|  
        
           
            
              
              
                |         
                  Planuri anuale de achizitii publice      |  
            
  
      
        
        
        
          | Tip 
            legislatie:             Legea 
            nr. 98/23.05.2016          |  
        | Autoritate 
            contractanta:             JUDETUL 
            TELEORMAN          |  
        
          | Numar 
            invitatie / anunt:             393795 
                       /             13.10.2016 
                     |  
        
          | Denumire 
            contract:             Servicii 
            de paza  Lot 1: Servicii de paza la  obiectivul  ,,Inspectia de 
            Prevenire’’ Lot 2: Servicii de paza la  obiectivul ,,Centrul Militar 
            Judetean Teleorman’’ Lot 3: Servicii de paza la  obiectivul 
            ,,Centrul de Sanatate Regele Carol I Deparati’’         
 |  
        
          | Stare 
            procedura:             In Desfasurare                     
           |   
        
        
        
          | SECTIUNEA 
            1: AUTORITATEA CONTRACTANTA      |  
        	 
          | I.1)   | 
          DESCRIERE
          	  |  
        	 
          | I.1.1)   | 
          Sediul 
            social	     
             JUDETUL 
            TELEORMAN      Cod 
            fiscal:      4652686, 
                  Adresa:  
                str.Dunarii, 
            nr.178, mun.Alexandria, Alexandria,      Telefon:  
                +40 
            247/421132,      Fax:  
                +40 
            247/314415       |  
        	 
          | I.1.2)   | 
          Adresa 
            la care se transmit ofertele: SEAP 
               	 |  
        	 
          | I.1.3)   | 
          Adresa 
            (locul) de deschidere a ofertelor: In 
            SEAP   	 |  
        	 
          | I.2)   | 
          Tipul 
            autoritatii contractante si activitatea principala	  |  
        	 
          | I.2.1)   | 
          Tip 
            Autoritate Sectorial:                                 Nu	 
               	 |  
        	 
          | I.2.2)   | 
          Tip 
            Activitate:         Servicii 
            generale ale administratiilor publice    	 |   
        
          | SECTIUNEA 
            II: OBIECTUL CONTRACTULUI      |  
        	 
          | II.1)   | 
          DESCRIERE
          	  |  
        	 
          | II.1.1)   | 
          Denumire 
            contract: Servicii 
            de paza  Lot 1: Servicii de paza la  obiectivul  ,,Inspectia de 
            Prevenire’’ Lot 2: Servicii de paza la  obiectivul ,,Centrul Militar 
            Judetean Teleorman’’ Lot 3: Servicii de paza la  obiectivul 
            ,,Centrul de Sanatate Regele Carol I Deparati’’	    	 |  
        	 
          | II.1.2)   | 
          Tip 
            contract:         Servicii 
               	 |  
        	 
          | II.1.3)   | 
          Modalitatea 
            de atribuire:         Un 
            contract de achizitii publice    	 |  
        	 
          | II.1.5)   | 
          Obiectul 
            contractului: Servicii 
            de paza la obiectivele : ,,Inspectia de Prevenire’’, ,,Centrul 
            Militar Judetean Teleorman’’ ,,Centrul de Sanatate Regele Carol I 
            Deparati’’, conform caietului de sarcini.    	 |  
        	 
          | II.1.6)   | 
          CPV: 
                    79713000-5 
            - Servicii de paza (Rev.2)    	 |  
        	 
          | II.1.7)   | 
          Impartire 
            pe loturi:         Da	 
               	 |  
        	 
          | II.2)   | 
          Cantitatea 
            sau domeniul contractului / acordului cadru	  |  
        	 
          | II.2.1)   | 
          Valoare 
            estimata:         414,771 RON	  	    	 |   
        
          | SECTIUNEA 
            III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII      |  
        	 
          | III.1)   | 
          Conditii 
            referitoare la contract	  |  
        	 
          | III.1.1)   | 
          Conditii 
            suplimentare, garantie de participare	  |  
        
          
            
            
              
              
              
                |                 Garantie de 
                  participare	           | 
                                   Cuantumul garantiei de participare:Lot 
                  1 =2.000 lei, Lot 2= 2.000 lei, Lot 3=3.500 lei . Garantia de 
                  participare se constituie in conformitate cu art. 36 alin. 
                  (1)-(4) si (6) din H.G. nr. 395/2016.  În cazul viramentului 
                  bancar acesta se va efectua în contul autoritatii contractante 
                  nr. RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, 
                  Cod de înregistrare fiscala 4652686. În cazul instrumentului 
                  de garantare, acesta trebuie sa faca referire la toate 
                  cazurile privind obligatia autoritatii contractante de a 
                  retine garantia de participare conform art.37 alin (1) din HG 
                  395/2016.   Echivalenta pentru o garantie de participare 
                  depusa în alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data 
                  publicarii anuntului de participare simplificat.  Garantia de 
                  participare emisa în alta limba decât româna va fi însotita de 
                  traducerea autorizata în limba româna. Perioada de 
                  valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la 
                  data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii 
                  garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP 
                  (scanata cel mai târziu la data si ora-limita de depunere a 
                  ofertelor) si va fi prezentata in original insotita de 
                  formular1-scrisoare de inaintare, de catre toti operatorii 
                  economici cel mai târziu la data si ora-limita de depunere a 
                  ofertelor, la sediul Consiliului Judetean Teleorman, str. 
                  Dunarii nr.178, Alexandria, jud Teleorman, camera 53.
                   Restituirea garantiei de participare se va face conform 
                  art.38 din HG 395/2016.              |  
              
                |                 
                  Garantie de buna executie	           | 
                                   Cuantumul garantiei de buna executie 
                  este de 10%  din pretul contractului, fara TVA Garantia de 
                  buna executie se constituie conform prevederilor art. 40  din 
                  H.G. nr. 395/2016. Modul de eliberare/restituire: conform art. 
                  42 alin.2 din H.G. 395/2016.              |   
             |  
        	 
          | III.2)   | 
          CONDITII 
            DE PARTICIPARE	  |  
        	 
          | III.2.1)   | 
          Criterii 
            de calificare
  |  
        
          
             
            
              
              
              
                |                 Situatia personala a 
                  operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la 
                  inscrierea in registrul comertului sau al profesiei		      | 
                 |  
              
                |  Descriere: 
                  a) Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii 
                  nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la 
                  art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care 
                  poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa 
                  DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura 
                  de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. 
                  Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor 
                  asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la 
                  solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul 
                  clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire
                   Aceste documente pot fi: 1.• certificate constatatoare 
                  privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata 
                  impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general 
                  consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul 
                  prezentarii; 2.• cazierul judiciar al operatorului economic si 
                  al membrilor organului de administrare, de conducere sau de 
                  supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor 
                  ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in 
                  cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator 
                  emis de ONRC / actul constitutiv; 3.• dupa caz, documente prin 
                  care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate 
                  beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 
                  167 alin. (2), art. 171 din Legea nr.98/2016 privind 
                  achizitiile publice; 4.• alte documente edificatoare, dupa 
                  caz. În cazul în care oferta clasata pe primul loc este depusa 
                  de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta 
                  documentele mentionate mai sus.  În cazul în care în tara de 
                  origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu se 
                  emit documente de natura celor prevazute mai sus sau 
                  respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute 
                  la art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, autoritatea 
                  contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe 
                  propria raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista 
                  prevederi legale referitoare la declaratia pe propria 
                  raspundere, o declaratie autentica data în fata unui notar, a 
                  unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei 
                  asociatii profesionale care are competente în acest sens. b) 
                  Orice operator economic care depune oferta in mod individual 
                  sau in asociere, subcontractant sau tert sustinator, nu 
                  trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la 
                  art. 59- 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic va 
                  completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din 
                  documentatia de atribuire. Documentele justificative care 
                  probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE 
                  urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii 
                  contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, 
                  dupa aplicarea criteriului de atribuire.  Documentul 
                  justificativ: - Formular 2 – Declaratie privind neîncadrarea 
                  în situatiile prevazute la art. 59-60  din Legea nr. 98/2016
                   Persoanele care detin functii de decizie din cadrul 
                  autoritatii contractante sunt:  Gâdea Adrian Ionut, Mircea 
                  Dumitrescu, Cocosila Virgiliu,Cristescu Ionel Danut,Silvia 
                  Oprescu,Melintescu Valentina, Boja Mariana, Putineanu 
                  Florentina Eliza,Pascutu Victorita,Gavrila Manuela Carmen, 
                  Pena Elena, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos Rozalia Daniela, 
                  Popescu Aurelia Magdalena, Crainiceanu Magdalena Sica, Libianu 
                  Alexandrina, Capra Luciana Catalina, Modoran Cristina Mihaela, 
                  Burcea Florin, Coman Marius Catalin. Documentele prezentate în 
                  alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea 
                  autorizata în limba româna. Inainte de atribuirea 
                  contractului, autoritatea contractanta solicita potrivit 
                  art.196 din Legea nr.98/2016, ofertantului clasat pe primul 
                  loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte 
                  urmatoarele documente justificative actualizate, prin care sa 
                  demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in 
                  conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE:  1) Certificat 
                  constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din 
                  care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului 
                  operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba 
                  corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis 
                  de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator 
                  trebuie sa fie reale/actuale la momentul prezentarii 
                  documentului.Ofertantii straini pot prezenta orice document 
                  edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare in 
                  conformitate cu cerintele legale din tara în care este 
                  stabilit operatorul economic.  2) Licenta de functionare emisa 
                  de Inspectoratul General al Politiei, in conformitate cu 
                  prevederile art. 19 din Legea nr. 333/2003 privind paza 
                  obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si 
                   art. 23 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 
                  333/2003, aprobate prin Hotarârea Guvernului nr. 301/2012, cu 
                  modificarile si completarile ulterioare, in valabilitate, 
                  pentru domeniul servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si 
                  valorilor, precum si servicii de consultanta în domeniu.
                   Ofertantii straini pot prezenta documente echivalente emise 
                  în tara de rezidenta. Se va completa DUAE de catre operatorii 
                  economici participanti la procedura de atribuire cu 
                  informatiile aferente situatiei lor. Documentele prezentate în 
                  alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea 
                  autorizata în limba româna.		  |  
              
                |                 Capacitatea tehnica 
                  si/sau profesionala		      | 
                 |  
              
                |  Descriere: 
                  Cerinta nr. 1  Lista principalelor servicii prestate în 
                  ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a 
                  ofertelor), cu indicarea valorilor, datelor si a 
                  beneficiarilor publici sau privati.,Informatii privind partea 
                  din contract pe care operatorul economic are, eventual, 
                  intentia sa o subcontracteze  Pentru informatii suplimentare 
                  privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) 
                  necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate 
                  consultati fisa de date		  |   
             |   
        
          | SECTIUNEA 
            IV: PROCEDURA      |  
        	 
          | IV.1)   | 
          Procedura
          	  |  
        	 
          | IV.1.1)   | 
          Tipul 
            procedurii	     Cerere 
            de oferta / Procedura simplificata - Intr-o singura etapa
        	  |  
        	 
          | IV.1.2)   | 
          Modalitate 
            de desfasurare:         Procedura 
            online	  |  
        	 
          | IV.2)   | 
          Criterii 
            de atribuire	  |  
        	 
          | IV.2.1)   | 
          Criteriu 
            de atribuire:         Pretul 
            cel mai scazut	    	 |  
        
           |  
             
          | IV.2.2)   | 
          Se 
            va organiza licitatie electronica:         Nu	 
                    |  
        	 
          | IV.3)   | 
          Informatii 
            administrative	  |  
        	 
          | IV.3.1)   | 
          Modul 
            de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.	 
               	 |  
        	 
          | IV.3.2)   | 
          Limba 
            de redactare a ofertei:                      
                           Romana                         	  |  
        	 
          | IV.3.3)   | 
          Moneda 
            in care se transmite oferta de pret:         RON 
               	 |  
             
          | IV.3.4)   | 
          Data 
            limita de depunere a ofertelor:         31.10.2016 
            15:00	             |  
        	 
          | IV.3.5)   | 
          Data 
            si ora deschiderii ofertelor:	     -
          	  |  
        	 
          | IV.3.6)   | 
          Data 
            limita de valabilitate a ofertei:	     
            	             120 
                     
            zile (de 
            la termenul limita de primire a ofertelor)	  |   
        
          | SECTIUNEA 
            VI: INFORMATII SUPLIMENTARE      |  
        	 
          | VI.1)   | 
          Mod 
            de finantare	  |  
        	 
          | VI.1.1)   | 
          Contractul 
            se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri 
            comunitare:          Nu	 
               	 |  
        	 
          | VI.1.2)   | 
          Tip 
            de finantare:                                 Fonduri 
            bugetare         
  |  
        
          | Data 
            expedierii prezentei invitatii / anunt:         13.10.2016 
            08:29      |    |   
 
 
 
  
 |