ANUNŢ DE ATRIBUIRE A
CONTRACTULUI DE PUBLICITATE MEDIA PRIN « CERERE DE OFERTA »
Autoritatea contractanta anunta
atribuirea contractului pentru prestarea urmatoarelor servicii :
“Publicitate in presa scrisa cotidiana locala (Teleormanul)”
Cod CPSA: 7440
Caracteristicile generale ale
serviciilor: publicare anunturi de interes public general, anunturi cu
caracter public informativ, anunturi de licitatie
1.Denumirea
autoritatii contractante: –
Consiliul Judeţean Teleorman
2. Codul fiscal: 4652686
3. Adresa: mun.Alexandria, str.
Dunării, nr.178, jud. Teleorman, cod postal 140047
4. Telefon: 0247/311201, 311202,
int.353, 305
5. Fax: 0247/314415
6. E-mail: -
7. Pagina de internet:
www.cjteleorman.ro
8. Procedura aplicată pentru
atribuirea contractului de servicii: cerere de oferta
9. Sursa de finantare a
contractului: bugetul propriu al judetului Teleorman
10. Tipul contractului de
servicii pentru care au fost solicitate oferte: contract de prestare de
servicii
11. Data semnarii contractului
de servicii : 28.06.2006
12. Criteriul utilizat pentru
atribuirea contractului de servicii: oferta cea mai avantajoasa din punct
de vedere tehnico-economic
13. Numarul ofertelor primite:
una
14. Denumirea ofertantului
castigator: SC TELEPRES EDIT SRL
15. Adresa ofertantului
castigator: mun.Alexandria, judetul Teleorman, str. Ion Creanga nr. 63,
cod postal 140051
16. Pretul : 1,79 lei/cmp
17. Valoarea si partea din
contractul de servicii care urmeaza sa fie subcontractata: nu este cazul
18. Contractul de servicii poate
fi descarcat de pe pagina de internet proprie
www.cjteleorman.ro si din sistemul informatic de utilitate publica
accesibil prin Internet, la adresa
www.publicitatepublica.ro
19. Informatii suplimentare
despre procedura de atribuire a contractului pot fi obtinute de la
Serviciul achizitii publice din cadrul Consiliului Judetean Teleorman,
camera 77, persoana de contact Păscuţu Victoriţa, telefon 0247311201, int
353, 305
20. Data publicarii in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea a VI-a, a anuntului de participare: nu este
cazul
21. Data transmiterii anuntului
de atribuire catre Regia Autonoma “Monitorul Oficial”: 21.07.2006
PREŞEDINTE,
Liviu
Nicolae Dragnea
CONSILIUL JUDEŢEAN
TELEORMAN S.C. TELEPRES EDIT S.R.L
Nr.
4700/28.06.2006
Nr.117/27.06.2006
CONTRACT DE PRESTARE DE
SERVICII
Nr.19 din 28.06.2006
1. Părti contractante
Între
CONSILIUL JUDEŢEAN
TELEORMAN, cu sediul in Alexandria, str. Dunarii nr. 178, jud.
Teleorman, telefon: 0247/313034, fax: 0247/314787, cod fiscal 4652686,
cont nr. RO 50TREZ60624510220XXXXX, deschis la Trezoreria Alexandria,
reprezentat prin presedinte, Liviu Nicolae Dragnea, în calitate de
achizitor si
S.C. TELEPRES EDIT S.R.L,
cu sediul in str. Ion Creanga, nr.63, mun Alexandria, tel./fax
0247/406056, numar de inmatriculare J34/521/2003, cod fiscal 15853774,
cont nr.RO17TREZ6065069XXX000740, deschis la Trezoreria Alexandria,
reprezentata prin Scutelnicu Dan administrator, în calitate de
prestator,
a intervenit prezentul
contract .
2.2. Pretul convenit pentru
îndeplinirea contractului, platibil prestatorului de catre achizitor
este de 1,79 lei/cmp, din care TVA 0,34 lei/cmp.
2.3. Publicarea se va realiza
pe baza de comanda, printr-o singura aparitie, daca nu se specifica
altfel, in primul numar de la data inregistrarii comenzii.
2.4. Serviciile
deja achizitionate pot fi suplimentate pentru o perioada de maxim 4 luni.
3.2.Serviciile
deja achizitionate pot fi suplimentate pentru o perioada de maxim 4 luni.
4.1. - În prezentul
contract următorii termeni vor fi interpretaţi astfel:
a) contract - actul juridic care reprezintă acordul de
voinţă al celor două părţi încheiat între o autoritate contractantă, în
calitate de achizitor, şi un prestator de servicii, în calitate de
prestator;
b) achizitor şi prestator - părţile contractante, astfel cum
sunt acestea denumite în prezentul contract;
c) preţul contractului - preţul plătibil prestatorului de
către achizitor, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi
corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract;
d) servicii - activităţi a căror prestare face obiectul
contractului;
e) produse - echipamentele, maşinile, utilajele, piesele de
schimb şi orice alte bunuri cuprinse în anexa/anexele la prezentul
contract şi pe care prestatorul are obligaţia de a le furniza aferent
serviciilor prestate conform contractului;
f) standarde - standardele, reglementările tehnice sau
altele asemenea prevăzute în Caietul de sarcini şi în propunerea tehnică;
g) forţa majoră - un eveniment mai presus de controlul
părţilor, care nu se datorează greşelii sau vinii acestora, care nu putea
fi prevăzut la momentul încheierii contractului şi care face imposibilă
executarea şi, respectiv, îndeplinirea contractului; sunt considerate
asemenea evenimente: războaie, revoluţii, incendii, inundaţii sau orice
alte catastrofe naturale, restricţii apărute ca urmare a unei carantine,
embargo, enumerarea nefiind exhaustivă ci enunţiativă. Nu este considerat
forţă majoră un eveniment asemenea celor de mai sus, care, fără a crea o
imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea
obligaţiilor uneia din părţi.
h) zi - zi calendaristică; an - 365 de zile.
5. Aplicabilitate
5.1. - Contractul de servicii intră în vigoare la data semnarii
lui de catre ambele parti..
6. Documentele contractului
6.1. - Documentele
prezentului contract sunt:
a) propunerea tehnică şi propunerea financiară;
b) caietul de sarcini;
7. Standarde
7.1. -
Serviciile prestate în baza contractului vor respecta standardele
prezentate de către prestator în propunerea sa tehnică.
7.2. In cazul in care, pe
parcursul indeplinirii contractului, se constata faptul ca anumite
elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare cerintelor prevazute in
caietul de sarcini, prevaleaza prevederile caietului de sarcini.
8. Caracterul confidenţial al contractului
8.1. - (1) O
parte contractantă nu are dreptul, fără acordul scris al celeilalte părţi:
a) de a face cunoscut contractul sau orice prevedere a acestuia
unei terţe părţi, în afara acelor persoane implicate în îndeplinirea
contractului;
b) de a utiliza informaţiile şi documentele obţinute sau la care
are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela
de a-şi îndeplini obligaţiile contractuale.
(2) Dezvăluirea oricărei informaţii faţă de persoanele
implicate în îndeplinirea contractului se va face confidenţial şi se va
extinde numai asupra acelor informaţii necesare în vederea îndeplinirii
contractului.
8.2. - O parte contractantă va fi exonerată de răspunderea
pentru dezvăluirea de informaţii referitoare la contract dacă:
a) informaţia era cunoscută părţii contractante înainte ca ea să fi
fost primită de la cealaltă parte contractantă; sau
b) informaţia a fost dezvăluită după ce a fost obţinut acordul
scris al celeilalte părţi contractante pentru asemenea dezvăluire; sau
c) partea contractantă a fost obligată în mod legal să dezvăluie
informaţia.
8.3. - (1) Partile contractante au obligatia sa asigure, inclusiv in
timpul derularii contractului, accesul publicului cel putin la urmatoarele
informatii:destinatarii finali ai fondurilor de publicitate , criteriile
de alocare a acestor fonduri, sumele aferente fiecarui beneficiar final si
termenele de executare a prevederilor contractuale.
(2)Accesul la informatiile de la
alin (1) se realizeaza prin intermediul autoritatii contractante, care are
obligatia de a detine informatii actualizate cu privire la derularea
contractului.
9. Drepturi de proprietate intelectuală
9.1. - Prestatorul are obligaţia de a despăgubi achizitorul
împotriva oricăror:
a) reclamaţii şi acţiuni în justiţie, ce rezultă din încălcarea
unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci
înregistrate etc.), legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau
utilajele folosite pentru sau în legătură cu prestarea serviciilor; şi
b) daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură,
aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din
respectarea Caietului de sarcini întocmit de către achizitor.
10. Responsabilităţile
prestatorului
10.1. - (1) Prestatorul are obligaţia de a presta serviciile
prevăzute în contract cu profesionalismul şi promptitudinea cuvenite
angajamentului asumat şi în conformitate cu propunerea sa tehnică.
(2) Prestatorul are obligaţia de a supraveghea prestarea
serviciilor, de a asigura resursele umane, materiale, instalaţiile,
echipamentele sau altele asemenea, fie de natură provizorie, fie
definitive cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea
asigurării acestora este prevăzută în contract sau se poate deduce în mod
rezonabil din contract.
10.2. - Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea
serviciilor în conformitate cu graficul de prestare convenit. Totodată
este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de
prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată
durata contractului.
11. Responsabilităţile
achizitorului
11.1. - Achizitorul are obligaţia de a pune la dispoziţie
prestatorului orice facilităţi şi/sau informaţii pe care acesta le-a cerut
în propunerea tehnică şi pe care le consideră necesare pentru îndeplinirea
contractului.
12. Recepţie şi verificări
12.1. - Achizitorul are dreptul de a verifica modul de prestare a
serviciilor pentru a stabili conformitatea lor cu prevederile din
propunerea tehnică şi din Caietul de sarcini.
12.2. - Verificările vor fi efectuate în conformitate cu
prevederile din prezentul contract. Achizitorul are obligaţia de a
notifica în scris prestatorului identitatea reprezentanţilor săi
împuterniciţi pentru acest scop.
13. Începere, finalizare,
întârzieri, sistare
13.1. - (1) Prestatorul are obligaţia de a începe prestarea
serviciilor in cel mai scurt termen de la semnarea contractului.
(2) În cazul în care
prestatorul suferă întârzieri şi/sau suportă costuri suplimentare,
datorate în exclusivitate achizitorului, părţile vor stabili de comun
acord:
a) prelungirea perioadei de prestare a serviciului; şi
b) totalul cheltuielilor aferente, dacă este cazul, care se vor
adăuga la preţul contractului.
13.2. - (1) Serviciile prestate în baza contractului sau, dacă este
cazul, orice fază a acestora prevăzută să fie terminată într-o perioadă
stabilită în graficul de prestare trebuie finalizată în termenul convenit
de părţi, termen care se calculează de la data începerii prestării
serviciilor.
(2) În cazul în care:
a) orice motive de întârziere ce nu se datorează prestatorului; sau
b) alte circumstanţe neobişnuite, susceptibile de a surveni altfel
decât prin încălcarea contractului de către prestator îndreptăţesc
prestatorul să solicite prelungirea perioadei de prestare a serviciilor
sau a oricărei faze a acestora, părţile vor revizui, de comun acord,
perioada de prestare şi vor semna un act adiţional.
13.3. - Dacă pe parcursul îndeplinirii contractului prestatorul nu
respectă graficul de prestare, acesta are obligaţia de a notifica acest
lucru, în timp util, achizitorului. Modificarea datei/perioadelor de
prestare asumate în graficul de prestare se face cu acordul părţilor, prin
act adiţional.
13.4. - Cu excepţia prevederilor clauzei 20 şi în afara cazului în
care achizitorul este de acord cu o prelungire conform clauzei 13.3, o
întârziere în îndeplinirea contractului dă dreptul achizitorului de a
solicita penalităţi prestatorului potrivit prevederilor clauzei 17.
14. Modalităţi de plată
14.1. - Achizitorul are obligaţia de a efectua plata către
prestator in termen de 10 zile de la emiterea facturii de catre acesta.
Factura serviciilor va fi
insotita de ziarul in care a aparut materialul sau anuntul, pentru a se
asigura astfel verificarea aparitiei.
14.2. - Dacă achizitorul
nu onorează facturile în termen de 14 zile de la expirarea perioadei
prevăzute la clauza 14.1 şi fără a prejudicia dreptul prestatorului de a
apela la prevederile clauzei 17.1, acesta din urmă are dreptul de a sista
prestarea serviciilor sau de a diminua ritmul prestării şi de a beneficia
de reactualizarea sumei de plată la nivelul corespunzător zilei de
efectuare a plăţii. Imediat ce achizitorul onorează factura, prestatorul
va relua prestarea serviciilor în cel mai scurt timp posibil.
15. Actualizarea preţului
contractului
15.1. - Pentru serviciile prestate plăţile datorate de
achizitor prestatorului sunt cele declarate în propunerea financiară,
anexă la contract.
15.2. – Pretul contractului nu se actualizeaza
16. Amendamente
16.1. - Părţile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii
contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului prin act
adiţional numai în cazul apariţiei unor circumstanţe care lezează
interesele comerciale legitime ale acestora şi care nu au putut fi
prevăzute la data încheierii contractului.
17. Penalităţi,
daune-interese
17.1. - În cazul în care, din vina sa exclusivă, prestatorul nu
reuşeşte să îşi îndeplinească obligaţiile asumate prin contract,
achizitorul are dreptul de a deduce din preţul contractului, ca
penalităţi, o sumă echivalentă cu 0,15% din preţul contractului, pentru
fiecare zi de intarziere, pana la data efectuarii prestatiei.
17.2. - În cazul în care achizitorul nu onorează facturile în
termen de 28 de zile de la expirarea perioadei prevăzute la clauza 14.1,
acesta are obligaţia de a plăti, ca penalităţi, o sumă echivalentă de
0,15% din valoarea facturii neachitate pentru fiecare zi de intarziere,
pana la data platii efective.
18. Rezilierea contractului
18.1. - Nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul
contract de către una dintre părţi dă dreptul părţii lezate de a cere
rezilierea contractului de servicii şi de a pretinde plata de
daune-interese.
18.2. - Achizitorul îşi rezervă dreptul de a denunţa unilateral
contractul de servicii, în cel mult 30 de zile de la apariţia unor
circumstanţe care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului
şi care conduc la modificarea clauzelor contractuale în aşa măsură încât
îndeplinirea contractului respectiv ar fi contrară interesului public.
18.3. - În cazul prevăzut la clauza 18.2 prestatorul are dreptul de
a pretinde numai plata corespunzătoare pentru partea din contract
îndeplinită până la data denunţării unilaterale a contractului.
19. Cesiunea
19.1. - Prestatorul are obligaţia de a nu transfera total sau
parţial obligaţiile sale asumate prin contract, fără să obţină în
prealabil acordul scris al achizitorului.
19.2. - Cesiunea nu va exonera prestatorul de nici o
responsabilitate privind garanţia sau orice alte obligaţii asumate prin
contract.
20. Forţa majoră
20.1. - Forţa majoră este constatată de o autoritate competentă.
20.2. - Forţa majoră exonerează părţile contractante de
îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe toată
perioada în care aceasta acţionează.
20.3. - Îndeplinirea contractului va fi suspendată în perioada de
acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se
cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.
20.4. - Partea contractantă care invocă forţa majoră are obligaţia
de a notifica celeilalte părţi, imediat şi în mod complet, producerea
acesteia şi de a lua orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea
limitării consecinţelor.
20.5. - Dacă forţa majoră acţionează sau se estimează că va acţiona
o perioadă mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul să notifice
celeilalte părţi încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca
vreuna dintre părţi să poată pretinde celeilalte daune-interese.
21. Soluţionarea litigiilor
21.1. - Achizitorul şi prestatorul vor face toate eforturile pentru
a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînţelegere sau
dispută care se poate ivi între ei în cadrul sau în legătură cu
îndeplinirea contractului.
21.2. - Dacă după 15 zile de la începerea acestor tratative
neoficiale achizitorul şi prestatorul nu reuşesc să rezolve în mod amiabil
o divergenţă contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se
soluţioneze de către instanţele judecătoreşti din România.
22. Limba care guvernează contractul
22.1. - Limba care guvernează contractul este limba română.
23. Comunicări
23.1. - (1) Orice comunicare între părţi, referitoare la
îndeplinirea prezentului contract, trebuie să fie transmisă în scris.
(2) Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul
transmiterii, cât şi în momentul primirii.
23.2. - Comunicările între părţi se pot face şi prin telefon,
telegramă, telex, fax sau e-mail, cu condiţia confirmării în scris a
primirii comunicării.
24. Legea aplicabilă contractului
24.1. - Contractul va fi interpretat conform legilor din România.
Achizitor,
Prestator,
CONSILIUL JUDEŢEAN TELEORMAN S.C.TELEPRES EDIT
S.R.L.
Preşedinte
Administrator,
Liviu Nicolae Dragnea
Scutelnicu Dan
Direcţia Economică Buget -
Finanţe
ec. Stoian Elena
Direcţia Tehnică
ing. Piperea
Victor
Serviciul Juridic şi
Contencios
jr. Ionescu
Iuliana
|