|
Tip legislatie: OG
34 |
Autoritate contractanta: JUDETUL
TELEORMAN |
Numar invitatie: 327323 / 22.05.2012 |
Denumire contract: Proiectare
si inginerie (PT + DDE) si executie lucrari pentru proiectul:
„Reabilitarea infrastructurii drumului judetean 504 Cernetu (DJ
506) – Alexandria (E 70), 42+060 km – 53+834 km, repararea si
reconstructia drumului PVN 1026, Zagrazhden-port Zagrazhden si
repararea drumului municipal IV 11042 (PVN 1020), Iskar-
Slavovitsa, districtul Pleven” |
Stare procedura: In
Desfasurare |
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
DESCRIERE |
I.1.1) |
Sediul social
JUDETUL TELEORMAN
Cod fiscal: 4652686,
Adresa: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria, Alexandria, Telefon: 0247/421132, Fax: 0247/314415
|
I.1.2) |
Adresa la care se transmit ofertele:
str. Dunarii, Nr.178, ALEXANDRIA, Romania, cod postal: 140047,
telefon:+40 247311201/+40 247317432/348/401, fax:+40 247314787,
persoana de contact:Directia Managementul Proiectelor cu Finantare
Internationala, cam. 74 |
I.1.3) |
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Consiliul Judetean Teleorman,str. Dunarii, Nr.178, ALEXANDRIA,
cam. 74 |
I.2) |
TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA |
I.2.1) |
Tip Autoritate Sectorial: Nu |
I.2.2) |
Tip Activitate: Servicii
generale ale administratiilor publice |
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
DESCRIERE |
II.1.1) |
Denumire contract:
Proiectare si inginerie (PT + DDE) si executie lucrari pentru
proiectul: „Reabilitarea infrastructurii drumului judetean 504
Cernetu (DJ 506) – Alexandria (E 70), 42+060 km – 53+834 km,
repararea si reconstructia drumului PVN 1026, Zagrazhden-port
Zagrazhden si repararea drumului municipal IV 11042 (PVN 1020),
Iskar- Slavovitsa, districtul Pleven” |
II.1.2) |
Tip contract: Lucrari |
II.1.3) |
Modalitatea de atribuire: Un
contract de achizitii publice |
II.1.5) |
Obiectul contractului:
Proiectare si inginerie (PT + DDE) si executie lucrari pentru
proiectul : „Reabilitarea infrastructurii drumului judetean 504
Cernetu (DJ 506) – Alexandria (E 70), km 42+060 – 53+834,
repararea si reconstructia drumului PVN 1026, Zagrazhden - port
Zagrazhden si repararea drumului municipal IV 11042 (PVN 1020),
Iskar- Slavovitsa, districtul Pleven” |
II.1.6) |
CPV: 45233000-9
- Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a
autostrazilor si a drumurilor (Rev.2) |
II.1.7) |
Impartire pe loturi: Nu |
II.2) |
CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU |
II.2.1) |
Valoare estimata: 18,736,967
RON |
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII |
III.1) |
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT |
III.1.1) |
Conditii suplimentare, garantie de participare |
Garantie de participare |
a) Cuantumul garantiei de participare: 360.000 lei. b)
Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G.
nr. 34/2006: 9.433 lei c) Perioada de valabilitate a
garantiei: 90 de zile de la data limita pentru depunerea
ofertelor. d) Forma de constituire a garantiei de participare:
- instrument de garantare irevocabil emis, în conditiile
legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari
sau - virament bancar în contul RO19 TREZ 6065 006X XX00 0168
deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 4652686 , cu
conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pâna la
data deschiderii ofertelor, în original. Nota: a. În cazul
constituirii garantiei de participare printr-un instrument de
garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari
se va completa formularul ANEXA nr.63 sau alt document care sa
contina cel putin datele din acest formular, avându-se în
vedere inclusiv clauza prevazuta la art. 278^1 din O.U.G. nr.
34/2006. b. În conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind
stimularea înfiintarii si dezvoltarii întreprinderilor mici si
mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare,
IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de
participare prin prezentarea documentelor justificative
corespunzatoare. În acest caz, garantia de participare va fi
însotita de declaratia pe propria raspundere a
reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai
întreprinderii interesate privind încadrarea în categoria
întreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria
raspundere privind încadrarea în categoria întreprinderilor
mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut
în Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile
ulterioare. c. În cazul operatorilor economici care se
asociaza în vederea depunerii unei oferte comune, garantia de
participare poate fi constituita de oricare dintre operatorii
economici asociati în numele asocierii. |
Garantie de buna executie |
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea
totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se
constituie printr-un instrument de garantare emis în
conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de
asigurari în conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.
925/2006, sau dupa caz, prin retineri succesive. În aceasta
din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide
la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent,
un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante,
conform H.G. nr. 1045/2011. Ofertantul declarat câstigator are
obligatia de a constitui garantia de buna executie a
contractului în conditiile de mai sus, cel mai târziu la data
semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea
rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va
elibera/restitui garantia de buna executie conform
prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006. |
|
III.2) |
CONDITII DE PARTICIPARE |
III.2.1) |
Criterii de calificare
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv
cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului
sau al profesiei |
|
Descriere: 1.
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG
34/2006 - Completare formular Anexa nr.10.1 (documentul va fi
prezentat si de tertul sustinator, dupa caz); 2. Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Completare
formular Anexa nr.62 ; 3. Declaratie privind neîncadrarea în
prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular
Anexa nr. 10.2 (documentul va fi prezentat si de tertul
sustinator cu referire doar la punctele a, c1 si d, dupa caz);
4. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.69^1 din
OUG 34/2006 - (declaratia va fi prezentata si de
subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).
Declaratie pe proprie raspundere ca nu are în cadrul
autoritatii contractante, persoane care detin functii de
decizie, respectiv sot/ sotie, ruda sau afin pâna la gradul al
patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006,
cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa
formular Anexa nr.10.3. Persoanele cu functie de decizie din
cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire
sunt urmatoarele: Liviu Nicolae Dragnea; Eugen Ovidiu Vlad;
Ilie Balan; Mircea Dumitrescu; Silvia Oprescu; Bataus Mugur;
Tunaru Florin; Sfintes Elena ; Piperea Victor; Pascutu
Victorita . 5. Certificatul privind impozitele si taxele
locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din
care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna
anterioara, în care se depun ofertele; Certificatul de
atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice
pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa
situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, în care se
depun ofertele. Certificatele se vor prezenta în original sau
copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine
trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea
eligibilitatii în conformitate cu cerintele solicitate de
autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor
aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu
modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi
prezentate în original sau copie conform cu originalul,
însotite de traducerea autorizata în limba româna. 6.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -
completare formular Anexa nr. 10.5. În cazul unei asocieri
fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Pentru persoane fizice /juridice romane: Certificat
constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult
30 de zile înainte de data depunerii ofertelor, din care sa
rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde
obiectului procedurii (servicii de proiectare si executie,
lucrari de drumuri). Certificatul se va prezenta în original
sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa
rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la
aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau
ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in
care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma
evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform
cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a
solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in
copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este
obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/
juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o
forma de înregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din
tara în care ofertantul este rezident, în original sau copie
conform cu originalul, însotite de traducerea autorizata în
limba româna. Documentele trebuie sa fie valabile la data
depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine
categoriei profesionale impuse de îndeplinirea contractului/
în domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse
activitati necesare în vederea îndeplinirii contractului. In
cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest document. |
Capacitatea economica si financiara |
|
Descriere: Dovada
prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care
se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de
credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin
6.000.000 lei care va fi destinata exclusiv îndeplinirii
viitorului contract pentru o perioada de minim 4 luni de la
data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea
contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale
operatorului economic.,Prezentarea bilantului contabil la
31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate
de organele competente. NOTA: In cazul in care operatorii
economici si-au inregistrat bilanturile contabile pe anul
2011, acestia pot prezenta bilanturile pe ultimii 3 ani
incheiati, pentru indeplinirea nivelului impus.,Prezentarea
fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri
medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 36.000.000
lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/
euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi : pt. 2008
- 3,3373 lei; pt. 2009 - 3,6827 lei, pt. 2010 - 4,2099 lei,
pt.2011 – 4,2379 lei,Declaratie privind asigurarile, din care
sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul
economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de
inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate
riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind
utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele
de pe stoc, personalul propriu. |
Capacitatea tehnica si/sau profesionala |
|
Descriere: Lista
cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani si
lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 3 ani
respectiv ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii
ofertelor).Prezentarea fiselor de experienta similara, pentru
contracte al caror obiect a fost servicii de proiectare si/
sau executie lucrari de modernizare si/ sau reabilitare
drumuri. Pentru proiectare se vor prezenta maxim 2 contracte
similare privind proiectarea de drumuri, prestat in ultimii 3
ani, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 322.053 lei.
Pentru executie se vor prezenta maxim 3 contracte similare,
executate in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de
lucrari de reabilitare si modernizare a drumurilor, a caror
valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 18.000.000 lei.
Fisele de exp. similara vor fi insotite de copii dupa elemente
relevante ale contractelor(denumirea contr, partile contract,
val. contract, durata contract) P.V receptie, recomandari din
partea beneficiarului,Declaratie privind efectivele medii
anuale ale personalului angajat. Personal min. necesar: Pt.
proiectare: 2 proiectanti - ing.CFDP, din care unul desemnat
sef de proiect, acesta trebuie sa aiba experienta profesionala
în aceasta specializare dovedita prin implicarea în cel putin
1 proiect de natura si complexitatea contractului ce urmeaza
sa fie atribuit;2 ing./ subing./topometristi autorizati topo
pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic. Pt.
executie:1 manager general de proiect, ing./subing. cu
experienta de min. 5 ani în inginerie, care a coordonat cel
putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii
(natura contractului);1 ing. sef specializare cai ferate,
drumuri si poduri cu experienta profesionala în aceasta
specializare dovedita prin implicarea în cel putin 1 proiect
de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit;1 RTE,
atestat pt. drumuri si poduri; 2 ing./subing. CFDP, vechime de
min.3 ani in inginerie/subinginerie dom.
constructii,Ofertantul va prezenta: - declaratii de
disponibilitate pentru personalul responsabil cu indeplinirea
contractului - CV- uri - acordul pentru participarea la
derularea contractului si/sau angajamentul de participare
(conf art. 188, alin. (3), lit. b) din OUG nr. 34/2006) -
diplome privind specializarea personalului (studiile,
pregatirea profesionala, calificarea si atestarea
profesionala); - autorizatii/certificate de atestare
profesionala si legitimatiile aferente pentru RTE sau, în
lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva
si documentul/documentele de specializare în baza careia s-a
realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista
reglementari în vigoare),Declaratie privind utilajele,
instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune
operatorul economic Utilaje necesare: a)pentru proiectare:
-program de proiectare CAD pentru predare PT si DE ; -statie
topo ; -echipament topo GPS ; -plotter ; b)pentru executie:
-autogreder – 2 buc.; -buldoexcavator – 4 buc.; -autocisterna
– 2 buc.; -autobasculante min 16to – 15 buc.; -macara 10-15to
– 1 buc. ; -motocompresor – 2 buc.; -cilindru vibrator – 3
buc.; -cilindru pe pneuri – 2 buc.; -statie de betoane
automatizata – 1 buc.; -reciclator pentru stabilizarea
straturilor rutiere cu lianti hidraulici- 1 buc ; -perie
mecanica – 1 buc -statie de mixtura minim 90 t/ ora – 1 buc.;
-autogudronator pentru emulsie – 2 buc.; -repartizator mixtura
asfaltica – 2 buc.; -masina marcaj rutier – 1 buc.,Pentru a
face dovada disponibilitatii utilajelor / echipamentelor în
cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea
prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind
functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa
prezinte, în functie de situatia specifica fiercarui utilaj în
parte urmatoarele doc.: rapoartele de inspectie/ITP aflate în
termen de valabilitate, RCA, pentru statia de asfalt si de
betoane autorizatia mediu care atesta functionarea in conditii
legale, contracte de inchiriere, contract de concesiune,
contracte de leasing, de colaborare etc, sau prin angajament
de punere la dispozitie. Se va prezenta: - autorizatia
laboratorului gr. II pentru determinari si încercari specifice
lucrarilor ce urmeaza a se executa, la care se ataseaza
lista/anexa cu încercarile pentru care este
autorizat.,Declaratie privind subcontractantii. Nota: Nu se
accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor. ISO
9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de
catre fiecare membru al asocierii),ISO 14001 sau echivalent
(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru
al asocierii) |
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
PROCEDURA |
IV.1.1) |
Tipul procedurii Cerere
de oferta |
IV.1.2) |
Modalitate de desfasurare: Procedura
offline |
IV.2) |
CRITERII DE ATRIBUIRE |
IV.2.1) |
Criteriu de atribuire: Pretul
cel mai scazut |
|
IV.2.2) |
Se va organiza licitatie electronica: Nu |
IV.3) |
INFORMATII ADMINISTRATIVE |
IV.3.1) |
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
din SEAP |
IV.3.2) |
Limba de redactare a ofertei: Romana |
IV.3.3) |
Moneda in care se transmite oferta de pret: - |
IV.3.4) |
Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012
16:00 |
IV.3.5) |
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012
10:00 |
IV.3.6) |
Data limita de valabilitate a ofertei: - |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
MOD DE FINANTARE |
VI.1.1) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri
comunitare: Da |
VI.1.2) |
Tip de finantare: Fonduri
europene
Fond european: Programul
National de Dezvoltare Rurala |
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012
10:37 |
|
|