PROCES VERBAL
al ședinței
ordinare a Consiliului Județean Teleorman
din data de 27 februarie 2017
Bună ziua, stimați
colegi,
Consiliul Județean Teleorman a fost
convocat în ședință ordinară pentru astăzi, 27 februarie 2017, prin
dispoziția nr. 68 din 22 februarie a.c..
La ședință
participă toți cei 33 consilieri în funcție, ședința de consiliu este
legal constituită, fiind astfel asigurat cvorumul de prezență necesar pentru
desfășurarea legală a acestei ședințe ordinare.
Fiind ședință publică, așa cum prevede Legea administrației publice locale, anunțul
cu ordinea de zi a fost adus la cunoștință dumneavoastră și
locuitorilor județului Teleorman prin mass - media locală, fiind publicat și
pe site-ul Consiliului județean.
Participă, în calitate de invitați, directori
și funcționari publici din aparatul de specialitate al Consiliului
județean, conducători ai unor instituții din subordine, precum și
reprezentanți ai presei scrise și audio-vizuale.
x
x x
Procesul - verbal al ședinței
extraordinare a Consiliului Județean Teleorman, din data de 31 ianuarie 2017,
v-a fost pus la dispoziție și îl supun aprobării dumneavoastră.
-
Cine este pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat procesul-verbal al ședinței
extraordinare a Consiliului Județean, din 31 ianuarie 2017.
Doamnelor și domnilor,
În
conformitate cu prevederile art. 43 alin. (1) coroborate cu cele ale art. 98
din Legea administrației publice locale, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, am întocmit următorul proiect al ordinii de zi:
1.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
închirierii prin licitație publică, a unui spațiu din imobilul
Centrul de Sănătate Regele Carol I Deparați,
proprietate publică a județului Teleorman.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
2.
Proiect
de hotărâre privind darea în administrare Direcției Generale de
Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman a unor
imobile proprietate publică a județului Teleorman.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
3.
Proiect de hotărâre pentru
modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 15 din
27 ianuarie 2016, cu modificările ulterioare.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
4. Proiect
de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare de învățământ
special din județul Teleorman, pentru anul școlar 2017-2018.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
5.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Strategiei pentru eficiență energetică a
județului Teleorman pentru perioada 2016-2025.
Inițiator:
Vicepreședinte Cocoșilă Virgiliu
6.
Proiect de hotărâre privind
stabilirea indemnizației de ședință pentru membrii Comisiei de
Orientare Școlară și Profesională din cadrul Centrului Județean
de Resurse și Asistență Educațională Teleorman.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
7.
Proiect de
hotărâre privind stabilirea prețului mediu al produselor agricole la care
arenda se exprimă în natură, pentru anul 2017.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
8.
Proiect de
hotărâre privind stabilirea prețului mediu pentru masa verde de pe
pajiști, pentru anul 2017.
Inițiator:
Președintele Consiliului Județean
9. Proiect
de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului
Județean Teleorman nr. 58 din 29 martie 2016.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
10. Proiect
de hotărâre privind constatarea desființării Camerei Agricole
Județene Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean
11.
Diverse.
Înainte de a supune
la vot proiectul ordinii de zi vă propun suplimentarea acestuia cu încă patru
proiecte de hotărâre, respectiv:
1.
Proiect de hotărâre privind preluarea unui imobil,
proprietate publică a statului, din administrarea Ministerului Afacerilor
Interne Inspectoratul General pentru Situații de Urgență -
Inspectoratul pentru Situații de Urgență A.D.Ghica al
județului Teleorman în administrarea Consiliului Județean Teleorman
2.
Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei
și a statului de funcții ale Direcției Generale de
Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman.
3.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentelor de
organizare și funcționare a serviciilor sociale din cadrul
Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului Teleorman.
4.
Proiect de hotărâre privind repartizarea pe unități
administrativ-teritoriale a sumei ce reprezintă 20% din cota de 73% din sumele
defalcate din taxa pe valoare adăugată și din cota de 18,5% din impozitul
pe venit, pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2017 și estimările
pentru anii 2018-2020.
Supun la
vot proiectul ordinii de zi completat.
- Cine este
pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat
proiectul ordinii de zi.
Potrivit art. 117 litera a din Legea nr.
215/2001, republicată, cu modificările și completările
ulterioare, proiectele de hotărâri de la ordinea de zi au fost avizate pentru legalitate.
Înainte de a merge mai departe, țin să
precizez că, în conformitate cu prevederile art. 46 din Legea nr. 215/2001, respectiv ale art. 77 din Legea nr. 393/2004, nu
poate lua parte la deliberarea și adoptarea hotărârilor înscrise pe
ordinea de zi consilierul județean care fie personal, fie prin soț, soție,
afini, rude până la gradul IV inclusiv, are interes patrimonial în problema
supusă dezbaterii.
Dacă avem asemenea cazuri, rog să ne fie
aduse la cunoștință pentru ca abținerea de la deliberarea și
adoptarea hotărârilor să fie consemnată în procesul verbal al acestei ședințe.
La primul punct de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii prin
licitație publică, a unui spațiu din imobilul Centrul de Sănătate Regele Carol I Deparați, proprietate publică
a județului Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele
de avizare.
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera
Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint
proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație
publică, a unui spațiu din imobilul Centrul de Sănătate
Regele Carol I Deparați, proprietate publică a județului
Teleorman.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a
aprobat proiectul de hotărâre privind aprobarea
închirierii prin licitație publică, a unui spațiu din imobilul
Centrul de Sănătate Regele Carol I Deparați,
proprietate publică a județului Teleorman.
La punctul doi de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre privind darea în administrare Direcției Generale de Asistență
Socială și Protecția Copilului Teleorman a unor imobile proprietate
publică a județului Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera
Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul vicepreședinte
Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste
condiții dați-mi voie să vă prezint
proiectul de hotărâre privind darea în
administrare Direcției Generale de Asistență Socială și
Protecția Copilului Teleorman a unor imobile proprietate
publică a județului Teleorman.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre privind darea
în administrare Direcției Generale de Asistență Socială și
Protecția Copilului Teleorman a unor imobile proprietate publică a
județului Teleorman.
La punctul trei de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului
Județean Teleorman nr. 15 din 27 ianuarie 2016, cu modificările ulterioare.
Rog
președinții comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele
de avizare.
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu
sunt, în aceste condiții dați-mi voie să vă
prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la
Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 15 din 27 ianuarie 2016, cu modificările
ulterioare.
Supun la vot proiectul de
hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la
Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 15 din 27 ianuarie 2016, cu
modificările ulterioare.
La punctul patru de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre privind aprobarea
rețelei școlare de învățământ special din județul
Teleorman, pentru anul școlar 2017-2018.
Rog pe domnul Vlad
Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice să prezinte raportul de
avizare.
Domnul Vlad Eugen
Ovidiu.
Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect
de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Bădulescu Adrian.
Domnule vicepreședinte,
am aceeași observație atât la acest proiect cât și pentru
următoarele două sau trei. Este pentru prima dată când aprobăm un proiect de hotărâre care este deja semnat de domnul
Gâdea. Probabil că s-a mai aflat și alta dată pe
ordinea de zi. Vă rog să se consemneze și în
procesul verbal că figurează ca proiect, dar este deja semnat deși n-a
fost aprobat anterior.
Domnul Vlad Eugen Ovidiu.
Dați-mi voie să
vă explic. Acest proiect a fost inițiat de domnul președinte Gâdea,
s-a aflat pe site-ul consiliului județean în
dezbatere publică și apare cu semnăturile de atunci ca și proiect.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Așa este,
domnule Bădulescu. Proiectul s-a aflat și la avizier pentru publicitate,
de aceea este întocmit în această formă.
Dacă nu mai sunt observații vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
rețelei școlare de învățământ special din județul
Teleorman, pentru anul școlar 2017-2018.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
Cu 32 voturi pentru și o
abținere (domnul Bădulescu Adrian) s-a adoptat proiectul de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare
de învățământ special din județul Teleorman, pentru anul școlar
2017-2018.
La
punctul cinci de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind
aprobarea Strategiei pentru eficiență energetică a județului
Teleorman pentru perioada 2016-2025..
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera
Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui
proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Bădulescu Adrian.
Dacă îmi permiteți, în primul rând,
vreau să semnalez forma de exprimare din titlu, respectiv Aprobarea strategiei
pentru eficiență energetică a județului Teleorman pentru perioada
2016 2025 exprimare pe care o consider neadecvată. Aș vrea să reamintesc că vorbim despre perioada 2016 2025, iar noi
ne aflăm în 2017. Cu alte cuvinte, urmează să aprobăm
ceva din urmă. De ce se aprobă această strategie abia
acum? În afară de asta, văd din nou că proiectul apare semnat
de domnul președinte Gâdea.
Domnul vicepreședinte Cristescu Ionel
Dănuț
O rog pe doamna director Ionescu Iuliana să vă raspundă.
Doamna Ionescu Iuliana (director executiv
DJAPL).
Aceste proiecte sunt proiecte cu caracter
normativ pentru care legea prevede un termen de 30 zile lucrătoare spre a fi supuse dezbaterii publice, prin publicare pe
site-ul instituției, respectiv afișare la avizier, înainte de a fi
supuse aprobării. Aceste proiecte au fost initiate în perioada în care
președintele consiliului județean era domnul Gâdea Ionuț Adrian.
Din acest motiv apar semnăturile dumnealui în documentație. Așadar, nu
este vorba despre nici o greșeală, documentele
sunt întocmite cu respectarea normelor de tehnică legislativă.
Domnul Bădulescu Adrian .
Am înțeles, dar eu nu aș aproba
în 2017 ceva planificat pentru anul 2016.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Este vorba despre accesarea de fonduri
pentru clădiri pe Strategia pentru eficiență energetica, axa prioritara 3,
unde se încadrează câteva clădiri printre care și palatul administrativ
sau clădirea unde funcționează Direcția Generală de Asistență
Socială și Protecția Copilului .
Doamna Sfinteș Elena, director
executiv directia generală Managementul Proiectelor.
Dacă îmi permiteți, strategia a fost
realizată anul trecut, ghidul de
finanțare a apărut tot anul trecut, în aprilie, iar procedura de
licitație a fost demarată în luna decembrie când, conform legislației
a fost supusă publicității, timp de o lună, așa cum s-a explicat mai
devreme. De aceea, strategia este lansată în 2016 cu
aprobare în 2017.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă
mulțumesc pentru aceste precizări.
Vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea Strategiei
pentru eficiență energetică a județului Teleorman pentru perioada
2016-2025..
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
Cu 32 voturi pentru și 1vot împotrivă (domnul Bădulescu Adrian) s-a
adoptat proiectul de hotărâre privind aprobarea Strategiei pentru eficiență
energetică a județului Teleorman pentru perioada 2016-2025..
La punctul șase de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind stabilirea
indemnizației de ședință pentru membrii Comisiei de Orientare
Școlară și Profesională din cadrul Centrului Județean de Resurse
și Asistență Educațională Teleorman.
Rog
președinții comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele
de avizare.
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui
proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Bădulescu Adrian.
Am o singură nelămurire și anume dacă
cei care fac parte din aceste comisii, pe perioada în care își exercită
atribuțiile în cadrul acestora sunt scoși de la locul de muncă, cu
alte cuvinte, dacă sunt remunarați suplimentar pentru această activitate.
Doamna Barbu Carmen, reprezentant Centrul
Județean de Resurse și Asistență Educaționala Alexandria
Aceste comisii se desfășoară in timpul
programului de lucru, facând parte din domeniul nostru de activitate,
activitate reglementată printr-o lege apărută în luna
decembrie 2016.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă
mulțumesc. Țin să mai precizez că la aceste centre , începând cu luna
noiembrie a anului trecut, a crescut mult volumul de lucru. Ca să va dau un
exemplu, în luna februarie a.c. comisia a analizat și soluționat un
număr de 77 de dosare.
Vă
prezint proiectul de hotărâre privind stabilirea indemnizației de ședință pentru
membrii Comisiei de Orientare Școlară și Profesională din cadrul
Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională
Teleorman.
Supun la vot proiectul de
hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind stabilirea
indemnizației de ședință pentru membrii Comisiei de Orientare
Școlară și Profesională din cadrul Centrului Județean de Resurse
și Asistență Educațională Teleorman.
La punctul șapte de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre privind stabilirea
prețului mediu al produselor agricole la care arenda se exprimă în natură,
pentru anul 2017.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera
Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui
proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Bădulescu Adrian.
Am constatat că, față de ultimele
prețuri pe care le-am aprobat anul trecut în ședința din
septembrie, prețurile sunt mai ridicate cu 20%. Nu știu ce s-a întâmplat între timp, dar poate Direcția
Agricolă are un argument foarte puternic. Am observat că nu este atașat nici un fel de raport din
partea acestora. Este o creștere, după parerea mea,
nejustificată, în condițiile în care prețurile la motorină și
ingrășăminte au rămas cam aceleași.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Este adevărat, la următorul punct vom avea
pe ordinea de zi un
proiect de hotărâre care va conține și adresa primită
din partea Direcției Agricole, adresă comună celor două proiecte
.
Domnul Vlad Eugen Ovidiu.
Noi suntem obligați prin lege să urmăm recomandările Direcției Agricole.
Domnul Bădulescu Adrian.
Domnule Vlad, dumneavoastră aveți o
bogată experiență în spate. Sper că sunteți de acord că nu putem să ne jucăm cu aceste cifre. Nu putem să
stabilim o cifră în februarie, iar în septembrie s-o desființăm.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Suntem de acord cu
dumneavoastră. Proiectul
a urmat aceeași procedură, fiind publicat timp de 30 de zile la avizier pentru dezbatere
publică. Vă asigur că vom ține cont de aceste
observații.
Domnul Țole Marin.
Legat de stabilirea prețurilor, vreau
să vă spun că se ține cont de variațiile pieței, indiferent că
este vorba despre partea de însămânțări sau partea de consum, cum este
cazul de față. Variațiile sunt generate de piața internațională . Domnul Bădulescu a apreciat corect ca sunt
implicați mult mai mulți factori de influență deoarece, dupa cum
stiți, vis-a-vis de această componentă numită producție vegetală, în perioada până se obține recolta intervin
o serie întreagă de alte cheltuieli pe care Direcția Agricolă trebuie le
ia în calcul. De asemenea, pe perioada în care cerealele sunt
transportate în silozuri, există cheltuieli care influențează aceste
prețuri. De aceea apar aceste variații.
Domnul Iliescu Alexandru .
Domnule vicepreședinte, eu am o
curiozitate: de ce stabilim prețul mediu și nu
stabilim un preț minim și unul maxim? Acest
preț mediu nu rezultă dintr-o medie de prețuri minime și maxime?
Domnul Cioabă Petre.
Nu putem să facem
acest lucru întrucât la Administrația Financiară aceste prețuri se
iau în calcul pentru debitarea unor valori, a unor input-uri cheltuite pe tot
parcursul perioadei de la însămânțare până la recoltare. Astfel, producătorii care au cheltuit mai mult, vor vinde în
pierdere, iar ceilalți vor fi avantajați.
Domnul Iliescu Alexandru .
Eu înțeleg că aceste
prețuri nu sunt stabilite la întâmplare. Văd ca aici este vorba de
arendă, cei care au pamânt în arendă ar trebui să se orienteze după un
preț minim și unul maxim. Mai mult, aceste prețuri ar trebui să se stabilească în anul în curs pentru anul viitor. Ca în
orice afacere, și în agricultură producătorul trebuie să
poată anticipa un profit.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Da, vom lua în calcul
aceste observații.
Noi am acționat conform legii, dar vom discuta și cu
reprezentanții Direcției Agricole pentru a veni cât mai eficient în
întâmpinarea atât a producâtorilor cât și a consumatorilor.
Domnul Florescu Adrian.
Anul trecut, în septembrie, am intervenit
deoarece mi s-a părut că prețurile erau prea mici, ceea ce
consider că se apropie mai mult de adevăr. Având o economie de piață este normal ca prețul să fie minim pentru că, pentru
cei care produc în România, s-ar merge pe cel mai mic risc. Mulțumesc.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă prezint proiectul de hotărâre privind stabilirea
prețului mediu al produselor agricole la care arenda se exprimă în natură,
pentru anul 2017.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
Cu 30 voturi pentru (domnii
Țucan Marian și Iliescu Angelică au solicitat permisiunea de a părăsi
sala) și o abțineri s-a adoptat proiectul de hotărâre privind stabilirea prețului mediu al produselor agricole la care arenda se
exprimă în natură, pentru anul 2017.
La punctul opt de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind
stabilirea prețului mediu pentru masa verde de pe pajiști, pentru
anul 2017.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera
Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind stabilirea
prețului mediu pentru masa verde de pe pajiști, pentru anul 2017.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind stabilirea prețului
mediu pentru masa verde de pe pajiști, pentru anul 2017.
La
punctul nouă de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre pentru modificarea anexei
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr.
58 din 29 martie 2016.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează
favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții
vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 58
din 29 martie 2016.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a
adoptat proiectul de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 58
din 29 martie 2016.
La punctul 10 de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre privind constatarea
desființării Camerei Agricole Județene Teleorman.
Rog pe domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice să prezinte raportul de avizare.
- Domnul Cioabă
Petre.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt,
în aceste condiții vă prezint
proiectul de hotărâre privind constatarea desființării Camerei Agricole Județene Teleorman.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind constatarea desființării Camerei Agricole
Județene Teleorman.
La următorul
punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre
privind preluarea unui imobil,
proprietate publică a statului, din administrarea Ministerului Afacerilor
Interne Inspectoratul General pentru Situații de Urgență -
Inspectoratul pentru Situații de Urgență A.D.Ghica al
județului Teleorman în administrarea Consiliului Județean Teleorman.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera
Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții
vă prezint proiectul de hotărâre privind preluarea unui imobil, proprietate publică a statului,
din administrarea Ministerului Afacerilor Interne Inspectoratul General
pentru Situații de Urgență - Inspectoratul pentru Situații de
Urgență A.D.Ghica al județului Teleorman în administrarea
Consiliului Județean Teleorman.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
- Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind preluarea
unui imobil, proprietate publică a statului, din administrarea Ministerului
Afacerilor Interne Inspectoratul General pentru Situații de Urgență
- Inspectoratul pentru Situații de Urgență A.D.Ghica al
județului Teleorman în administrarea Consiliului Județean Teleorman.
La următorul
punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre
privind aprobarea
organigramei și a statului de funcții ale Direcției Generale de
Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții
vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
organigramei și a statului de funcții ale Direcției Generale de
Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de
hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale
Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului Teleorman.
La următorul
punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre
privind aprobarea
Regulamentelor de organizare și funcționare a serviciilor sociale din
cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului Teleorman.
Rog președinții
comisiilor economică și juridică să prezinte rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează
favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Bădulescu Adrian.
Aș avea o singură întrebare pentru
domnul director al DGASPC și anume câți copii aveți în total în
îngrijire la acest moment?
Domnul Dragomirescu Florinel.
În prezent avem în jur de
1300 copii în îngrijire.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Nu
sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea
Regulamentelor de organizare și funcționare a serviciilor sociale din
cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului Teleorman.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind aprobarea
Regulamentelor de organizare și funcționare a serviciilor sociale din
cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului Teleorman.
La următorul
punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre
privind
repartizarea pe unități administrativ-teritoriale a sumei ce reprezintă
20% din cota de 73% din sumele defalcate din taxa pe valoare adăugată și
din cota de 18,5% din impozitul pe venit, pentru echilibrarea bugetelor locale
pe anul 2017 și estimările pentru anii 2018-2020.
Rog președinții
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate să prezinte
rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă
Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen
Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera
Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism
avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui
proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Domnul Țole Marin.
Stimați colegi, mă bucur că s-a ajuns
la un consens privind repartizarea acestor fonduri,
astfel încât aceasta să fie una echilibrată, fară a se ține seama de
poziții și opoziții. Sper să existe în
continuare concordanță pentru că acest buget să fie repartizat cât mai
eficient. Din acest punct de vedere țin să
mulțumesc domnului vicepreședinte precum și celor din conducerea
Partidului Național Liberal Filiala Teleorman pentru colaborarea
eficientă pe care au derulat-o și sper ca la următoarele rectificări
bugetare să se acționeze conform acelorași principii. Pentru că ne aflăm la partea aceasta de echilibrare a bugetelor,
știm cu toții că urmează a fi finanțate proiectele europene.
Rugămintea mea expresă este ca la toate întâlnirile
organizate de către consiliul județean cu conducătorii uat-urilor din
județ să fie invitați și consilieri județeni pentru a
dispune de informarea necesară spre a putea valorifica toate
oportunitățile de finanțare, fără a se ține cont de culoarea
politică întrucât obiectivul nostru comun îl reprezintă dezvoltarea
județului. De altfel, toți cei care ne aflăm aici,
avem responsabilități pentru dezvoltarea județului. Mulțumesc frumos.
Domnul
vicepreședinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc și eu și vă promit că în continuare, la repartizarea bugetului, nu
voi ține seama de coloratura politică. Am încercat, pe cât a fost posibil,
să fie o repartizare cât mai echilibrată, ținând
cont de problematicile localităților cu împrumuturi sau unde există
arierate și investiții în derulare. Diferențele de sume nu sunt
foarte mari și am reținut și
recomandarea domnului Țole de a invita la aceste ședințe cu
primarii localităților din județ și consilierii județeni.
Vă prezint
proiectul de hotărâre privind repartizarea pe unități
administrativ-teritoriale a sumei ce reprezintă 20% din cota de 73% din sumele
defalcate din taxa pe valoare adăugată și din cota de 18,5% din impozitul
pe venit, pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2017 și estimările
pentru anii 2018-2020.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
Cu
28 voturi pentru și 3 abțineri (domnii Bădulescu Adrian, Vătafu
Cătălin Teodor și Burcescu Cătălin) s-a adoptat proiectul de hotărâre privind repartizarea pe unități administrativ-teritoriale a
sumei ce reprezintă 20% din cota de 73% din sumele defalcate din taxa pe
valoare adăugată și din cota de 18,5% din
impozitul pe venit, pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2017 și
estimările pentru anii 2018-2020.
Trecem la ultimul
punct Diverse.
x
În mape ați avut
Planul Strategic pentru anul 2017 cu privire la obiectivele ce trebuie
îndeplinite de Inspectoratul de Poliție al Județului Teleorman și
indicatorii de performanță minimali aprobat de Autoritatea Teritorială de Ordine
Publică Teleorman, spre informare.
Dacă aveți alte probleme?
Nemaifiind
alte probleme, ordinea de zi epuizându-se, declar încheiate lucrările ședinței
și vă mulțumesc pentru participare.
p. PREȘEDINTE,
SECRETAR AL JUDEȚULUI
VICEPREȘEDINTE
Cristescu Ionel Dănuț
Oprescu Silvia