Detaliu pentru invitatia / anunt numarul 394293
   
 

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan

Detaliu invitatie de participare / anunt de participare simplificat
Tip legislatie: Legea nr. 98/23.05.2016
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar invitatie / anunt: 394293 / 19.10.2016
Denumire contract: Consolidare DJ 679 E, km 19+535 – km 19+615, pe raza comunei Tatarastii de Sus, în punctul Coasta lui Calinescu (L=0,080 km)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   DESCRIERE
I.1.1)   Sediul social
JUDETUL TELEORMAN
Cod fiscal4652686,   Adresastr.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, AlexandriaTelefon+40 247/421132Fax+40 247/314415
I.1.2)   Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3)   Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1)   Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2)   Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   DESCRIERE
II.1.1)   Denumire contract:
Consolidare DJ 679 E, km 19+535 – km 19+615, pe raza comunei Tatarastii de Sus, în punctul Coasta lui Calinescu (L=0,080 km)
II.1.2)   Tip contract: Lucrari
II.1.3)   Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5)   Obiectul contractului:
Consolidare DJ 679 E, km 19+535 – km 19+615, pe raza comunei Tatarastii de Sus, în punctul Coasta lui Calinescu (L=0,080 km) Lucrarile de proiectare si executie pentru prezentul contract includ: -proiectare • proiect tehnic conform HG 28/2008; • detalii de executie; • caiete de sarcini; • documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC); • documentatie tehnica pentru lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor ( DTOE); - executie lucrari - asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor Valoarea estimata a acestei achizitii este de 2.814.537 lei, fara TVA din care: - proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatia tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC),documenta?ia tehnica pentru lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor (DTOE) si verificarea tehnica a proiectului) = 59.900 lei, fara TVA - executie lucrari = 2.738.637 lei, fara TVA. - asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor = 16.000 lei, fara TVA In valoarea estimata nu sunt incluse cheltuieli diverse si neprevazute. ”Diverse si neprevazute” reprezinta cheltuieli incluse în structura devizului general al obiectivului de investitii, potrivit prevederilor HG nr.28/2008, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizeaza, în functie de necesitati, prin încheierea unui act aditional la contract; În acest context, actul aditional va reprezenta expresia aplicarii mecanice a clauzelor contractuale / unei modificari nesubstantiale în conformitate cu dispozitiile art. 221 din Legea nr.98/2016; Procentul de diverse si neprevazute stabilit de proiectant este de 10%.
II.1.6)   CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7)   Impartire pe loturi: Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1)   Valoare estimata: 2,814,537 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 56.000 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 36 alin. (1)-(4) din H.G. nr. 395/2016. În cazul viramentului bancar acesta se va efectua în contul autoritatii contractante nr. RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686. În cazul instrumentului de garantare, acesta trebuie sa faca referire la toate cazurile privind obligatia autoritatii contractante de a retine garantia de participare conform art.37 alin (1) din HG 395/2016. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare simplificat. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata cel mai târziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata in original insotita de formular1-scrisoare de inaintare, de catre toti operatorii economici cel mai târziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor, la sediul Consiliului Judetean Teleorman, str. Dunarii nr.178, Alexandria, jud Teleorman, camera 53. Restituirea garantiei de participare se va face conform art.38 din HG 395/2016.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 40 alin.(1) si (3) din H.G. nr. 395/2016. Modul de eliberare/restituire: conform art. 42 alin.(4) din H.G. 395/2016.
 
III.2)   CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)   Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire  
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
 Descriere: a) Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire Aceste documente pot fi: 1.• certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii; 2.• cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3.• dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice; 4.• alte documente edificatoare, dupa caz. În cazul în care oferta clasata pe primul loc este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mentionate mai sus. În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. b) Orice operator economic care depune oferta in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert sustinator, nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 59- 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire. Documentul justificativ: - Formular 2 – Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016. Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016 se va prezenta odata cu DUAE, de catre participantii la procedura de atribuire (ofertant, asociat, subcontractant si tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gâdea Adrian Ionut , Cristescu Ionel Danut, Cocosila Virgiliu , Dumitrescu Mircea , Silvia Oprescu, Melintescu Valentina, Boja Mariana, Lungoci Paul, Pascutu Victorita , Putineanu Florentina Eliza, Gavrila Manuela Carmen, Calin Horatiu, Pena Elena, Milos Rozalia Daniela, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Popescu Magdalena Aurelia, Crainiceanu Magdalena Sica, Olteanu Iulian , Done Georgeta , Draghici Andreea , Gunaris Ion , Pana Claudia , Capra Luciana Catalina. Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna. Inainte de atribuirea contractului, autoritatea contractanta solicita potrivit art.196 din Legea nr.98/2016, ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte urmatoarele documente justificative actualizate, prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în condi?iile legii din ?ara de reziden?a, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situa?iile de anulare a constituirii precum ?i faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activita?ile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire: copletare DUAE in conformitate cu Notificarea nr.240/2016, urmând ca documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertan?ilor straini, documente echivalente emise în ?ara de reziden?a, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autorita?ii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
 Descriere: Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei, în valoare cumulata, fara TVA, de minim 59.000 lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printro declaratie a operatorului economic; Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati), denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv data incheierii contractului) . Prin formula ,, servicii duse la bun sfarsit ,, se inteleg: -servicii receptionate partial -servicii receptionate la sfarsitul prestarii ( sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie) Lista lucrarilor realizate în ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul achizitiei, în valoare cumulata, fara TVA, de minim 2.700.000 lei, însotita de certificate de buna executie pentru lucrarile cele mai importante. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificate de buna executie care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit: procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala sau documente constatatoare eliberate de beneficiarul/clientul respectiv. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati), denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora. In cazul in care oferta clasata pe primul loc este sustinuta tehnico-profesional se va prezenta un angajament ferm prin care se confirma faptul ca tertul va pune la dispozitia ofertantului/asocierii resursele invocate (Formular 3). Operatorii economici pot invoca sustinerea unui/unor terti pentru maxim 50% din cerinta privind experienta similara.,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze,Informatii privind asocierea Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant, individual ori in comun cu alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite in scopul participarii la procedura de atribuire. In cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta solicita ca acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita operatorilor economici participanti in comun la procedura de atribuire a caror oferta a fost desemnata castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita forma juridica in masura in care este necesar pentru executarea in mod corespunzator a contractului de achizitie publica. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Procedura
IV.1.1)   Tipul procedurii Cerere de oferta / Procedura simplificata - Intr-o singura etapa
IV.1.2)   Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criteriu de atribuire: Cel mai bun raport calitate-pret
Factori de evaluare
Denumire   Punctaj maxim
Pretul ofertei 85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor 15
Descriere: Componenta tehnica
 
IV.2.2)   Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2)   Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3)   Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4)   Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2016 15:00
IV.3.5)   Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6)   Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Mod de finantare
VI.1.1)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2)   Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii / anunt: 19.10.2016 13:54