|
Planuri anuale
de achizitii publice |
|
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN |
Numar invitatie: 361433 / 16.06.2014 |
Denumire contract: Servicii de intocmire documentatii
tehnico-economice/documentatii de avizare a lucrarilor de
interventii la unele obiective din domeniul sanatatii |
Stare procedura: In Desfasurare |
SECTIUNEA
1: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
DESCRIERE |
I.1.1) |
Sediul social
JUDETUL TELEORMAN
Cod fiscal: 4652686, Adresa: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria,
Alexandria, Telefon: +40 247/421132, Fax: +40 247/314415 |
I.1.2) |
Adresa la care
se transmit ofertele: Consiliul Judetean Teleorman,str. Dunarii,
Nr.178, mun.Alexandria, Romania, cod postal: 140047, telefon:+40
247311201-394, fax:+40 247421132, persoana de contact:Milos Rozalia
Daniela, punct de contact:Directia Dezvoltare Locala, cam.53
|
I.1.3) |
Adresa
(locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Teleorman,str. Dunarii,
Nr.178, mun.Alexandria, camera 53 |
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala |
I.2.1) |
Tip Autoritate Sectorial: Nu |
I.2.2) |
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor
publice |
SECTIUNEA
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
DESCRIERE |
II.1.1) |
Denumire
contract: Servicii de intocmire documentatii
tehnico-economice/documentatii de avizare a lucrarilor de
interventii la unele obiective din domeniul sanatatii |
II.1.2) |
Tip contract: Servicii |
II.1.3) |
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice |
II.1.5) |
Obiectul
contractului: Servicii de intocmire Documentatii
Tehnico-Economice/Documentatii de avizare a lucrarilor de
interventii la unele obiective din domeniul sanatatii Lot nr.
1-Servicii de intocmire a documentatiei tehnico-economice (DTE)
pentru proiectul complex de investitii ,,Reabilitare Spital Judetean
de Urgenta Alexandria - corp C (D+P+2E) si extinderea la 5 etaje”
Proiectare - Documentatie de avizare lucrari de interventii -
D.A.L.I. la cladirea existenta;Studiu de fezabilitate - S.F. la
extinderea cladirii (etaj III, etaj IV, etaj V);Studiul
geotehnic;Audit energetic;Expertiza Tehnica;Ridicare
topografica;Documentatie de avize si acorduri Valoarea estimata a
acestei achizitii este de 188.728 lei,fara TVA Cheltuielile diverse
si neprevazute in valoare de 0 lei reprezinta un procent de 0 % din
valoarea estimata a contractului (fara diverse si neprevazute) Lot
nr. 2-Servicii de intocmire a documentatiei de avizare a lucrarilor
de interventii (D.A.L.I.) pentru obiectivul „Reabilitarea si
modernizarea centralei termice, a statiei de oxigen si a retelelor
de distributie de incinta (energie electrica, energie termica,
alimentare cu apa, canalizare) din cadrul Spitalului Judetean de
Urgenta Alexandria” Proiectare - Documentatie de avizare lucrari de
interventii - D.A.L.I.;Expertiza Tehnica;Audit energetic;Ridicare
topografica;Documentatie de avize si acorduri Valoarea estimata a
acestei achizitii este de 22.370 lei,fara TVA Cheltuielile diverse
si neprevazute in valoare de 0 lei reprezinta un procent de 0 % din
valoarea estimata a contractului (fara diverse si neprevazute) Lot
nr. 3-Servicii de intocmire a documentatiei de avizare a lucrarilor
de interventii (D.A.L.I.) pentru obiectivul „Reabilitare si
modernizare sectie de boli contagioase din cadrul Spitalului
Judetean de Urgenta Alexandria” Proiectare - Documentatie de avizare
lucrari de interventii - D.A.L.I.;Ridicare topografica;Studiul
geotehnic;Audit energetic;Expertiza Tehnica;Documentatie de avize si
acorduri Valoarea estimata a acestei achizitii este de 17.055
lei,fara TVA Cheltuielile diverse si neprevazute in valoare de 0 lei
reprezinta un procent de 0 % din valoarea estimata a contractului
(fara diverse si neprevazute) |
II.1.6) |
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica
pentru constructia de lucrari publice (Rev.2) |
II.1.7) |
Impartire pe loturi: Da |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului /
acordului cadru |
II.2.1) |
Valoare estimata: 403,227 RON |
SECTIUNEA
III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Conditii suplimentare, garantie de
participare |
Garantie de participare |
- Cuantumul garantiei de participare este de: LOT 1 =
3.700 lei LOT 2 = 400 lei LOT 3 = 300 lei LOT 4 = 1.900 lei
LOT 5 = 400 lei LOT 6 = 400 lei LOT 7 = 300 lei LOT 8 = 300
lei - Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta.
Echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei
de participare, curs comunicat de Banca Nationala a României.
- Garantia de participare se constituie prin: virament bancar
sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii
de o societate bancara ori de o societate de asigurari. -
Garantia de participare se poate constitui prin depunerea la
casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a
unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca
pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea
garantiei de participare prin ordin de plata contul este:
RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod
de înregistrare fiscala 4652686. - Conform prevederilor art.
278^1 alin. (1), lit.a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare, în cazul unei contestatii, în masura
în care CNSC o respinge pe fond sau contestatorul renunta la
contestatie, autoritatea contractanta va retine
contestatorului din garantia de participare suma de 1.887,28
lei pentru LOT 1 - Garantia de participare emisa în alta limba
decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de
traducerea autorizata în limba româna. Perioada de
valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la
data limita de depunere a ofertelor. În cazul extinderii
perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate
a garantiei de participare va fi prelungita în mod
corespunzator, în caz contrar se considera ca ofertantul si-a
retras oferta. |
Garantie de buna
executie |
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul
contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna
executie: conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin. (2)
din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, se poate constitui
si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi
partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din HG nr.
925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011. Autoritatea
contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie
conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare. |
|
III.2) |
CONDITII DE PARTICIPARE |
III.2.1) |
Criterii
de calificare
|
Situatia personala a operatorilor
economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei |
|
Descriere: Cerinta
nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea în
dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa
completeze Formularul nr.2 În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular In cazul în
care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si
190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa
prezinte acest formular. Cerinta nr.2. Declaratie pe proprie
raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG
nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3
În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte acest formular. În cazul în care ofertantul
beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.
34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se
afle în situatia care determina excluderea din procedura de
atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din
OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul
sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.5 Se solicita:
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de
administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe
raza careia îsi are sediul social operatorul economic, din
care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la
nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul
limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane
juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila
cu mentiunea “conform cu originalul”. - Certificat privind
plata impozitelor si taxelor locale din care din care sa
reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii
anterioare celei in care este prevazut termenul limita de
depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice
straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila cu
mentiunea “conform cu originalul”. NOTA: În cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
documente. Daca exista incertitudini referitoare la situatia
unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul
sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat
înlesniri la plata de catre organele competente si în masura
în care s-au respectat conditiile impuse la acordarea
acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care
înregistreaza datorii la nivelul lunii anterioare celei in
care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local
indiferent de cuantumul acestora. Cerinta nr.3. Certificat de
participare cu oferta independenta: Ofertantul trebuie sa
completeze Formularul nr.16 În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr.4.
Declaratie pe propria raspundere pentru neîncadrarea în
prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-se vor completa
informatiile in sensul in care Formularul nr.4 va fi completat
de ofertant/ofertant asociat, tertul sustinator,
subcontractant (daca exista). Lista cu persoanele ce detin
functii de decizie în cadrul autoritatii contractante este
urmatoarea: Gâdea Adrian Ionut, Mircea Dumitrescu,Zavera
Niculae, Balan Ilie, Silvia Oprescu, Iuliana Ionescu,
Cristescu Mihaela Mirtis, Melintescu Valentina, Boja Mariana,
Putineanu Florentina Eliza, Piperea Victor, Pascutu Victorita,
Oancea Ecaterina, Bataus Mugur, Sfintes Elena, Pena Elena,
Popescu Magdalena Aurelia, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos
Rozalia Daniela, Toneff Lucretia, Lungoci Daniela Tatiana,
Lungoci Paul, Modoran Cristina, Totu Irina, Ghibirdic Iuliana,
Saracila Ecaterina, Teodor Maria, Epure Iuliana. În cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. In cazul in care exista subcontractanti, fiecare
subcontractant este obligat sa prezinte acest formular În
cazul în care ofertantul beneficiaza de sutinere conform
art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator
este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta
nr.1.-Persoane juridice/fizice române Certificat constatator
emis de Oficiul Natioanal al Registrului Comertului, în
original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform
cu originalul”/electronica din care sa rezulte informatiile
reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul
contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din
Certificatul constatator. NOTA: autoritatea contractanta va
solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de
transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca
acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul
constatator ORC în original sau copie legalizata. În cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
document pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice straine Documente care
dovedesc o forma de înregistrare/atestare. Documentele
prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa
desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care
fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi
prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
|
Capacitatea economica si financiara |
|
Descriere: Cerinta nr.1 -
Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de afaceri
globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
(2011,2012,2013) trebuie sa fie minim de: LOT 1 = 300.000lei
LOT 2 = 40.000 lei LOT 3 = 30.000 lei LOT 4 = 190.000lei LOT 5
= 40.000 lei LOT 6 = 40.000 lei LOT 7 = 30.000 lei LOT 8 =
30.000 lei Se completeaza Formularul nr.6 Pentru informatii
suplimentare privind modalitatea de indeplinire a
nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii
cerintelor mentionate consultati fisa de date |
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
|
|
Descriere: Cerinta nr. 1
Ofertantii vor face dovada prestarii în ultimii 3 ani a unor
servicii de proiectare similare (proiectare constructii
civile) în valoare/valoare cumulata, de minim : LOT 1 =
180.000lei LOT 2 = 20.000 lei LOT 3 = 17.000 lei LOT 4 =
95.000 lei LOT 5 = 20.000 lei LOT 6 = 20.000 lei LOT 7 =
18.000 lei LOT 8 = 15.000 lei exclusiv T.V.A., in cadrul a cel
putin 1 contract sau cel mult 2 contracte de proiectare,
(echivalent în lei/alta valuta la cursul mediu anual comunicat
de BNR din anul semnarii contractului respectiv). Ofertantul
va prezenta o lista a principalelor servicii prestate în
ultimii 3 ani, prin raportare la data limita de depunere a
ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea
criteriilor(Formularul nr.8) Ofertantul va prezenta pentru
dovedirea experientei similare documente care sa ateste faptul
ca serviciile au fost duse la bun sfarsit: -
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate
ori de catre clientul privat beneficiar. În cazul în care
beneficiarul este un client privat si, din motive obiective,
operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea
prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a
operatorului economic; Din aceste documente trebuie sa reiasa:
beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati),
denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv
data incheierii contractului). Prin formula ,,servicii duse la
bun sfarsit,, se inteleg–servicii receptionate
partial–servicii receptionate la sfarsitul prestarii
(sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de
garantie),Cerinta nr. 2 Declaratie referitoare la efectivele
medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de
conducere în ultimii 3 ani (Formularul nr.7) Se vor prezenta
CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului
responsabil pentru îndeplinirea contractului de achizitie
publica(Formularul nr.19).,Cerinta nr. 3 Resurse umane.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de
specialitate de care dispune sau al carui angajament de
participare a fost obtinut de catre ofertant. Personalul minim
si obligatoriu solicitat : 1.Coordonator proiectare (pentru
Lot 1, 2,3,4,5,6,7,8) a) detine Diploma de studii superioare
b) experienta profesionala in realizarea unui Studiu de
fezabilitate si/ sau DALI pentru constructie noua si/ sau
reabilitare si/ sau modernizare constructii existente civile.
c)experienta profesionala in pozitia de Coordonator Proiect
si/ sau Sef echipa proiectare si/ sau Director Echipa
proiectare si/ sau Sef proiect si / sau Manager proiect.
2.Inginer Proiectant constructii civile (pentru Lot 1,
2,3,4,5,6,7,8) a) detine Diploma de Inginer al unei Facultati/
Universitati in domeniul constructiilor civile b) experienta
profesionala in realizarea unui Studiu de fezabilitate si/ sau
DALI pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau
modernizare constructii civile. 3. Inginer Proiectant
instalatii in constructii (pentru Lot 1, 2,3,4,5,6,7,8) a)
detine Diploma de Inginer al unei Facultati/ Universitati in
domeniul instalatiilor in constructii b) experienta
profesionala in realizarea unui Studiu de fezabilitate si/ sau
DALI pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau
modernizare constructii civile.,4. Specialist Geotehnica si
Fundatii (pentru Lot 1, 3,4,5,6,7) a) detine Diploma de
inginer al unei Facultati/ Universitati in domeniul
constructiilor b) experienta profesionala in elaborarea/
verificarea unui studiu geotehnic pentru un studiu de
fezabilitate si/ sau DALI pentru constructie noua si/ sau
reabilitare si/ sau modernizare constructii civile. 5.Inginer
Topograf (pentru Lot 1,2,3,4,5,6,7,8) (Autorizat in vederea
realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in
domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe
teritoriul Romaniei) In vederea realizarii si verificarii
lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al
geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei,
INGINERUL, EXPERT ROMAN, detine autorizare in categoria A,
dupa caz, categoria D,, conform prevederilor art. 4 si 5 din
Regulamentul aprobat prin Ordinul nr. 107/2010 al Directorului
general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate
Imobiliara, SAU In vederea realizarii si verificarii
lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al
geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei,
INGINERUL, EXPERT STRAIN, detine autorizare in categoria A,
dupa caz, categoria D,, conform prevederilor art. 7 si 8 din
Regulamentul aprobat prin Ordinul nr. 107/2010 al Directorului
general al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate
Imobiliara. 6.Expert tehnic (pentru Lot 1, 2,3,4,5,6,7,8)
-atestat de catre M.L.P.T.L.conform Ordin nr. 777/2003
(domenii si specialitati : A1,C,Is,It,Ie), având certificatul
de atestare cu viza valabila la data limita a depunerii
ofertei. Se demonstreaza prezentand Formular 19- Curriculum
Vitae pentru :Coordonator proiectare, Inginer Proiectant
constructii civile, Inginer Proiectant instalatii in
constructii, Specialist Geotehnica si Fundatii. Se
demonstreaza prezentand Formular 20 -Declaratie de
disponibilitate pentru tot personalul minim si obligatoriu
solicitat. Se vor prezenta diplomele/autorizatiile
/certificate de atestare/alte documente Nota: -se permite
prezentarea documentelor in oricare dintre formele
original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform
cu originalul", semnate si stampilate de reprezentantul legal
al operatorului economic, valabile la data limita de depunere
a ofertelor; -se permite, pe langa prezentarea de contracte de
colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati
permanenti ai ofertantului, si prezentarea de
angajamente/acorduri de participare. -lista personalului nu
este limitativa,ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe
care îi considera necesari pentru îndeplinirea optima a
prevederilor Caietului de Sarcini. -daca un expert nu are
certificat de atestare pe toate domeniile si specialitatile
solicitate, ofertantul are posibilitatea de a prezenta mai
multi experti pentru indeplinirea cerintei pe domenii si
specialitati,Cerinta nr.4 Informatii privind asociatii ( daca
exista). Se completeaza Formular nr.15 Nota: In cazul in care
oferta este depusa de o asociere intre mai multi operatori
economici indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea
tehnica si/sau profesionala (pct.III.2.3.a) se demonstreaza
prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului, conf. art.190, alin.(3) din OUG 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare si Anexei nr.2 la
Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.,Cerinta nr. 5 Informatii privind
partea de contract pe care operatorul economic are, eventual,
intentia sa o subcontracteze Se completeaza Formularul nr.9
Certificat ISO 9001 sau echivalent Nota:Cerinta se probeaza cu
documente emise de organisme independente care atesta
respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv
ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a
ofertelor. Se permite prezentarea documentelor in oricare
dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul", semnate si stampilate de
reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul unei
asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente,
pentru partea de contract pe carte o realizeaza Pentru
informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a
nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii
cerintelor mentionate consultati fisa de date
|
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Procedura |
IV.1.1) |
Tipul procedurii Cerere de oferta |
IV.1.2) |
Modalitate de desfasurare: Procedura offline |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut |
|
IV.2.2) |
Se va organiza licitatie electronica:
Da |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Modul
de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. |
IV.3.2) |
Limba de redactare a ofertei: Romana
|
IV.3.3) |
Moneda in care se transmite oferta de
pret: RON |
IV.3.4) |
Data limita de depunere a ofertelor:
01.07.2014 10:00 |
IV.3.5) |
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2014 11:00 |
IV.3.6) |
Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a
ofertelor) |
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Mod de finantare |
VI.1.1) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare: Nu |
VI.1.2) |
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
Data
expedierii prezentei invitatii: 16.06.2014 10:59
| |