PROCES
VERBAL
al ședinței ordinare a Consiliului
Județean Teleorman
din data
de 28 noiembrie 2017
Bună ziua, stimați colegi,
Consiliul
Județean Teleorman a fost convocat în ședință ordinară pentru astăzi, 28 noiembrie
2017, prin dispoziția nr. 622 din 22 noiembrie a.c..
La ședință participă 31
consilieri din totalul de 33 consilieri în funcție, lipsesc doamnele Toțe
Marioara și Fedeleș Oana, ședința de consiliu este legal
constituită, fiind astfel asigurat cvorumul de prezență necesar pentru desfășurarea
legală a acestei ședințe ordinare.
Fiind ședință publică, așa cum prevede Legea administrației publice locale, anunțul
cu ordinea de zi a fost adus la cunoștință dumneavoastră și
locuitorilor județului Teleorman prin mass - media locală, fiind publicat și
pe site-ul Consiliului județean.
Participă, în calitate de invitați, directori și funcționari publici din aparatul de specialitate al Consiliului județean, conducători ai unor instituții din subordine, precum și reprezentanți ai presei scrise și audio-vizuale.
x
x x
Procesul - verbal al ședinței
ordinare a Consiliului Județean Teleorman, din data de 31 octombrie 2017, v-a
fost pus la dispoziție și îl supun aprobării dumneavoastră.
-
Cine este pentru ?
-
Impotrivă ?
-
Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a
aprobat procesul-verbal al ședinței ordinare a Consiliului Județean, din 31
octombrie 2017.
x
Doamnelor
și domnilor,
În conformitate cu prevederile art. 43 alin. (1)
coroborate cu cele ale art. 98 din Legea administrației publice locale,
republicată, cu modificările și completările ulterioare, am întocmit
următorul proiect al ordinii de zi:
Inițiator: vicepreședinte, domnul Piper Savu Florin
Inițiator: Președinte, Cristescu Ionel Dănuț
Inițiator: Președinte, Cristescu Ionel
Dănuț
Inițiator: vicepreședinte, domnul Cocoșilă Virgiliu
Inițiator: vicepreședinte, domnul Cocoșilă Virgiliu
Inițiator: Președinte, Cristescu Ionel Dănuț
Inițiator: Președinte, Cristescu Ionel Dănuț
Supun la vot proiectul ordinii
de zi.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul ordinii de zi.
Potrivit
art. 117 litera a din Legea nr. 215/2001, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, proiectele de hotărâri de la ordinea de zi au fost
avizate pentru legalitate.
Înainte de a merge mai departe, țin să precizez că, în
conformitate cu prevederile art. 46 din Legea nr. 215/2001, respectiv ale art.
77 din Legea nr. 393/2004, nu poate lua parte la deliberarea și adoptarea
hotărârilor înscrise pe ordinea de zi consilierul județean care fie personal,
fie prin soț, soție, afini, rude până la gradul IV inclusiv, are interes
patrimonial în problema supusă dezbaterii.
Dacă avem asemenea cazuri, rog să ne fie aduse la cunoștință
pentru ca abținerea de la deliberarea și adoptarea hotărârilor să fie
consemnată în procesul verbal al acestei ședințe.
La primul punct de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind darea
în folosință gratuită a unui spațiu proprietate privată a
județului Teleorman, Serviciului Public Comunitar de Evidență a
Persoanelor al Județului Teleorman.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele
comisiei economice.
Comisia economică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu,
președintele comisiei juridice.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele
comisiei urbanism.
Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții, vă prezint proiectul de hotărâre privind darea în folosință gratuită a unui spațiu proprietate privată a județului Teleorman, Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al Județului Teleorman.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre privind darea în folosință gratuită a unui spațiu proprietate privată a județului Teleorman, Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al Județului Teleorman.
La punctul doi de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii
Consiliului Județean Teleorman nr. 55 din 20 mai 2009, cu modificările
ulterioare.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele
comisiei economice.
Comisia economică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu,
președintele comisiei juridice.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele
comisiei urbanism.
Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 55
din 20 mai 2009, cu modificările ulterioare.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a adoptat proiectul de hotărâre privind pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 55 din 20 mai 2009, cu modificările ulterioare.
La punctul trei de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea
Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 40 din 27 martie 2017, cu
modificările ulterioare.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele
comisiei economice.
Comisia economică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu,
președintele comisiei juridice.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele
comisiei urbanism.
Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste condiții vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 40 din 27 martie 2017, cu modificările ulterioare.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 40 din 27 martie 2017, cu modificările ulterioare.
Următoarele două proiecte de hotărâri privesc încetarea, respectiv desemnarea unor persoane
și, în conformitate cu prevederile art. 45 alin. (5) coroborat cu ale art.
98 din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată, cu
modificările și completările ulterioare, hotărârile cu privire la persoane
vor fi luate prin vot secret, cu votul majorității membrilor prezenți la
ședință.
La
ședința de astăzi participă, un număr de 31 consilieri județeni, deci
jumătate plus unu din numărul membrilor consiliului județean prezenți
reprezintă 17.
Proiectul de hotărâre se referă la încetarea calității
de reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele a domnului Piperea
Victor, ca urmare a demisiei.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele
comisiei economice.
Comisia economică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu,
președintele comisiei juridice.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele
comisiei urbanism.
Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nefiind
observații, buletinele de vot fiind
completate, rog comisia de numărare a voturilor să-și intre în atribuții.
Se prezintă tehnica votării.
Pentru
exprimarea opțiunii se folosesc cuvintele DA sau NU.
Fiecare consilier a primit un buletin
de vot, a semnat de primire, și-a exprimat opțiunea și apoi l-a
introdus în urnă.
Rog pe domnul Iliescu Angelică, să prezinte
procesul verbal.
-Domnul
Iliescu Angelică.
Domnul
Piperea Victor din totalul de 31 de voturi exprimate a întrunit un număr de 29
de voturi pentru și 2 voturi împotrivă.
Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă
mulțumesc.
Vă prezint proiectul de hotărâre privind încetarea calității de
reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele a domnului Piperea
Victor, ca urmare a demisiei.
Urmare votului
dumneavoastră s-a adoptat proiectul de hotărâre privind încetarea calității
de reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele a domnului Piperea
Victor, ca urmare a demisiei.
Următorul proiect de hotărâre se referă la desemnarea unui
reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe
principalele domenii de activitate să prezinte rapoartele de avizare.
- Domnul Cioabă Petre, președintele
comisiei economice.
Comisia economică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu,
președintele comisiei juridice.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele
comisiei urbanism.
Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nefiind
observații, buletinele de vot fiind
completate, rog comisia de numărare a voturilor să-și intre în atribuții.
Tehnica votării este aceeași.
Rog pe domnul Iliescu Angelică, să prezinte
procesul verbal.
-Domnul
Iliescu Angelică.
Domnul
Matei Adrian din totalul de 31 de voturi exprimate a întrunit un număr de 25 de
voturi pentru și 6 voturi împotrivă.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Vă
mulțumesc.
Succes
în activitate domnului Matei.
Vă prezint proiectul de hotărâre privind desemnarea unui
reprezentant al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a
Asociaților a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele.
Urmare votului dumneavoastră
s-a adoptat proiectul de hotărâre privind desemnarea unui reprezentant
al Consiliului Județean Teleorman în Adunarea Generală a Asociaților
a S.C. EUROBAC S.R.L. Turnu Măgurele.
La punctul șase de la ordinea de zi este înscris proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului propriu al
județului Teleorman pe anul 2017.
Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Înainte de a vă prezenta proiectul de hotărâre vreau să fac niște precizări, respectiv să propun două amendamente.
Referitor la primul amendament, în
ședința de Guvern din data de 22 noiembrie 2017 s-a aprobat Hotărârea
de Guvern nr. 830 / 2017 privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă bugetară
la dispoziția Guvernului prevăzută în bugetul de stat pe anul 2017 pentru
echilibrarea bugetelor locale.
Conform prevederilor art.1 si pct. 32 din anexa la
HG nr. 830/2017, județului Teleorman i s-au alocat 1.556 mii lei sume
defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale bani destinați
finanțării cheltuielilor cu susținerea sistemului pentru
protecția copilului și a cheltuielilor cu susținerea centrelor
publice pentru persoanelor adulte cu handicap.
Întrucât
ne-a parvenit această hotărâre prea târziu, nu am putut sa analizam în comisie
acest proiect și deci nu am putut prinde această sumă in proiectul de
buget.
Vă prezint în continuare contextul care a impus
cel de-al doilea amendament. În data de 22 noiembrie 2017 Instanța
a impus Consiliului Județean Teleorman în ședință publică achitarea
unei cauțiuni în cuantum de 1% din valoarea corecției financiare ce a
fost contestată, respectiv să facă dovada achitării acesteia până la termenul
din 6 decembrie 2017.
Având în vedere că cele două elemente detaliate
mai sus au ca dată de emitere 22 noiembrie, iar materialele care stau la baza
celor două proiecte de hotărâre au numere de înregistrare în data de 21
noiembrie, propun aprobarea includerii acestor amendamente în cuprinsul celor două hotărâri inițiate pentru
această ședință a consiliului județean. Acest lucru este necesar
și oportun din următoarele considerente:
-
Sumele
alocate prin HG 830/ 2017 care sunt destinate în exclusivitate pentru
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția
Copilului nu ajung în timp util pentru a fi utilizate, date fiind perioada care
se pierde prin procedura de transmitere și validare a bugetului individual
în sistemul național de raportare FOREXBURG de pe platforma Ministerului
Finanțelor Publice.
-
Neplata
cauțiunii impuse de instanță în termenul stabilit, ar bloca
activitatea Consiliului Județean Teleorman prin executarea silită a
întregii sume.
-Domnul Florescu
Adrian
Domnule
președinte, eu sunt de acord cu proiectul de hotărâre în sine, însă
referitor la cel de-al doilea amendament, consider că ar trebui dezvoltat mai
mult. Avem nevoie de mai multe informații în primul rând de la
dumneavoastră pentru a putea decide în consecință.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Noi
discutăm acum despre această cauțiune de 1% impusă de instanța de
judecată și care trebuie plătită până pe data de 06 decembrie 2017. După
cum știți, pentru DJ 506 și DJ 701, în anul 2012 s-a impus
corecție financiară de 25%. Consiliul Județean Teleorman a mers în
instanță și a căștigat pe ambele corecții financiare.
Există hotărâri judecătorești ale Curții de Apel. Ulterior,
Ministerul Dezvoltării, respectiv cei de la Fonduri Europene au făcut recurs iar Consiliul Județean
Teleorman a câștigat la Înalta Curte de Casație și
Justiție. Anul trecut pe DJ 701 s-a impus o nouă corecție financiară,
de data aceasta de 100% pentru aceleași elemente pentru care s-a impus
și în anul 2012. Consiliul Județean Teleorman a contesat decizia
Ministerului Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fonduri
Europene, respectiva decizie fiind anulată, fară a se mai ajunge la
instanța de judecată. În cazul DJ 506, de asemenea am depus
contestație, pe care Ministerul
Dezvoltării de data aceasta a respins-o, fiind obligați să mergem la
instanța de judecată. Urmează ca în perioada următoare să susținem
puncte de vedere în instanță pentru a putea evita această corecție
financiară. De aceea, dacă nu facem dovada achitării cauțiunii până la
data de 06 decembrie, acțiunea instituției va fi pusă sub
sancțiunea anulării cererii, ceea ce ar avea repercusiuni mari asupra
activității autorității publice județene.
-Domnul Florescu
Adrian
Ce sumă o reprezintă
cauțiunea de 1%?
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
-
Este
vorba de aproximativ 400 mii de lei.
-Domnul
Țole Marin
Domnule
președinte, dacă imi permiteți,
am înțeles istoricul care a impus aceste amendamente, dar sunt de
acord că ar trebui o fundamentare tehnică mult mai detaliată din care să reiasă
de ce Ministerul Dezvoltării nu a oferit aceeași rezolvare la contractul
pentru DJ506 ca la cel pentru DJ 701. Este normal că procesul trebuie să-și urmeze cursul în
instanță, numai că nu înțeleg dacă este vorba de o necesitate
supraevaluată sau proiectele nu s-au putut realiza din punct de vedere tehnic.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Domnule
Țole, urmează să fac vorbire despre mai multe aspecte, au existat multe
condiții restrictive impuse în derularea procedurilor de licitație.
Și noi încercăm să obținem o explicație de ce pe cealaltă
corecție financiară, pe DJ 506, Ministerul Dezvoltării Regionale nu ne-a
dat câștig de cauză, fiind vorba despre aceleași elemente.
-Domnul
Țole Marin
Toți știm că acele corecții
financiare, de undeva trebuie plătite, respectiv trebuie să recuperăm acele
plăți care deja au fost făcute pentru a putea vorbi despre un proces de dezvoltare.
Doresc să mai faceți o precizare și anume dacă prin câștigarea
procesului , se recuperează suma depusă drept gaj.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Desigur, această sumă ar urma să se
restituie.
-Domnul Cocu Bogdan
Domnule
președinte, ați făcut referire la niște acte adminstrative emise
de factori centrali. Cred că este corect să vedem și noi aceste acte
administrative ca să înțelegem care ar fi factorii care au dus la emiterea
acelor decizii, respectiv cine se face vinovat, constructorul, proiectantul sau
alti factori pentru a ști împotriva cui ne îndreptăm pentru că vorbim
despre sume destul de mari.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Nu
noi stabilim acest lucru. Pe noi ne interesează acum achitarea cauțiunii. În
ședința următoare vă vom prezenta și actul administrativ emis de
Ministerul Dezvoltării.
-Domnul
Vătafu Cătălin
Domnule
președinte, sunt două chestiuni pe care eu nu le înțeleg. În primul
rând,
nu înțeleg cum, după ce în
instanță consiliul județean a avut câștig de cauză contestând
acele corecții de 25% pe ambele proiecte europene, Ministerul Dezvoltării
ulterior impune noi corecții pe aceleași două proiecte. Nefiind
jurist, nu știu care sunt argumentele pentru o asemenea decizie, însă
experiența mea administrativă mă face să cred că au apărut elemente noi în
dosarul respectiv, ceea ce le-a permis să impună un nou rând de corecții,
ajungând până la valoarea integrală a acelor două proiecte.
În
al doilea rând, nu înțeleg cum se face că, în condițiile în care cele
două poiecte sunt absolut similare, inclusiv din perspectiva procedurilor de
achizitie, cum se face că se acceptă obiecțiunile pentru unul dintre ele,
fiind scutiți pentru această corecție de 100%, iar pentru cel de-al
doilea proiect, pentru care s-au prezentat aceleași argumente, suntem
trimiși în instanță.
În
altă ordine de idei, nu cred că putem disocia proiectul de hotărâre aflat pe
ordinea de zi de astăzi, de dosarul penal în care o serie de colegi,
funcționari publici ai Consiliului Județean Teleorman sunt
încriminați pentru fapte destul grave comise în procesul implementării
acestor două proiecte. Nu e corect să disociem aceste două lucruri. Sunt de
acord că în beneficiul județului Teleorman trebuie să facem toate
demersurile legale astfel încât să plătim această cauțiune pentru a nu fi
executați silit, dar pe de altă parte mă întreb dacă nu cumva noi
contestând aceste lucruri, indirect contestăm rezultatele raportului OLAF în
această cauză. De asemenea, domnule președinte, v-am auzit recent într-o
poziție publică declarând că instituția pe care o conduceți nu a
considerat necesar la momentul acesta să se constituie parte civilă în acest
proces.
Domnul
președinte, Cristescu Ionel Dănuț
-Nu
am declarat niciodată așa ceva. Am spus că nu am primit încă o
înștiințare în acest sens. Dumneavoastră ați abordat niște
aspecte foarte complexe. În primul rând, vă aduc la cunoștință că în
momentul de față, niciunul dintre colegii implicați în acest dosar nu
mai sunt angajați ai Consiliului Județean Teleorman. Pe de altă
parte, vă reamintesc de prerogativele prezumției de nevinovăție. După
cum știți, un funcționar public nu poate fi suspendat din
funcție decât atunci când este trimis în judecată. Obiectul discuției
era plata cauțiunii de 1%, iar dumneavoastră discutați acum despre un
dosar aflat în faza urmăririi penale.
Nu
cred că e cazul să abordăm acum aceste detalii.
-Domnul Vătafu
Cătălin
Domnule
președinte, cu tot respectul, consider că cele două chestiuni sunt
indisolubil legate una de cealaltă. Cert este că putem merge înainte cu plata
cauțiunii doar dacă ne constituim parte civilă pentru recuperarea acelui
prejudiciu . Nu înțeleg cum dumneavoastră aveți o poziție atât
de relaxată față de această chestiune. Noi nu putem stabili cu precizie
valoarea prejudiciului, dar acest prejudicu există atâta vreme cât se
întemeiază pe el un dosar penal. În ceea ce ne privește pe noi, consiliul
județean și locuitorii județului, cei 98% din valoarea acestor
două proiecte n-au fost plătiți de Uniunea Europeană, această valoare nici
măcar na fost acoperită de la bugetul de stat, iar Ministerul Dezvoltării vor
să ne execute pentru valoarea integrală
a acelui proiect.
Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
-Așa
cum nici dumneavoastră nu vă explicați cum, pe baza raportului OLAF,
pentru DJ 701 s-a impus o corecție
de 100% ca și la DJ 506, pentru acesta din urmă am avut câștig de
cauză și s-a anulat nota de constatare. Prejudiciul, atunci când te
constitui parte civilă, trebuie stabilit in cuantum. În ședința
următoare vom supune dezbaterii acest lucru.
-Domnul
Florescu Adrian
Domnule
președinte, aș vrea să mai adaug, de fapt să subliniez că vom merge
pe adoptarea acestui al doilea amendament prin adăugarea unui articol în care
să se menționeze că ne vom constitui parte civilă pentru recuperarea
prejudiciului de la cei care au greșit când au întocmit documentația.
-Domnul
Vlad Eugen Ovidiu
Noi
discutăm acum despre cei 432 mii lei. Dacă pierdem în instanță se va
ajunge la sume mult mai mari.
Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
-Domnule
Florescu, nu putem adăuga un asemenea articol. Acum discutăm de o cauțiune
de 1% . Dacă ne vom constitui sau nu parte civilă în proces vom stabili în
ședința următoare. Nu are legătură cu amendamentul propus.
-Domnul Țole Marin
Domnule
președinte, revenind la ceea ce avem pe masa de lucru, legat de partea de
corecție, eu și colegii mei am solicitat partea de motivări care stau
la bază. Vă propun să organizăm o ședință extraordinară pentru a ni
le prezenta în detaliu.
Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
-Așa
cum v-am spus, până pe data de 06 decembrie trebuie plătită această
cauțiune. De aceea, trebuie să luam astăzi această decizie.
-Domnul
Cocu Bogdan
Domnule
președinte, observ că discuția duce tot spre în a ne constitui sau nu
parte civilă, când de fapt trebuia să stabilim despre ce sumă este vorba. Putem
să mergem cu suma care este prevăzută în actul admnistrativ emis de Ministerul
Dezvoltării Regionale, iar ulterior putem modifica această sumă. Noi acum, prin
plata cauțiunii, încercăm o suspendare a deciziei administrative. De
aceea, era normal să primim și noi acest act administrativ pentru a
ști care este valoarea integrală.
-Domnul
Vlad Eugen
Domnule
președinte, consider că discuția vis-a-vis de partea civilă este oportună,
dar nu face obiectul ședinței de astăzi. Decizia de astăzi se rezumă
la a continua procesul sau a renunța la el, prin alocarea sau nealocarea
acestei sume de 432 mii lei.
-Domnul
președinte Cristescu Ionel Dănuț
Sunt
de acord. Întrucât nu avem toate elementele necesare, am propus să continuăm
discuția în ședința următoare.
Supun la vot primul amendament la proiectul de hotărâre.
Cine este pentru?
Împotrivă?
Abțineri?
Cu 29 voturi pentru, si două
abțineri (Stoian Maria și Iliescu Alexandru) s-a aprobat primul amendament.
Supun la vot al doilea amendament la proiectul de hotărâre.
Cine este pentru?
Împotrivă?
Abțineri?
Cu 19 voturi pentru , o abținere (Iliescu
Alexandru ) și 11 voturi împotrivă ( Bădulescu Adrian, Burcescu Cătălin,
Țole Marin, Stoian Maria, Vrăjitoarea Emilian, Cocu Bogdan, Constantinesc
Florică, Ion Petre, Vătafu Cătălin, Florescu Adrian, Ogrăzeanu Teodor) s-a
aprobat al doilea amendament.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă Petre, președintele comisiei economice.
Comisia
economică avizează favorabil proiectul de hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu, președintele comisiei juridice.
Comisia
juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre atât în forma inițială cât și în cea includerii celor două
amendamente.
- Domnul Zavera Niculae, președintele comisiei urbanism.
Comisia
urbanism avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
Vă prezint proiectul de
hotărâre privind rectificarea bugetului
propriu al județului Teleorman pe anul 2017.
Dau citire anexei nr. 1- secțiunea
funcționare.
S-a dat citire anexei nr. 1,
secținea de funcționare și s-a supus la vot pe capitole, subcapitole, titluri,
articole, alineate.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 27 voturi pentru, 2 voturi împotrivă și (Stoian Maria și Cocu Bogdan) și 2 abțineri (Iliescu Alexandru și Țole Marin) s-a aprobat anexa 1 Secțiunea funcționare.
Dau citire anexei nr. 2- secțiunea dezvoltare.
S-a dat citire anexei nr. 2,
secținea de dezvoltare și s-a supus la vot pe capitole, subcapitole, titluri,
articole, alineate.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 25
voturi pentru , 2 voturi împotrivă (Bădulescu Adrian și Vrăjitoarea Emilian),
4 abțineri (Iliescu Adrian, Stoian Maria, Cocu Bogdan, Țole
Marin) s-a aprobat anexa 2 Secțiunea dezvoltare.
Supun la vot proiectul privind
rectificarea bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2017 în
integralitatea sa :
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
Cu 24 voturi pentru, un vot împotrivă (
Bădulescu A drian ) și 6
abțineri (Iliescu Alexandru, Stoian
Maria, Cocu Bogdan, Țole Marin, Vrăjitoarea Emilian , Constantinescu
Florică) s-a aprobat proiectul de hotărâre în integralitatea sa.
x
La punctul șapte
de la ordinea de zi este
înscris proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului
Județean Teleorman nr. 49 din 27 martie 2017.
Rog președinții comisiilor de specialitate pe principalele domenii
de activitate să prezinte rapoartele de avizare
- Domnul Cioabă Petre, președintele
comisiei economice.
Comisia economică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Vlad Eugen Ovidiu,
președintele comisiei juridice.
Comisia juridică avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
- Domnul Zavera Niculae, președintele
comisiei urbanism.
Comisia urbanism avizează favorabil proiectul de
hotărâre.
Domnul președinte Cristescu Ionel Dănuț.
Mulțumesc. Dacă sunt observații pe marginea acestui proiect de
hotărâre, vă rog să le prezentați.
Nu sunt, în aceste
condiții, vă prezint proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 49 din
27 martie 2017.
Supun
la vot proiectul de hotărâre.
- Cine este pentru ?
- Impotrivă ?
- Abțineri ?
În unanimitate de voturi s-a aprobat proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 49 din 27 martie 2017.
x
În mape
aveți informarea privind activitatea desfășurată de Autoritatea Teritorială
de Ordine Publică Teleorman în trimestrul III/2017. Dacă aveți
observații pe marginea acestui material, vă rog să le prezentați.
Trecem la ultimul punct Diverse.
În mape
regăsiți și două invitații, una prilejuită de sărbătorirea
Zilei Naționale a României care se va desfășura în fața
Monumentului Eroilor din Primul Război Mondial din municipiul Alexandria
și cea de-a doua este din partea Centrului Județean pentru
Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale Teleorman la
spectacolul organizat cu aceeași ocazie, cărora vă rog să le dați
curs.
De
asemenea, vă supun atenției o adresă din partea Asociației
Solidaritatea Femeilor Teleorman prin care ni se solicită sprijinul pentru
copiii din centrele de plasament aflate în administrarea consiliului
județean, sprijin constând în donații în bani (gasiți contul in
conținutul adresei) sau cadouri
pentru a fi oferite cu ocazia Sfintelor Sărbători. M-aș bucura ca fiecare
dintre noi să putem răspunde acestei solicitări, bineînțeles in limita
posibilităților.
Dacă nu mai aveți alte probleme sau propuneri, epuizându-se
ordinea de zi, declar încheiate lucrările ședinței și vă mulțumesc
pentru participare.
Președinte,
Secretar al județului,
Cristescu
Ionel Dănuț
Oprescu Silvia