|
Planuri anuale
de achizitii publice |
|
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN |
Numar invitatie: 358937 / 02.04.2014 |
Denumire contract: Proiectare si inginerie (PT+DDE) si executie
lucrari pentru obiectivul de investitie “Reabilitare si modernizare
centru scolar pentru educatie incluziva Alexandria” |
Stare procedura: In Desfasurare |
SECTIUNEA
1: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
DESCRIERE |
I.1.1) |
Sediul social
JUDETUL TELEORMAN
Cod fiscal: 4652686, Adresa: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria,
Alexandria, Telefon: +40 247/421132, Fax: +40 247/314415 |
I.1.2) |
Adresa la care
se transmit ofertele: Consiliul Judetean Teleorman, str. Dunarii,
Nr.178, mun.Alexandria, Romania, cod postal: 140047, telefon:+40
247311201-394, fax:+40 247421132, punct de contact:Compartimentul
achizitii publice, cam.53, persoana de contact:Potbaniceanu Bogdan
Andrei |
I.1.3) |
Adresa
(locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Teleorman, str. Dunarii,
Nr.178, mun.Alexandria, cam.74 |
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala |
I.2.1) |
Tip Autoritate Sectorial: Nu |
I.2.2) |
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor
publice |
SECTIUNEA
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
DESCRIERE |
II.1.1) |
Denumire
contract: Proiectare si inginerie (PT+DDE) si executie
lucrari pentru obiectivul de investitie “Reabilitare si modernizare
centru scolar pentru educatie incluziva Alexandria” |
II.1.2) |
Tip contract: Lucrari |
II.1.3) |
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice |
II.1.5) |
Obiectul
contractului: Proiectare si inginerie (PT+DDE) si executie
lucrari pentru obiectivul de investitie “Reabilitare si modernizare
centru scolar pentru educatie incluziva Alexandria” Lucrarile de
proiectare si executie pentru prezentul contract includ: -proiectare
• proiect tehnic conform HG 28/2008; • detalii de executie; caiete
de sarcini; • documentatie pentru obtinere autorizatie de
construire; • asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor.
-executie lucrari conform Caietului de sarcini. Valoarea estimata a
acestei achizitii este de 3.521.859 lei, fara TVA din care: -
proiectare si inginerie (PT +DDE+ documentatie pentru obtinere
autorizatie de constructie +CS) = 163.000 lei - executie lucrari =
3.358.859 lei. Cheltuielile diverse si neprevazute in valoare de
419.481 lei reprezinta un procent de 15% din valoarea de constructii
si instalatii in valoare de 2.796.539 lei. |
II.1.6) |
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de
renovare (Rev.2) |
II.1.7) |
Impartire pe loturi: Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului /
acordului cadru |
II.2.1) |
Valoare estimata: 3,521,859 RON |
SECTIUNEA
III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Conditii suplimentare, garantie de
participare |
Garantie de participare |
- Cuantumul garantiei de participare este de 62.000 lei -
Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta
leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de
participare, curs comunicat de Banca Nationala a României. -
Garantia de participare se constituie prin: virament bancar
sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii
de o societate bancara ori de o societate de asigurari. -
Garantia de participare se poate constitui prin depunerea la
casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a
unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca
pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea
garantiei de participare prin ordin de plata contul este:
RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod
de înregistrare fiscala 4652686. - Conform prevederilor art.
278^1 alin. (1), lit.b) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare, în cazul unei contestatii, în masura
în care CNSC o respinge pe fond, autoritatea contractanta va
retine contestatorului din garantia de participare suma de
7.301,85 lei . - Garantia de participare emisa în alta limba
decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de
traducerea autorizata în limba româna. Perioada de
valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la
data limita de depunere a ofertelor. În cazul extinderii
perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate
a garantiei de participare va fi prelungita în mod
corespunzator, în caz contrar se considera ca ofertantul si-a
retras oferta. |
Garantie de buna
executie |
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul
contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna
executie: conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin. (2)
din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, se poate constitui
si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi
partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din HG nr.
925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011. Autoritatea
contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie
conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare. |
|
III.2) |
CONDITII DE PARTICIPARE |
III.2.1) |
Criterii
de calificare
|
Situatia personala a operatorilor
economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei |
|
Descriere: Cerinta
nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea în
dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa
completeze formularul ANEXA nr.10.1 În cazul unei asocieri,
fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular In
cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere conform
art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia
trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr.2. Declaratie
pe proprie raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile
art.181 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze
formularul ANEXA nr. 10.2 În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular. În cazul în
care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si
190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu
trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a),
c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular
nr.10.4. Se solicita: - Certificat de atestare fiscala
eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii
administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social
operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are
datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care
este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau
echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie
legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu
originalul”. - Certificat privind plata impozitelor si taxelor
locale din care din care sa reiasa ca ofertantul nu are
datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care
este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau
echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie
legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu
originalul”. NOTA: În cazul unei asocieri, fiecare asociat
este obligat sa prezinte aceste documente. Daca exista
incertitudini referitoare la situatia unui operator economic,
autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii
direct de la autoritatile competente. Cu exceptia impozitelor
si taxelor pentru care s-au acordat înlesniri la plata de
catre organele competente si în masura în care s-au respectat
conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care înregistreaza datorii
catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local
indiferent de cuantumul acestora în luna anterioara celei în
care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr.3. Certificat de participare cu oferta
independenta: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul
ANEXA nr. 62 În cazul unei asocieri, fiecare asociat este
obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr.4. Declaratie
pe propria raspundere pentru neîncadrarea în prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006-se vor completa informatiile in
sensul in care formularul ANEXA NR. 10.3 va fi completat de
ofertant/ofertant asociat, tertul sustinator, subcontractant
(daca exista). Lista cu persoanele ce detin functii de decizie
în cadrul autoritatii contractante este urmatoarea: Gâdea
Adrian Ionut, Mircea Dumitrescu, Balan Ilie, Silvia Oprescu,
Iuliana Ionescu, Cristescu Mihaela Mirtis, Melintescu
Valentina, Boja Mariana, Putineanu Florentina Eliza, Piperea
Victor, Pascutu Victorita, Oancea Ecaterina, Bataus Mugur,
Sfintes Elena, Modoran Cristina, Mirancea Ion, Pena Elena,
Popescu Magdalena Aurelia, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos
Rozalia Daniela, Toneff Lucretia, Ciubreag Elena, Saracila
Ecaterina, Chivu Rodica. În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in
care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este
obligat sa prezinte acest formular În cazul în care ofertantul
beneficiaza de sutinere conform art.186 si 190 din OUG nr.
34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte
acest formular. Cerinta nr.1.-Persoane juridice/fizice române
Certificat constatator emis de Oficiul Natioanal al
Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” din care sa
rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere
a ofertelor. Obiectul contractului sa aiba corespondent in
codul CAEN din Certificatul constatator. NOTA: autoritatea
contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc,
înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii, ca acesta sa prezinte pentru conformitate,
Certificatul constatator ORC în original sau copie legalizata.
În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte acest document pentru partea din contract pe care o
realizeaza. Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are
dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si
pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor
fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba
romana. |
Capacitatea economica si financiara |
|
Descriere: Cerinta nr.1 -
Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de afaceri
globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
(2011, 2012, 2013) trebuie sa fie minim de 5.800.000 lei. Se
lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor
fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de
calificare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea
de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru
evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de
date |
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
|
|
Descriere: Cerinta nr. 1
Ofertantii vor face dovada executarii unor lucrari similare cu
cele care fac obiectul prezentei proceduri în valoare/valoare
cumulata de minim 2.900.000 lei, exclusiv T.V.A, in cadrul a
cel putin 1 contract sau cel mult 3 contracte de executie,
(echivalent în lei/alta valuta la cursul mediu anual comunicat
de BNR din anul semnarii contractului respectiv). Ofertantul
va prezenta o lista a principalelor lucrari executate în
ultimii 5 ani, prin raportare la data limita de depunere a
ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea criteriilor.
Ofertantii vor face dovada prestarii unor servicii de
proiectare similare cu cele care fac obiectul prezentei
proceduri în valoare/valoare cumulata de minim 160.000 lei,
exclusiv T.V.A., in cadrul a cel putin 1 contract sau cel mult
3 contracte de proiectare, (echivalent în lei/alta valuta la
cursul mediu anual comunicat de BNR din anul semnarii
contractului respectiv). Ofertantul va prezenta o lista a
principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, prin
raportare la data limita de depunere a ofertelor, din care sa
rezulte indeplinirea criteriilor. Ofertantul va prezenta
pentru dovedirea experientei similare documente care sa ateste
faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu
normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun
sfarsit: - certificari de buna executie pentru cele mai
importante lucrari sau procese-verbale de receptie la
terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala
sau documente constatatoare eliberate de beneficiarul/clientul
respectiv. Din aceste documente trebuie sa reiasa:
beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati),
denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv
data incheierii contractului) si, se va mentiona inclusiv
locul executiei acestora.,Cerinta nr. 2 Declaratie referitoare
la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere în ultimii 3 ani. Se vor prezenta
CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului
responsabil pentru îndeplinirea contractului de achizitie
publica.,Cerinta nr. 3 Resurse umane Informatii referitoare la
personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune
sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre
ofertant. Personalul minim si obligatoriu solicitat: 1.Manager
de proiect / Reprezentant al Antreprenorului Calificari si
abilitati: - Studii Superioare. - Experienta profesionala
generala: minim 5 ani. - Experienta profesionala specifica: -
implicarea intr-un proiect/contract in care sa fi avut
atributii de manager de proiect; - participarea intr-un
proiect ce vizeaza activitati similare cu cele care fac
obiectul prezentei achizitii. 2.Coordonator proiectare.
Calificari si abilitati: - Studii Superioare. - Experienta
profesionala generala: - Experienta in domeniul studiilor
minim 5 ani. - Experienta profesionala specifica-implicarea in
calitate de: - coordonator de proiectare intr-un proiect -
participarea intr-un proiect ce vizeaza activitati similare cu
cele care fac obiectul prezentei achizitii 3. Responsabil
tehnic cu executia pentru lucrari constructii civile. Detinere
atestat si/sau legitimatie in termen de valabilitate la data
limita de depunere a ofertelor emise de institutia abilitata
in domeniul lucrarilor conform Legii 10/1995, H.G. 925/1995,
respectiv Ordin MLPTL 777/2003.,Cerinta nr. 4 Declaratie
referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea
corespunzatoare a contractului, in perioada de timp estimata
pentru desfasurarea lucrarilor.,Cerinta nr. 5 Informatii
privind partea de contract pe care operatorul economic are,
eventual, intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii în
conformitate cu ISO 9001 sau un document echivalent.
Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma
indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e
emise de organisme independente care atesta respectarea
standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau
echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul” . Daca un grup de operatori economici
depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de
catre fiecare membru in parte, pentru partea de contract pe
care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie
valabile la data limita de depunere a ofertelor.,Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediu în
conformitate ISO 14001 sau un document echivalent.
Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma
indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e
emise de organisme independente care atesta respectarea
standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau
echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul”. Daca un grup de operatori economici
depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de
catre fiecare membru in parte, pentru partea de contract pe
care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie
valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru
informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a
nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii
cerintelor mentionate consultati fisa de date
|
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Procedura |
IV.1.1) |
Tipul procedurii Cerere de oferta |
IV.1.2) |
Modalitate de desfasurare: Procedura offline |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut |
|
IV.2.2) |
Se va organiza licitatie electronica:
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Modul
de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. |
IV.3.2) |
Limba de redactare a ofertei: Romana
|
IV.3.3) |
Moneda in care se transmite oferta de
pret: - |
IV.3.4) |
Data limita de depunere a ofertelor:
22.04.2014 10:00 |
IV.3.5) |
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2014 11:00 |
IV.3.6) |
Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a
ofertelor) |
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Mod de finantare |
VI.1.1) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare: Da |
VI.1.2) |
Tip de finantare: Program / Proiect Program / Proiect: Programul Operational Regional - POR
|
Data
expedierii prezentei invitatii: 02.04.2014 15:41
| |