|
Planuri anuale
de achizitii publice |
|
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN |
Numar invitatie: 358842 / 01.04.2014 |
Denumire contract: Achizitionarea produselor necesare organizarii
manifestarilor cultural – artistice “Copilarie fericita”
|
Stare procedura: In Desfasurare |
SECTIUNEA
1: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
DESCRIERE |
I.1.1) |
Sediul social
JUDETUL TELEORMAN
Cod fiscal: 4652686, Adresa: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria,
Alexandria, Telefon: +40 247/421132, Fax: +40 247/314415 |
I.1.2) |
Adresa la care
se transmit ofertele: Consiliul Judetean Teleorman, str. Dunarii,
Nr.178, mun.Alexandria, Romania, cod postal: 140047, telefon:+40
247311201-394, fax:+40 247421132, persoana de contact:Potbaniceanu
Bogdan Andrei, Punct de contact: Directia Dezvoltare
Locala,Compartimentul achizitii publice, cam.53 |
I.1.3) |
Adresa
(locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Teleorman, str. Dunarii,
Nr.178, mun.Alexandria,cam.53 |
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala |
I.2.1) |
Tip Autoritate Sectorial: Nu |
I.2.2) |
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor
publice |
SECTIUNEA
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
DESCRIERE |
II.1.1) |
Denumire
contract: Achizitionarea produselor necesare organizarii
manifestarilor cultural – artistice “Copilarie fericita”
|
II.1.2) |
Tip contract: Furnizare |
II.1.3) |
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice |
II.1.5) |
Obiectul
contractului: Achizitionarea produselor necesare organizarii
manifestarilor cultural – artistice “Copilarie fericita”:suc de
fructe, bomboane cu fructe, ciocolata cu lapte, biscuiti simpli,
cartofi chips, cereale - fulgi, baton cereale, corn cu crema,
napolitane cu crema |
II.1.6) |
CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
(Rev.2) |
II.1.7) |
Impartire pe loturi: Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului /
acordului cadru |
II.2.1) |
Valoare estimata: 377,400 RON |
SECTIUNEA
III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Conditii suplimentare, garantie de
participare |
Garantie de participare |
- Cuantumul garantiei de participare este de 7.500 lei. -
Garantia poate fi constituita în lei/alta valuta. Echivalenta
leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de
participare, curs comunicat de Banca Nationala a României. -
Garantia de participare se constituie prin: virament bancar
sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii
de o societate bancara ori de o societate de asigurari. -
Garantia de participare se poate constitui prin depunerea la
casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a
unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca
pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea
garantiei de participare prin ordin de plata contul este:
RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod
de înregistrare fiscala 4652686. - Conform prevederilor art.
278^1 alin. (1), lit.a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare, în cazul unei contestatii, în masura
în care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o
respingepe fond,sau contestatorul renunta la contestatie,
autoritatea contractanta va retine contestatorului din
garantia de participare suma de 3.774 lei. - Garantia de
participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata
în original si va fi însotita de traducerea autorizata în
limba româna. Perioada de valabilitate a garantiei de
participare este de 90 zile de la data limita de depunere a
ofertelor. În cazul extinderii perioadei de valabilitate a
ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare
va fi prelungita în mod corespunzator, în caz contrar se
considera ca ofertantul si-a retras oferta. |
Garantie de buna
executie |
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul
contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna
executie: - conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin. (2)
din HG nr. 925/2006 Daca partile convin, se poate constitui si
prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi
partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din HG nr.
925/2006 modificata prin HG nr. 1045/2011. Autoritatea
contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de
buna executie în cel mult 14 zile de la data întocmirii
procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul
contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a
ridicat pâna la acea data pretentii asupra ei.
|
|
III.2) |
CONDITII DE PARTICIPARE |
III.2.1) |
Criterii
de calificare
|
Situatia personala a operatorilor
economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei |
|
Descriere: Cerinta
nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru neîncadrarea în
dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa
completeze formularul ANEXA nr.10.1 În cazul unei asocieri,
fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular In
cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere conform
art.190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa
prezinte acest formular. Cerinta nr.2. Declaratie pe proprie
raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG
nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA
nr. 10.2 În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa prezinte acest formular. În cazul în care ofertantul
beneficiaza de sustinere conform art.190 din OUG nr. 34/2006,
persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle în
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006,
cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator
trebuie sa completeze Formular nr.10.4. Se solicita: -
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de
administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe
raza careia îsi are sediul social operatorul economic, din
care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la
nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul
limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane
juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila
cu mentiunea “conform cu originalul”. - Certificat privind
plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca
ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare
celei în care este prevazut termenul limita de depunere a
ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine).
Original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea
“conform cu originalul”. NOTA: În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca exista
incertitudini referitoare la situatia unui operator economic,
autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii
direct de la autoritatile competente. Cu exceptia impozitelor
si taxelor pentru care s-au acordat înlesniri la plata de
catre organele competente si în masura în care s-au respectat
conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care înregistreaza datorii
scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este
prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre
bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de
cuantumul acestora. Cerinta nr.3. Certificat de participare cu
oferta independenta: Ofertantul trebuie sa completeze
Formularul ANEXA nr. 62 În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr.4.
Declaratie pe propria raspundere pentru neîncadrarea în
prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-se vor completa
informatiile in sensul in care formularul ANEXA NR.10.3 va fi
completat de ofertant/ofertant asociat, tertul sustinator,
subcontractant (daca exista). Lista cu persoanele ce detin
functii de decizie în cadrul autoritatii contractante este
urmatoarea: Gâdea Adrian Ionut, Balan Ilie, Mircea Dumitrescu,
Silvia Oprescu, Iuliana Ionescu, Melintescu Valentina, Boja
Mariana, Putineanu Florentina Eliza, Piperea Victor, Pascutu
Victorita, Oancea Ecaterina, Magheru Liliana, Cristescu
Mihaela Mirtis, Pena Elena, Dima Maria, Modoran Cristina,
Toneff Lucretia, Mihai Mihaela, Lungoci Paul, Milos Rozalia
Daniela, Popescu Aurelia Magdalena, Lungu Florenta,
Potbaniceanu Bogdan Andrei, Pirea Danut. În cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. In cazul în care exista subcontractanti, fiecare
subcontractant este obligat sa prezinte acest formular În
cazul în care ofertantul beneficiaza de sutinere conform
art.190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este
obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr.1.-Persoane
juridice/fizice române Certificat constatator emis de Oficiul
Natioanal al Registrului Comertului, în original/copie
legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”
din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita
de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca
are codul CAEN asociat obiectului contractului. NOTA:
autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe
primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte pentru
conformitate, Certificatul constatator ORC în original sau
copie legalizata. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este
obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract
pe care o realizeaza. Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice
straine Documente care dovedesc o forma de
înregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa
ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati
economice care le includ si pe cele care fac obiectul
prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate insotite de
traducerea autorizata in limba romana. În cazul unei asocieri,
fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru
partea din contract pe care o realizeaza. |
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
|
|
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista
principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani, în care sa
existe cel putin un contract de furnizare de produse similare
Ofertantul va prezenta copie a informatiilor relevante din
contractul/contractele propuse ca experienta similara sau
proces verbal de receptie sau Certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul
beneficiar, din care sa reiasa furnizarea de produse. În cazul
în care beneficiarul este un client privat si, din motive
obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii
unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea
livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a
operatorului economic, din care sa reiasa furnizarea de
produse. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de
indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru
evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de
date |
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Procedura |
IV.1.1) |
Tipul procedurii Cerere de oferta |
IV.1.2) |
Modalitate de desfasurare: Procedura offline |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut |
|
IV.2.2) |
Se va organiza licitatie electronica:
Da |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Modul
de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. |
IV.3.2) |
Limba de redactare a ofertei: Romana
|
IV.3.3) |
Moneda in care se transmite oferta de
pret: RON |
IV.3.4) |
Data limita de depunere a ofertelor:
15.04.2014 10:00 |
IV.3.5) |
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2014 11:00 |
IV.3.6) |
Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a
ofertelor) |
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Mod de finantare |
VI.1.1) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare: Nu |
VI.1.2) |
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
Data
expedierii prezentei invitatii: 31.03.2014 16:01
| |