PROCES VERBAL
al ședinței ordinare a Consiliului Județean
Teleorman
din data
de 26 iulie 2016
Bună ziua, stimați colegi,
Consiliul
Județean Teleorman a fost convocat în ședință ordinară pentru astăzi, 26 iulie 2016,
prin dispoziția nr. 283 din 19 iulie a.c..
La ședință participă 28 consilieri din
totalul de 32 consilieri în funcție, lipsind domnii Bădulecu Adrian, Florescu Adrian,
Ion Petre și doamna Stoian Maria, ședința de consiliu este legal constituită,
fiind astfel asigurat cvorumul de prezență necesar pentru desfășurarea legală a
acestei ședințe ordinare.
Fiind ședință
publică, așa
cum prevede Legea administrației publice locale, anunțul
cu ordinea de zi a fost adus la cunoștință dumneavoastră și locuitorilor
județului Teleorman prin mass - media locală, fiind publicat și pe site-ul
Consiliului județean.
Participă, în calitate de invitați, directori și funcționari publici din aparatul de specialitate al Consiliului județean, conducători ai unor instituții din subordine, precum și reprezentanți ai presei scrise și audio-vizuale.
Procesul - verbal al ședinței
extraordinare a Consiliului Județean Teleorman, din data de 29 iunie 2016, v-a
fost pus la dispoziție și îl supun aprobării dumneavoastră.
-
Cine este pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat procesul-verbal al ședinței extraordinare
a Consiliului Județean, din 29 iunie 2016.
Doamnelor
și domnilor,
În
conformitate cu prevederile art. 43 alin. (1) coroborate cu cele ale art. 98
din Legea administrației publice locale, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, am întocmit următorul proiect al ordinii de zi:
1.
Proiect de hotărâre privind încetarea de drept, înainte de
expirarea duratei normale, a mandatului de consilier județean al doamnei Cațan
Alina Luminița, prin demisie.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
2.
Proiect de hotărâre privind validarea unui mandat de
consilier județean.
Inițiator: Comisia de validare
3.
Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului
Județean Teleorman nr. 89 din 23 iunie 2016.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
4.
Proiect de hotărâre pentru modificarea unor Hotărâri
ale Consiliului Județean Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
5.
Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat
pentru obiectivul de investiții ,,Reabilitare și modernizare DJ 679B,
Scrioaștea (DN 65A)-Stejaru-lim. Jud. Olt, km 0+000-13+500 (13,500 km).
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
6.
Proiect de hotărâre privind atribuirea licenței de traseu pentru
efectuarea transportului public județean de persoane prin curse regulate
operatorului de transport rutier S.C. Transvalady S.R.L. Alexandria.
Inițiator: vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț
7.
Proiect de hotărâre privind aprobarea încadrării drumurilor județene
pe niveluri de viabilitate și de intervenție în timpul iernii 2016-2017.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
8. Proiect de hotărâre
privind aprobarea Planului operativ de acțiune pe timpul iernii 2016-2017.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean
9.
Proiect de hotărâre privind
aprobarea documentației
tehnico-economice pentru obiectivul de
investiții ,,Reabilitare și modernizare DJ 679 B, Scrioastea (DN 65A)
Stejaru lim. Jud. Olt km 0+000-13+500 (13,500 km), în faza proiect tehnic.
Inițiator:
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea
execuției bugetului propriu al județului pentru secțiunile de funcționare și
dezvoltare, la 30 iunie 2016.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
11. Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 121 din 26 iulie 2013, cu
modificările și completările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
12. Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 116 din 26 iulie 2013, cu
modificările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
13. Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 58 din 29 martie 2016.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
14. Proiect de hotărâre privind constituirea
comisiei de evaluare finală, a comisiei de soluționare a contestațiilor și aprobarea
Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării finale a managementului
Muzeului Județean Teleorman -instituție publică de cultură aflată în subordinea
Consiliului Județean Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
15. Proiect de
hotărâre privind numirea doamnei Stoica Ionela Otilia să exercite cu caracter
temporar funcția de director la Căminul pentru Persoanele Vârstnice Cervenia
serviciu public de interes județean.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
16. Proiect de hotărâre privind desemnarea unui
reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu
Măgurele.
Inițiator: vicepreședinte Cocoșilă Virgiliu
17. Proiect de hotărâre privind rectificarea
bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2016.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
18. Proiect de hotărâre privind
încetarea activității Direcției Generale de Pază a Județului Teleorman, -
serviciu public cu personalitate juridică, aflat în subordinea Consiliului
Județean Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
19. Diverse.
Înainte de a supune la vot proiectul ordinii de zi, propun suplimentarea
acestuia cu Proiectul de hotărâre privind
încetarea exercitării cu caracter temporar a funcției publice de conducere vacante de director
general al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului
Teleorman de către doamna Șefu Olguța, pe care l-am inițiat.
Supun la vot proiectul ordinii de zi completat.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a
aprobat proiectul ordinii de zi.
Potrivit
art. 117 litera a din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, proiectele de hotărâri de la ordinea de zi au fost
avizate pentru legalitate de secretarul județului.
Înainte de a merge mai departe, țin să precizez că, în
conformitate cu prevederile art. 46 din Legea nr. 215/2001, respectiv ale art.
77 din Legea nr. 393/2004, nu poate lua parte la deliberarea și adoptarea hotărârilor
înscrise pe ordinea de zi consilierul județean care fie personal, fie prin soț,
soție, afini, rude până la gradul IV inclusiv, are interes patrimonial în
problema supusă dezbaterii.
Dacă avem asemenea cazuri, rog să ne fie aduse la cunoștință pentru
ca abținerea de la deliberarea și adoptarea hotărârilor să fie consemnată în
procesul verbal al acestei ședințe.
La primul punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind încetarea de drept, înainte de
expirarea duratei normale, a mandatului de consilier județean al doamnei Cațan
Alina Luminița, prin demisie.
Rog președintele comisiei juridice să
prezinte raportul de avizare.
Domnul Vald Eugen Ovidiu, comisia juridică.
Comisia juridică avizează favorabil
proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul președinte Gâdea Adrian
Ionuț,
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind încetarea de drept, înainte de expirarea duratei normale, a mandatului de consilier județean al doamnei Cațan Alina Luminița, prin demisie.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre privind încetarea de drept, înainte de expirarea duratei normale, a mandatului de consilier județean al doamnei Cațan Alina Luminița, prin demisie.
La punctul doi de la ordinea de
zi este înscris proiectul de hotărâre privind validarea unui mandat de consilier județean.
Vă rog să-mi permiteți să dau cuvântul
președintelui comisiei de validare, domnului Vlad Eugen Ovidiu să prezinte
procesul-verbal cu privire la validarea sau invalidarea mandatului de consilier
județean al domnului Vida Florian Marian.
Domnul
Vlad Eugen Ovidiu dă citire procesului -verbal privind validarea mandatului
de consilier județean al domnului Vida Florian Marian.
Domnul președinte Gâdea
Adrian Ionuț,
Supun la vot validarea
domnului Vida Florian Marian. Consilierul în cauză nu va vota.
-
Cine este pentru?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi domnul Vida Florian Marian a fost validat în funcția de
consilier județean.
Doamnelor și domnilor,
Conform
art. 32 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale,
republicată, cu modificările și completările ulterioare, consilierii județeni
ale căror mandate au fost validate trebuie să depună jurământul prevăzut în
acest articol.
În
acest sens, îl rog pe domnul Vida Florian Marian să se prezinte în fața mesei
special amenajate, pe care se află un exemplar din Constituție și Biblia, să
pună mâna stângă, atât pe Constituție, cât și dacă este cazul pe Biblie, să
rostească jurământul și să îl semneze în două exemplare, unul pentru consilier
și unul la dosar.
Precizez
că, legea prevede expres și în mod imperativ pentru consilierii care refuză să
depună jurământul că sunt considerați demisionați de drept, fiind înlocuiți cu
primul supleant înscris pe lista de la alegeri a partidului respectiv.
Domnul
Vida Florian Marian depune jurământul.
Domnul președinte Gâdea
Adrian Ionuț; Domnule Florian Vida, vă felicit și sperăm să avem o colaborare prolifică
în slujba și interesul cetățenilor acestei comunități.
Odată
îndeplinite procedurile legale, cer permisiunea de a vă prezenta hotărârea
privind validarea unui mandat de consilier
județean.
Supun
la vot hotărârea prezentată.
-
Cine este pentru?
-
Este cineva împotrivă?
-
Se abține cineva?
În
unanimitate de voturi, (cu 28 voturi pentru), s-a aprobat hotărârea privind validarea unui mandat de consilier județean.
La punctul trei de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 89
din 23 iunie 2016.
Rog președintele comisiei juridice să
prezinte raportul de avizare.
Domnul Vald Eugen Ovidiu, comisia juridică.
Comisia juridică avizează favorabil
proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul președinte Gâdea
Adrian Ionuț,
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 89 din 23 iunie 2016.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul de hotărâre pentru
modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 89 din 23 iunie 2016.
La punctul patru de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea unor
Hotărâri ale Consiliului Județean Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț;
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de hotărâre,
vă rog să le prezentați.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Domnule președinte, prin acest proiect de
hotătâre domnul Cocoșilă Virgiliu este împuternicit să semneze toate
documentele, dumneavoastră nu aveți drept de semnătură?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Sigur,
sunt hotărâri de consiliu județean prin care sunt desemnat să semnez pentru
anumite proiecte sau documentații, însă prin delegarea de atribuții făcută
celor doi vicepreședinți, conform Legii 215/2001, domnului vicepreședinte
Virgiliu Cocoșilă îi revine sarcina să coordoneze Direcția Managementul
Proiectelor cu Finanțare Internațională care are ca principal obiect de
activitate gestionarea proiectelor cu finanțare europenă.
Domnul
Vătafu Teodor-Cătălin,
Îmi
permiteți? Pare o simplă formalitate această hotărârea privind înlocuirea
domnilor Bălan Ilie și Zavera Niculae cu domnul Cocoșilă Virgiliu dar, având în
vedere că toate cele trei proiecte pentru care îl desemnați pe domnul
vicepreședinte să semneze documente sunt finanțate din fonduri europene
aferente perspectivei financiare 2007-2013, doresc să știu ce documente mai
sunt de semnat pentru aceste proiecte și care este stadiul derulării lor? În
mod normal, ar fi trebuit să se fi epuizat documentele de semnat pentru aceste
proiecte, suntem în iulie 2016, la șapte luni de la încheierea perioadei de
implementare a acestor proiecte.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Drumul
județean Cernetu Alexandria, a fost finalizat, proiectul ,,Îmbunătățirea managementului
situațiilor de urgență în regiunea transfrontalieră de asemenea a fost
finalizat, precum și proiectul ,,Soluții informatice integrate pentru gestiunea
registrului agricol în format electronic și managementul activităților interne
ale instituțiilor publice în cadrul parteneriatului dintre Consiliul Județean
Teleorman și 15 UAT-uri este finalizat, însă ținând cont de documentația și de
ghidurile de finanțare, după implementare pe o perioadă de cinci ani de zile
mai sunt emise documente postimplementare pe care trebuie să le semneze cineva
din conducerea Consiliului Județean.
Dacă nu mai sunt alte observații, vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea unor Hotărâri ale
Consiliului Județean Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul de hotărâre pentru
modificarea unor Hotărâri ale Consiliului Județean Teleorman.
La punctul cinci de la
ordinea de zi este înscris proiectul de
hotărâre privind aprobarea
devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ,,Reabilitare și
modernizare DJ 679B, Scrioaștea (DN 65A)-Stejaru-lim. Jud. Olt, km
0+000-13+500 (13,500 km).
Rog
președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să
prezinte rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, cu o abținere (domnul
Burcescu Marian-Cătălin).
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de hotărâre,
vă rog să le prezentați.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Domnule președinte, ne puteți spune cine a câștigat licitația la
acest drum prin procedura de licitație
din 05 mai, momentul începerii lucrărilor și modul de finanțare al acestora?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Licitația
a fost câștigată de asocierea SC Teldrum SA și SC Road Project SRL, a fost o
licitație cu proiectare și execuție lucrări. Conform legii, după încheiarea
contractului avem obligația să actualizăm devizul.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Devizul este în minus, cred.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Da,
în minus atât la faza de proiectare, procesul de producție, cât și la faza de
construcție și montaj. Pentru acest drum noi am solicitat finanțare prin ,, Programul
Regional de Dezvoltare Locală, conform legii, în cele 30 de zile de la data
adoptarii ,,Legii Bugetului de Stat și de la data publicării în Monitorul
Oficial însă pentru acest tronson de drum avem o sumă de bani din bugetul
local, ținând cont că durata acestui proiect este de 12 luni (2 luni faza de
proiectare și 10 luni execuție), suma pe care o avem prinsă în buget ne permite
să emitem Ordinul de începere a lucrărilor pentru rebilitarea și modernizarea
acestui tronson de drum.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Și cealaltă parte de finanțare?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Pentru
cealaltă parte de finantare așteptam să vedem ce se întâmplă cu ,,Programul
Regional de Dezvoltare Locală dacă nu,
la fundamentarea bugetului pe anul 2017, la partea de dezvoltare, vom
lua în calcul și finantarea diferenței necesare finalizării acestui tronson de
drum care face legătura cu județul Olt.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Nu mi se pare normal să demarați un proiect fară să aveți banii
necesari derularii lui.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Avem
banii necesari.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Dumneavoastră vorbiți de o parte de bani și nu vom afla dacă avem
și restul de bani decât în două luni, dacă
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Domnule
Pîrvulescu, la unul din proiectele de pe ordinea de zi din ședința de astăzi,
în urma avizului dat de Comisia Tehnică, vom aproba și documentația
tehnico-economică pentru acest drum, la faza de proiect tehnic, conform legii. Vom
demara și procedurile de obținerea autorizatiei de construire, în momentul în
care avem Autorizatia de Construire vom emite Ordinul de începere a lucrărilor.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Tot nu mi se pare normal să demarați un proiect pentru care nu
stiți dacă aveți banii necesari finalizării, până la finațarea PNDR-ului sau
până la rectificarea bugetului.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Domnule
Pîrvulescu, vă asigur că demararea acestui proiect se face în conformitate cu
toate prevederile legale.
Dacă nu mai sunt alte observații, vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
devizului general actualizat pentru obiectivul de investiții ,,Reabilitare și
modernizare DJ 679B, Scrioaștea (DN 65A)-Stejaru-lim. Jud. Olt, km
0+000-13+500 (13,500 km).
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 22 voturi pentru, și 7 abțineri (Burcescu
Marian-Cătălin, Fedeleș Oana-Raluca, Iliescu Alexandru, Pîrvulescu Eugen, Țole
Marin, Vătafu Teodor-Cătălin, Vrăjitoarea Emilian) s-a aprobat proiectul de
hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat pentru obiectivul de
investiții ,,Reabilitare și modernizare DJ 679B, Scrioaștea (DN
65A)-Stejaru-lim. Jud. Olt, km 0+000-13+500
(13,500 km)
La punctul șase
de la
ordinea de zi este înscris proiectul de
hotărâre
privind atribuirea licenței de traseu pentru efectuarea transportului public
județean de persoane prin curse regulate operatorului de transport rutier S.C.
Transvalady S.R.L. Alexandria.
Rog președinții comisiilor
economică și urbanism să prezinte rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în ceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre
privind atribuirea licenței de traseu pentru efectuarea transportului public
județean de persoane prin curse regulate operatorului de transport rutier S.C.
Transvalady S.R.L. Alexandria.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul de hotărâre privind
atribuirea licenței de traseu pentru efectuarea transportului public județean
de persoane prin curse regulate operatorului de transport rutier S.C.
Transvalady S.R.L. Alexandria.
La
punctul șapte de la ordinea
de zi este înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea
încadrării drumurilor județene pe niveluri de viabilitate și de intervenție în
timpul iernii 2016-2017.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în ceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea încadrării drumurilor județene pe niveluri de
viabilitate și de intervenție în timpul iernii 2016-2017.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul de hotărâre privind
aprobarea încadrării drumurilor județene pe niveluri de viabilitate și de
intervenție în timpul iernii 2016-2017.
La punctul opt de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind
aprobarea Planului operativ de acțiune pe timpul iernii 2016-2017.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Domnule președinte, doresc să știu când expiră contractul operatorului de întreținere a drumurilor și dacă în planul pentru toamnă-iarnă există posibilitatea ca Departamentul tehnic al Consiliului Județean să verifice modalitatea de intervenție a acestor operatori pe timp de iarnă.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Contractul
expiră în 2017, iar privind monitorizarea operațiunilor pe timp de iarnă, vom
discuta la momentul respectiv.
Dacă nu mai sunt alte observații vă prezint proiectul de hotărâre privind
aprobarea Planului operativ de acțiune pe timpul iernii 2016-2017.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului operativ
de acțiune pe timpul iernii 2016-2017.
La punctul nouă de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice pentru
obiectivul de investiții ,,Reabilitare si modernizare DJ 679 B, Scrioastea (DN
65A) Stejaru lim. Jud. Olt km 0+000-13+500 (13,500 km), în faza proiect
tehnic.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul
Pîrvulescu Eugen,
Domnule președinte, nu puteam să includem și
documentația tehnico-economice la punctul 5 de pe ordinea de zi unde a fost
aprobat devizul general privind acest proiect de invertiție?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Sunt
doua lucruri diferite care se adoptă prin proiecte de hotărâri separate.
Dacă nu mai sunt alte observații vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
documentației tehnico-economice pentru
obiectivul de investiții ,,Reabilitare si modernizare DJ 679 B, Scrioastea (DN
65A) Stejaru lim. Jud. Olt km 0+000-13+500 (13,500 km), în faza proiect tehnic.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine
este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre privind
aprobarea documentației
tehnico-economice pentru obiectivul de
investiții ,,Reabilitare si modernizare DJ 679 B, Scrioastea (DN 65A) Stejaru
lim. Jud. Olt km 0+000-13+500 (13,500 km), în faza proiect tehnic.
La punctul zece de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului propriu al județului pentru
secțiunile de funcționare și dezvoltare, la 30 iunie 2016.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul
Pîrvulescu Eugen,
Observ că aveți un excedent de 18.111.000 lei,
ce aveți de gând să faceți cu această sumă?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Suma
de 18.111.000 lei excedent de la Secțiunea de
Dezvoltare pe anul 2015, a fost orientată către o serie de investiții pecum
finalizarea proiectului de modernizare a Spitalului Județean Alexandria,
finalizarea ultimului lot, adică achiziția de mobilier, finalizarea proiectului
de ,,Îmbunătățirea Situațiilor de Urgență în Regiunea Transfrontalieră proiect
prin care au fost achiziționate bunuri și echipamente de alarmă în caz de
urgență, precum și reabilitarea și modernizarea DJ 679 B, Stejaru limită de
județ Olt, proiect aprobat ceva mai devreme.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Doar 6.000.000 lei a fost excedentul pe 2015?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Cu
ajutorul Direcției Economice Buget Finanțe vă vom pune la dispozitie sumele
concrete cu excedentul la anul 2015.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Rog Direcția Economică să ne detalieze aceste aspecte pentru a nu
fi pus în situația să votez pentru ceea ce s-a cheltuit deja.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Conform
Legii 273/2006 suntem obligați să inițiem aceste proiecte de hotărâre în lunile
aprilie, iulie, octombrie și cel mai târziu în luna decembrie pentru semestrul
patru și să supunem spre aprobare autorității deliberative execuția bugetelor
pe cele două secțiuni.
Dacă nu
mai sunt alte observații, înainte de a vă
prezenta proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului propriu al județului pentru
secțiunile de funcționare și dezvoltare, la 30 iunie 2016, vă
solicit îndreptarea erorii materiale, este vorba de anexa nr. 2 la acest proiect
de hotărâre care se va citi ,,Execuția bugetului propriu al județului pentru
secțiunea dezvoltare la data de 30 iunie 2016
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului propriu al județului pentru
secțiunile de funcționare și dezvoltare, la 30 iunie 2016.
La punctul 11 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 121 din 26 iulie 2013, cu
modificările și completările ulterioare.
Rog președinții comisiilor
economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț;
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de hotărâre,
vă rog să le prezentați.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Dacă îmi permiteți, există o notificare din
partea Centrului Județean de Conservare și Promovare a
Culturii Tradiționale prin care se explică situația,
se modifică statul de funcții?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Centrul
Județean de Conservare și Promovare a Culturii Tradiționale ne solicită
transformarea unui post de dansator din clasa profesională 1 în debutant
deoarece titularului postului i-a încetat contractul individual de muncă,
încadrându-se în aceleași prevederi bugetare, fără modificarea organigramei sau
suplimentarea statului de funcții.
Dacă nu
mai sunt alte observații vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean
Teleorman nr. 121 din 26 iulie 2013, cu modificările și completările ulterioare.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul
de hotărâre pentru
modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 121
din 26 iulie 2013, cu modificările și completările ulterioare.
La punctul 12 de
la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre
pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr.
116 din 26 iulie 2013, cu modificările ulterioare.
Rog președinții comisiilor
economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste
condiții vă prezint proiectul
de hotărâre pentru modificarea anexei
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 116 din 26 iulie 2013, cu
modificările ulterioare.
Supun la vot proiectul
de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman
nr. 116 din 26 iulie 2013, cu modificările ulterioare.
La punctul 13 de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea
anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 58 din 29 martie
2016.
Rog președinții comisiilor
economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr.
58 din 29 martie 2016.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la
Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 58 din 29 martie 2016.
La punctul 14 de la
ordinea de zi este înscris proiectul de
hotărâre privind constituirea comisiei de evaluare finală,
a comisiei de soluționare a contestațiilor și aprobarea Regulamentului de
organizare și desfășurare a evaluării finale a managementului Muzeului Județean
Teleorman -instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului
Județean Teleorman.
Rog președintele comisiei juridice să
prezinte raportul de avizare.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă
mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în
ceste condiții vă
prezint proiectul de hotărâre privind
constituirea comisiei de evaluare finală, a comisiei de soluționare a
contestațiilor și aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a
evaluării finale a managementului Muzeului Județean Teleorman -instituție
publică de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul
de hotărâre privind constituirea
comisiei de evaluare finală, a comisiei de soluționare a contestațiilor și
aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării finale a
managementului Muzeului Județean Teleorman -instituție publică de cultură
aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
Următoarele două proiecte de hotărâre privesc desemnarea unor persoane și, în conformitate cu
prevederile art. 45 alin. (5) coroborat cu ale art. 98 din Legea administrației
publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările
ulterioare, hotărârile cu privire la persoane vor fi luate prin vot secret, cu
votul majorității membrilor prezenți la ședință.
La ședința
de astăzi participă, un număr de 29 consilieri județeni, deci jumătate plus unu
din numărul membrilor consiliului județean prezenți reprezintă 16.
Proiectul de hotărâre
se referă la numirea doamnei Stoica Ionela Otilia să exercite
cu caracter temporar funcția de director la Căminul pentru Persoanele Vârstnice
Cervenia serviciu public de interes județean.
Rog președintele comisiei economice să
prezinte raportul de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în
unanimitate de voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nefiind
observații, rog comisia de numărare a voturilor să-și intre în atribuții.
Pentru exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele
DA sau NU.
Buletinele
de vot fiind completate, urmează operațiunea propriu - zisă de votare.
Fiecare consilier a primit un
buletin de vot, a semnat de primire, și a exprimat opțiunea și apoi l-a introdus în urnă.
Rog pe domnul Piper Savu Florin, președintele
comisiei de numărare a voturilor să prezinte procesul verbal.
Domnul Piper
Savu Florin,
Din totalul de 29 de voturi, valabil exprimate,
doamna Stoica Ionela Otilia a
întrunit un nr. de 29 voturi ,,pentru.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă prezint proiectul de hotărâre privind
numirea doamnei Stoica Ionela Otilia să exercite cu caracter temporar funcția
de director la Căminul pentru Persoanele Vârstnice Cervenia serviciu public
de interes județean.
Urmare
votului dumneavoastră s-a aprobat proiectul de hotărâre privind numirea
doamnei Stoica Ionela Otilia să exercite cu caracter temporar funcția de
director la Căminul pentru Persoanele Vârstnice Cervenia serviciu public de
interes județean.
Următorul proiect de
hotărâre se referă la desemnarea unui reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în
Adunarea Generală a Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Această funcție la
SC Eurobac este remunerată, îmi puteți spune cât este indemnizația lunară?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Indemnizația
lunară pentru reprezentantul Consiliului Județean în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu
Măgurele este de 1% din salariul președintelui.
Vă rog să faceți propuneri pentru desemnarea unui reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele.
Domnul Vlad Eugen
Ovidiu propune
pe domnul Piperea Victor.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Mai sunt și alte propuneri?
Nu mai sunt alte propuneri, în acest
caz supun la vot propunerea făcută.
-
Cine este pentru?
-
Este cineva împotrivă?
-
Dacă se abține cineva?
În unanimitate de voturi s-a aprobat propunerea
domnului Piperea
Victor ca reprezentant al Consiliului Județean
Teleorman în Adunarea Generală a Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele.
Rog secretariatul tehnic să
procedeze la tipărirea buletinelor de vot, iar comisia de numărare a voturilor
să-și intre în atribuții.
Pentru exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele
DA sau NU.
Fiecare consilier a primit un
buletin de vot, a semnat de primire, și a exprimat opțiunea și apoi l-a introdus în urnă.
Rog pe domnul Piper Savu Florin,
președintele comisiei de numărare a voturilor să prezinte procesul verbal.
Domnul Piper Savu Florin,
Din totalul de 29 de voturi,
valabil exprimate, domnul Piperea
Victor a întrunit un nr. de 29 voturi ,,pentru.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă prezint proiectul de hotărâre privind desemnarea unui
reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu
Măgurele.
Urmare
votului dumneavoastră s-a aprobat proiectul de hotărâre privind
desemnarea unui reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea
Generală a Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele.
La punctul 17 de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre
privind
rectificarea bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2016.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț;
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu
sunt, în aceste condiții, fiind vorba de rectificarea celor doua secțiuni,
secțiunea de funcționare și secțiunea de dezvoltare, supun votului dumneavoastră
pe capitole, subcapitole, titluri, articole, alienate și anexe.
Supun
la vot Anexa 1 ,,Secțiunea de funcționare a bugetului propriu al județului
Teleorman pe anul 2016 și estimările pe anii 2017-2019
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a aprobat secțiunea de funcționare a bugetului propriu al
județului Teleorman pe anul 2016.
Supun la vot Anexa 2
,,Secțiunea de dezvoltare a bugetului propriu al județului Teleorman pe anul
2016 și estimările pe anii 2017-2019.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
-
Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a aprobat secțiunea de dezvoltare a bugetului propriu al
județului Teleorman pe anul 2016.
Acum voi
da citire și celorlalte articole ale proiectului de hotărâre pentru ca acesta
să fie supus votului dumneavoastră în integralitate sa.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul
de hotărâre privind rectificarea bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2016.
La punctul 18 de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind încetarea activității Direcției Generale de Pază a Județului
Teleorman, - serviciu public cu personalitate juridică, aflat în subordinea
Consiliului Județean Teleorman.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia juridică.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
Zavera Niculae, comisia
urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Domnule președinte, aceasta este o
instituție aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman, ne puteți spune
ce se va întâmpla cu cei 63 de angajați ai Direcției de Pază, vor beneficia de
șomaj, dacă s-a găsit o soluție pentru ei? Observ că, majoritatea contractelor
sunt tot cu instituții din subordinea Consiliului Județean Teleorman, doresc să
știu dacă acestea și-au achitat facturile pentru seviciile prestate de Direcția
de Pază, de unde provin aceste datorii atât de mari și cum s-a ajuns la soluția
de desființare?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Toate
instituțiile care au avut contracte încheiate cu Direcția Generală de Pază și-au
achitat facturile, toți angajații vor beneficia de șomaj.
Domnul
Pîrvulescu Eugen; Mă întreb dacă se putea veni cu un plan de indexare și nu
dizolvarea instituției?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă asigur că s-au căutat soluții, s-au purtat
discuții cu toți membrii din consiliu cu atribuții în acest sens, cu
instituțiile abilitate și cu Agenția Finanțelor Publice. Este vorba de o
datorie foarte veche, această Direcție Generală de Pază s-a înființat prin
reorganizarea Corpului Gardienilor Publici, moment în care au fost preluate,
atât activele, cât și pasivele, au fost preluate și datoriile, datorii care nu
au putut fi achitate deoarece această instituție este finanțată din venituri
proprii. Consiliul Județean ca autoritate deliberativă, nu a putut face nimic,
nu putem redirecționa nicio sumă de bani către Direcția de Pază. Referitor la
numărul de angajați, acesta este reglementat prin lege, 73 de angajați sunt
prevăzuți prin lege, astfel banii încasați în urma serviciilor prestate de acești
angajați nu au fost suficienți pentru a achita în integralitate datoria cu
penalitățile aplicate conform legii.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Domnule Potbăniceanu Marian, din cei 73
de angajați câți sunt încadrați efectiv în pază?
Domnul Potbăniceanu Marian,
Din totalul de 73 de posturi prevazute
prin lege, 71 sunt posturi de execuție și 2 de conducere, în prezent sunt ocupate 61 de posturi, din care 4 sunt
încadrați la departamentul TESA, cu atribuții de pază sunt 57, un post rămânând
liber în urma demisiei angajatului.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
În prag de pensionare se găsește
cineva?
Domnul Potbăniceanu Marian,
Da, o doamnă angajată pe postul de
contabil.
Domnul
Pîrvulescu Eugen,
Domnul președinte, sunt convins că
instituțiile pentru care Direcția de Pază prestează servicii vor găsi alte societății
particulare care să le asigure serviciile necesare, iar pentru o instituție cu
experiență în domeniu, singura rezolvare este desființarea sa? Chiar nu se
puteau încheia contracte care să le asigure funcționarea, nu se putea găsi o
soluție?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă rog, domnule Pîrvulecu Eugen
dumneavoastră cu ce soluție veniți, suntem deschiși în a găsi soluții.
Domnul
Pîrvulescu Eugen,
Eu cred că, specialiștii din aparatul
de specialitate împreună cu conducerea puteau găsi o soluție de redresare,
participarea la licitații în vederea obținerii de contracte, ne putem raporta
și la activitatea societății de pază Valahia, la nivel de județ. Cei 63 de angajați pot produce ,,plus profit
pentru a asigura funcționarea Direcției.
Voi monitoriză situația și voi ține evidența cu cine vor
asigura serviciile de pază instituțiile din subordinea Consiliului Județean,
care sunt cei agreați când unul este îndepărtat. Sunt convins că pentru cei din conducerea Direcției
se vor găsi soluții dar ce se întâmplă cu ceilalți angajați?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Licitațiile sunt publice și se desfășoară conform
prevederilor legale, cine se încadrează, câștigă licitația, pe noi ne
interesează să fie respectat cadrul legal pentru câștigarea licitației, nu cine
o câștigă.
Domnul Iliescu Alexandru,
Domnule președinte, se putea înființa o altă
societate care să preia angajații și care să pornească de la zero? Există
posibilitatea ca aceșți oameni să fie preluați de alte societăți sau încadrați
undeva?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Toți angajații vor beneficia de șomaj , pentru
început, avem în vedere lărgirea organigramei cu posturi pentru care oamenii să
poată veni să susțină concurs. Vă asigur că am încercat să găsim aceste soluții,
dar alternativa de a nu desființa această Direcție nu am găsit-o.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Problema este că încadrarea și găsirea
de soluții va fi preferențială. Iar cu
datoria, ce se va întâmpla?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț, Urmează procedura legală, ceea ce va decide
instanța.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Respectiva societate are în patrimoniu
bunuri mobile și bunuri imobile, ce ar putea fi executate în vederea acoperirii
datoriei?
Domnul președinte Gâdea
Adrian Ionuț,
Trei autoturisme.
Domnul Pîrvulescu Eugen; Să ințeleg
că noi aprobăm astăzi un proiect în detrimentul bugetului de stat?
Domnul președinte Gâdea
Adrian Ionuț,
Acestea sunt procedurile legale.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Pentru ca acest proiect să fie aprobat
este necesar de un cvorum de doua treimi, nu cred că îl veți avea.
Domnul Vad Eugen Ovidiu,
Domnilor, să ne lămurim, dacă acest proiect nu va
fi aprobat, oamenii nu-și vor mai primi salariile, Direcția Generală de Pază se
află în imposibilitatea de plată, având conturile blocate.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Domnule Potbăniceanu Marian, aveți
deciziile de șomaj pentru angajați?
Domnul
Potbăniceanu Marian,
Calitatea de director nu îmi premite
acest lucru, deciziile vor fi date după aprobarea hotărârii de încetare a activității
Direcției.
Domnul
Crîngenenu Gabriel,
Dacă îmi permiți, după trimiterea în
șomaj a angajaților Direcției Generale de Pază, trebuie să găsim soluții
constructive, cred că sunt necesare și discuții cu Agenția Județeană pentru
Ocuparea Forței de Muncă, în vederea încadrării acestor oameni, să petreacă cât
mai puțin timp în șomaj, să fie încheiate anumite protocoale cu firmele de pază
care sigur au nevoie de personal specializat.
Domnul
Pîrvulescu Eugen,
Domnule Crîngeneanu dumnevoastră aveți
o perspectivă bună, dar cine se va ocupa de gestionarea acestei situații, va fi
desemnat cineva din cadrul Consiliului Județean?
Domnule
președinte solicit o pauză și o discuție cu dumnevoastră.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț
Sigur, vom lua o pauză de 5 minute.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Stimați colegi, vom relua lucrările ședintei.
Domnul
Pîrvulescu Eugen,
Stimați colegi, m-am informat privind
termenul impus de Agenția Finanțelor Publice, într-adevăr neavând acces la
conturi, salariile oamenilor nu mai pot fi plătite. Domnul președinte și domnul
vicepreședinte Cristescu Dănuț m-au asigurat că se va face tot posibilul pentru
a găsi soluții pentru acești oameni. Vă asigur că voi urmări desfășurarea
evenimentelor după încheirea activității acestei Direcții. Precizez că tot ceea
ce facem astăzi, tot ceea ce face Partidul Național Liberal, face pentru
angajații Direcției Generale de Pază.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Dacă nu mai sunt alte observații, vă prezint proiectul de hotărâre privind încetarea activității Direcției Generale
de Pază a Județului Teleorman, - serviciu public cu personalitate juridică,
aflat în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Împotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de
hotărâre privind
încetarea activității Direcției Generale de Pază a Județului Teleorman, -
serviciu public cu personalitate juridică, aflat în subordinea Consiliului
Județean Teleorman.
Următorul proiect de hotărâre are caracter individual și se referă la persoane și, în
conformitate cu prevederile art. 45 alin. (5) coroborat cu ale art. 98 din
Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările
și completările ulterioare, astfel de hotărâri vor fi luate prin vot secret, cu
votul majorității membrilor prezenți la ședință.
La ședința
de astăzi participă, un număr de 29 consilieri județeni, deci jumătate plus unu
din numărul membrilor consiliului județean prezenți reprezintă 16.
Proiectul de hotărâre
se referă la încetarea exercitării cu caracter temporar a
funcției publice de conducere vacante de
director general al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului Teleorman de către doamna Șefu Olguța, pe care l-am inițiat.
Rog președinții comisiilor
economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare.
Domnul
Cioabă Petre, comisia
economică.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre, în unanimitate de
voturi.
Domnul Vlad
Eugen Ovidiu, comisia
juridică.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre, în unanimitate de voturi.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul
Vătafu Teodor-Cătălin,
Domnule președinte, ați putea să explicați
situația care a dus la necesitatea încetării exercitării funcției de director
general al doamnei Șefu Olguța la Direcția
Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman, în contextul în
care, în urmă cu patru luni a fost numită în această funcție?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Situația
survine în urma trimiterii în judecată a doamnei Șefu Olguța, există o adresă
în acest sens și suntem nevoiți să acționăm conform Legii 188/1999 care
reglementeză statutul funcționarilor publici.
Domnul Vătafu Teodor-Cătălin,
Nu este cazul să facem și o propunere
pentru numirea altei persoane care să exercite acestă funcție.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
După încetarea activității doamnei Șefu Olguța vom
iniția un alt proiect de hotărâre în vederea numirii unui director executiv al Direcției
Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman însă, nu putem
face acest lucru până nu primim avizul de la Agenția Națională a Funcționarilor
Publici.
Domnul Vătafu Teodor-Cătălin; Cum se face că, la conducerea unei
Direcții importante din subordinea Consiliului Județean, a fost numită o
persoană care în momentul numirii se afla într-un stadiu incipient al unei
anchete penale?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Domnule Vătafu Teodor, dânsa se află sub prezumția
de nevinovație până la data la care hotărârea rămâne definitivă și irevocabilă.
Ținând cont că, a deținut funcția de director adjunct, cunoștea activitatea și
era persoana potrivită pentru exercitare funcției de director general, a fost
propusă deoarece, în ciuda faptului că, au fost organizate patru concursuri, în
vederea ocupării acestui post, concursurile nu au fost promovate de niciun
candidat.
Dacă nu mai sunt alte observații,
rog comisia de numărare a voturilor să-și intre în atribuții.
Pentru exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele
DA sau NU.
Buletinele
de vot fiind completate, urmează operațiunea propriu - zisă de votare.
Fiecare consilier a primit un
buletin de vot, a semnat de primire, și-a exprimat opțiunea și apoi l-a introdus
în urnă.
Rog pe domnul Piper Savu Florin, președintele
comisiei de numărare a voturilor să prezinte procesul verbal.
Domnul Piper Savu Florin,
Din totalul de 29 de voturi, valabil
exprimate, doamna Șefu Olguța a
întrunit un nr. de 29 voturi ,,pentru.
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Vă prezint proiectul de hotărâre privind încetarea exercitării cu caracter temporar a funcției publice de conducere vacante de director
general al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului
Teleorman de către doamna Șefu Olguța, pe care l-am inițiat.
Urmare
votului dumneavoastră s-a aprobat proiectul de hotărâre privind încetarea exercitării
cu caracter temporar a funcției publice
de conducere vacante de director general al Direcției Generale de Asistență
Socială și Protecția Copilului Teleorman de către doamna Șefu Olguța, pe care
l-am inițiat.
Trecem la ultimul punct Diverse.
Stimați colegi, fiecare dintre
dumnevoastră aveți în mape câte o invitație
pentru vineri 29 iulie a.c. ora 09:00 în fața Palatului Administrativ, la ceremonia publică prilejuită de
sărbătorirea ,,Zilei Naționale a Imnului.
Dacă aveți alte
probleme?
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Stimați colegi, voi da citire unei scrisori
deschise din partea unor elevi care au participat la ,,Parada Europei
<<Suntem
o serie de elevi teleormăneni, care au participat la cea de-a 11-a ediție a
concursului ,,Parada Europei organizat de către Consiliul Județean Teleorman
în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Teleorman. ,,Parada Europei a
devenit cea mai așteptată manifestare culturală pentru tinerii din județul
Teleorman, această acțiune promovată drept eveniment la nivel național, relizat
ca și o competiție în care fiecare liceu reprezintă în mod original o țară cu
tot ceea ce reprezintă tradiție, cultură, istorie specifică. În funcție de
locul ocupat de fiecare liceu pe podium, se acordă premii ce constau în
excursii, în țară sau în străinătate. Teoretic și practic așa s-a desfășurat
acest eveniment până în acest an. La interval de mai bine de o lună am fost
anunțati de conducerea liceelor, prin SMS că, trebuie să ne facem alte planuri
de vacanță întrucât, premiile anunțate de organizatori nu se mai acordă.
În calitatea dumneavoastră de președinte al
Consiliului Județean Teleorman, domnule Adrian Gâdea, dar și de președinte în
juriul concursului în care și-au disputat șansele 20 de licee, vă rugăm, să ne
explicați motivele neacordării premiilor obținute? Este adevărat că, nicio
explicație nu poate să ne bucure mai mult decât plecarea noastră în excursiile
mult dorite, după cum, foarte adevărat este faptul că, nimănui nu-i este permis
să se joace cu sentimentele copiilor. Ca tineri entuziaști ce suntem, am fi
dorit să întelegem că prin excursia noastră ,,Parada Europei ni se adresează
nouă liceenilor și nu se desfășoară doar ca un proiect județean.>>
Scrisoarea
se regăsește în spațiul public. În calitate de membru al Consiliului Județean
Teleorman, vă adresez întrebarea, de ce anul acesta liceenii nu au beneficiat
de premiile promise de dumneavoastră?
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
O să
vă răspund și dumneavoastră ceea ce le-am răspuns și directorilor celor 20 de
licee, motivele sunt legate de modificările legislative care s-au produs,
neputându-ne încadra anul acesta să acordăm premiile respective, dar acesta
este un eveniment cu tradiție în județul Teleorman, mult așteptat și pregatit
de elevii liceelor participante, înteleg nemulțumirea dar cadrul legislativ nu
ne-a mai permis acordarea premiilor.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Domnule
președinte, legea a fost modificată pe 23 iunie, iar parada a fost organizată
pe 11 iunie, în această perioadă aveați timp să faceți toate licitațiile
posibile.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Legea
a fost modificată la sfârsitul lunii mai însă, normele metodologice au apărut
mult mai târziu, legea a fost analizată pe fiecare articol în parte, am
așteptat să putem pune în aplicare prevederile legale cu modificările
survenite. Trebuiau emise strategii privind desfășurarea achizițiilor publice,
consultând și instituția ANF - ului, fiind autoritate care reglementează
procedura achizițiilor publice.
Domnul
Pîrvulescu Eugen,
Să
înțeleg că, în toată această perioadă nu s-au efectuat achiziții publice?
Domnul președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Nu,
nu s-au făcut achiziții în baza noii legi.
Domnul Pîrvulescu Eugen,
Poate
găsiți o variantă de rezolvare a acestei probleme și nu veți dezamăgii
elevii.
Domnul
președinte Gâdea Adrian Ionuț,
Înainte
de a declara încheiate lucrările ședinței doresc să vă informez că, în perioada
19-22 iulie a.c. am efectuat o parte din concediul de odihnă. De asemenea, în
perioada 28 iulie 10 august a.c. voi fi din nou în concediul legal de odihnă,
atribuțiile mele fiind exercitate de către domnul vicepreședinte Cristescu
Ionel Dănuț.
Epuizându-se
ordinea de zi, declar încheiate lucrările ședinței și vă mulțumesc pentru
participare.
PREȘEDINTE, SECRETAR,
Gâdea Adrian Ionuț
Oprescu Silvia