CONSILIUL
JUDEȚEAN TELEORMAN
ORDINEA DE ZI
A ȘEDINȚEI EXTRAORDINARE DE
CONSILIU
DIN 3 DECEMBRIE 2014, ORELE 14,00
- Proiect de hotărâre privind încetarea prin acordul părților, consemnat în scris, a raportului de serviciu al doamnei Alesu Floarea
director general al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
- Proiect de hotărâre privind încetarea exercitării cu caracter temporar a funcției publice de conducere temporar vacante de director
general al Direcției Generale
de Asistență Socială și Protecția Copilului Teleorman de către doamna Miloș Rodica.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
- Proiect de hotărâre privind aprobarea actelor adiționale la contractele de asociere încheiate între Județul Teleorman prin Consiliul Județean Teleorman și Unități Administrativ-Teritoriale din Județul
Teleorman.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
- Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 53
din 22 aprilie 2011, cu modificările
și completările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Teleorman
- Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului propriu al județului Teleorman pe anul 2014 și estimările pentru anii 2015-2017.
Inițiator: Președintele Consiliului
Județean Teleorman
- Proiect de hotărâre pentru
modificarea Hotărârii Consiliului Județean Teleorman nr. 26 din 30
ianuarie 2014, cu modificările și completările ulterioare.
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Teleorman
- Proiect de hotărâre privind acordul
Consiliului Județean Teleorman pentru executarea unor lucrări la spațiul
situat în municipiul Alexandria, str. Ion Creangă, nr. 52-54, etaj 2, proprietate publică a județului Teleorman.
Inițiator:
Bleajă Cornel vicepreședinte al Consiliului Județean Teleorman