|  
        
           
            
              
              
                |         
                  Planuri anuale de achizitii publice      |  
            
  
      
        
        
        
          | Tip 
            legislatie:             OUG 
            nr.34/2006          |  
        | Autoritate 
            contractanta:             JUDETUL 
            TELEORMAN          |  
        
          | Numar 
            invitatie:             387009 
                       /             12.04.2016 
                     |  
        
          | Denumire 
            contract:             Achizitionarea 
            produselor necesare organizarii manifestarilor cultural – artistice 
            si religioase “Copilarie fericita”, "Vine, vine Mos Craciun" si 
            "Recunostinta vie"          |  
        
          | Stare 
            procedura:             In Desfasurare                     
           |   
        
        
        
          | SECTIUNEA 
            1: AUTORITATEA CONTRACTANTA      |  
        	 
          | I.1)   | 
          DESCRIERE
          	  |  
        	 
          | I.1.1)   | 
          Sediul 
            social	     
             JUDETUL 
            TELEORMAN      Cod 
            fiscal:      4652686, 
                  Adresa:  
                str.Dunarii, 
            nr.178, mun.Alexandria, Alexandria,      Telefon:  
                +40 
            247/421132,      Fax:  
                +40 
            247/314415       |  
        	 
          | I.1.2)   | 
          Adresa 
            la care se transmit ofertele: Consiliul 
            Judetean Teleorman, str. Dunarii, Nr.178, mun.Alexandria, Romania, 
            cod postal: 140047, telefon:+40 247311201-394, fax:+40 247421132, 
            persoana de contact:Toneff Lucretia, Punct de contact:Directia 
            Dezvoltare Locala,cam.53    	 |  
        	 
          | I.1.3)   | 
          Adresa 
            (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul 
            Judetean Teleorman, str. Dunarii, Nr.178, mun.Alexandria, Romania, 
            cam.53   	 |  
        	 
          | I.2)   | 
          Tipul 
            autoritatii contractante si activitatea principala	  |  
        	 
          | I.2.1)   | 
          Tip 
            Autoritate Sectorial:                                 Nu	 
               	 |  
        	 
          | I.2.2)   | 
          Tip 
            Activitate:         Servicii 
            generale ale administratiilor publice    	 |   
        
          | SECTIUNEA 
            II: OBIECTUL CONTRACTULUI      |  
        	 
          | II.1)   | 
          DESCRIERE
          	  |  
        	 
          | II.1.1)   | 
          Denumire 
            contract: Achizitionarea 
            produselor necesare organizarii manifestarilor cultural – artistice 
            si religioase “Copilarie fericita”, "Vine, vine Mos Craciun" si 
            "Recunostinta vie"	    	 |  
        	 
          | II.1.2)   | 
          Tip 
            contract:         Furnizare 
               	 |  
        	 
          | II.1.3)   | 
          Modalitatea 
            de atribuire:         Un 
            contract de achizitii publice    	 |  
        	 
          | II.1.5)   | 
          Obiectul 
            contractului: Achizitionarea 
            produselor necesare organizarii manifestarilor cultural – artistice 
            si religioase “Copilarie fericita”, "Vine, vine Mos Craciun" si 
            "Recunostinta vie" Se vor achizitiona produsele:  - “Copilarie 
            fericita” : Suc de fructe, Ciocolata cu lapte, Biscuiti simpli, 
            Bomboane de fructe,Fulgi de porumb, Cartofi chips, Baton cereale, 
            Corn cu crema, Napolitane cu crema,  Briose cu crema, Punga plastic 
            tip banana  - "Vine, vine Mos Craciun": Jeleuri, Ciocolata cu lapte, 
            Biscuiti simpli, Bomboane de fructe, Arahide glazurate – ciocolata, 
            Cartofi chips, Corn cu crema, Napolitane cu crema, Briose cu crema, 
            Compot ananas, Punga plastic tip banana -"Recunostinta vie":  Carne 
            de porc, Carnati afumati, Ulei, Zahar, Faina, Bulion, Orez, Masline 
            negre, Mazare cutie,  Fasole intreaga,  Vin de masa, Portocale,  
            Cafea, Sacosa rafie (polipropilena)    	 |  
        	 
          | II.1.6)   | 
          CPV: 
                    15800000-6 
            - Diverse produse alimentare (Rev.2)    	 |  
        	 
          | II.1.7)   | 
          Impartire 
            pe loturi:         Nu	 
               	 |  
        	 
          | II.2)   | 
          Cantitatea 
            sau domeniul contractului / acordului cadru	  |  
        	 
          | II.2.1)   | 
          Valoare 
            estimata:         563,432 RON	  	    	 |   
        
          | SECTIUNEA 
            III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII      |  
        	 
          | III.1)   | 
          Conditii 
            referitoare la contract	  |  
        	 
          | III.1.1)   | 
          Conditii 
            suplimentare, garantie de participare	  |  
        
          
            
            
              
              
              
                |                 Garantie de 
                  participare	           | 
                - Cuantumul garantiei de participare este de 11.000 lei - 
                  Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta 
                  leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de 
                  participare, curs comunicat de Banca Nationala a României. - 
                  Garantia de participare se constituie prin: virament bancar 
                  sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii 
                  de o societate bancara ori de o societate de asigurari. - 
                  Garantia de participare se poate constitui prin depunerea la 
                  casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a 
                  unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca 
                  pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea 
                  garantiei de participare prin ordin de plata contul este: 
                  RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod 
                  de înregistrare fiscala 4652686. - Garantia de participare 
                  emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original 
                  si va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna.
                   Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 
                  90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. În cazul 
                  extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de 
                  valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita în 
                  mod corespunzator, în caz contrar se considera ca ofertantul 
                  si-a retras oferta.              |  
              
                |                 
                  Garantie de buna executie	           | 
                                   Cuantumul garantiei de buna executie = 
                  10 % din pretul contractului fara TVA  Modul de constituire a 
                  garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 
                  alin.(1) din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, se poate 
                  constitui si prin retineri succesive din sumele datorate 
                  pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) 
                  din HG nr. 925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011.
                   Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna 
                  executie conform prevederilor art.92 din H.G. nr. 925/2006, cu 
                  modificarile si completarile ulterioare.             
               |   
             |  
        	 
          | III.2)   | 
          CONDITII 
            DE PARTICIPARE	  |  
        	 
          | III.2.1)   | 
          Criterii 
            de calificare
  |  
        
          
             
            
              
              
              
                |                 Situatia personala a 
                  operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la 
                  inscrierea in registrul comertului sau al profesiei		      | 
                 |  
              
                |  Descriere: 
                  Cerinta nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru 
                  neîncadrarea în dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006:
                   Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.2 În cazul 
                  unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest 
                  formular In cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere 
                  conform art.190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia 
                  trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr.2. Declaratie 
                  pe proprie raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile 
                  art.181 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze 
                  Formularul nr.3 În cazul unei asocieri, fiecare asociat este 
                  obligat sa prezinte acest formular. În cazul în care 
                  ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.190 din OUG 
                  nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se 
                  afle în situatia care determina excluderea din procedura de 
                  atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din 
                  OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul 
                  sustinator trebuie sa completeze Formular nr.5 Se solicita: - 
                  Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de 
                  administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe 
                  raza careia îsi are sediul social operatorul economic, din 
                  care sa reiasa  ca ofertantul nu are datorii scadente la  
                  nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul 
                  limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane 
                  juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila 
                  cu mentiunea “conform cu originalul”. - Certificat privind 
                  plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa  ca 
                  ofertantul nu are datorii scadente la  nivelul lunii 
                  anterioare celei în care este prevazut termenul limita de 
                  depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice 
                  straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila cu 
                  mentiunea “conform cu originalul”. NOTA: În cazul unei 
                  asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste 
                  documente. Daca exista incertitudini referitoare la situatia 
                  unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul 
                  sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
                   Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat 
                  înlesniri la plata de catre organele competente si în masura 
                  în care s-au respectat conditiile impuse la acordarea 
                  acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care 
                  înregistreaza datorii scadente la nivelul lunii anterioare 
                  celei în care este prevazut termenul limita de depunere a 
                  ofertelor, catre bugetul consolidat general si/sau bugetul 
                  local indiferent de cuantumul acestora.  Cerinta nr.3. 
                  Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul 
                  trebuie sa completeze Formularul nr.6 În cazul unei asocieri, 
                  se va completa un singur formular in numele asocierii, conform 
                  Ordinului nr.314/2012 al Presedintelui ANRMAP, semnat de 
                  fiecare reprezentant al operatorilor economici care formeaza 
                  asocierea. Cerinta nr.4. Declaratie pe propria raspundere 
                  pentru neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 
                  34/2006-se vor completa informatiile in sensul in care 
                  Formularul nr.4 va fi completat de ofertant/ofertant asociat, 
                  tertul sustinator, subcontractant (daca exista). Lista cu 
                  persoanele ce detin functii de decizie în cadrul  autoritatii 
                  contractante este urmatoarea:  Gâdea Adrian Ionut, Bleaja 
                  Cornel, Zavera Niculae, Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, 
                  Melintescu Valentina, Boja Mariana, Lungoci Paul, Pascutu 
                  Victorita, Magheru Liliana, Putineanu Florentina Eliza, 
                  Gavrila Manuela Carmen, Popescu Aurelia Magdalena, Pena Elena, 
                  Milos Rozalia Daniela, Toneff Lucretia, Potbaniceanu Bogdan 
                  Andrei, Zarzara Adrian, Dima Maria, Nicolescu Mihaela, 
                  Crainiceanu Magdalena Sica, Lungu Florenta, Pirea Danut. În 
                  cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte 
                  acest formular. In cazul in care exista subcontractanti, 
                  fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular
                   În cazul în care ofertantul beneficiaza de sutinere conform 
                  art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator 
                  este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta 
                  nr.1.-Persoane juridice/fizice române Certificat constatator 
                  emis de Oficiul Natioanal al Registrului Comertului, în 
                  original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform 
                  cu originalul”/electronica din care sa rezulte informatiile 
                  reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
                   Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat 
                  obiectului contractului. NOTA: autoritatea contractanta va 
                  solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de 
                  transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca 
                  acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul 
                  constatator ORC în original sau copie legalizata. În cazul 
                  unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest 
                  document pentru partea din contract pe care o realizeaza.
                   Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice straine Documente care 
                  dovedesc o forma de înregistrare/atestare. Documentele 
                  prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa 
                  desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care 
                  fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi 
                  prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
                   În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa 
                  prezinte acest document pentru partea din contract pe care o 
                  realizeaza.		  |  
              
                |                 Capacitatea tehnica 
                  si/sau profesionala		      | 
                 |  
              
                |  Descriere: 
                  Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse în 
                  ultimii 3 ani,  în care sa existe cel putin un contract de 
                  furnizare de produse similare  Ofertantul va prezenta copie a 
                  informatiilor relevante din contractul/contractele propuse ca 
                  experienta similara sau proces verbal de receptie sau 
                  Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate 
                  ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa 
                  furnizarea de produse. În cazul în care beneficiarul este un 
                  client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu 
                  are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din 
                  partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se 
                  realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, din 
                  care sa reiasa furnizarea de produse.  Pentru informatii 
                  suplimentare privind modalitatea de indeplinire a 
                  nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii 
                  cerintelor mentionate consultati fisa de date
            		  |   
             |   
        
          | SECTIUNEA 
            IV: PROCEDURA      |  
        	 
          | IV.1)   | 
          Procedura
          	  |  
        	 
          | IV.1.1)   | 
          Tipul 
            procedurii	     Cerere 
            de oferta	  |  
        	 
          | IV.1.2)   | 
          Modalitate 
            de desfasurare:         Procedura 
            offline	  |  
        	 
          | IV.2)   | 
          Criterii 
            de atribuire	  |  
        	 
          | IV.2.1)   | 
          Criteriu 
            de atribuire:         Pretul 
            cel mai scazut	    	 |  
        
           |  
             
          | IV.2.2)   | 
          Se 
            va organiza licitatie electronica:         Da	 
                    |  
        	 
          | IV.3)   | 
          Informatii 
            administrative	  |  
        	 
          | IV.3.1)   | 
          Modul 
            de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.	 
               	 |  
        	 
          | IV.3.2)   | 
          Limba 
            de redactare a ofertei:                      
                           Romana                         	  |  
        	 
          | IV.3.3)   | 
          Moneda 
            in care se transmite oferta de pret:         RON 
               	 |  
             
          | IV.3.4)   | 
          Data 
            limita de depunere a ofertelor:         26.04.2016 
            10:00	             |  
        	 
          | IV.3.5)   | 
          Data 
            si ora deschiderii ofertelor:	     26.04.2016 
            11:00	  |  
        	 
          | IV.3.6)   | 
          Data 
            limita de valabilitate a ofertei:	     
            	             90 
                     
            zile (de 
            la termenul limita de primire a ofertelor)	  |   
        
          | SECTIUNEA 
            VI: INFORMATII SUPLIMENTARE      |  
        	 
          | VI.1)   | 
          Mod 
            de finantare	  |  
        	 
          | VI.1.1)   | 
          Contractul 
            se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri 
            comunitare:          Nu	 
               	 |  
        	 
          | VI.1.2)   | 
          Tip 
            de finantare:                                 Fonduri 
            bugetare         
  |  
        
          | Data 
            expedierii prezentei invitatii:         11.04.2016 
            16:12      |    |   
  |