PROCES VERBAL
al ședinței
ordinare a Consiliului Județean Teleorman
din data de 31 octombrie 2017
Bună ziua, stimați
colegi,
Consiliul Județean Teleorman a fost
convocat în ședință ordinară pentru astăzi, 31 octombrie 2017, prin
dispoziția nr. 584 din 25 octombrie a.c..
La ședință
participă 31 consilieri din totalul de 33 consilieri în funcție (lipsind doamna
Fedeleș Oana și domnul Burcescu Cătălin), ședința de consiliu
este legal constituită, fiind astfel asigurat cvorumul de prezență necesar
pentru desfășurarea legală a acestei ședințe ordinare.
Fiind ședință publică, așa cum prevede Legea administrației publice locale, anunțul
cu ordinea de zi a fost adus la cunoștință dumneavoastră și
locuitorilor județului Teleorman prin mass - media locală, fiind publicat și
pe site-ul Consiliului județean.
Participă, în calitate de invitați, directori
și funcționari publici din aparatul de specialitate al Consiliului
județean, conducători ai unor instituții din subordine, precum și
reprezentanți ai presei scrise și audio-vizuale.
Procesul - verbal al ședinței
ordinare a Consiliului Județean Teleorman, din data de 28 septembrie 2017, v-a
fost pus la dispoziție și îl supun aprobării dumneavoastră.
-
Cine este pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
Cu 31 de
voturi pentru s-a
aprobat procesul-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Județean, din 28
septembrie 2017.
Doamnelor și domnilor,
În conformitate cu prevederile art. 43 alin. (1)
coroborate cu cele ale art. 98 din Legea administrației publice locale,
republicată, cu modificările și completările ulterioare, am întocmit
următorul proiect al ordinii de zi:
1.
Proiect de hotărâre privind
aprobarea închirierii prin licitație publică, a unui spațiu situat în
imobilul Centrul de Sănătate Regele Carol I Deparați, aflat în
proprietatea publică a județului Teleorman, precum și a Raportului de
evaluare, prețului minim de pornire a licitației, duratei închirierii
și a documentației de licitație.
Inițiator: vicepreședinte Consiliul
Județean Teleorman, domnul Piper Savu Florin
2.
Proiect de hotărâre privind
atribuirea în folosință gratuită, a unor spații proprietate privată a
județului Teleorman.
Inițiator: vicepreședinte Consiliul
Județean Teleorman, domnul Piper Savu Florin
3.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului
operativ de acțiune pe timpul iernii 2017-2018.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
4.
Proiect de
hotărâre pentru modificarea anexelor nr. 1 și
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean nr. 38 din 23 februarie 2016, cu
modificările și completările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
5.
Proiect de
hotărâre pentru modificarea anexelor nr. 1 și
nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean nr. 188 din 22 decembrie 2015, cu
modificările și completările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
6.
Proiect de
hotărâre pentru modificarea hotărârii Consiliului
Județean Teleorman nr. 41 din 27 martie 2017, cu modificările și
completările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
7.
Proiect de hotărâre privind
aprobarea execuției bugetului propriu al județului pentru
secțiunile de funcționare și dezvoltare, la 30 septembrie 2017.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
8.
Proiect de hotărâre privind
rectificarea bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2017.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
9.
Proiect de hotărâre pentru
modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 49 din 27 martie
2017.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
10. Proiect de
hotărâre privind încetarea exercitării cu caracter temporar a
funcției publice de conducere de director executiv al Serviciului Public
Comunitar de Evidență a Persoanelor al județului Teleorman de către
domnul Bratu George Remus și revenirea pe funcția publică de
conducere de șef birou al Biroului de stare civilă.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Teleorman
11. Proiect de hotărâre privind numirea doamnei
Popescu Daniela în funcția publică de conducere de director executiv al
Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al județului
Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
12. Proiect de
hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 6
din 25 ianuarie 2017.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
13. Proiect de hotărâre privind aprobarea rezultatului final
al evaluării anuale a managementului Centrului Județean de Conservare
și Promovare a Culturii Tradiționale Teleorman, instituție
publică de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
14. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii
Consiliului Județean Teleorman nr. 121 din 26 iulie 2013, cu modificările
și completările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
15.
Diverse.
Supun la vot
proiectul ordinii de zi.
- Cine este
pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În
unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul ordinii de
zi.
Potrivit art. 117 litera a din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările
ulterioare, proiectele de hotărâri de la ordinea de zi au fost avizate pentru legalitate.
Înainte
de a merge mai departe, țin să precizez că, în
conformitate cu prevederile art. 46 din Legea nr. 215/2001,
respectiv ale art. 77 din Legea nr. 393/2004, nu poate lua parte la
deliberarea și adoptarea hotărârilor înscrise pe ordinea de zi consilierul
județean care fie personal, fie prin soț, soție, afini, rude până la gradul IV
inclusiv, are interes patrimonial în problema supusă dezbaterii.
Dacă
avem asemenea cazuri, rog să ne fie aduse la cunoștință
pentru ca abținerea de la deliberarea și adoptarea hotărârilor să fie
consemnată în procesul verbal al acestei ședințe.
Observ că între timp au ajuns la
ședință și doamna Fedeleș Oana și domnul Burcescu
Cătălin, astfel că ședința se desfășoară în prezența
tuturor consilierilor județeni.
La primul punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație publică, a unui
spațiu situat în imobilul Centrul de Sănătate Regele
Carol I Deparați, aflat în proprietatea publică a județului
Teleorman, precum și a Raportului de evaluare, prețului minim de
pornire a licitației, duratei închirierii și a documentației de
licitație.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații sau întrebări
pe marginea acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii prin
licitație publică, a unui spațiu situat în imobilul Centrul de
Sănătate Regele Carol I Deparați, aflat în proprietatea publică a
județului Teleorman, precum și a Raportului de evaluare,
prețului minim de pornire a licitației, duratei închirierii și a
documentației de licitație.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a aprobat
proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație publică, a unui
spațiu situat în imobilul Centrul de Sănătate Regele Carol I
Deparați, aflat în proprietatea publică a județului Teleorman, precum
și a Raportului de evaluare, prețului minim de pornire a
licitației, duratei închirierii și a documentației de
licitație.
La punctul doi de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre privind atribuirea
în folosință gratuită, a unor spații proprietate privată a
județului Teleorman.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
-Domnul
Iliescu Alexandru
Domnule
președinte, unde sunt situate aceste spații ?
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Sunt în
incinta policlinicii, unde a funcționat înainte Direcția de sănate
publică.
Dacă nu mai sunt alte observații, vă prezint proiectul de hotărâre privind atribuirea în
folosință gratuită, a unor spații proprietate privată a
județului Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind atribuirea în
folosință gratuită, a unor spații proprietate privată a
județului Teleorman.
La punctul trei de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind aprobarea
Planului operativ de acțiune pe timpul iernii
2017-2018.
- Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, vă prezint proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului
operativ de acțiune pe timpul iernii 2017-2018.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
Cu 32 voturi pentru și 1
abțineri (domnul Cocu Bogdan) s-a aprobat proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului
operativ de acțiune pe timpul iernii 2017-2018.
La punctul patru de la ordinea de zi este înscris
proiectul de hotărâre pentru modificarea anexelor nr. 1
și nr. 2 la Hotărârea Consiliului
Județean nr. 38 din 23 februarie 2016, cu modificările și
completările ulterioare.
Rog președinții comisiilor economică și
juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
-Domnul
Iliescu Alexandru
Domnule
președinte, la organigramă consider că ar trebui făcută o corecție.
La manager apare biroul de informatică medicală și managementul
calității serviciilor medicale și abia pe urmă celelalte
compartimente. Celelalte compartimente sunt subordonate direct managerului. Din
organigramă nu reiese acest lucru, întrucât săgeata indică direct spre biroul
de informatică.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Am
sesizat și eu acest lucru, domnule Iliescu. Am solicitat colegilor
lămuriri și mi-au explicat că formatul documentului n-a permis orientarea
săgeții spre partea dreaptă. Vom schimba formatul, astfel încât să reiasă
subordonarea compartimentelor respective
direct managerului.
Dacă nu mai sunt alte observații, vă prezint proiectul de hotărâre
pentru modificarea anexelor nr. 1 și nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean nr. 38 din 23
februarie 2016, cu modificările și completările ulterioare.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a aprobat proiectul de hotărâre pentru modificarea anexelor nr. 1 și nr.
2 la Hotărârea Consiliului Județean nr. 38 din 23
februarie 2016, cu modificările și completările ulterioare.
La punctul cinci de la ordinea de zi este înscris
proiectul de hotărâre pentru modificarea anexelor nr. 1
și nr. 2 la Hotărârea Consiliului
Județean nr. 188 din 22 decembrie 2015, cu modificările și
completările ulterioare.
Rog președinții comisiilor economică și
juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
-Domnul Iliescu Alexandru
Domnule președinte, am o observație legată tot de organigramă. La
rubrica de personal tehnic administrativ ar trebui separați muncitorii,
pentru a se respecta ordinul ministrului nr. 1224 / 2010, privind normarea
personalului, potrivit căruia muncitorii se normează separat, astfel încât să
rămână un număr de 16 persoane din categoria tehnic-administrativ, personal
prevăzut clar pentru fiecare post.
-Domnul președinte
Cristescu Ionel Dănuț
Am
înțeles.
Vom modifica textul hotărârii în sensul specificării
numărului de muncitori din totalul de 17 posturi.
Dacă nu mai aveți observații, vă prezint proiectul de hotărâre
pentru modificarea anexelor nr. 1 și nr. 2 la Hotărârea Consiliului Județean nr. 188 din 22
decembrie 2015, cu modificările și completările ulterioare.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a aprobat proiectul de hotărâre pentru modificarea anexelor nr. 1 și nr.
2 la Hotărârea Consiliului Județean nr. 188 din
22 decembrie 2015, cu modificările și completările ulterioare.
La punctul șase de la ordinea de zi este înscris
proiectul de hotărâre pentru modificarea hotărârii
Consiliului Județean nr. 41 din 27 martie 2017, cu modificările și
completările ulterioare.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, dați-mi voie să vă prezint proiectul de hotărâre privind modificarea hotărârii Consiliului
Județean nr. 41 din 27 martie 2017, cu modificările și completările
ulterioare.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
In unanimitate s-a aprobat proiectul de hotărâre privind modificarea hotărârii Consiliului
Județean nr. 41 din 27 martie 2017, cu modificările și completările
ulterioare.
La punctul șapte de la ordinea de zi este înscris
proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului
propriu al județului pentru secțiunile de funcționare și
dezvoltare, la 30 septembrie 2017.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea acestui
proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, vă prezint
proiectul de hotărâre privind aprobarea
execuției bugetului propriu al județului pentru secțiunile de
funcționare și dezvoltare, la 30 septembrie 2017.
Supun la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a aprobat proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului propriu al
județului pentru secțiunile de funcționare și dezvoltare,
la 30 septembrie 2017.
La punctul opt de la ordinea de zi este înscris
proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului propriu al județului Teleorman pe anul
2017.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, vă prezint
proiectul de hotărâre privind rectificarea
bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2017.
Supun la vot rectificarea bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2017, pe capitole,
subcapitole, titluri, articole, alineate și anexe.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a aprobat proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului propriu al județului
Teleorman pe anul 2017.
La punctul nouă de la ordinea de zi este înscris
proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean
Teleorman nr. 49 din 27 martie 2017.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
- Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă mulțumesc.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, vă prezint
proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 49
din 27 martie 2017.
Supun la vot
proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a aprobat proiectul de hotărâre pentru modificarea
Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 49 din 27 martie 2017.
Următoarele
două proiecte de hotărâre privesc încetarea, respectiv numirea unor
persoane și, în conformitate cu prevederile art. 45 alin. (5) coroborat cu
ale art. 98 din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată,
cu modificările și completările ulterioare, hotărârile cu privire la persoane
vor fi luate prin vot secret, cu votul majorității membrilor prezenți la
ședință.
La
ședința de astăzi participă, un număr de 33 consilieri județeni, deci
jumătate plus unu din numărul membrilor consiliului județean prezenți
reprezintă 17 .
Proiectul de hotărâre
se referă la încetarea exercitării cu caracter temporar a
funcției publice de conducere de director executiv al Serviciului Public
Comunitar de Evidență a Persoanelor al județului Teleorman de către
domnul Bratu George Remus și revenirea pe funcția publică de
conducere de șef birou al Biroului de stare civilă.
Rog președinții comisiilor economică și
juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nefiind observații, buletinele de vot fiind completate, rog comisia
de numărare a voturilor să-și intre în atribuții.
Se
prezintă tehnica votării.
Pentru exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele DA sau NU.
(Fiecare consilier
a primit un buletin de vot, a semnat de primire,
și-a exprimat opțiunea și apoi a introdus buletinul în urnă).
Rog pe domnul Iliescu Angelică, să prezinte rezultatul votării.
-Domnul
Iliescu Angelică
Domnule
președinte, dintr-un total de 33 voturi valabil exprimate, domnul Bratu
George Remus a obținut un total de 30 voturi pentru, 3 voturi
impotrivă și nici un vot nul.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Mulțumesc. Urmare votului dumneavoastră s-a adoptat proiectul de hotărâre
privind încetarea exercitării
cu caracter temporar a funcției publice de conducere de director executiv
al Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al
județului Teleorman de către domnul Bratu George Remus și revenirea
pe funcția publică de conducere de șef birou al Biroului de stare
civilă.
Următorul
proiect de hotărâre se referă la numirea doamnei Popescu
Daniela în funcția publică de conducere de director executiv al
Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al județului
Teleorman.
Rog președinții comisiilor economică și
juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
-Domnul
Țole Marin
Domnule
președinte, dacă doamna Popescu se află în sală, am dori să o cunoaștem.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Sigur,
o invit pe doamna Daniela Popescu să se prezinte în
câteva cuvinte.
-Doamna
Popescu Daniela
Bună ziua. Lucrez în adminisitrația publică din anul
2003, înainte de acest an lucrând în domeniul
sănătății timp de 20 de ani. Până în prezent, am
lucrat în cadrul Instituției Prefectului Teleorman ocupând succesiv posturile
de consilier juridic și consilier cu afacerile europene. Am 51 ani, sunt
căsătorită și am o fiică de 28 ani, medic rezident.
Aștept cu nerăbdare să încep activitatea în
cadrul serviciului de evidență a persoanelor și sper să ma
sprijiniți în demararea și derularea proiectelor pe care le am în
vedere. Doresc să fac o bună echipă cu oamenii pe care
deja îi cunosc, întrucât timp de un an de zile am lucrat în cadrul
evidenței populației la nivelul municipiului Alexandria. Acum urmăresc lărgirea proiectelor deja conturate și nu în
ultimul rând, atragerea de fonduri europene.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Mulțumesc
și vă asigur de întregul nostru sprijin. De asemenea, vă
aștept în perioada imediat următoare să discutăm despre proiectele la care
ați facut referire. Totodată, îi mulțumesc și
domnului Bratu pentru activitatea desfășurată în această perioadă de interimat.
Buletinele de vot fiind
completate, rog comisia de numărare a voturilor să-și intre în
atribuții.
Se
prezintă tehnica votării.
Pentru exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele DA sau NU.
(Fiecare consilier
a primit un buletin de vot, a semnat de primire, și-a
exprimat opțiunea și apoi a introdus buletinul în urnă).
Rog pe domnul
Iliescu Angelică, să prezinte rezultatul votării.
-Domnul Iliescu
Angelică
Domnule
președinte, dintr-un total de 33 voturi exprimate, doamna Popescu Daniela
a obținut un total de 30 voturi pentru , 3 voturi împotrivă și
nici un vot nul.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Mulțumesc. Urmare votului dumneavoastră s-a adoptat
proiectul de hotărâre privind numirea doamnei Popescu Daniela în funcția publică de conducere de
director executiv al Serviciului Public Comunitar de Evidență a
Persoanelor al județului Teleorman.
x
La punctul
12 de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean
Teleorman nr. 6 din 25 ianuarie 2017.
Rog președinții comisiilor economică și
juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu
sunt, vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea
Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 6 din 25 ianuarie 2017.
Supun la vot proiectul
de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a adoptat
proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 6 din
25 ianuarie 2017.
La punctul 13 de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre privind aprobarea rezultatului final al evaluării anuale a
managementului Centrului Județean de Conservare și Promovare a
Culturii Tradiționale Teleorman, instituție publică de cultură aflată
în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
Rog președinții comisiilor economică și
juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, vă prezint
proiectul de hotărâre privind aprobarea rezultatului final al evaluării anuale a managementului Centrului
Județean de Conservare și Promovare a Culturii Tradiționale
Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului
Județean Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a adoptat proiectul de hotărâre privind aprobarea rezultatului final al
evaluării anuale a managementului Centrului Județean de Conservare și
Promovare a Culturii Tradiționale Teleorman, instituție publică de
cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
La punctul 14 de la ordinea de zi este înscris proiectul
de hotărâre pentru
modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 121 din 26 iulie
2013, cu modificările și completările ulterioare.
Rog președinții comisiilor economică și
juridică să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
- Comisia economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
- Comisia juridică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
Dacă sunt observații pe marginea
acestui proiect de hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții, vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii
Consiliului Județean Teleorman nr. 121 din 26 iulie 2013, cu modificările
și completările ulterioare.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este
pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate s-a adoptat proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii
Consiliului Județean Teleorman nr. 121 din 26 iulie 2013, cu modificările
și completările ulterioare.
Trecem la ultimul punct Diverse.
Personal,vreau să vă prezint o propunere și o informare. Cu privire la Muzeul Județean Teleorman,
urmează să am o discuție cu domnul director pentru a analiza posibilitatea
și oportunitatea modificării programului de vizită a muzeului, în sensul
de a putea fi deschis publicului și în zilele de sambătă și duminică.
Noi am considerat acest lucru benefic
atât pentru cetățenii județului cât și pentru cei din afara
acestuia, întrucât în timpul săptămânii aceștia nu au timpul necesar
pentru a-l putea vizita. Vă supun atenției această propunere. Dacă nu
aveți obiecții, consider că am acordul dumneavoastră pentru a face această modificare.
Doresc să vă mai informez că am semnat contractele de finanțare
pentru cele 9 tronsoane de drum județean pe Programul Național de
Dezvoltare Locală. Așa cum am aprobat astăzi rectificarea bugetară pentru
județul Teleorman, am alocat o
sumă de bani și pentru tronsonul
Botoroaga Frăsinet și anume 156 miliarde, pentru a putea demara
procedura de licitație publică deschisă și pentru acest tronson.
Mulțumesc.
Dacă aveți alte probleme sau propuneri, vă rog să interveniți.
Epuizându-se
ordinea de zi, declar încheiate lucrările ședinței și vă mulțumesc
pentru participare.
PREȘEDINTE ,
SECRETAR AL JUDEȚULUI,
CRISTESCU Ionel Dănuț OPRESCU
Silvia