PREȘEDINTE
privind:
convocarea
Consiliului Județean Teleorman
în ședință ordinară
în data de 18 mai 2012
Inginer Liviu
Nicolae Dragnea, președintele Consiliului Județean Teleorman
Având în vedere:
- prevederile art.94
alin. 1, 3, 5 și 7 din Legea administrației publice locale
nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul dispozițiilor art.106
alin. (1) din Legea administrației publice
locale nr.215/2001,
republicată, modificată și completată
D I S P U N E:
Art.1. Se convoacă Consiliul Județean Teleorman în
ședință ordinară în ziua de vineri, 18 mai 2012, orele 11,00
cu următorul proiect al ordinii de zi;
1.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2012, al Spitalului de
Psihiatrie Poroschia.
2.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2012, al Spitalului de
Psihiatrie Cronici Balaci.
3.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2012, al Spitalului de
Pneumoftiziologie Roșiorii de Vede.
4.
Proiect de hotărâre privind rectificarea
bugetului propriu al județului pe anul 2012.
5.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
rezultatului final al evaluării anuale a managementului Muzeului Județean
Teleorman, instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului
Județean Teleorman.
6.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
rezultatului final al evaluării anuale a managementului Centrului Județean
pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale Teleorman, instituție
publică de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Teleorman.
7.
Proiect de hotărâre privind abrogarea unor
Hotărâri ale Consiliului Județean Teleorman.
8.
Proiect de hotărâre pentru completarea
Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 6 din 7 ianuarie 2011.
9.
Proiect de hotărâre privind aprobarea
situațiilor financiare, repartizarea profitului și descărcarea de activitate a
Consiliului de administrație al S.C. Piscicola Teleorman S.R.L. pe anul 2011 și
a bugetului de venituri și cheltuieli, pentru anul 2012.
10.
Proiect
de hotărâre pentru aprobarea Raportului anual privind stadiul realizării
măsurilor din Programul Integrat de Gestionare a Calității Aerului, pentru
localitățile Turnu Măgurele și Zimnicea.
11.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale
Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman,
pentru anul 2012.
12.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale
Bibliotecii Județene Marin Preda Teleorman, pentru anul 2012.
13.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale
Serviciului Informatic, pentru anul 2012.
14.
Proiect
de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale
Centrului Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale
Teleorman, pentru anul 2012.
15.
Diverse.
Art.2. Anunțul privind ședința publică se transmite către consilierii județeni, mass-media și se inserează în site-ul propriu.
Art.3. Secretarul județului, prin Compartimentul Cancelarie, va
aduce la cunoștință publică ordinea de zi, data și locul desfășurării ședinței
de consiliu și va comunica prezenta dispoziție celor interesați.
P R E Ș E D I N T E,
Nr. ______ din ___
mai
2012