PROCES
VERBAL
al ședinței ordinare a Consiliului
Județean Teleorman
din data
de 30 august 2016
Bună ziua, stimați colegi,
Consiliul
Județean Teleorman a fost convocat în ședință ordinară pentru astăzi, 30
august 2016, prin dispoziția nr. 330 din 24 august a.c..
La ședință participă 32
consilieri din totalul de 33 consilieri în funcție, lipsind doamna Fedeleș
Oana Raluca, ședința de consiliu este legal constituită, fiind astfel
asigurat cvorumul de prezență necesar pentru desfășurarea legală a acestei
ședințe ordinare.
Fiind ședință publică, așa cum prevede Legea administrației publice locale, anunțul
cu ordinea de zi a fost adus la cunoștință dumneavoastră și
locuitorilor județului Teleorman prin mass - media locală, fiind publicat și
pe site-ul Consiliului județean.
Participă, în calitate de invitați, directori și funcționari publici din aparatul de specialitate al Consiliului județean, conducători ai unor instituții din subordine, precum și reprezentanți ai presei scrise și audio-vizuale.
Procesul - verbal al ședinței
extraordinare a Consiliului Județean Teleorman, din data de 16 august 2016, v-a
fost pus la dispoziție și îl supun aprobării dumneavoastră.
-
Cine este pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat procesul-verbal al ședinței
extraordinare a Consiliului Județean, din 16 august 2016.
x
Doamnelor
și domnilor,
În
conformitate cu prevederile art. 43 alin. (1) coroborate cu cele ale art. 98
din Legea administrației publice locale, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, am întocmit următorul proiect al ordinii de zi:
1.
Proiect de hotărâre privind încheierea acordului de parteneriat
între Județul Teleorman, prin Consiliul Județean
Teleorman și comuna Saelele, prin Consiliul Local al comunei
Saelele în vederea finanțării cheltuielilor de funcționare a Centrului social
pentru îngrijire bătrâni și persoane cu nevoi speciale comuna Saelele, sat
Pleașov, județul Teleorman.
Inițiator: Președinte Consiliul Județean
2. Proiect
de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului
Județean Teleorman nr. 17 din 27 ianuarie 2016.
Inițiator: Președinte Consiliul Județean
3.
Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr.1 și anexei nr. 2
la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 38 din 23 februarie 2016, cu
modificările ulterioare.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
4.
Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii
Consiliului Județean Teleorman nr. 8 din 27 ianuarie 2016, cu modificările
ulterioare.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
5. Proiect de
hotărâre privind repartizarea pe unități adminstrativ terioriale a sumelor
necesare realizării drepturilor de care beneficiază copiii, elevii și tinerii
cu cerințe educaționale speciale, integrați în învățământul de masă, pentru
anul 2016.
Inițiator: Vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț
6. Proiect de hotărâre
privind includerea în domeniul privat al județului Teleorman a unor echipamente
și bunuri achiziționate în cadrul proiectului Reabilitare
Spital Județean de Urgență Alexandria, județul Teleorman.
Inițiator: Vicepreședinte Cocoșilă Virgiliu
7.
Proiect de hotărâre privind darea în administrarea Spitalului
Județean de Urgență Alexandria a unor echipamente și bunuri aflate în domeniul
privat al Județului Teleorman, achiziționate în cadrul proiectului Reabilitare Spital Județean de Urgență Alexandria,
județul Teleorman.
Inițiator: Vicepreședinte Cocoșilă Virgiliu
8.
Proiect de hotărâre privind desemnarea unui vicepreședinte al
Consiliului Județean Teleorman și a trei consilieri județeni pentru a
face parte din Comitetul de organizare pentru nominalizarea membrilor
Autorității Teritoriale de Ordine Publică Teleorman.
Inițiator: Președinte Consiliul Județean
9.
Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii unui spațiu,
proprietate privată a județului Teleorman, Partidului Alianța Liberalilor și
Democraților - ALDE Teleorman.
Inițiator: Vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț
10.
Proiect de hotărâre privind darea în administrare Agenției Naționale
de Presă AGERPRES, a unui spațiu din ,,Palatul Administrativ, proprietate
publică a statului, aflat în administrarea Consiliului Județean Teleorman.
Inițiator: Președinte Consiliul Județean
11. Proiect
de hotărâre privind aprobarea
delegării gestiunii serviciului de transport public județean de persoane, prin
curse regulate, pe traseul TR 021 Alexandria-Mavrodin-Rădoiești cuprins în
Programul de transport public județean de persoane prin curse regulate, valabil
pentru perioada 2014-2019, unui operator de transport rutier, precum și a
tarifului utilizat de acesta.
Inițiator: Vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț
12. Proiect de hotărâre privind acordul Consiliului Județean Teleorman pentru executarea unor
lucrări de reparații la imobilul situat în mun. Alexandria, strada Tudor
Vladimirescu, nr. 44, proprietate publică a statului, aflat în administrarea Consiliului Județean Teleorman.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
13. Proiect
de hotărâre privind aprobarea devizelor generale
actualizate pentru obiectivele de investitii Modernizare DJ 601C, Cosmești (DJ
601B) Gălăteni (DJ 506), km 0+000 - 7+338 (7,338 km) si Modernizare DJ
601C, Gălăteni (DJ 506) Perii Broșteni (DJ 504), km 7+364 - 17+363 (9,999
km).
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
14. Proiect
de hotărâre privind aprobarea indicatorilor și a
documentației tehnico-economice pentru obiectivul de investiții ,,Consolidare DJ 679E, km
19+535-km 19+615, pe raza comunei Tătărăstii de Sus, în punctul Coasta lui
Călinescu (L=0,080 km), in faza documentație de avizare a lucrărilor de
intervenții.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
15. Proiect
de hotărâre privind acordul
Consiliului Județean Teleorman pentru efectuarea unor lucrări la imobilul
situat în strada Libertății nr. 1, municipiul
Alexandria, proprietate publică
a județului Teleorman.
Inițiator: Vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț
16.
Proiect de hotărâre privind constituirea comisiei
de evaluare anuală, a comisiei de soluționare a contestațiilor și
aprobarea Regulametului de organizare și desfășurare a evaluării anuale a
managementului Centrului Județean de Conservare și Promovare a Culturii
Tradiționale Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea
Consiliului Județean Teleorman.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
17.
Proiect de hotărâre privind aprobarea rezultatului
final al evaluării finale a managementului Muzeului Județean Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean
Teleorman.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
18.
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului
propriu al județului pe anul 2016.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
19.
Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii
Consiliului Județean nr. 28 din 27 ianuarie 2016, cu modificările ulterioare.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
20. Proiect
de hotărâre privind aprobarea Planului județean privind
asigurarea cu resurse umane, materiale și financiare pentru gestionarea
situațiilor de urgență pentru anul 2016.
Inițiator: Vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț
21. Proiect de hotărâre privind plata unor cotizații anuale.
Inițiator: Președinte Consiliului
Județean
22. Proiect de hotărâre privind exercitarea cu caracter temporar a funcției
publice de conducere vacante de director general al Direcției Generale de
Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman de către
domnul Dragomirescu Florinel.
Inițiator: Președinte Consiliul
Județean
23.
Diverse.
Supun la vot proiectul ordinii de zi.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Domnul Florescu Adrian
Domnule președinte, înainte de a vota, propun să
scoatem de pe ordinea de zi proiectul de hotărâre de la punctul 9 privind
aprobarea închirierii unui spațiu, proprietate privată a județului
Teleorman, Partidului Alianța Liberalilor și Democraților ALDE
Teleorman urmând să-l dezbatem în următoarea ședință ordinară a
consiliului.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț
Ținând cont de prevederile
legale trebuie să cerem acordul inițiatorului care nu este de acord cu
scoaterea proiectului de hotărâre de pe ordinea de zi și vă supunem
votului această propunere a domnului Florescu:
-
Cine
este pentru ca acest proiect sa fie scos de pe ordinea de zi?
-
Cine
este impotriva ca acest proiect sa fie scos de pe ordinea de zi?
Cu 12 voturi pentru (doamna Stoian
Maria și domnii Bădulescu Adrian, Burcescu Marian Cătălin, Florescu
Adrian, Iliescu Alexandru, Ion Petre, Ogrăzeanu Teodor, Pîrvulescu Eugen, Ștefan
Mihai-Gabriel, Țole Marin, Vătafu Teodor Cătălin și Vrăjitoarea
Emilian) și 20 voturi împotrivă (doamnele Toțe Marioara, Panagoreț
Ioana, Neicu Cristiana, Tatu Cristina și domnii Gâdea Adrian Ionuț,
Bibina Marin, Cocoșilă Virgiliu, Vida Florian, Chiran Florin, Cioabă
Petre, Cristescu Ionel Dănuț, Crîngeneanu Gabriel, Fulga Sandu, Iliescu
Nicolae Angelică, Petculescu Marian, Piper Savu Florin, Simion Dumitru, Țucan
Marian, Vlad Eugen Ovidiu și Zavera Niculae) propunerea a fost respinsă și,
în consecință, proiectul de hotărâre rămâne înscris pe ordinea de zi.
Supun la
vot proiectul ordinii de zi.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul ordinii de zi.
Potrivit
art. 117 litera a din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, proiectele de hotărâri de la ordinea de zi au fost
avizate pentru legalitate de înlocuitorul de drept
al secretarul județului care se află în concediul de odihnă.
Înainte de a merge mai departe, țin să precizez că, în
conformitate cu prevederile art. 46 din Legea nr. 215/2001, respectiv ale art.
77 din Legea nr. 393/2004, nu poate lua parte la deliberarea și adoptarea
hotărârilor înscrise pe ordinea de zi consilierul județean care fie personal,
fie prin soț, soție, afini, rude până la gradul IV inclusiv, are interes
patrimonial în problema supusă dezbaterii.
Dacă avem asemenea cazuri, rog să ne fie aduse la cunoștință
pentru ca abținerea de la deliberarea și adoptarea hotărârilor să fie
consemnată în procesul verbal al acestei ședințe.
La primul punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind încheierea
acordului de parteneriat între Județul Teleorman, prin Consiliul Județean Teleorman și
comuna Saelele, prin Consiliul Local
al comunei Saelele în vederea finanțării cheltuielilor de funcționare a
Centrului social pentru îngrijire bătrâni și persoane cu nevoi speciale comuna
Saelele, sat Pleașov, județul Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Florescu Adrian
Doresc să îi felicit pe primarii din
județ care au inițiat și finalizat acest gen de proiecte și
cred că ar fi bine să avem asemenea inițiative și în celelalte
localități din județul Teleorman. Nu știu dacă există un
asemenea centru în fiecare dintre cele 5 zone ale județului, zone
corespunzătoare celor 5 orașe și municipii. Consider că este corect
ca în centrele deja existente să fie acceptate și persoane cu domiciliul
în alte localități din județ. Ar fi bine ca în localitățile unde
primarii nu au asemenea inițiative să intervină consiliul județean cu
o completare financiară, astfel ca toți locuitorii județului să poată
beneficia de îngrijire și asistență medicală, și eventual să
impunem centrelor să accepte și pacienți din alte localități
decât cele unde acestea sunt amplasate.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
La acest moment, din acest punct de
vedere, avem acoperite aproape toate zonele judetului. Avem cămine de acest gen
la Cervenia, la Furculești, la Olteni,
la Talpa și în curând pe acesta de la Saelele. Pe de altă parte, în
aceste centre nu sunt găzduiți doar pacienții care au domiciliul în
localitățile respective ci și din localitățile limitrofe.
Domnul Florescu Adrian.
Nu considerați că ar fi necesar
să existe un anumit procent de pacienți din alte localități decât cea
unde este înființat centrul? Se poate ca la un moment dat tot căminul să
fie ocupat de pacienții riverani, ca să spun așa.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
Noi nu putem să impunem condiții
sau criterii de acceptare pentru beneficiari, dar vă asigur că sunt găzduite
persoane din întreaga zonă. De asemenea, nici în legislația în vigoare nu
sunt stipulate astfel de condiții.
Domnul Florescu Adrian.
Mulțumesc, aș mai avea o
întrebare, dacă îmi permiteți, dacă s-a făcut o estimare în ceea ce privește
efortul financiar al consiliului județean
pentru cofinanțarea acestui obiectiv.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
Pot să vă spun ca noi vom asigura, așa
cum a fost prevăzut în ghidul de finanțare, 60% din costuri. La acest
moment nu pot să vă spun cât înseamnă acești 60% întrucât nu am
primit încă nici un fel de documente
justificative.
Domnul Florescu Adrian.
Dar nu există niște cifre în
cererea de finanțare? Proiectul nu a primit un punctaj?
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
Da, a primit un punctaj la vremea
respectivă, a primit finanțare, s-a asigurat și cofinanțarea și
tot în acest ghid se spune că pentru funcționarea în continuare a acestei
instituții trebuie realizat acest parteneriat: 60% consiliul județean
și 40% consiliul local Saelele pentru cheltuielile de funcționare.
Domnul Florescu Adrian.
Domnule președinte, stimați
colegi, eu totuși propun un amendament la acest proiect de hotărâre, și
anume: stabilirea unui cuantum din capacitatea de găzduire a centrelor proporțional
cu contribuția consiliului județean potrivit căruia să fie admiși
pacienți din alte localități ale județului.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
Sunt de acord cu dumneavoastră, dar
vă repet, legislația nu ne permite să stabilim nici un fel de condiții
restrictive în ceea ce privește desfășurarea activității în
aceste centre. Supun la vot introducerea acestui amendament la proiectul de
hotărâre.
Cine este pentru amendamentul
propus de domnul Florescu?
Cine este împotrivă amendamentului
propus de domnul Florescu?
Având în vedere votul exprimat, (11
voturi pentru amendament și 21 împotrivă) amendamentul propus de
domnul Florescu Adrian, nu a întrunit numărul de voturi pentru a fi aprobat.
Domnul Vătafu Cătălin.
Domnule președinte, cu
permisiunea dumneavoastră, la finalul anului 2015, într-o ședință de
consiliu județean s-a aprobat prelungirea perioadei de implementare a
acestui proiect finanțat din fonduri nerambursabile. La momentul respectiv
s-au aprobat de asemenea niște cheltuieli suplimentare care cad în sarcina
exclusivă a consiliului județean Teleorman. Ați dat asigurări atunci
că nu va fi cazul să se recurgă la această hotărâre, dumneavoastră anticipând
că până la 31 decembrie 2015, data limită de implementare a proiectului, s-ar
fi finalizat lucrările aferente pentru realizarea obiectivului de investiții.
Aș dori să ne spuneți din ce motive nu s-a întâmplat așa și
să vă asumați public faptul că acele cheltuieli ce puteau fi decontate din
bugetul Uniunii Europene au fost transferate către zona de neeligibil, astfel
încât vor fi suportate de la bugetul Consiliului Județean Teleorman.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
Vă propun ca în perioada imediat
următoare să vă prezint o situație cu toate detaliile legate de această
investiție, deoarece e posibil ca în acest moment să omit anumite detalii.
Domnul Vătafu Cătălin.
Domnule președinte, eu militez
acum pentru o anumită transparență a informațiilor care să ajungă
până la ultimul locuitor al acestui județ. O simplă informare nu este
suficient. Ar trebui ca toate aceste date, în special cele financiare, care țin
de bunul mers al consiliului județean să fie cunoscute fiecăruia dintre
locuitorii județului. Acesta este motivul pentru care v-aș încuraja
să aveți mai des astfel de inițiative prin care să prezentați
periodic rapoarte cu privire la stadiul proiectelor finanțate de consiliul
județean.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
Sunt de acord cu dumneavoastră și
vom continua să menținem informați locuitorii județului
Teleorman. Și noi milităm pentru transparență, tot ceea ce se
derulează, se întâmplă conform legislației în vigoare și devin
informații publice. În cazul de față, deoarece lucrările nu au fost
finalizate până la data asumată, am avut această posibilitate oferită de
autoritatea de management de a trece acea sumă pe cheltuieli neeligibile. A
fost vorba de o intarziere provenită exclusiv din partea constructorului, întârziere
reclamată cu o acțiune în instanță prin care am cerut daune interese
conform clauzelor din contract, timp în care am preferat să continuăm lucrările și acoperirea
diferenței rămase nexecutate. Acesta este motivul pentru care v-am invitat
să vă ofer o informare în detaliu cu cifrele exacte.
Dacă nu mai sunt alte observații, dați-mi voie să vă prezint proiectul de hotărâre privind încheierea acordului de parteneriat între Județul Teleorman, prin Consiliul Județean Teleorman și comuna Saelele, prin Consiliul Local al comunei Saelele în vederea finanțării cheltuielilor de funcționare a Centrului social pentru îngrijire bătrâni și persoane cu nevoi speciale comuna Saelele, sat Pleașov, județul Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 30 voturi pentru și 2 voturi împotrivă domnii Florescu Adrian și Ogrăzeanu Teodor) s-a adoptat proiectul de hotărâre privind încheierea acordului de parteneriat între Județul Teleorman, prin Consiliul Județean Teleorman și comuna Saelele, prin Consiliul Local al comunei Saelele în vederea finanțării cheltuielilor de funcționare a Centrului social pentru îngrijire bătrâni și persoane cu nevoi speciale comuna Saelele, sat Pleașov, județul Teleorman .
La punctul
doi de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind
modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 17 din 27
ianuarie 2016.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu
sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 17
din 27 ianuarie 2016.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind modificarea
Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 17 din 27 ianuarie 2016.
La punctul trei de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind modificarea anexei nr.1 și anexei nr. 2 la Hotărârea
Consiliului Județean Teleorman nr. 38 din 23 februarie 2016, cu modificările
ulterioare.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Iliescu Alexandru.
Domnule președinte, eu propun
să amânăm aprobarea acestui proiect de hotărâre deoarece nu sunt respectate
prevederile ordinului ministrului sănătății nr. 1224/2010 privind
aprobarea normelor și normativelor de personal pentru asistența
medicală spitalicească precum și anumite articole din Legea nr. 95/2006
privind reforma în domeniul sănătății republicată cu modificările și
completările ulterioare. Și mă refer aici strict la aparatul funcțional
care este organizat sub formă de servicii și compartimente, respectiv
serviciul financiar, contabilitate și resurse umane, ceea ce nu este
posibil adică serviciul financiar și contabilitate este separat de cel de
resurse umane. Compartimentul financiar-contabilitate este subordonat
directorului financiar-contabil, iar resursele umane sunt subordonate
managerului pentru că acesta face politica de personal într-o unitate sanitară.
De asemenea, serviciul administrativ
aprovizionare, achiziții publice, PSI, la fel, serviciul administrativ
este separat de aprovizonare și de cel de achiziții publice, mai ales
acum când legea achizițiilor publice a fost modificată. În Ordinul
1224/2010 la aparatul funcțional este prevăzut că spitalele cu mai puțin
de 300 paturi au un număr de 16 angajați structurați exact pe compartimente. Eu mi-am făcut
datoria să vă informez că nu sunt respectate prevederile în vigoare, colegii
hotărăsc dacă se amână sau se reface documentația. Vă mulțumesc.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț.
Și eu vă mulțumesc. Pentru
acest proiect de hotărâre propus de către spital aceste modificări sunt avizate
și de către de ministerul sănătății. Este vorba despre o serie de
propuneri pentru eficientizarea activității, iar potrivit actelor
normative din preambulul actului administrativ supus aprobării sunt respectate
toate prevederile stipulate. Aceste propuneri nu duc la modificarea numărului
de personal sau de paturi, sunt propuneri legate în special de denumirile unităților
spitalicești.
Domnul Iliescu Alexandru.
Domnule președinte, Ministerul
Sănătății a aprobat strucutura pe care am dezbătut-o la punctul doi de pe
ordinea de zi. Numărul și componența personalului sunt reglementate
în Ordinul ministrului sănătății nr. 1224/2010.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț.
Am înțeles.
Dacă nu mai aveți alte observații,
vă prezint proiectul de hotărâre privind modificarea anexei nr.1 și anexei nr. 2 la Hotărârea
Consiliului Județean Teleorman nr. 38 din 23 februarie 2016, cu modificările
ulterioare.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 19 voturi pentru, 12 voturi împotrivă (doamna Stoian Maria și domnii
Bădulescu Adrian, Burcescu Marian Cătălin, Florescu Adrian, Iliescu Alexandru,
Ion Petre, Ogrăzeanu Teodor, Pîrvulescu Eugen, Ștefan Mihai-Gabriel, Țole
Marin, Vătafu Teodor Cătălin și Vrăjitoarea Emilian) și o abținere (domnul Ogrăzeanu Teodor)
s-a adoptat proiectul de hotărâre privind modificarea anexei nr.1 și
anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 38 din 23
februarie 2016, cu modificările ulterioare.
La punctul patru de la ordinea de zi este înscris proiectul de
hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului
Județean Teleorman nr. 8 din 27 ianuarie 2016, cu modificările ulterioare.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre
privind modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 8 din 27
ianuarie 2016, cu modificările ulterioare.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 31voturi pentru, 1 vot împotrivă (domnul
Iliescu Alexandru) s-a adoptat proiectul de hotărâre privind modificarea
Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 8 din 27 ianuarie 2016, cu
modificările ulterioare.
La punctul cinci de la ordinea de zi este înscris proiectul de
hotărâre privind repartizarea pe unități adminstrativ
terioriale a sumelor necesare realizării drepturilor de care beneficiază
copiii, elevii și tinerii cu cerințe educaționale speciale, integrați în
învățământul de masă, pentru anul 2016.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind repartizarea
pe unități adminstrativ terioriale a sumelor necesare realizării drepturilor de
care beneficiază copiii, elevii și tinerii cu cerințe educaționale speciale,
integrați în învățământul de masă, pentru anul 2016.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind repartizarea pe unități adminstrativ terioriale
a sumelor necesare realizării drepturilor de care beneficiază copiii, elevii și
tinerii cu cerințe educaționale speciale, integrați în învățământul de masă,
pentru anul 2016.
La punctul șase
de
la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre
privind includerea în domeniul privat al județului Teleorman a unor echipamente
și bunuri achiziționate în cadrul proiectului Reabilitare
Spital Județean de Urgență Alexandria, județul Teleorman.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții
vă prezint proiectul de
hotărâre privind includerea în domeniul privat al județului Teleorman a
unor echipamente și bunuri achiziționate în cadrul proiectului Reabilitare Spital Județean de Urgență Alexandria, județul Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind includerea în domeniul privat al județului Teleorman a unor echipamente și bunuri achiziționate în cadrul proiectului Reabilitare Spital Județean de Urgență Alexandria, județul Teleorman.
La
punctul șapte de la
ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre
privind darea în administrarea Spitalului Județean de Urgență Alexandria a unor
echipamente și bunuri aflate în domeniul privat al Județului Teleorman, achiziționate
în cadrul proiectului Reabilitare Spital Județean de Urgență Alexandria,
județul Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul
Vătafu Cătălin.
Domnule președinte, observația
mea nu vizează proiectul de hotărâre în sine ci vizează modul cum a fost
implementat acest proiect deosebit de important pentru comunitate. Și mă
refer la prelungirea nejustificată, apreciem noi, a perioadei de implementare a
acestui proiect cu 6 luni și implicit la asumarea de către consiliul județean
a unor costuri suplimentare, cheltuieli care au fost trecute în cererea de
finanțare ca fiind eligibile și deci puteau fi acoperite de la
bugetul Uniunii Europene, iar acum cad în sarcina exclusivă a bugetului județului
Teleorman. E păcat, pentru că e o sumă consistentă. Este vorba de aproape 6
milioane lei la care se adaugă și t.v.a.-ul. Țin să le reamintesc
colegilor că prin cererea de finanțare depusă de consiliul județean
pentru finanțarea acestui proiect a cărui valoare se ridică la 88 milioane
lei, cheltuielile asumate de consiliul județean, atât contribuția la
cheltuielile eligibile cât și cele neeligibile nu se cifrau la mai mult de
4,5 5,0 milioane de lei. Prin această declarare ca neeligibile a celor 6
milioane de care vă vorbeam mai devreme, contribuția consiliului județean
s-a dublat. Și această chestiune ne privează de posibilitatea alocării
acestor bani pentru finanțarea altor proiecte justificate și necesare
cum ar fi, din câte știu, corpul C al spitalului județean a rămas
nereabilitat. Am avut în ședința de comisie o discuție amplă cu
funcționari din aparatul tehnic al consiliului județean care mi-au
explicat că licitația aferentă acestor dotări cu mobilier și dispozitive
medicale a fost reluată de 5 ori. Mi-e destul de greu să cred că de-a lungul a
patru ani de zile, din anul 2011 până în 2015 n-am fost în stare sa adjudecăm
aceasta licitație, reușind abia în februarie 2016. Trecând peste
acest aspect, doream să vă întreb, domnule președinte, cum mă pot informa
asupra acestor etape în calitate de simplu cetățean al județului. Din
păcate, transparența consiliului județean este limitată. Pe site-ul
consiliului județean, pe care îl consider mai mult decat depășit și
neactualizat, nu există postate documentațiile de atribuire. La această
rubrică ultima postare datează din 2012, fiind nevoit să caut pe site-ul SEAP
sau să accesez alte site-uri. De ce să nu găsim pe site-ul consiliului județean
aceste documente? Corect ar fi să putem vedea invitația de participare,
anunțul de atribuire, contractele propriu-zise și așa mai
departe. De ce să nu fim transparenți până la capăt? Nu cred că acest
lucru necesită un efort extraordinar. Mulțumesc.
Domnul președinte Gadea Adrian
Ionut
Sunt de acord cu dumneavoastră, dar nu pot sa învinuiesc aparatul tehnic pentru nefinalizarea proiectului în termenul stipulat astfel încât să beneficiem integral de finanțarea europeană. Am explicat situația și anul trecut în cadrul unei sedințe cu fostul consiliu județean. Firma care a câștigat licitația și care trebuia să ne livreze bunurile și aparatura nu și-a respectat clauzele deci, nu a predat bunurile la termenul prevăzut, astfel că a expirat contractul semnat cu Uniunea Europeană. Soluția a fost să trecem diferența rămasă neexecutată pe cheltuială neeligibilă și să finalizăm proiectul ca să nu fim în situația de a returna toată finanțarea. Autoritatea de management a aprobat notificarea noastră și ne-a prelungit perioada de executare. În prezent suntem în litigiu cu această firmă prin care am solicitat să ne plătească despăgubiri reprezentând valoarea bunurilor nelivrate și asteptăm decizia instanței. Cu alte cuvinte, am depus toate diligențele pentru a recupera și această sumă folosită de la bugetul județului. Din nou, nu cred că e vina consiliului județean pentru modul cum a fost implementat acest proiect, dimpotrivă țin să-i felicit pe colegii mei pentru eforturile depuse pentru finalizarea acestuia.
Domnul Vatafu Catalin.
Domnule președinte, nu contest maniera în care a fost gestionat proiectul la finalul anului trecut. Sunt perfect de acord că s-au luat cele mai bune decizii în acea fază. Ceea ce mă intrigă este faptul că de-a lungul celor 5 ani de zile, de la momentul contractului de finanțare, noi nu am fost în stare să facem un caiet de sarcini care să își găsească un ofertant căștigător. Dumneavoastră ne-ați oferit niște explicații pe jumătate. V-ați referit doar la ultima procedură publică de achiziție încheiată și finalizată cu contract și ați spus că furnizorul nu și-a respectat clauzele, ceea ce este perfect adevărat. Domnule președinte, au fost trei ani în urmă în care această licitație a fost reluată, contestată, au avut cel puțin o dată câștig de cauză cei care au contestat-o. Adică CNSC-ul a anulat licitația așa cum ea a fost inițiată de consiliul județean. Nu puteți să spuneți că vă felicitați aparatul tehnic pentru profesionalism în condițiile în care cetățenii Teleormanului trebuie să suporte 5 milioane de lei. Dacă îmi permiteți exprimarea, fotbalul se joacă pe goluri, iar aici este vorba de bani. Dacă pierdem, degeaba ne mai felicităm că ne-am apărat. Trebuie să ne asumăm aceasă situație. Stricto sensu, în cinci ani de zile nu am putut să achiziționăm niște aparatură medicală.
Domnul președinte Gâdea
Adrian Ionuț
Daca firma ar fi contestat licitația și ar fi câstigat în instanță, noi eram nevoiți să atribuim acest contract celui care a contestat și care ne-a acționat în instanță. Deoarece acest lot nu a fost atribuit de prima dată, licitațiile au fost reluate nu din vina consiliului județean. Noi nu putem să căutăm ofertantul ca la piață. Am respectat procedura de achiziție. Ofertantul este cel care n-a respectat clauzele și caietele de sarcini. Sigur că ne-am fi dorit să nu fie nevoie să acoperim diferența de costuri din banii de la buget, dar încercăm să recuperam și acești bani prin acțiune în instanță.
Dacă nu mai sunt alte observații dați-mi voie să vă prezint proiectul de hotărâre
privind darea în administrarea Spitalului Județean de Urgență Alexandria a unor
echipamente și bunuri aflate în domeniul privat al Județului Teleorman,
achiziționate în cadrul proiectului Reabilitare Spital Județean
de Urgență Alexandria, județul Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind darea în
administrarea Spitalului Județean de Urgență Alexandria a unor echipamente și
bunuri aflate în domeniul privat al Județului Teleorman, achiziționate în
cadrul proiectului Reabilitare Spital Județean de Urgență Alexandria,
județul Teleorman.
Următorul proiect de hotărâre privește desemnarea unor persoane și, în
conformitate cu prevederile art. 45 alin. (5) coroborat cu ale art. 98 din
Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, hotărârile cu privire la persoane vor fi luate prin
vot secret, cu votul majorității membrilor prezenți la ședință.
La ședința
de astăzi participă, un număr de 32 consilieri județeni, deci jumătate plus unu
din numărul membrilor consiliului județean prezenți reprezintă 17.
Proiectul de hotărâre se referă la desemnarea
unui vicepreședinte al Consiliului Județean Teleorman și a trei consilieri
județeni pentru a face parte din Comitetul de organizare pentru
nominalizarea membrilor Autorității Teritoriale de Ordine Publică Teleorman.
x
Rog pe domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele
comisiei juridice să prezinte raportul de avizare.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nefiind
observații, rog pe domnul Piper Savu Florin, președintele comisiei de
numărare a voturilor să-și intre în atribuții.
Propun ca vicepreședintele desemnat să fie domnul Cristescu Ionel Dănuț, având în vedere experiența și buna colaborare pe care am avut-o cu acesta.
De asemenea, propun ca unul dintre cei trei membri să fie domnul Vlad Eugen, având în spate o îndelungată și bogată experiență.
Domnul
Țole Marin propune pe domnul Iliescu Alexandru.
Domnul Florescu
Adrian propune pe
domnul Ogrăzeanu Teodor.
Domnul președinte Gâdea
Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Mai sunt și alte propuneri?
Propunerile fiind făcute, rog secretariatul tehnic să
procedeze la tipărirea buletinelor de vot, iar comisia de numărare a voturilor
să-și intre în atribuții.
Se prezintă tehnica votării.
Pentru
exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele DA sau NU.
(Fiecare consilier a primit un
buletin de vot, a semnat de primire, și-a exprimat opțiunea și apoi
l-a introdus în urnă).
x
x x
Rog pe domnul Piper Savu Florin, președintele
comisiei de numărare a voturilor să prezinte procesul verbal.
Domnul Piper Savu Florin.
Domnul Cristescu Ionel Dănuț din totalul de 32 de
voturi valabil exprimate a întrunit un număr de 31 de voturi pentru și 1 vot împotrivă.
Domnul Vlad Eugen Ovidiu din totalul de 32 de voturi
valabil exprimate a întrunit un număr de 29 de voturi pentru și 3 voturi împotrivă.
Domnul Iliescu Alexandru din totalul de 32 de voturi valabil
exprimate a întrunit un număr de 29 de voturi pentru și 3 voturi împotrivă.
Domnul Ogrăzeanu Teodor din totalul de 32 de voturi valabil
exprimate a întrunit un număr de 27 de voturi pentru și 5 voturi împotrivă.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Vă prezint proiectul de hotărâre privind desemnarea unui vicepreședinte al Consiliului Județean
Teleorman și a trei consilieri județeni pentru a face parte din Comitetul
de organizare pentru nominalizarea membrilor Autorității Teritoriale de Ordine
Publică Teleorman.
Urmare votului dumneavoastră s-a adoptat proiectul de hotărâre privind desemnarea unui vicepreședinte
al Consiliului Județean Teleorman și a trei consilieri județeni
pentru a face parte din Comitetul de organizare pentru nominalizarea membrilor
Autorității Teritoriale de Ordine Publică Teleorman.
La punctul nouă de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii unui spațiu, proprietate
privată a județului Teleorman, Partidului Alianța Liberalilor și Democraților -
ALDE Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Vă prezint proiectul de hotărâre privind
aprobarea închirierii unui spațiu, proprietate privată a județului Teleorman,
Partidului Alianța Liberalilor și Democraților - ALDE Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine
este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 20 voturi pentru și 12 voturi împotrivă (Bădulescu Adrian, Burcescu Marian Cătălin, Florescu Adrian, Iliescu Alexandru, Ion Petre, Ogrăzeanu Teodor, Pîrvulescu Eugen, Stoian Maria, Ștefan Mihai-Gabriel, Țole Marin, Vătafu Teodor Cătălin, Vrăjitoarea Emilian) proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii unui spațiu, proprietate privată a județului Teleorman, Partidului Alianța Liberalilor și Democraților - ALDE Teleorman nu a fost adoptat.
Stimați colegi, fiind un proiect de hotărâre pentru adoptarea căruia sunt necesare 2/3 din voturile consilierilor în funcție, această hotărâre nu a fost adoptată.
Domnul Pîrvulescu Eugen.
Domnule președinte, aș dori să fac o precizare pentru presă. Cererea depusă de ALDE este înregistrată pe data de 29 martie 2016 când în acel spațiu funcționa încă un sediu al unui partid. Mulțumesc.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
La punctul zece de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind darea în administrare Agenției Naționale de Presă AGERPRES, a unui
spațiu din ,,Palatul Administrativ, proprietate publică a statului, aflat în
administrarea Consiliului Județean Teleorman.
Rog pe domnul Vlad
Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice să prezinte raportul de
avizare.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții
vă
prezint proiectul de hotărâre privind darea în administrare Agenției Naționale de Presă AGERPRES, a unui
spațiu din ,,Palatul Administrativ, proprietate publică a statului, aflat în
administrarea Consiliului Județean Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat
proiectul de hotărâre privind darea în administrare Agenției Naționale de Presă
AGERPRES, a unui spațiu din ,,Palatul Administrativ, proprietate publică a
statului, aflat în administrarea Consiliului Județean Teleorman.
La punctul 11 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea delegării gestiunii serviciului de
transport public județean de persoane, prin curse regulate, pe traseul TR 021
Alexandria-Mavrodin-Rădoiești cuprins în Programul de transport public județean
de persoane prin curse regulate, valabil pentru perioada 2014-2019, unui
operator de transport rutier, precum și a tarifului utilizat de acesta.
Rog președinții
comisiilor economică și urbanism să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de
hotărâre privind aprobarea delegării gestiunii serviciului de
transport public județean de persoane, prin curse regulate, pe traseul TR 021
Alexandria-Mavrodin-Rădoiești cuprins în Programul de transport public județean
de persoane prin curse regulate, valabil pentru perioada 2014-2019, unui
operator de transport rutier, precum și a tarifului utilizat de acesta.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul
de hotărâre privind aprobarea delegării gestiunii serviciului
de transport public județean de persoane, prin curse regulate, pe traseul TR
021 Alexandria-Mavrodin-Rădoiești cuprins în Programul de transport public
județean de persoane prin curse regulate, valabil pentru perioada 2014-2019,
unui operator de transport rutier, precum și a tarifului utilizat de acesta.
La punctul 12 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind
acordul Consiliului Județean Teleorman pentru
executarea unor lucrări de reparații la imobilul situat în mun.
Alexandria, strada Tudor Vladimirescu, nr. 44, proprietate publică a statului,
aflat în administrarea
Consiliului Județean Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste
condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind acordul Consiliului Județean
Teleorman pentru executarea unor lucrări de reparații la imobilul situat
în mun. Alexandria, strada Tudor Vladimirescu, nr. 44, proprietate publică a
statului, aflat în administrarea
Consiliului Județean Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat
proiectul de hotărâre privind acordul Consiliului Județean Teleorman
pentru executarea unor lucrări de reparații la imobilul situat în mun.
Alexandria, strada Tudor Vladimirescu, nr. 44, proprietate publică a statului,
aflat în administrarea
Consiliului Județean Teleorman.
La punctul 13 de la ordinea de zi este înscris
proiectul de hotărâre privind aprobarea devizelor generale actualizate pentru obiectivele de
investitii Modernizare DJ 601C, Cosmești (DJ 601B)
Gălăteni (DJ 506), km 0+000 - 7+338 (7,338 km) si Modernizare DJ 601C,
Gălăteni (DJ 506) Perii Broșteni (DJ 504), km 7+364 - 17+363 (9,999 km).
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Bădulescu
Adrian.
În virtutea celor exprimate de colegul meu mai devreme și în ideea unei maxime transparențe, vă aduc la cunoștință că nu am găsit în documentația din spatele proiectului de hotărâre numele firmei care execută lucrările. Rugămintea mea ar fi ca atunci când sunt implicate firme ce efectuează lucrări, să se atașeze și devizul firmei sau o adresă de la firma respectivă, respectiv de la Ministerul Dezvoltării.
Domnul președinte Gădea Adrian Ionuț
Nu vorbim despre o firmă care a executat lucrarea. Vorbim de actualizarea acestor devize, pe care suntem obligați conform Hotărârii de Guvern nr. 28/2008 să le reactualizăm după ce se finalizează procedurile de licitație. La licitație au fost stabilite niște valori, iar contractul nu se poate încheia pe sume mai mici decât cele trecute în documentația de avizare. Lucrările nu s-au executat, se emite un ordin pentru proiectare care are termen 2 luni de zile, iar după ce vor fi întocmite proiectele, le vom dezbate în ședința de consiliu județean.
Dacă nu mai sunt alte discuții, dați-mi vă prezint
proiectul de hotărâre privind aprobarea devizelor generale actualizate pentru obiectivele de
investitii Modernizare DJ 601C, Cosmești (DJ 601B)
Gălăteni (DJ 506), km 0+000 - 7+338 (7,338 km) si Modernizare DJ 601C,
Gălăteni (DJ 506) Perii Broșteni (DJ 504), km 7+364 - 17+363 (9,999 km).
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind aprobarea devizelor generale actualizate pentru obiectivele de
investitii Modernizare DJ 601C, Cosmești (DJ 601B)
Gălăteni (DJ 506), km 0+000 - 7+338 (7,338 km) si Modernizare DJ 601C,
Gălăteni (DJ 506) Perii Broșteni (DJ 504), km 7+364 - 17+363 (9,999 km).
La punctul 14 de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea
indicatorilor și a documentației tehnico-economice pentru obiectivul de investiții ,,Consolidare DJ 679E, km
19+535-km 19+615, pe raza comunei Tătărăstii de Sus, în punctul Coasta lui
Călinescu (L=0,080 km), in faza documentație de avizare a lucrărilor de
intervenții.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
indicatorilor și a documentației tehnico-economice pentru obiectivul de investiții ,,Consolidare DJ 679E, km
19+535-km 19+615, pe raza comunei Tătărăstii de Sus, în punctul Coasta lui
Călinescu (L=0,080 km), in faza documentație de avizare a lucrărilor de
intervenții.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul
de hotărâre privind aprobarea indicatorilor și a documentației tehnico-economice pentru
obiectivul de investiții ,,Consolidare
DJ 679E, km 19+535-km 19+615, pe raza comunei Tătărăștii de Sus, în
punctul Coasta lui Călinescu (L=0,080 km), în faza documentație de avizare a
lucrărilor de intervenții.
La punctul 15 de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind
acordul Consiliului Județean Teleorman pentru efectuarea unor lucrări la
imobilul situat în strada Libertății nr. 1, municipiul Alexandria, proprietate
publică a județului Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nefiind, dați-mi
voie să vă prezint proiectul de hotărâre privind acordul Consiliului
Județean Teleorman pentru efectuarea unor lucrări la imobilul situat în strada
Libertății nr. 1, municipiul Alexandria, proprietate
publică a județului Teleorman.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul
de hotărâre privind acordul Consiliului Județean Teleorman pentru
efectuarea unor lucrări la imobilul situat în strada Libertății nr. 1,
municipiul Alexandria, proprietate publică a județului Teleorman.
La punctul 16 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind
constituirea comisiei de evaluare anuală, a comisiei de soluționare a contestațiilor și aprobarea
Regulametului de organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului
Centrului Județean de Conservare și Promovare a Culturii Tradiționale
Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului
Județean Teleorman.
Rog pe domnul Vlad
Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice să prezinte raportul de
avizare.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu
sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind constituirea comisiei de evaluare anuală, a comisiei de
soluționare a contestațiilor
și aprobarea Regulametului de organizare și desfășurare a evaluării anuale a
managementului Centrului Județean de Conservare și Promovare a Culturii
Tradiționale Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea
Consiliului Județean Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat
proiectul de hotărâre privind constituirea comisiei de evaluare anuală, a comisiei de soluționare a contestațiilor și aprobarea
Regulametului de organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului
Centrului Județean de Conservare și Promovare a Culturii Tradiționale
Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului
Județean Teleorman.
La punctul 17 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea rezultatului final al evaluării finale
a managementului Muzeului Județean Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea
Consiliului Județean Teleorman.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Îl felicit pe domnul Mirea Pavel pentru profesionalismul de care a dat dovadă în gestioanarea activității muzeului precum și pentru inițiativele materializate cu succes și îi urez mult succes în continuare.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nefiind, vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
rezultatului final al evaluării finale a managementului Muzeului Județean
Teleorman, instituție publică
de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind aprobarea rezultatului final al evaluării finale a managementului Muzeului Județean Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
La punctul 18 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind rectificarea
bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2016.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, astfel că vă
prezint proiectul de hotărâre privind rectificarea
bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2016.
Proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului
propriu al județului Teleorman pe anul 2016 s-a supus la vot, pe capitole, subcapitole, titluri,
articole, alineate și anexe.
Supun la vot Anexa nr.
1, ,,Secțiunea de funcționare a bugetului propriu al județului
Teleorman pe anul 2016 și estimări pentru anii 2017-2019,,.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat ,, Secțiunea de funcționare a
bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2016 și estimări
pentru anii 2017-2019,,.
Supun la vot anexa nr.
2, Bugetul general consolidate al județului Teleorman pe anul 2016 și estimări
pentru anii 2017-2019.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat Bugetul general consolidat al județului
Teleorman pe anul 2016 și estimări pentru anii 2017-2019.
Supun la vot proiectul de hotarare în
integralitatea sa.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul
de hotărâre privind rectificarea bugetului
propriu al județului Teleorman pe anul 2016.
La punctul 19 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind
modificarea Hotărârii Consiliului Județean nr. 28 din 27 ianuarie 2016, cu
modificările ulterioare.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului
Județean nr. 28 din 27 ianuarie 2016, cu modificările ulterioare.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de
hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului
Județean nr. 28 din 27 ianuarie 2016, cu modificările ulterioare.
La punctul 20 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului județean privind asigurarea cu resurse umane,
materiale și financiare pentru gestionarea situațiilor de urgență pentru anul
2016.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
Planului județean privind asigurarea cu resurse umane, materiale și financiare
pentru gestionarea situațiilor de urgență pentru anul 2016.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului
județean privind asigurarea cu resurse umane, materiale și financiare pentru
gestionarea situațiilor de urgență pentru anul 2016.
La punctul 21 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind plata unor cotizații anuale.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind plata unor
cotizații anuale.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind plata
unor cotizații anuale.
Următorul proiect de hotărâre privește desemnarea unei persoane și, în
conformitate cu prevederile art. 45 alin. (5) coroborat cu ale art. 98 din
Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, hotărârile cu privire la persoane vor fi luate prin
vot secret, cu votul majorității membrilor prezenți la ședință.
La ședința
de astăzi participă, un număr de 32 consilieri județeni, deci jumătate plus unu
din numărul membrilor consiliului județean prezenți reprezintă 17.
Proiectul de
hotărâre se referă la exercitarea
cu caracter temporar a funcției publice de conducere vacante de director
general al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului Teleorman de către domnul Dragomirescu Florinel.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul
Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul
Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte
Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul
Florescu Adrian.
Domnule președinte, vă rugăm să ne explicați și nouă logica sau cum argumentați necesitatea emiterii acestei hotărâri. Acum două săptămâni ne-am întrunit în sedință extraordinară pentru a delega aceste atribuții, unei alte persoane și anume doamna Curcă Mirela. Astăzi se dorește preluarea acestor atribuții, din nou cu caracter temporar, de către domnul Dragomirescu. De ce n-am făcut acest lucru direct pentru domnul Dragomirescu?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț.
Deoarece nu aveam avizul A.N.F.P. la vremea respectivă. Procedurile cu A.N.F.P.-ul nu erau finalizate și existau anumite plăți urgente care trebuiau făcute. Am discutat atunci cu doamna Curcă Mirela care a acceptat să i se delege aceste atribuții pentru o perioadă scurtă pentru a nu se bloca activitatea direcției, respectiv până la obținerea avizului A.N.F.P. pentru domnul Dragomirescu Florinel.
L-am propus pe dumnealui deoarece a lucrat în domeniu și a avut atribuții similare. Vă mulțumesc.
Dacă nu mai sunt alte observații, îi rog pe colegii din secretariatul tehnic să distribuie buletinele de vot.
S-a prezentat tehnica votării.
Pentru
exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele DA sau NU.
Buletinele
de vot fiind completate, a urmat operațiunea propriu - zisă de votare.
(Fiecare consilier a primit un
buletin de vot, a semnat de primire, și-a exprimat opțiunea și apoi
l-a introdus în urnă).
x
x x
Rog pe domnul Piper Savu Florin, președintele
comisiei de numărare a voturilor să prezinte procesul verbal.
Domnul Piper Savu Florin.
Domnul Dragomirescu Florinel din totalul de 32 de voturi
exprimate a întrunit un număr de 26 de voturi pentru și 5 voturi împotrivă și un
vot nul.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț.
Vă mulțumesc.
Vă prezint proiectul de hotărâre privind exercitarea cu caracter temporar a
funcției publice de conducere vacante de director general al Direcției
Generale de Asistență Socială și
Protecția Copilului Teleorman de către domnul Dragomirescu Florinel.
Urmare votului
dumneavoastră s-a adoptat proiectul de hotărâre privind exercitarea cu caracter temporar a funcției publice
de conducere vacante de director general al Direcției Generale de Asistență
Socială și Protecția Copilului Teleorman de către domnul Dragomirescu
Florinel.
x
Trecem la ultimul punct Diverse.
x
Dacă aveți alte
probleme?
Domnul Crângeneanu Gabriel
Domnule președinte doream decât să vă comunic faptul că în urma multor discuții pe care le-am avut cu fermieri care își desfășoară activitatea pe raza județului a reieșit necesitatea revenirii la un proiect de hotărâre pe care l-ați adoptat în luna februarie cu privire la prețul mediu la produsele agricole exprimate în natură pentru anul în curs.
Domnul președinte Gădea Adrian Ionuț
Acest proiect de hotărâre se află în lucru și se va afla pe ordinea de zi la ședința următoare. Am primit și noi solicitările, le-am redirecționat către Direcția Agricolă care ținând cont de recolte a fundamentat alte prețuri, proiectul aflându-se în prezent în perioada de publicitate.
Ordinea
de zi fiind epuizată, declar încheiate lucrările ședinței, vă mulțumesc
pentru participare
și vă urez o zi frumoasă în continuare.
PREȘEDINTE SECRETAR
AL JUDEȚULUI
Gâdea Adrian Ionuț
Oprescu Silvia