE, SECRETAR AL JUDEȚULUI,
Gâdea Adrian Ionuț
Oprescu Silvia