PREȘEDINTE
DIN 18 DECEMBRIE 2012, O
1.
Proiect de hotărâre pentru validarea
dispoziției Președintelui Consiliului Județean Teleorman nr. 649 din 23
noiembrie 2012.
2.
Proiect de hotărâre pentru modificarea
anexei la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 64 din 18 mai 2012.
3.
Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei
la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 65 din 18 mai 2012.
4.
Proiect de hotărâre pentru modificarea
anexei la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 66 din 18 mai 2012.
5.
Proiect de hotărâre pentru modificarea
anexei la Hotărârea Consiliului Județean Teleorman nr. 110 din 20 septembrie
2012.
6.
Proiect de hotărâre pentru modificarea
Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 22 din 3 februarie 2012.
7.
Proiect de hotărâre privind aprobarea unor
cheltuieli de arbitraj în litigiul cu Wilhelm Geiger GMBH&CO. K.G. aflat pe
rolul Curții de arbitraj comercial internațional.
8.
Proiect de hotărâre privind rectificarea
bugetului propriu al județului Teleorman, pe anul 2012.
9.
Proiect de hotărâre privind acordarea unui
mandat special reprezentantului Consiliului Județean Teleorman în Adunarea
Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Teleormanul.
10.
Proiect de hotărâre privind stabilirea unor
taxe locale pentru anul 2013.
11.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
execuției estimate a bugetului propriu al județului pentru secțiunile de
funcționare și dezvoltare și execuția estimată a bugetului împrumuturilor
interne pe trimestrul IV al anului 2012.
12.
Proiect de hotărâre privind aprobarea costului
mediu lunar și a contribuției lunare de întreținere a persoanelor vârstnice
îngrijite în Căminul pentru Persoanele Vârstnice Furculești, în anul 2013.
13.
Proiect de hotărâre privind aprobarea costului
mediu lunar și a contribuției lunare de întreținere a persoanelor vârstnice
îngrijite în Căminul pentru Persoanele Vârstnice Cervenia, în anul 2013.
14.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
organigramei și a statului de funcții ale Spitalului Județean de Urgență
Alexandria.
15.
Diverse.